Zeg jij maar voor wie....van Hoof doet het ook gewoon prima.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:54 schreef methodmich het volgende:
Hoort ook gewoon in de basis te staan natuurlijk, prima voetballer!
Mwa zolang hij er gewoon elke week speelt....maar Meurs mag er zeker in van mij....quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:16 schreef methodmich het volgende:
Van Hoof op 10 is men niet zo tevreden over anders... Vooral als vleugelspeler zien ze hem.
Kan jij alleen maar voor de rooien praten? Vertel eens wat meer over je eigen club, daar valt momenteel genoeg over te vertellen. En wat andere vinden zal mij een zorg zijn zolang ze maar winnen en kampioen worden. En momenteel valt er niet veel te kiezen met de vele blessures.quote:Op zondag 2 november 2008 00:50 schreef Angstgegner het volgende:
Dan zal Wesseling toch keuzes moeten gaan maken en dan zal net als in het afgelopen seizoen zijn ware aard boven komen drijven, want deze trainer kan nog steeds niet met mensen omgaan. De heren Knüppe en Rijsdijk weten hier alles van. Na de wedstrijd Spakenburg-Kozakken Boys vertelde KB-trainer Ad van Seeters mij hoe hij over Wesseling dacht. Die had het namelijk gepresteerd om tijdens de warming-up van Kozakken Boys-IJsselmeervogels aan KB-aanvoerder Michael Samuel te vragen wat zijn plannen waren voor het nieuwe seizoen... Over fatsoensnormen gesproken...
Ik vind dit echt weer een typische opmerking van een rooie, die de klok wel heeft horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt. Ik ben er vanuit gegaan dat Mans fit zou worden, dat dit niet is gelukt, is in- en intriest. Deze speler had zeker tot een meerwaarde kunnen uitgroeien. Waarom je nu weer het woord held moet gebruiken, is mij niet duidelijk. Als hij fit zou zijn geweest zou Spakenburg vorig seizoen reeds in mart kampioen zijn geworden en had de club er nu ook beter voorgestaan. Helaas is hij nu gestopquote:Op zondag 2 november 2008 14:16 schreef F1Bas het volgende:
En dat je held Mans zou stoppen zat er wel aan te komen natuurlijk, als je zovaak geblesseerd bent heb je er als club ook weinig aan.
1 punt valt nog best mee.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:28 schreef methodmich het volgende:
Weer hetzelfde verhaal als vorig jaar dus, de KNVB die de stand gezellig gaat beïnvloeden...
Mee eens maar met de punt mindering in gedachte van vorig seizoen(voorwaardelijke straf) valt het mee. En Lisse kreeg om iets gelijksoortigs -3.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Elk verloren punt buiten het veld vind ik teveel.
KNVB straft Spakenburg en GVVV
Dat vond ik net zo belachelijk. Ik keur die opstootjes niet goed, maar zolang de KNVB bij soortgelijke gevallen in het betaald voetbal niets doet, vind ik dit idiote strafmaatregelen. Een boete of een schorsing voor de betrokken spelers vind ik okee, maar ga niet de hele club straffen met minpunten. Ter Leede ging er vorig seizoen nog bijna door de mist in...quote:Op donderdag 6 november 2008 00:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mee eens maar met de punt mindering in gedachte van vorig seizoen(voorwaardelijke straf) valt het mee. En Lisse kreeg om iets gelijksoortigs -3.
En ik ben ziekquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen Hoek - IJsselmeervogels voor mij vanmiddag helaas, moet werken.
Nee, beetje provoceren, maar verder niks. Is ook niet nodig...quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Waren er nog bijna rellen op het eind? btje provocatie naar elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |