abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 november 2008 @ 13:53:40 #126
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_63564685
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:15 schreef Angstgegner het volgende:
Zoals ik al voorspelde vorige week is Spakenburg-speler Duncan van Moll na zijn rode kaart tegen Jodan Boys terecht vrijgesproken. Het recht heeft gezegevierd. Misschien moeten jullie toch eens beter naar Ome Angstgegner luisteren..

Duncan van Moll terecht vrijgesproken door tuchtcommissie KNVB

De rode kaart die de huidige Spakenburg-libero Duncan van Moll twee weken geleden ontving in de uitwedstrijd tegen Jodan Boys is door de KNVB geseponeerd. Scheidsrechter Tony van Waveren stuurde de Amsterdammer destijds van het veld, omdat hij een trappende beweging zou hebben gemaakt naar Jodan Boys-linksback Marijn Verhoef. De tuchtcommissie van de KNVB heeft een stuk wijsheid betracht en de foutieve beslissing van de arbiter uit Bussum gecorrigeerd. Een en ander had te maken met tegenstrijdige verklaringen, waardoor geen eenduidig bewijs kon worden geleverd. Bovendien lieten ook de beelden van RTV West aan duidelijkheid niets te wensen over (bron: website Spakenburg).
Ja voor de trappende beweging is hij vrijgesproken, omdat die er niet was. Als de scheids een slaande beweging op het formulier had gezet, had ik het nog wel willen zien....
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  donderdag 27 november 2008 @ 14:01:01 #127
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63564872
Hup HSV Hoek!
pi_63565460
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef uitje4life het volgende:

[..]

Ja voor de trappende beweging is hij vrijgesproken, omdat die er niet was. Als de scheids een slaande beweging op het formulier had gezet, had ik het nog wel willen zien....
Zit jij ook in de tuchtcommissie of zo, dat je precies waarvoor hij is vrijgesproken? Het was gewoon een lachwekkende beslissing van een scheidsrechter die helemaal niet op dit niveau mag fluiten en dan heb ik nog niet eens over één van zijn assistenten. Van een slaande beweging was ook geen sprake. -edit-

[ Bericht 5% gewijzigd door sjimz op 27-11-2008 15:52:26 (Niet op de man spelen) ]
  donderdag 27 november 2008 @ 15:06:41 #129
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_63566780
dat staat in je eigen bericht:

Scheidsrechter Tony van Waveren stuurde de Amsterdammer destijds van het veld, omdat hij een trappende beweging zou hebben gemaakt naar Jodan Boys-linksback Marijn Verhoef.

Dus lijkt het mij dat hij hiervan is vrijgesproken toch? Je kan toch ook iemand moeilijk vrijspreken van een rode kaart voor vermeend hands als hij de scheids geslagen zou hebben?

En de slaande beweging is en blijft een slaande beweging. Al zou hij zich onhandig los hebben gerukt; zijn hand slingerde naar de speler toe en volgens mij is dat toch echt een slaande beweging hoor, bedoeld of onbedoeld. Maar als onze meningen daarover verschillen, laten we het hier gewoon bij.

[ Bericht 4% gewijzigd door uitje4life op 27-11-2008 15:13:09 ]
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_63567949
-reactie op edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door sjimz op 27-11-2008 15:52:45 ]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_63568040
Angstgegner, je bent niet echt een aanwinst voor dit topic moet ik je bekennen.
pi_63589341
Omdat ik toevallig op tere zieltjes durf te trappen en niet voor alles voor zoete koek slik zeker. Maar vind je het erg als ik zeg dat jouw mening me eigenlijk niet zo veel interesseert? Als het moet kom ik voor mijn club op en als er onwaarheden of andere onjuiste zaken worden vermeld, reageer ik daar even op. Jullie geven natuurlijk liever de voorkeur aan zoetsappige clubverhaaltjes, waar regelmatig een loopje met de waarheid wordt genomen. Zo zit ik in ieder geval niet in elkaar. Daar zul je toch aan moeten wennen.
  vrijdag 28 november 2008 @ 12:39:42 #133
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_63592171
Nee Angstgegner, een beetje lopen polariseren en belachelijk lopen zeuren (samen met oa 5-sterren) wordt dit topic echt beter van...

Ooit kwamen hier gewoon mensen met liefde over hun club en over wedstrijden praten. Mijn laatste toevoeging aangaande dit onderwerp werd ik weer heerlijk genegeerd, zo blijkt maar weer dat IJsselmeervogels- en Spakenburgsupporters per definitie moeite hebben met het zich gedragen. Gelukkig zijn er ook positieve uitzonderingen, dat heeft het verleden wel bewezen.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_63593999
Ik ben ook wel benieuwd wat Kozakken Boys morgen kan bij Sparta Nijkerk. Beide teams draaien minder dan verwacht / gehoopt en Van Seeters heeft al aangegeven dat hij met de Boys bovenin de middenmoot wil staan als de winterstop begint. Dan zijn er nog wel goede resultaten nodig tegen Nijkerk, Hoek en Jodan Boys. Dit nog altijd zonder Solmaz en vermoedelijk voorlopig ook Kolff, die geblesseerd is geraakt op de training.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63594347
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:54 schreef Angstgegner het volgende:
Omdat ik toevallig op tere zieltjes durf te trappen en niet voor alles voor zoete koek slik zeker. Maar vind je het erg als ik zeg dat jouw mening me eigenlijk niet zo veel interesseert? Als het moet kom ik voor mijn club op en als er onwaarheden of andere onjuiste zaken worden vermeld, reageer ik daar even op. Jullie geven natuurlijk liever de voorkeur aan zoetsappige clubverhaaltjes, waar regelmatig een loopje met de waarheid wordt genomen. Zo zit ik in ieder geval niet in elkaar. Daar zul je toch aan moeten wennen.
, , , , .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_63594412
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:54 schreef Angstgegner het volgende:
Je gaat maar gewoon normaal doen.
Mijn mening kan je misschien niet interesseren maar je hebt het er wel mee te doen.
Als het je niet bevalt ga je maar lekker naar een ander forum zeikstralen.
pi_63595544
-normaal doen-

[ Bericht 97% gewijzigd door sjimz op 28-11-2008 14:53:03 ]
pi_63595650
Waar blijft die ban nou, durf je niet?
pi_63595719
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:54 schreef Angstgegner het volgende:
Waar blijft die ban nou, durf je niet?
Ik kan geen ban geven maar als je hem zo graag wil moet je het aan een FA vragen.
pi_63625380
De Vogels gewonnen bij GVVV in de topper, doen ze toch goed. Spakenburg niet langs DOVO, dat verbaast me wel een beetje. Hoek wint goed.

Morgen de update!
www.thuisuiteten.nl
pi_63625819
hoort hier niet thuis maar schijnt dat de trainer van 1e klasse team svzw zijn trainer op staande voet heeft ontslagen..
pi_63633835
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:55 schreef deejaylethal het volgende:
Iedereen klaar voor Super Saturday? Staan toch twee mooie semi-klassiekers op het programma: Spakenburg - DOVO en GVVV - IJsselmeervogels. Vooral deze laatste lijkt me ook een boeiend duel. Waarschijnlijk ben ik in Spakenburg te vinden, maar anders ga ik toch even naar Veenendaal toe voor een tweede helft (ik betaal maar 1x in het jaar voor die blauwe ) van de strijd om de eerste plaats.

Ik verwacht overigens dat DOVO "gewoon" de boot ingaat en dat GVVV met 2-0 wint.
quote:
[..]

Ik denk dat jij er echt kijk op hebt...
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_63634104
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:20 schreef methodmich het volgende:
De Vogels gewonnen bij GVVV in de topper, doen ze toch goed. Spakenburg niet langs DOVO, dat verbaast me wel een beetje. Hoek wint goed.

Morgen de update!
Prima overwinning

Was een wedstrijd met weinig kansen maar waarin de Vogels toch het overwicht hadden, de zege was dan ook verdiend. De enige goal was echt een beauty, koning Winter is terug

Bijna geen kansen weggeven....Axwijk is weer terug en de verdediging staat meteen als een huis. GVVV viel me erg tegen, vooral aanvallend had het weinig in te brengen. GVVV liet niet zien dat ze voor de nummer 1 positie gingen, prima dag door ook nog eens de 1-1 van onze blauwe 'vrienden'.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 30 november 2008 @ 09:13:09 #144
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_63639212
Blij dat alle geleerden het vooraf met elkaar eens waren. Eens te meer is duidelijk dat als het er om gaat de groten opstaan.
GVVV viel mij alleen in aanvallend opzicht tegen. Verdedigend geven ze weinig weg. Het hoge tempo op het middenveld werd na een uur spelen teveel voor ze. Helemaal toen Opschoor en Meurs als frisse krachten gebracht werden.
18 karaats was de goal van Winter. Deed me denken aan de goal van Van Vossen in de wedstrijd PSV Ajax. Hij kapte Jefrey Prommayon uit en krulde de bal om Menzo in de verre hoek. Winter's goal was nog iets mooier omdat hier de bal in de bovenhoek kwam.
Ik hoop trouwens dat Spakenburg de volgende bekerwedstrijd met 41 goals verschil wint.

[ Bericht 3% gewijzigd door 5-Sterren op 30-11-2008 09:20:52 ]
pi_63644964
Speelronde 11

AFC Ajax - Jodan Boys 1-1 (1-0)
30. 1-0 Shiver Abdulrahman 53. 1-1 Sander van Gool

Bennekom - Zwaluwen '30 / Henver 3-1 (1-0)
45. 1-0 Michel van der Sommen 67. 2-0 Roy de Ruiter 76. 3-0 Roy de Ruiter 86. 3-1 Harry Zwarthoed

Geinoord - Volendam 0-2 (0-0)
48. 0-1 Jaap Molenaar 85. 0-2 Jan Smit

GVVV - IJsselmeervogels 0-1 (0-0)
73. 0-1 Jeffrey Winter

Hoek - SDC Putten 3-1 (1-1)
11. 1-0 Gideon Imagbudu 31. 1-1 Albert van Nijhuis 51. 2-1 Josimar Pattinama 90. 3-1 Stijn Mahieu (strafschop)

Spakenburg - DOVO 1-1 (0-0)
66. 1-0 Salim Amerzgiou 69. 1-1 Marco van Rooijen

Sparta Nijkerk - Kozakken Boys 1-1 (1-0)
14. 1-0 Raoul Henar 85. 1-1 Dennis Verhoef
Rood: Dennis Netten (Kozakken Boys, 2 x geel)
Bijzonderheid: Raoul Henar (Sparta Nijkerk) mist strafschop

STAND

1. IJsselmeervogels 11-26
2. GVVV 11-21 *
3. Spakenburg 11-20 *
4. Bennekom 11-18 (+4)
5. Hoek 11-18 (+3)
6. Volendam 11-15 (+5)
7. Sparta Nijkerk 11-15 (-6)
8. SDC Putten 11-14 (-3)
9. DOVO 11-14 (-7)
10. Kozakken Boys 11-13
11. Jodan Boys 11-11 (-4)
12. Zwaluwen '30 / Henver 11-11 (-5)
13. AFC Ajax 11-8
14. Geinoord 11-7

*= één punt in mindering

Topscorers:

1. Kwong-Wah Steinraht (IJsselmeervogels) 9
2. Thijs Houwing (Spakenburg) 8
=. Dennis van Meegdenburg (GVVV) 8
4. André Kemper (IJsselmeervogels) 7
=. Jaap Molenaar (Volendam) 7
=. Clint van der Wal (Bennekom) 7

De ervaren Raoul Henar was held en schlemiel tegelijk voor Sparta Nijkerk: hij maakte tegen Kozakken Boys zijn zesde seizoensgoal, maar de 36-jarige spits miste ook een strafschop die de zege had kunnen brengen

Uitslagen zaterdaghoofdklasse
www.thuisuiteten.nl
pi_63651041
Spakenburg heeft intresse getoond in Jaapie Molenaar.
  maandag 1 december 2008 @ 10:23:43 #147
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_63662153
DOVO heeft zaterdag de beste wedstrijd van het seizoen gespeeld tegen Spakenburg. Een weergaloze goal van Marco van Rooijen maakte terecht de eindstand 1-1, al had DOVO het wellicht zelfs verdiend om te winnen. Toch knap, zeker wanneer je van te voren kansloos geacht wordt. Nu ook eens van Ajax de punten in Veenendaal houden en het gaat in ieder geval weer beter.

Ton Verkerk (trainer) gaat naar de Russische voetbalbond vanaf de winterstop, op voorspraak van Hiddink. Zo kan DOVO dus op zoek naar een nieuwe coach, en daar zijn we niet eens zo rouwig om...
Be your best
pi_63666523
-kap nou met het op de man spelen- DOVO had gedurende negentig minuten wel het gehele middenveld in handen, maar heeft zich behoudens de overigens schitterende goal geen enkele kans gecreëerd. Alleen al in het eerste kwartier had Spakenburg de wedstrijd al kunnen beslissen met drie grote kansen. Vervolgens werd het steeds slechter en slechter, hetgeen de verdienste van DOVO mag worden worden genoemd. Met de puntendeling kan ik leven, maar een zege voor DOVO zou wel heel erg onverdiend zijn geweest. Bij Spakenburg speellde gelegenheidsmiddenvelder Robert Verschraagen een zeer zwakke partij en had hij na twintig minuten al gewisseld moeten worden.

Als Spakenburg de Vogels nog wil bedreigen in de strijd om de titel, zal men de rooien over twee weken in ieder geval moeten verslaan. Zou een mooie binnenkomer zijn voor de nieuwe trainer Dick de Boer, al wacht natuurlijk eerst nog Zwaluwen '30/Henver.

[ Bericht 3% gewijzigd door sjimz op 01-12-2008 17:44:13 ]
  maandag 1 december 2008 @ 16:06:29 #149
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_63670785
-reactie op edit-

[ Bericht 95% gewijzigd door sjimz op 01-12-2008 17:44:36 ]
Be your best
pi_63673533
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:23 schreef deejaylethal het volgende:

Ton Verkerk (trainer) gaat naar de Russische voetbalbond vanaf de winterstop, op voorspraak van Hiddink. Zo kan DOVO dus op zoek naar een nieuwe coach, en daar zijn we niet eens zo rouwig om...
Las het net op de site van Hoek en dacht er direct aan, dat jij al eens had geschreven hier dat de trainer wat veel DOVO-fans betreft wel mocht vertrekken. Nette oplossing op deze manier.

Enig idee wie er zou kunnen komen als vervanger? John van Loen?
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')