abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63328428
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:38 schreef Angstgegner het volgende:
Onzin, dan raad ik je toch aan om snel een bezoek te brengen aan de dichtstbijzijnde opticien. Van Moll probeert zich los te rukken, waarbij hij zijn arm, zoals ik al eerder heb betoogd wat onhandig beweegt. Er is absoluut geen sprake van een slaande beweging, laat staan van een trappende beweging. Inmiddels heeft de club al diverse reacties binnen van neutrale kijkers uit het hele land die de beelden hebben gezien en die exact hetzelfde beweren.

Betaald voetbal-arbiter Kevin Blom was bij de wedstrijd aanwezig om de scheidsrechter te beoordelen. Ik heb al begrepen dat hij zeer slecht te spreken was over het arbitrale trio, dat een aantal kardinale fouten heeft gemaakt, waarvan dit er één was.
Jammer he dat een neutraal iemand er nu eenmaal anders over denkt, jij weet toch ook wel dat je kijkt met een roze bril, zou ik ook doen bij mijn eigen club. En nee, ik heb niet eens de beelden gezien maar reken gewoon op een schorsing, dan kan vrijspraak alleen maar meevallen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_63339144
Als een speler van Spakenburg een schorsing verdient, ben ik de eerste om dat toe te geven, dus lul niet zo ongelooflijk dom. En zeker als je de beelden niet hebt gezien, mag je hier al helemaal niet over meepraten. Van Moll is bovendien ook nog eens een speler die geen vlieg kwaad doet. Ik probeer hier alleen maar aan te geven dat de Blauwen onrecht is aangedaan (ook in twee andere situaties) en dat is niet de eerste keer in dit seizoen.
  vrijdag 21 november 2008 @ 14:45:01 #103
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_63405168
Het gerucht gaat dat Wilfred van Leeuwen naar Spakenburg gaat. Hij is momenteel trainer van Westlandia, heeft nog een contract van twee jaar.
Hoorde ik hier niet iemand iets over fatsoensnormen roepen..
Die ook al zo'n grote waffel had toen Jan vd Berg bij Nunspeet werd weggekocht.
Maar ja, je moet wat. Hij is inmiddels 4e keus.
pi_63412595
Nou, Wilfred van Leeuwen blijft gewoon bij Westlandia hoor....

Zie ook http://www.zondaghoofdklasse.nl/nieuws/315. Waarmee overigens Spakenburg is vrijgepleit qua overtreden van fatsoensnormen, want Van Leeuwen lag dus nog maar tot 2009 vast en pas sinds gisteren tot 2011.

Wel een paar aardige voetballers bij Westlandia trouwens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:29:52 #105
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_63433401
In de oefenwedstrijd van donderdag tegen CDW heeft Martin vd Meijden niet zijn langverwachte comeback gemaakt. De langdurig geblesseerde aanvallende middenvelder zou die wedstrijd zijn rentree in het eerste elftal van DOVO maken, maar dit bleef uit omdat het weer te slecht was en men geen risico wilde nemen.

De wedstrijd zelf werd overigens met 0-5 gewonnen, met een naar het schijnt slechte eerste helft.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_63434883
Bekeruitslagen van clubs uit B

West II

Jodan Boys - FC Rijnvogels 2-0 (2 x Mitchel Heerkens)

West I

SVF Cothen - IJsselmeervogels 2-7 (twee keer Tosch, verder Axwijk, Katipana, King Kwong, Thé en Kev Winter)

Amstelland United - Spakenburg 1-19

GVVV - Hollandia en HCSC - Zwaluwen '30 / Henver afgelast

Oost

Bennekom - ONA '53, VVOP - Sparta Nijkerk en Elspeet - SDC Putten afgelast

Zwolsche Boys - Nunspeet 0-6
www.thuisuiteten.nl
pi_63462876
Leuk topic geworden, dit.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_63505390
Helaas wat stukken moeten verwijderen.
Doe gewoon lekker normaal hier tegen elkaar en laat elkaar in de waarde.
Is dat nou zo moeilijk?
Ga anders lekker een ander forum verzieken.

Men weet wel wie zich aangesproken moet voelen.
pi_63512625
Tussendoor heeft Spakenburg nog steeds geen trainer en zullen we moeten afwachten wie dat gaat worden...

Sandman, weet jij hoe het nu eigenlijk zit met Telussa? Hoor er niks meer over, maar is volgens mij nog niet terug toch?
www.thuisuiteten.nl
pi_63515610
De nieuwe trainer van Spakenburg is toch echt al een aantal uurtjes bekend.
pi_63526463
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:43 schreef methodmich het volgende:
Tussendoor heeft Spakenburg nog steeds geen trainer en zullen we moeten afwachten wie dat gaat worden...

Sandman, weet jij hoe het nu eigenlijk zit met Telussa? Hoor er niks meer over, maar is volgens mij nog niet terug toch?
Op de weg terug. Ik weet het niet meer precies, maar volgens mij zal hij dit seizoen niet meer als trainer op de bank zitten...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 26 november 2008 @ 09:55:31 #112
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_63529608
Iedereen klaar voor Super Saturday? Staan toch twee mooie semi-klassiekers op het programma: Spakenburg - DOVO en GVVV - IJsselmeervogels. Vooral deze laatste lijkt me ook een boeiend duel. Waarschijnlijk ben ik in Spakenburg te vinden, maar anders ga ik toch even naar Veenendaal toe voor een tweede helft (ik betaal maar 1x in het jaar voor die blauwe ) van de strijd om de eerste plaats.

Ik verwacht overigens dat DOVO "gewoon" de boot ingaat en dat GVVV met 2-0 wint.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_63533781
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:24 schreef Angstgegner het volgende:
De nieuwe trainer van Spakenburg is toch echt al een aantal uurtjes bekend.
Ja, lekker afspraken maken met die Dick de Boer. Tekent een maandje terug nog een contract bij mijn club, Hellas Sport, en is dus nu alweer gevlogen. Lekker is dat.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 26 november 2008 @ 13:24:25 #114
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_63534598
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:50 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ja, lekker afspraken maken met die Dick de Boer. Tekent een maandje terug nog een contract bij mijn club, Hellas Sport, en is dus nu alweer gevlogen. Lekker is dat.
Geen fatsoensnormen wordt dat hier genoemd.
pi_63537684
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:50 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Kijk, zo komen nu de roddels in de wereld. Toen Dick de Boer bij Hellas Sport begon heeft hij met het bestuur afgesproken dat hij bij een positieverbetering (lees een baan bij een toonaangevende hoofdklasser) onmiddellijk onder zijn contract uit kon. Het bestuur van Hellas Sport heeft hiermee een groot risico genomen, zoals nu is gebleken. Dick de Boer valt in dit geval uiteraard niets te verwijten.
pi_63537762
Zoals ik al voorspelde vorige week is Spakenburg-speler Duncan van Moll na zijn rode kaart tegen Jodan Boys terecht vrijgesproken. Het recht heeft gezegevierd. Misschien moeten jullie toch eens beter naar Ome Angstgegner luisteren..

Duncan van Moll terecht vrijgesproken door tuchtcommissie KNVB

De rode kaart die de huidige Spakenburg-libero Duncan van Moll twee weken geleden ontving in de uitwedstrijd tegen Jodan Boys is door de KNVB geseponeerd. Scheidsrechter Tony van Waveren stuurde de Amsterdammer destijds van het veld, omdat hij een trappende beweging zou hebben gemaakt naar Jodan Boys-linksback Marijn Verhoef. De tuchtcommissie van de KNVB heeft een stuk wijsheid betracht en de foutieve beslissing van de arbiter uit Bussum gecorrigeerd. Een en ander had te maken met tegenstrijdige verklaringen, waardoor geen eenduidig bewijs kon worden geleverd. Bovendien lieten ook de beelden van RTV West aan duidelijkheid niets te wensen over (bron: website Spakenburg).
pi_63537842
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:55 schreef deejaylethal het volgende:
Iedereen klaar voor Super Saturday? Staan toch twee mooie semi-klassiekers op het programma: Spakenburg - DOVO en GVVV - IJsselmeervogels. Vooral deze laatste lijkt me ook een boeiend duel. Waarschijnlijk ben ik in Spakenburg te vinden, maar anders ga ik toch even naar Veenendaal toe voor een tweede helft (ik betaal maar 1x in het jaar voor die blauwe ) van de strijd om de eerste plaats.

Ik verwacht overigens dat DOVO "gewoon" de boot ingaat en dat GVVV met 2-0 wint.

Ik denk dat jij er echt kijk op hebt...
pi_63538453
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:12 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Kijk, zo komen nu de roddels in de wereld. Toen Dick de Boer bij Hellas Sport begon heeft hij met het bestuur afgesproken dat hij bij een positieverbetering (lees een baan bij een toonaangevende hoofdklasser) onmiddellijk onder zijn contract uit kon. Het bestuur van Hellas Sport heeft hiermee een groot risico genomen, zoals nu is gebleken. Dick de Boer valt in dit geval uiteraard niets te verwijten.
Toch vind ik het maar niks om binnen een maand onder een contract uit te willen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63538572
Afspraak is afspraak en als het grote Spakenburg om de hoek komt kijken, hoef je als voetbaldier natuurlijk niet lang na te denken. Lees straks zijn reactie maar op de site van Spakenburg.
pi_63540711
Dick de Boer nieuwe trainer Spakenburg

Had hem gisteren nog niet gezien dus. Benieuwd wat hij kan brengen.

Overigens opvallend als de KNVB nu wel beelden gebruikt zou hebben. Zal denk ik eerder over de tegenstrijdige verklaringen gegaan zijn dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_63543395
Echt niet. Heeft wel degelijk een rol meegespeeld. Ook de spits van SDC Putten, Appie van Nijhuis, is dit seizoen al een keer vrijgesproken aan de hand van TV-beelden van RTV Oost, terwijl de tuchtcommissie ook beelden wilde zien van de onregelmatigheden bij GVVV-Spakenburg. Maar toen blonk RTV Utrecht uit door afwezigheid.
pi_63544142
Spakenburg past prima De Boer. Vraag maar aan Volendam, Cambuur en Vitesse,
pi_63544250
Angstgegner en Dick de Boer een mooie onwerkbare combinatie ? De tijd zal het leren.
  woensdag 26 november 2008 @ 23:09:37 #124
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_63551265
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:15 schreef Angstgegner het volgende:
Zoals ik al voorspelde vorige week is Spakenburg-speler Duncan van Moll na zijn rode kaart tegen Jodan Boys terecht vrijgesproken. Het recht heeft gezegevierd. Misschien moeten jullie toch eens beter naar Ome Angstgegner luisteren..

Duncan van Moll terecht vrijgesproken door tuchtcommissie KNVB

De rode kaart die de huidige Spakenburg-libero Duncan van Moll twee weken geleden ontving in de uitwedstrijd tegen Jodan Boys is door de KNVB geseponeerd. Scheidsrechter Tony van Waveren stuurde de Amsterdammer destijds van het veld, omdat hij een trappende beweging zou hebben gemaakt naar Jodan Boys-linksback Marijn Verhoef. De tuchtcommissie van de KNVB heeft een stuk wijsheid betracht en de foutieve beslissing van de arbiter uit Bussum gecorrigeerd. Een en ander had te maken met tegenstrijdige verklaringen, waardoor geen eenduidig bewijs kon worden geleverd. Bovendien lieten ook de beelden van RTV West aan duidelijkheid niets te wensen over (bron: website Spakenburg).

Dit is echt humor. Refereren aan een door jezelf gefabriceerd stuk.
Goed bezig
pi_63554054
[quote]Op woensdag 26 november 2008 19:46 schreef jaapdgrt het volgende:
Angstgegner en Dick de Boer een mooie onwerkbare combinatie ? De tijd zal het leren.
[/quote

Ach gut, je zou bijna denken dat hier een kenner spreekt.... Mijn eerste gesprek met deze trainer was zeker niet verkeerd. Ik weet zeker dat hij goed bij Spakenburg past, al staat of valt natuurlijk alles met de resultaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')