Jammer he dat een neutraal iemand er nu eenmaal anders over denkt, jij weet toch ook wel dat je kijkt met een roze bril, zou ik ook doen bij mijn eigen club. En nee, ik heb niet eens de beelden gezien maar reken gewoon op een schorsing, dan kan vrijspraak alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:38 schreef Angstgegner het volgende:
Onzin, dan raad ik je toch aan om snel een bezoek te brengen aan de dichtstbijzijnde opticien. Van Moll probeert zich los te rukken, waarbij hij zijn arm, zoals ik al eerder heb betoogd wat onhandig beweegt. Er is absoluut geen sprake van een slaande beweging, laat staan van een trappende beweging. Inmiddels heeft de club al diverse reacties binnen van neutrale kijkers uit het hele land die de beelden hebben gezien en die exact hetzelfde beweren.
Betaald voetbal-arbiter Kevin Blom was bij de wedstrijd aanwezig om de scheidsrechter te beoordelen. Ik heb al begrepen dat hij zeer slecht te spreken was over het arbitrale trio, dat een aantal kardinale fouten heeft gemaakt, waarvan dit er één was.
Op de weg terug. Ik weet het niet meer precies, maar volgens mij zal hij dit seizoen niet meer als trainer op de bank zitten...quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:43 schreef methodmich het volgende:
Tussendoor heeft Spakenburg nog steeds geen trainer en zullen we moeten afwachten wie dat gaat worden...
Sandman, weet jij hoe het nu eigenlijk zit met Telussa? Hoor er niks meer over, maar is volgens mij nog niet terug toch?
Ja, lekker afspraken maken met die Dick de Boer. Tekent een maandje terug nog een contract bij mijn club, Hellas Sport, en is dus nu alweer gevlogen. Lekker is dat.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:24 schreef Angstgegner het volgende:
De nieuwe trainer van Spakenburg is toch echt al een aantal uurtjes bekend.
Geen fatsoensnormen wordt dat hier genoemd.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:50 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, lekker afspraken maken met die Dick de Boer. Tekent een maandje terug nog een contract bij mijn club, Hellas Sport, en is dus nu alweer gevlogen. Lekker is dat.
Kijk, zo komen nu de roddels in de wereld. Toen Dick de Boer bij Hellas Sport begon heeft hij met het bestuur afgesproken dat hij bij een positieverbetering (lees een baan bij een toonaangevende hoofdklasser) onmiddellijk onder zijn contract uit kon. Het bestuur van Hellas Sport heeft hiermee een groot risico genomen, zoals nu is gebleken. Dick de Boer valt in dit geval uiteraard niets te verwijten.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:50 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, lekker afspraken maken met die Dick de Boer. Tekent een maandje terug nog een contract bij mijn club, Hellas Sport, en is dus nu alweer gevlogen. Lekker is dat.
quote:Op woensdag 26 november 2008 09:55 schreef deejaylethal het volgende:
Iedereen klaar voor Super Saturday? Staan toch twee mooie semi-klassiekers op het programma: Spakenburg - DOVO en GVVV - IJsselmeervogels. Vooral deze laatste lijkt me ook een boeiend duel. Waarschijnlijk ben ik in Spakenburg te vinden, maar anders ga ik toch even naar Veenendaal toe voor een tweede helft (ik betaal maar 1x in het jaar voor die blauwe) van de strijd om de eerste plaats.
Ik verwacht overigens dat DOVO "gewoon" de boot ingaat en dat GVVV met 2-0 wint.
Toch vind ik het maar niks om binnen een maand onder een contract uit te willen.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:12 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Kijk, zo komen nu de roddels in de wereld. Toen Dick de Boer bij Hellas Sport begon heeft hij met het bestuur afgesproken dat hij bij een positieverbetering (lees een baan bij een toonaangevende hoofdklasser) onmiddellijk onder zijn contract uit kon. Het bestuur van Hellas Sport heeft hiermee een groot risico genomen, zoals nu is gebleken. Dick de Boer valt in dit geval uiteraard niets te verwijten.
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:15 schreef Angstgegner het volgende:
Zoals ik al voorspelde vorige week is Spakenburg-speler Duncan van Moll na zijn rode kaart tegen Jodan Boys terecht vrijgesproken. Het recht heeft gezegevierd. Misschien moeten jullie toch eens beter naar Ome Angstgegner luisteren..
Duncan van Moll terecht vrijgesproken door tuchtcommissie KNVB
De rode kaart die de huidige Spakenburg-libero Duncan van Moll twee weken geleden ontving in de uitwedstrijd tegen Jodan Boys is door de KNVB geseponeerd. Scheidsrechter Tony van Waveren stuurde de Amsterdammer destijds van het veld, omdat hij een trappende beweging zou hebben gemaakt naar Jodan Boys-linksback Marijn Verhoef. De tuchtcommissie van de KNVB heeft een stuk wijsheid betracht en de foutieve beslissing van de arbiter uit Bussum gecorrigeerd. Een en ander had te maken met tegenstrijdige verklaringen, waardoor geen eenduidig bewijs kon worden geleverd. Bovendien lieten ook de beelden van RTV West aan duidelijkheid niets te wensen over (bron: website Spakenburg).
Ja voor de trappende beweging is hij vrijgesproken, omdat die er niet was. Als de scheids een slaande beweging op het formulier had gezet, had ik het nog wel willen zien....quote:Op woensdag 26 november 2008 15:15 schreef Angstgegner het volgende:
Zoals ik al voorspelde vorige week is Spakenburg-speler Duncan van Moll na zijn rode kaart tegen Jodan Boys terecht vrijgesproken. Het recht heeft gezegevierd. Misschien moeten jullie toch eens beter naar Ome Angstgegner luisteren..
Duncan van Moll terecht vrijgesproken door tuchtcommissie KNVB
De rode kaart die de huidige Spakenburg-libero Duncan van Moll twee weken geleden ontving in de uitwedstrijd tegen Jodan Boys is door de KNVB geseponeerd. Scheidsrechter Tony van Waveren stuurde de Amsterdammer destijds van het veld, omdat hij een trappende beweging zou hebben gemaakt naar Jodan Boys-linksback Marijn Verhoef. De tuchtcommissie van de KNVB heeft een stuk wijsheid betracht en de foutieve beslissing van de arbiter uit Bussum gecorrigeerd. Een en ander had te maken met tegenstrijdige verklaringen, waardoor geen eenduidig bewijs kon worden geleverd. Bovendien lieten ook de beelden van RTV West aan duidelijkheid niets te wensen over (bron: website Spakenburg).
Zit jij ook in de tuchtcommissie of zo, dat je precies waarvoor hij is vrijgesproken? Het was gewoon een lachwekkende beslissing van een scheidsrechter die helemaal niet op dit niveau mag fluiten en dan heb ik nog niet eens over één van zijn assistenten. Van een slaande beweging was ook geen sprake. -edit-quote:Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Ja voor de trappende beweging is hij vrijgesproken, omdat die er niet was. Als de scheids een slaande beweging op het formulier had gezet, had ik het nog wel willen zien....
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:54 schreef Angstgegner het volgende:
Omdat ik toevallig op tere zieltjes durf te trappen en niet voor alles voor zoete koek slik zeker. Maar vind je het erg als ik zeg dat jouw mening me eigenlijk niet zo veel interesseert? Als het moet kom ik voor mijn club op en als er onwaarheden of andere onjuiste zaken worden vermeld, reageer ik daar even op. Jullie geven natuurlijk liever de voorkeur aan zoetsappige clubverhaaltjes, waar regelmatig een loopje met de waarheid wordt genomen. Zo zit ik in ieder geval niet in elkaar. Daar zul je toch aan moeten wennen.
Je gaat maar gewoon normaal doen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:54 schreef Angstgegner het volgende:
Omdat ik toevallig op tere zieltjes durf te trappen en niet voor alles voor zoete koek slik zeker. Maar vind je het erg als ik zeg dat jouw mening me eigenlijk niet zo veel interesseert? Als het moet kom ik voor mijn club op en als er onwaarheden of andere onjuiste zaken worden vermeld, reageer ik daar even op. Jullie geven natuurlijk liever de voorkeur aan zoetsappige clubverhaaltjes, waar regelmatig een loopje met de waarheid wordt genomen. Zo zit ik in ieder geval niet in elkaar. Daar zul je toch aan moeten wennen.
Ik kan geen ban geven maar als je hem zo graag wil moet je het aan een FA vragen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:54 schreef Angstgegner het volgende:
Waar blijft die ban nou, durf je niet?
quote:Op woensdag 26 november 2008 09:55 schreef deejaylethal het volgende:
Iedereen klaar voor Super Saturday? Staan toch twee mooie semi-klassiekers op het programma: Spakenburg - DOVO en GVVV - IJsselmeervogels. Vooral deze laatste lijkt me ook een boeiend duel. Waarschijnlijk ben ik in Spakenburg te vinden, maar anders ga ik toch even naar Veenendaal toe voor een tweede helft (ik betaal maar 1x in het jaar voor die blauwe) van de strijd om de eerste plaats.
Ik verwacht overigens dat DOVO "gewoon" de boot ingaat en dat GVVV met 2-0 wint.
quote:[..]
Ik denk dat jij er echt kijk op hebt...
Prima overwinningquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:20 schreef methodmich het volgende:
De Vogels gewonnen bij GVVV in de topper, doen ze toch goed. Spakenburg niet langs DOVO, dat verbaast me wel een beetje. Hoek wint goed.
Morgen de update!
Las het net op de site van Hoek en dacht er direct aan, dat jij al eens had geschreven hier dat de trainer wat veel DOVO-fans betreft wel mocht vertrekken. Nette oplossing op deze manier.quote:Op maandag 1 december 2008 10:23 schreef deejaylethal het volgende:
Ton Verkerk (trainer) gaat naar de Russische voetbalbond vanaf de winterstop, op voorspraak van Hiddink. Zo kan DOVO dus op zoek naar een nieuwe coach, en daar zijn we niet eens zo rouwig om...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |