Uur minder feesten bedoel je denk ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:11 schreef PteV het volgende:
[..]
Is dat morgenavondkan nu al bloedchagrijnig worden van de gedachte aan een uur minder slaap
uiteindelijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
komt wel goed, schatje! [ afbeelding ]
De klok gaat een uur achteruit, dus je beleeft hetzelfde uur nogmaals.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:11 schreef PteV het volgende:
[..]
Is dat morgenavondkan nu al bloedchagrijnig worden van de gedachte aan een uur minder slaap
quote:
een extra uur extra geile dampende neuksecks slaapquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:13 schreef OA het volgende:
[..]
De klok gaat een uur achteruit, dus je beleeft hetzelfde uur nogmaals.
mja das gewoon kut. Kan dr niets anders van maken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
uiteindelijk![]()
maar nu even balen dat 6 weken duurde om erachter te komen
Je had nog foto's zei je laatstquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
uiteindelijk![]()
Daar valt mijn halve dag werk voor niets bij in het niet...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
uiteindelijk![]()
quote:
Is het ook... volgende week dan is het prima...maar nu baal ik gewoon evenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja das gewoon kut. Kan dr niets anders van maken.
begrijpelijk.. vanavond een extra biertje pakken en als je wil mag je wil mag je me virtueel slaan hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Is het ook... volgende week dan is het prima...maar nu baal ik gewoon even
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
Daar valt mijn halve dag werk voor niets bij in het niet...
Nou, dan geloof ik het allemaal wel....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:21 schreef Californium het volgende:
[..]
zie het topic: bekijk cali in labjas
je kan ook gewoon rond pagina 8/9/10 kijken van dat topic hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, dan geloof ik het allemaal wel....
[Stage SC #689] Bekijk hier Cali in labjasquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:27 schreef Puala het volgende:
[..]
je kan ook gewoon rond pagina 8/9/10 kijken van dat topic hoorIs niet zo veel moeite
Kijk... daar hebben we wat aan. Had em ook niet active topics staan dus lastig zoeken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:34 schreef OA het volgende:
[..]
[Stage SC #689] Bekijk hier Cali in labjas
En dat maakt het uiteindelijk altijd leuk omdat het bijna nooit hetzelfde isquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:23 schreef Californium het volgende:
[..]
maar dat is wetenschap
gaat gewoon niet altijd (lees: bijna niet) zoals jij wil dat het gaat
Hulde!quote:
uiteindelijk....vandaag even schijtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat maakt het uiteindelijk altijd leuk omdat het bijna nooit hetzelfde is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |