Luiaardquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:19 schreef OA het volgende:
OP komt zo
OA.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:21 schreef nicomart het volgende:
je verpest de TT!! Nu wordt hij niet meegenomen in de statistieken
Klopt. Heeft Piles weer wat te zeiken!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:21 schreef nicomart het volgende:
je verpest de TT!! Nu wordt hij niet meegenomen in de statistieken
Die lijkt voor de verandering eens echt aan het werk te zijn ofzo..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
Een topic dat niet door Cali is geninja'ed
Of ze ligt met labjas uit op de onderzoekstafel haar cijfer op te krikken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die lijkt voor de verandering eens echt aan het werk te zijn ofzo..
Zou jij ook eens moeten doen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die lijkt voor de verandering eens echt aan het werk te zijn ofzo..
Quote eens?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:23 schreef OA het volgende:
Ph., heb je nog een oplossing voor mijn grafiek, of gaat het je boven de pet?
is een optie..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of ze ligt met labjas uit op de onderzoekstafel haar cijfer op te krikken.
vandaag ff niet..quote:
Een verstandige meid werkt aan haar toekomst, zeg maar!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of ze ligt met labjas uit op de onderzoekstafel haar cijfer op te krikken.
Hij heeft geen zin meer om hier te posten meldde hij..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
Waar issie eigenlijk?
Heeft een geen zin in brugklas gedoe?
Hij indexeert de KSC topics ook...quote:
Moment...quote:
How come?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hij heeft geen zin meer om hier te posten meldde hij..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:02 schreef OA het volgende:
[..]
Cijfers staan goed in de sheet, althans zoals ik het wel. Alleen de grafiek lukt niet...![]()
Het ziet er als volgt uit:
2006.............................2007........................................2008
Q1...Q2....Q3....Q4.............Q1...Q2....Q3....Q4................Q1...Q2....Q3....Q4......
Onder elk kwartaal weer cijfers en dat moet weer overzichtelijk in een grafiek terugkomen...
Er zitten hier wat mensen die hij liever niet ziet, zei hij.quote:
Precies. Elk middel is toegestaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Een verstandige meid werkt aan haar toekomst, zeg maar!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:28 schreef OA het volgende:
[..]
Er zitten hier wat mensen die hij liever niet ziet, zei hij.
ah ok.. ik ken m alleen van de SSC en daar viel het wel meequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef OA het volgende:
[..]
Hij indexeert de KSC topics ook...
Eerst hadden we Koffie SC # ...
Daarna KSC #...
Maar ook KTSC #...
En nog meer varianten. Vindt ie nooit leuk...
Ik stelde al voor dat alle KSC'ers weer weg zouden gaan, maar het lag niet aan ons. Aan wie wel zei hij niet.quote:
En wat voor grafiek probeer je te maken? Gewoon met van die staven?quote:
Ze mag wel even bukkenquote:
Ik kan hier veel op gaan zeggen maar dat doe ik dan weer neitquote:
Dat is toch niet zo heel moeilijk om in een grafiek te zetten? Neem tenminste aan dat een grafiek dat ding is met balken omhoog met een X-as en een Y-as?quote:
Ach, its only the internetzquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan hier veel op gaan zeggen maar dat doe ik dan weer neit
Nee, met lijntjes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wat voor grafiek probeer je te maken? Gewoon met van die staven?
Zo kun je het ook zien natuurlijk, maarja, ik ken d'r ook nog buiten het internet omquote:
Ik gebruik net de excel chartwizard maar ik zie het probleem niet echt?quote:
Ik weet nooit wat X en Y is...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel moeilijk om in een grafiek te zetten? Neem tenminste aan dat een grafiek dat ding is met balken omhoog met een X-as en een Y-as?
Je hebt wel eens achter haar gestaan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien natuurlijk, maarja, ik ken d'r ook nog buiten het internet om
Ik niet, maar mocht ik iets gekwetst hebben, mijn onwetende excuses.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien natuurlijk, maarja, ik ken d'r ook nog buiten het internet om
Heb ik nooit gezegd, en is ook totaal niet waarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:28 schreef OA het volgende:
Er zitten hier wat mensen die hij liever niet ziet, zei hij.
Hmm, word is daar wel handig voor moet je ff kijken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat X en Y is...
Op de horizontale as moet het jaar staan, onderverdeeld in kwartalen.
Op de verticale as moet de prijs staan.
Wat ik net deed, excel chart wizard gebruiken, je selectie maken (alles, ook de columnteksten). Daarna is alles eigenlijk default al wat je wilt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:39 schreef OA het volgende:
[..]
x= horizontaal, y is verticaal.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:39 schreef OA het volgende:
[..]
Dom, dom, dom.quote:
dat verwar ik ook altijd. Dat ze daar nou nooit eens een goede ezelsbrug voor verzonnen hebben.quote:
De Y heeft met de hoofdletter een streep naar beneden dus is dat verticaalquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat verwar ik ook altijd. Dat ze daar nou nooit eens een goede ezelsbrug voor verzonnen hebben.
Y is langer en staat als het warequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat verwar ik ook altijd. Dat ze daar nou nooit eens een goede ezelsbrug voor verzonnen hebben.
Whehehequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:45 schreef OA het volgende:
[..]
Dom, dom, dom.
Zo'n leuke meid laten lopen...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:47 schreef Puala het volgende:
[..]
De Y heeft met de hoofdletter een streep naar beneden dus is dat verticaal
En de X is dan de overige?
oh ja.. die zijn wel aardigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Y is langer en staat als het wareWeet ik het, nooit door elkaar gehaald.
trigonimetrie, principal component analysisquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
trigonimetrie, principal component analysis
Wist ik wel...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:42 schreef Piles het volgende:
Wat is dit voor gekut met de TT![]()
Gelukkig niet verwarrend met de SES SC![]()
Leuk dat je hier meepost OA, maar vind dit niet zo handig eigenlijk
Sorry Piles, nog even je post teruggezocht.quote:[..]
Heb ik nooit gezegd, en is ook totaal niet waar
Ik ga ook alleen maar op de foto's af.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe
Dat kun jij allemaal beoordelen van de posts die ze hier op fok doet.
Ja, stupid meZe is dan ook wel een top wijf
ben blij dat je dat zegt.. wilde al bijna gaan opgeven en wat gaan doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:54 schreef Reflectionne het volgende:
Koffiepauze weer voorbij.. Nog eventjes volhouden!
Wat gaan doen? Hoe moet dat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
ben blij dat je dat zegt.. wilde al bijna gaan opgeven en wat gaan doen
Komt al meer in de richting, en klopt ook wel, maar het is niet de hoofdredenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef OA het volgende:
Sorry Piles, nog even je post teruggezocht.![]()
Je zei dat je het topic niet meer terug herkent.
Heb het dan verkeerd geļnterpreteerd.
Dag Pilesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt al meer in de richting, en klopt ook wel, maar het is niet de hoofdreden
Die ligt gewoon bij mij.
Nu weg
had brood....quote:
Ik ben een en al oorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
zal ik jou dat eens haarfijn uitleggen?
quote:
that makes sense..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:59 schreef Californium het volgende:
[..]
had brood....maar mijn stagebegeleidster was jarig
nou, je kent wel die witte pluizige dingen.. Watjes, een watje of ook wel een wat genoemd... Die kan je doen zeg maar.quote:
Aaah oke.. Ik snap het.. Is dat leuk??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou, je kent wel die witte pluizige dingen.. Watjes, een watje of ook wel een wat genoemd... Die kan je doen zeg maar.
quote:
leuk is een groot woord, letterlijk gezien is vermakelijk een groter woord, maar het komt wel meer in de richting.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Aaah oke.. Ik snap het.. Is dat leuk??
no way!!quote:
Hmm, dan ga ik het maar niet proberen..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
leuk is een groot woord, letterlijk gezien is vermakelijk een groter woord, maar het komt wel meer in de richting.
Wayyyyyyy!!!!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
leuk is een groot woord, letterlijk gezien is vermakelijk een groter woord, maar het komt wel meer in de richting.
[..]
no way!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
niet? kan ik begrijpen ja..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:04 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik het maar niet proberen..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Wayyyyyyy!!!!!!
daarom.. je kan wel over jezelf zeggen dat je toffee taart op hebt bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
niet? kan ik begrijpen ja..
[..]
daarom.. je kan wel over jezelf zeggen dat je toffee taart op hebt bent
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:08 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hij klinkt ook lekker![]()
Heb je nou al een foto van die Schot?
neequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:08 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hij klinkt ook lekker![]()
Heb je nou al een foto van die Schot?
Weet ikquote:
Hmm.. jammer..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:09 schreef Californium het volgende:
[..]
neemijn schoen, die met de camera, is kapot
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eerste hit op google
Brugklasquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
Aw, het brugklas niveau van constant aan zichzelf twijfelende onzekere naar zelfbevestiging vragende pubers is weer terug
Ik ben nog steeds een 25 jarige onzekere puberquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:21 schreef OA het volgende:
[..]
Brugklas![]()
Onzekere pubers+
![]()
Ben blij dat ik die fase al lang voorbij ben!
Ja, en ik 2 boxershort die ik heb laten liggen bij haar....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
Ik krijg trouwens nog een mailtje van je Cali
Met airmail heb je ze binnen de kortste keren terugquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, en ik 2 boxershort die ik heb laten liggen bij haar....
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
Ik krijg trouwens nog een mailtje van je Cali
Zuurquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:36 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet
druk druk druk....mijn bacterien is toch niet gelukt waarschijnlijk
3d is overrated. Grafieken ook. Gewoon N-dimensionale vectorruimtenquote:
Waar is die nerdsmilie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
3d is overrated. Grafieken ook. Gewoon N-dimensionale vectorruimten.
Like I said, principal component analysisquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
Woesjquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Like I said, principal component analysis
Even geduld hebben jongen. Het laatste weekend van maart is het weer zover!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:39 schreef PteV het volgende:
kan iemand de tijd even een uur vooruit zetten
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
Mosterd.quote:
Sorry, ik zet morgenavond de tijd al een uur terug en ik kan niet aan de gang blijven. Nogmaals excusesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:39 schreef PteV het volgende:
kan iemand de tijd even een uur vooruit zetten
Fijn weekendquote:
Primers?quote:
Kan hele vervelende effecten geven. Moet je alles weer opnieuw doen...quote:
komt wel goed, schatje!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:04 schreef Californium het volgende:
jah blijf wel bezig jah....Ben ik 5 weken mee bezig geweest... blijken de primers fout ontworpen te zijn...Kan ik volgende week gezellig opnieuw mee gaan beginnen
![]()
Kun je in elk geval niet zeggen dat je niets te doen hebtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:04 schreef Californium het volgende:
jah blijf wel bezig jah....Ben ik 5 weken mee bezig geweest... blijken de primers fout ontworpen te zijn...Kan ik volgende week gezellig opnieuw mee gaan beginnen
![]()
Tof die koptelefoon in je iconquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun je in elk geval niet zeggen dat je niets te doen hebt
Is dat morgenavondquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Sorry, ik zet morgenavond de tijd al een uur terug en ik kan niet aan de gang blijven. Nogmaals excuses
Uur minder feesten bedoel je denk ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:11 schreef PteV het volgende:
[..]
Is dat morgenavondkan nu al bloedchagrijnig worden van de gedachte aan een uur minder slaap
uiteindelijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
komt wel goed, schatje! [ afbeelding ]
De klok gaat een uur achteruit, dus je beleeft hetzelfde uur nogmaals.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:11 schreef PteV het volgende:
[..]
Is dat morgenavondkan nu al bloedchagrijnig worden van de gedachte aan een uur minder slaap
quote:
een extra uur extra geile dampende neuksecks slaapquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:13 schreef OA het volgende:
[..]
De klok gaat een uur achteruit, dus je beleeft hetzelfde uur nogmaals.
mja das gewoon kut. Kan dr niets anders van maken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
uiteindelijk![]()
maar nu even balen dat 6 weken duurde om erachter te komen
Je had nog foto's zei je laatstquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
uiteindelijk![]()
Daar valt mijn halve dag werk voor niets bij in het niet...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
uiteindelijk![]()
quote:
Is het ook... volgende week dan is het prima...maar nu baal ik gewoon evenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja das gewoon kut. Kan dr niets anders van maken.
begrijpelijk.. vanavond een extra biertje pakken en als je wil mag je wil mag je me virtueel slaan hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Is het ook... volgende week dan is het prima...maar nu baal ik gewoon even
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
Daar valt mijn halve dag werk voor niets bij in het niet...
Nou, dan geloof ik het allemaal wel....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:21 schreef Californium het volgende:
[..]
zie het topic: bekijk cali in labjas
je kan ook gewoon rond pagina 8/9/10 kijken van dat topic hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, dan geloof ik het allemaal wel....
[Stage SC #689] Bekijk hier Cali in labjasquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:27 schreef Puala het volgende:
[..]
je kan ook gewoon rond pagina 8/9/10 kijken van dat topic hoorIs niet zo veel moeite
Kijk... daar hebben we wat aan. Had em ook niet active topics staan dus lastig zoeken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:34 schreef OA het volgende:
[..]
[Stage SC #689] Bekijk hier Cali in labjas
En dat maakt het uiteindelijk altijd leuk omdat het bijna nooit hetzelfde isquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:23 schreef Californium het volgende:
[..]
maar dat is wetenschap
gaat gewoon niet altijd (lees: bijna niet) zoals jij wil dat het gaat
Hulde!quote:
uiteindelijk....vandaag even schijtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat maakt het uiteindelijk altijd leuk omdat het bijna nooit hetzelfde is
Inderdaad.... wat een schatje om te zienquote:
jahquote:
Dat wist ik alquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad.... wat een schatje om te zien
\quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad.... wat een schatje om te zien
Had alleen een keer een foto op hyves gezien meen ik... Dus had ook al een indrukquote:
Om te zien heh... Verder weet ik et nietquote:
Tis een dolle boel alhierquote:
Beetjequote:
Hee meidquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:54 schreef OA het volgende:
Oh, het systeem gaat hier plat, dus ik ga naar huis!
Ik heb een eigen systeem, die neem ik mee naar huisquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo?
hier is het systeem hele dag al plat, zit ook gewoon op werk
Hard aan het werk vooralquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee meid, waar hang jij tegenwoordig zoal uit?!
kut-baanquote:
Gij spamz0r!quote:
Awww. Sterkte ermeequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:04 schreef Californium het volgende:
![]()
Meer slaap. Toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:11 schreef PteV het volgende:
[..]
Of clubquote:
Dankjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Gij spamz0r!
[..]
Awww. Sterkte ermee.
[..]
Meer slaap. Toch?
Of een uur meer kroeg
Geen idee hoe lang dat duurt, maar vlot gedaan joh:)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:27 schreef Californium het volgende:
[..]
DankjeNieuwe primers ontworpen
Kan ik maandag even laten controleren
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang dat duurt, maar vlot gedaan joh:)
Chill, ben momenteel aan het werkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hard aan het werk vooralMezelf belangrijk maken
Als ik nu twee keer per dag m'n mail check op het werk is veel
En hoe ist met jou dan?
quote:
16km kut-file op de A2.. Teh horrorquote:
Ik niet meer. om 16:00 ben ik daar vertrokken, inmiddels zit ik alweer een tijdje thuisquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:33 schreef jackson het volgende:
[..]
16km kut-file op de A2.. Teh horror![]()
Zit nog in Eindhoven
Haal die grijns van je smoelquote:
Woon je zeker in Veldhovenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet meer. om 16:00 ben ik daar vertrokken, inmiddels zit ik alweer een tijdje thuis.
Venlo.quote:
Het gaat dus lekker z'n gangetje.. mooi zoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:32 schreef HostiMeister het volgende:
Chill, ben momenteel aan het werken
Ook druk bezig met school
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:28 schreef jackson het volgende:
Primer?
A primer is a strand of nucleic acid that serves as a starting point for DNA replication. They are required because the enzymes that catalyze replication, DNA polymerases, can only add new nucleotides to an existing strand of DNA. The polymerase starts replication at the 3'-end of the primer, and copies the opposite strand.
In most cases of natural DNA replication, the primer for DNA synthesis and replication is a short strand of RNA (which can be made de novo). This RNA is produced by primase, and is later removed and replaced with DNA by a repair polymerase.
Zo'n ding ?
Venlo kom ik een paar keer per jaar... Uit bittere noodzaakquote:
PCRquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:37 schreef Californium het volgende:
[..]
alleen is het niet natuurlijk...wordt gebruikt voor PCR
Dan weet ik ook weer waar het over gaatquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:37 schreef Californium het volgende:
[..]
alleen is het niet natuurlijk...wordt gebruikt voor PCR
Noodzaak nog welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Venlo kom ik een paar keer per jaar... Uit bittere noodzaak
Nou... valt mee maar ik wil af en toe naar Duitsland en dan is dat het makkelijkstquote:
Sorry, ik ben vrolijkquote:
Daar heb je wel weer een goed puntquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou... valt mee maar ik wil af en toe naar Duitsland en dan is dat het makkelijkst
.....quote:
Niet langquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang dat duurt, maar vlot gedaan joh:)
Verder zijn er weinig zaken die me tot nu toe trekken in Venloquote:
Je zegt dat je geen idee hebt hoelang zoiets duurt, en daarna geef je een compliment dat het vlot gebeurt is...quote:
Whehe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Verder zijn er weinig zaken die me tot nu toe trekken in Venlo
ik moet zeggen dat ik het best snel deedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je zegt dat je geen idee hebt hoelang zoiets duurt, en daarna geef je een compliment dat het vlot gebeurt is...
Moet ik het verder uitleggen?
Aaah, dat doet wel een belletje rinkelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:42 schreef Californium het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Polymerase_chain_reaction
Dat dan weer wel, ik doe het je iig niet na. Maar ik vond het wel grappig dat iemand een compliment geeft terwijl ie zelf geen idee heeft waarover, zeg maar complimenteren om het complimenteren...:Pquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:43 schreef Californium het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik het best snel deed![]()
Niks anders dan lof over ambtenaren.... (anders gaat mijn baan eraan)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Helaas moet ik je daar nog gelijk in geven ook.
Gemeentebestuur met verkeerde prioriteiten enzo.
't Wordt tijd dat ze eens vaart maken met projecten als maasboulevard e.d.
nou misschien omdat ik er een half uur over had gedaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, ik doe het je iig niet na. Maar ik vond het wel grappig dat iemand een compliment geeft terwijl ie zelf geen idee heeft waarover, zeg maar complimenteren om het complimenteren...:P
Net Marco's Bachelor uitreiking gehadquote:
Tofheid! Doet die knaap toch maar evenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Net Marco's Bachelor uitreiking gehad
Iddquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Tofheid! Doet die knaap toch maar even
Ik ben relaxed, vond het gewoon grappigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:48 schreef Californium het volgende:
[..]
nou misschien omdat ik er een half uur over had gedaanen hij dat gewoon snel vond....over het algemeen....primers designen klinkt nu eenmaal niet handje klap werk
En verder moet je je er gewoon niets van aantrekken en relaxed doen....
vind je het erg als je maandag een mailtje krijgtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben relaxed, vond het gewoon grappig
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:53 schreef Californium het volgende:
ik wil eigenlijk naar huis...maar ik heb geen zin om op te staan...![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:10 schreef HostiMeister het volgende:
Morgen ook met mijn pa gaan uiteten hier in Nijmegen nog iemand een tip?
Ik vind die mexicaan wel lekker, op de hertogstraat. SImpel, cheap, maar lekker.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:10 schreef HostiMeister het volgende:
Morgen ook met mijn pa gaan uiteten hier in Nijmegen nog iemand een tip?
nee...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Is het heel raar dat ik alweer zin heb in maandag?
Gelukkigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:19 schreef Californium het volgende:
[..]
nee...ik eigenlijk ook wel
en ben nog niet eens weg
![]()
geen internet en dus buiten geweest? huuuuuuuquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:20 schreef eer-ik het volgende:
Rare 24 uur gehad overigens.
vind ik opzich ook welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
GelukkigKan ik tenminste ervoor uitkomen dat ik erg veel zin heb om weer te werken en het jammer vind dat het weekend is,,
Gister in de kroeg chick gefixed, zit vandaag een meisje op werk zwaar hard aan te dringen dat ik langs moet komenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:20 schreef Californium het volgende:
vertel Eer-ikwa heb jij de afgelopen 24 uur gedaan
?
Buitenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen internet en dus buiten geweest? huuuuuuu
Dat heb ik nou nooitquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gister in de kroeg chick gefixed, zit vandaag een meisje op werk zwaar hard aan te dringen dat ik langs moet komen
Heb dat normaal nooit
Wat is er aan de hand met me
Ik ook nietquote:
Ik ook nietquote:
Blijkbaar wel, het is toch een tegenslag van een paar weken die je tegenkomt en dat je dan die dag (vrijdag nota bene) nog iets voor elkaar krijgt om opnieuw te beginnen dan vind ik dat vlot ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je zegt dat je geen idee hebt hoelang zoiets duurt, en daarna geef je een compliment dat het vlot gebeurt is...
Moet ik het verder uitleggen?
Nee ik begrijp je wel, ik las het gewoon denk ik een beetje verkeerd. Of jij formuleerde het verkeerd, maar uiteindelijk begrijp ik wat je bedoeltquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, het is toch een tegenslag van een paar weken die je tegenkomt en dat je dan die dag (vrijdag nota bene) nog iets voor elkaar krijgt om opnieuw te beginnen dan vind ik dat vlot ja.
ik was aan het mobiel internetten en dan is het vervelend om lange teksten te typen op dat kleine klote toetsenbordje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee ik begrijp je wel, ik las het gewoon denk ik een beetje verkeerd. Of jij formuleerde het verkeerd, maar uiteindelijk begrijp ik wat je bedoelt
Oh nee, dat klopt.quote:
details. maar ik ben ook een oude lul.quote:
Niet!!! (meerquote:
ik zwaaide de leavers uit.quote:
neequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:53 schreef eer-ik het volgende:
Is KSC opgedoekt trouwens?
Jij ging weekend vieren, heb je volgens mij wel verdient. Tot 6 uur op je werk blijven op vrijdagquote:
details.quote:
Ja, ik ben te druk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel een beetje blijven opletten he
why?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:53 schreef eer-ik het volgende:
Is KSC opgedoekt trouwens?
Jah ga zo inpakken....maar pokeren is verslavendquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij ging weekend vieren, heb je volgens mij wel verdient. Tot 6 uur op je werk blijven op vrijdag
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:56 schreef eer-ik het volgende:
Iemand nog een goeie film die ik kan downloaden?
sorry mods, moet even
Je bent nog bekend met kapingen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat jullie opeens ammal hierheen komen.
no country for old menquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:56 schreef eer-ik het volgende:
Iemand nog een goeie film die ik kan downloaden?
sorry mods, moet even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |