Zou wat zijn! Een duo, samen met Joene.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:07 schreef deejaylethal het volgende:
Ja, maar het mooiste is nog dat Verkerk het natuurlijk al weken wist. De onrust die na GVVV ontstond kwam wel mooi uit eigenlijk. Inderdaad een nette oplossing zo.
Steef Oosterkamp en Harry vd Ham worden als voornaamste kandidaten genoemd. Wellicht van Loen ook nog inderdaad. Het schijnt dat de kandidaten al bij de wedstrijd van afgelopen zaterdag in Spakenburg aanwezig waren. Dus ik kan mijzelf ook nog onder de opvolgers scharen.
Henny Lee zou dan voor volgend jaar zijn denk ik. Sparta heeft de weg omhoog gevonden, het ziet er niet naar uit dat hij daar tussentijds vertrekt.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:11 schreef deejaylethal het volgende:
Laatste nieuws:
Twee namen komen van verschillende kanten: John van Loen en Henny Lee.
Ook wist iemand te melden dat er vanavond in de Businessclub een persconferentie is (of het moet volgende week donderdag zijn, maar dat lijkt me niet).
Ik denk dat we er in beide gevallen qua trainer op vooruit gaan, al heeft Henny Lee ook bewezen dat hij niet langer dan een jaar een spelersgroep kan motiveren.
Waarheid als een koe. Onthutsend zwak.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:31 schreef F1Bas het volgende:
Hoe kan dit Bennekom zo hoog staan? Eén van de slechtste tegenstanders tot nu toe.
Zal verder niet over zijn naam beginnen.quote:Op zondag 7 december 2008 17:06 schreef methodmich het volgende:
Spakenburg trouwens al vlug begonnen met spelers vastleggen. Gijs Roodbeen komt van AFC.
Jij mag niet meer raden...;-)quote:Op maandag 8 december 2008 17:16 schreef methodmich het volgende:
Rik Vermeulen, maar dat is niet zo'n verrassing. Staat / stond ook in het schaduwelftal van de Vogels zoals ik dat heb gezien...
Heeft dit jaar een minder jaar hoorde ik en zou bij Lisse vooral in de spits spelen? Daar maakt hij bij ons niet veel kans denk ik.quote:Op maandag 8 december 2008 15:42 schreef 5-Sterren het volgende:
IJsselmeervogels heeft ook zijn eertse speler vastgelegd. Er kan/mag alleen nog geen rugbaarheid aan gegeven worden. (R)Ik ken zelf de naam inmiddels wel.
Lisse heeft geen spits dit seizoen en wisselt dus regelmatig, maar in principe speelt hij wel gewoon vanaf het middenveld in de meeste duels. Wel al vijf keer gescoord, dus zo slecht draait hij niet hoor.quote:Op maandag 8 december 2008 23:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Heeft dit jaar een minder jaar hoorde ik en zou bij Lisse vooral in de spits spelen? Daar maakt hij bij ons niet veel kans denk ik.
Goh.... ben benieuwd welke club na dit seizoen weer het meest actief is op de transfermarkt.quote:Op maandag 8 december 2008 15:42 schreef 5-Sterren het volgende:
IJsselmeervogels heeft ook zijn eertse speler vastgelegd. Er kan/mag alleen nog geen rugbaarheid aan gegeven worden. (R)Ik ken zelf de naam inmiddels wel.
Nou wij niet, de selectie is aardig op pijl al zullen er nog wel wat versterkingen komen.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:31 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Goh.... ben benieuwd welke club na dit seizoen weer het meest actief is op de transfermarkt.
Met stip de grootste debiel in de hoofdklasse.quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 22:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat is er met Wilson ? en roze?
Dus betekent dit einde Tosch. Speelde overigens al een hele tijd.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:39 schreef Angstgegner het volgende:
Na Rik Vermeulen van FC Lisse heeft IJsslmeervogels volgens een zeer betrouwbare bron een tweede speler vastgelegd voor het nieuwe seizoen, namelijk centrale verdediger Michiel van der Valk van GVVV. Een totaal overbodige aankoop overigens, omdat in men al drie centrale verdedigers heeft in Lion Axwijk, Bas Mooij en Pierre Tosch.
Dat denk ik ook wel ja, jammer voor Tosch. En voor een bepaalde supporter in het speciaalquote:Op woensdag 17 december 2008 20:44 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Dus betekent dit einde Tosch. Speelde overigens al een hele tijd.
Ps: Bedankt voor de felicitaties.
Wie dan?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja, jammer voor Tosch. En voor een bepaalde supporter in het speciaal
Ik zou het niet weten, maar lekker belangrijk.quote:
Als alles fit en zonder schorsingen is heb je daar helemaal gelijk in. Ik dacht dat dit jaar voor Tosch ook. Door blessures van JP Hartog, Axwijk en Bolland heeft hij bijna iedere wedstrijd meegedaan,quote:Op donderdag 18 december 2008 18:14 schreef deejaylethal het volgende:
Dat Valk ging was al een tijdje bekend... Wel behoorlijk stom van m, aangezien hij dan alsnog plaats kan nemen op de bank.
Tosch krijgt al een poosje de voorkeur boven JP.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Als alles fit en zonder schorsingen is heb je daar helemaal gelijk in. Ik dacht dat dit jaar voor Tosch ook. Door blessures van JP Hartog, Axwijk en Bolland heeft hij bijna iedere wedstrijd meegedaan,
Geinnoord zal hem wel erg tegengevallen zijn. Erg jammer voor een voorbeeldig sportman.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:33 schreef methodmich het volgende:
Dennis van der Steen wordt na dit seizoen speler / trainer bij SC Everstein.
5x Kemperquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:02 schreef methodmich het volgende:
GVVV vandaag uitgeschakeld in de districtsbeker. Vogels en Zwaluwen '30 gingen wel door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |