abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:05:15 #26
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62705299
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 21:30 schreef F1Bas het volgende:

[..]

De 4-1 doet zeker nog zeer
Nee, meer het jaar ervoor, dat jullie op penalties zaterdagkampioen werden! 2 jaar geleden was t volgens mij wél terecht...

Maarja dat was toen... Is er trouwens al een nieuwe trainer bij spakenburg?
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_62715732
Nee, dat kan nog wel twee weken duren.
pi_62716028
-geen toegevoegde waarde-

[ Bericht 91% gewijzigd door sjimz op 27-10-2008 14:01:49 ]
pi_62716164
Als je niks anders te melden hebt dan puur persoonlijke aanval, kun je beter wegblijven.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_62724008
Bij Kozakken Boys is Andro Franca na een weekje schorsing - hij kwam te laat voor de oefenpot tegen Quick Boys - vanaf vandaag weer terug bij de groep.

Opvallend wel dat Hoek zo weinig scoort en dan met name de spitsen. Geen enkele spits scoorde zelfs!!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:46:41 #31
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62726727
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:53 schreef Angstgegner het volgende:
Nee, dat kan nog wel twee weken duren.
Wel heel veel speculaties. Van Gerry Hamstra (ex-Emmen) tot Niek Oosterlee, die men met de 15.000 Euro die ze voor Du Chatenier gebeurd hebben zouden willen losweken bij Lisse.

[ Bericht 0% gewijzigd door 5-Sterren op 27-10-2008 22:26:00 ]
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:16:51 #32
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62750906
Niet nader te noemen bronnen melden dat Kees van Kooten de nieuwe trainer van Spakenburg wordt.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:13:53 #33
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62754860
ik denk dat oosterlee niet zomaar weggaat bij lisse hoor!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_62755325
kees v kooten nieuwe trainer bij blauw staat op de rode site
op het forum bij blauw staat nog niks
raar dat ze het bij rood sneller weten dan bij blauw
pi_62757065
Kees, de oude bonkige spits die dankzij Wiel Coerver op late leeftijd nog in Oranje belandde. Aardige vent in elk geval!
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 29 oktober 2008 @ 08:46:15 #36
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_62773029
DOVO komende zaterdag tegen Geinoord... Zal toch echt een overwinning voor de rooien moeten opleveren, anders komen ze alsnog in de problemen. Daniël Kops tegen zn oude club: hopen dat ie nu wel weer het net vindt.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_62779353
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:16 schreef 5-Sterren het volgende:
Niet nader te noemen bronnen melden dat Kees van Kooten de nieuwe trainer van Spakenburg wordt.
Je liegt weer, want de enige site die dit meldt is de supporterssite van jouw cluppie. Een site die door niemand serieus wordt genomen. Cees van Kooten is al enkele jaren geen trainer meer, heeft in de afgelopen vijf jaar volgens mij twee hartinfarcten gehad en heeft er in zijn laatste seizoen bij Spakenburg (1991-1992) een puinhoop van gemaakt. Daarna is hij nog ontslagen bij clubs als NEC en RKC, dus ik durf met iedereen hier te wedden dat Cees, hoe aardig hij ook is, nooit meer trainer zal worden van Spakenburg.

Henk Wisman staat in ieder geval wel op het lijstje bij Spakenburg, de man die vorig seizoen nog vier weken trainer was van ASWH. Volgens mij ging hij weg, omdat hij de organisatie bij ASWH niet professioneel genoeg vond, klopt dit Methodmich? Bij de rooien heeft hij ook al een paar keer op het lijstje gestaan. Is een tamelijk eigenwijze Amsterdammer, over zijn trainerscapaciteiten kan ik minder oordelen. Bracht wel ooit Volendam naar de eredivisie, waar hij een seizoen later ontslagen werd. Kan me op dit moment niet voorstellen dat hij de belangrijkste kandidaat is bij Spakenburg.
pi_62779391
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:27 schreef soms001 het volgende:
kees v kooten nieuwe trainer bij blauw staat op de rode site
op het forum bij blauw staat nog niks
raar dat ze het bij rood sneller weten dan bij blauw

Ze weten helemaal niets, zijn alleen maar aan het stoken. Dat er nog mensen zijn die dit bericht serieus nemen, is echt onbegrijpelijk.
pi_62779474
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:46 schreef 5-Sterren het volgende:

[..]

Wel heel veel speculaties. Van Gerry Hamstra (ex-Emmen) tot Niek Oosterlee, die men met de 15.000 Euro die ze voor Du Chatenier gebeurd hebben zouden willen losweken bij Lisse.
Weer twee fouten in één zin. Het bedrag is meer dan 15.000 euro, en Ton heet Du Chatinier. Hamstra woont veel te ver weg, in Groningen geloof ik zelfs. Oosterlee zou zeker geen slechte trainer zijn voor Spakenburg, maar ik kan me niet voorstellen dat deze man zijn huidige club nu in de steek zal laten.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:47:43 #40
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62781276
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:33 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Je liegt weer, want de enige site die dit meldt is de supporterssite van jouw cluppie.
Ik lieg dus niet...

Maar je kunt het weer niet laten merk ik...
Gezellig voor de rest. Wel een beetje hardleers.
Zonde, maar ik had niet anders verwacht...
pi_62781337
Ja en nu weer kappen met het op elkaar reageren.
Ga dat lekker op een rood of op een blauw forum doen ofzo.
pi_62786426
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:33 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Henk Wisman staat in ieder geval wel op het lijstje bij Spakenburg, de man die vorig seizoen nog vier weken trainer was van ASWH. Volgens mij ging hij weg, omdat hij de organisatie bij ASWH niet professioneel genoeg vond, klopt dit Methodmich? Bij de rooien heeft hij ook al een paar keer op het lijstje gestaan. Is een tamelijk eigenwijze Amsterdammer, over zijn trainerscapaciteiten kan ik minder oordelen. Bracht wel ooit Volendam naar de eredivisie, waar hij een seizoen later ontslagen werd. Kan me op dit moment niet voorstellen dat hij de belangrijkste kandidaat is bij Spakenburg.
Henk Wisman met zijn gladde praatjes, over uitdagingen pakken en dat dit beter is dan achter de geraniums zitten of op de bank zitten.

Zijn officiële lezing was inderdaad dat de organisatie niet professioneel genoeg zou zijn. Echter wordt eerder vermoed dat Henk zijn CV in gevaar zag komen. Hij stapte in op een moment dat theoretisch het kampioenschap nog behaald kon worden. Dat zag hij vast zitten, maar blijkbaar overschatte hij de mogelijkheden. Na drie nederlagen (en één in een oefenduel) stapte hij dan maar op, want er viel niets meer te winnen. Achteraf zijn beste daad, aangezien ASWH met Dogan Corneille een goede impuls kreeg.

Verder viel Wisman hier vooral op door elke dag te zeuren over de lange files, iets wat hij vooraf wist, het feit dat hij geen enkele tegenstander kende, na drie weken nog niet wist hoe de spelers heetten en de dugout om te zetten, zodat hij de grensrechter kon beïnvloeden.

In het betaald voetbal ontslagen bij Den Bosch, Volendam en Fortuna Sittard, maar hij gaat er prat op "nog nooit gedegradeerd te zijn". Logisch, als je steeds op tijd weg bent / weggestuurd wordt.... Kortom, lijkt mij nou geen ideale kandidaat voor Spakenburg.

Overigens, als uitvloeisel van GVVV - Spakenburg nog dit: GVVV-aanvoerder rest van het jaar geschorst

[ Bericht 0% gewijzigd door methodmich op 30-10-2008 17:42:27 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_62801617
Is niet meer dan terecht, al vind ik dat hij - gelet op de aard van de overtreding - bepaald niet mag klagen, deze Aguilar Aguilera. In principe is hij nog maar zes duels geschorst, waaronder één duel voor de districtsbeker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Angstgegner op 31-10-2008 08:24:21 ]
pi_62842751
Robert Verschraagen, voor zijn aandeel in het opstootje na de stoot van AAA, is ook flink geschorst... Beetje krom, qua duels bijna net zo lang als de GVVV-captain.
www.thuisuiteten.nl
pi_62856356
Hij gaf ook niet meer dan een duw en wilde de spelers uit elkaar halen, dus een veel te forse straf. Maar Verschraagen heeft er al twee duels opzitten en mist nu alleen nog de duels tegen Ajax en Sparta Nijkerk, dit in tegenstelling tot wat er op de supporterssite van de Vogels wordt beweerd. Spakenburg heeft bij de KNVB geïnformeerd of ze hem ook voor het districtsbekerduel tegen DSO Ultrajectum aan de kant mochten houden en dat bleek inderdaad het geval te zijn.
pi_62858053
Las het op het Vogels-forum, en vroeg me af wat er dan zou gebeuren:

Stel dat GVVV de komende drie thuisduels laat afgelasten, wat doet de KNVB dan met de schorsing van AAA, die op datum is? Moet het natuurlijk wel regenen en het zou doorzichtig en onsportief zijn, maar vraag het me wel af. Het gebeurt soms wel eens in de hoofdklasse dat een team aangeeft dat het beter afgelast kan worden bij twijfel, vandaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_62866478
Hoewel de 2-1 anders doet vermoedelijk was deze tegenstander tot nu toe de zwakste van allemaal. Een van de spaarzaamste kansen van Putten ging er toch in, waardoor het op het einde nog een heel klein beetje spannend werd.

2-1.

Verbaas me erover dat Putten tot nu toe al 8 punten heeft, stellen heel weinig voor.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_62867553
En de periodetitel voor de Birds. Mede dankzij Meurs!

Kozakken Boys knap van 0-3 achter tegen Volendam terug tot 3-3, Hoek wint knap bij Zwaluwen '30, GVVV maakt kennis met de veerkracht van Jodan Boys, maar wint in extremis toch nog, Sparta Nijkerk kruipt bij door de winst en DOVO laat zich door Geinoord verrassen. Spakenburg wint ook zuinig.

Morgen update etc.
www.thuisuiteten.nl
pi_62867696
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:46 schreef methodmich het volgende:
En de periodetitel voor de Birds. Mede dankzij Meurs!
Meurs werd man of the match, speelde goed en een erg mooie goal.
Hij mocht in de 20ste minuut ofzo invallen voor Bolland(blessure).
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_62867722
Hoort ook gewoon in de basis te staan natuurlijk, prima voetballer!
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')