quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:33 schreef Angstgegner het volgende:[..]
Henk Wisman staat in ieder geval wel op het lijstje bij Spakenburg, de man die vorig seizoen nog vier weken trainer was van ASWH. Volgens mij ging hij weg, omdat hij de organisatie bij ASWH niet professioneel genoeg vond, klopt dit Methodmich? Bij de rooien heeft hij ook al een paar keer op het lijstje gestaan. Is een tamelijk eigenwijze Amsterdammer, over zijn trainerscapaciteiten kan ik minder oordelen. Bracht wel ooit Volendam naar de eredivisie, waar hij een seizoen later ontslagen werd. Kan me op dit moment niet voorstellen dat hij de belangrijkste kandidaat is bij Spakenburg.
Henk Wisman met zijn gladde praatjes, over uitdagingen pakken en dat dit beter is dan achter de geraniums zitten of op de bank zitten.
Zijn officiële lezing was inderdaad dat de organisatie niet professioneel genoeg zou zijn. Echter wordt eerder vermoed dat Henk zijn CV in gevaar zag komen. Hij stapte in op een moment dat theoretisch het kampioenschap nog behaald kon worden. Dat zag hij vast zitten, maar blijkbaar overschatte hij de mogelijkheden. Na drie nederlagen (en één in een oefenduel) stapte hij dan maar op, want er viel niets meer te winnen. Achteraf zijn beste daad, aangezien ASWH met Dogan Corneille een goede impuls kreeg.
Verder viel Wisman hier vooral op door elke dag te zeuren over de lange files, iets wat hij vooraf wist, het feit dat hij geen enkele tegenstander kende, na drie weken nog niet wist hoe de spelers heetten en de dugout om te zetten, zodat hij de grensrechter kon beïnvloeden.
In het betaald voetbal ontslagen bij Den Bosch, Volendam en Fortuna Sittard, maar hij gaat er prat op "nog nooit gedegradeerd te zijn". Logisch, als je steeds op tijd weg bent / weggestuurd wordt.... Kortom, lijkt mij nou geen ideale kandidaat voor Spakenburg.
Overigens, als uitvloeisel van GVVV - Spakenburg nog dit:
GVVV-aanvoerder rest van het jaar geschorst[ Bericht 0% gewijzigd door methodmich op 30-10-2008 17:42:27 ]