Brugklasquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
Aw, het brugklas niveau van constant aan zichzelf twijfelende onzekere naar zelfbevestiging vragende pubers is weer terug
Ik ben nog steeds een 25 jarige onzekere puberquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:21 schreef OA het volgende:
[..]
Brugklas![]()
Onzekere pubers+
![]()
Ben blij dat ik die fase al lang voorbij ben!
Ja, en ik 2 boxershort die ik heb laten liggen bij haar....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
Ik krijg trouwens nog een mailtje van je Cali
Met airmail heb je ze binnen de kortste keren terugquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, en ik 2 boxershort die ik heb laten liggen bij haar....
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
Ik krijg trouwens nog een mailtje van je Cali
Zuurquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:36 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet
druk druk druk....mijn bacterien is toch niet gelukt waarschijnlijk
3d is overrated. Grafieken ook. Gewoon N-dimensionale vectorruimtenquote:
Waar is die nerdsmilie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
3d is overrated. Grafieken ook. Gewoon N-dimensionale vectorruimten.
Like I said, principal component analysisquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
Woesjquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Like I said, principal component analysis
Even geduld hebben jongen. Het laatste weekend van maart is het weer zover!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:39 schreef PteV het volgende:
kan iemand de tijd even een uur vooruit zetten
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
Mosterd.quote:
Sorry, ik zet morgenavond de tijd al een uur terug en ik kan niet aan de gang blijven. Nogmaals excusesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:39 schreef PteV het volgende:
kan iemand de tijd even een uur vooruit zetten
Fijn weekendquote:
Primers?quote:
Kan hele vervelende effecten geven. Moet je alles weer opnieuw doen...quote:
komt wel goed, schatje!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:04 schreef Californium het volgende:
jah blijf wel bezig jah....Ben ik 5 weken mee bezig geweest... blijken de primers fout ontworpen te zijn...Kan ik volgende week gezellig opnieuw mee gaan beginnen
![]()
Kun je in elk geval niet zeggen dat je niets te doen hebtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:04 schreef Californium het volgende:
jah blijf wel bezig jah....Ben ik 5 weken mee bezig geweest... blijken de primers fout ontworpen te zijn...Kan ik volgende week gezellig opnieuw mee gaan beginnen
![]()
Tof die koptelefoon in je iconquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun je in elk geval niet zeggen dat je niets te doen hebt
Is dat morgenavondquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Sorry, ik zet morgenavond de tijd al een uur terug en ik kan niet aan de gang blijven. Nogmaals excuses
Uur minder feesten bedoel je denk ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:11 schreef PteV het volgende:
[..]
Is dat morgenavondkan nu al bloedchagrijnig worden van de gedachte aan een uur minder slaap
uiteindelijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
komt wel goed, schatje! [ afbeelding ]
De klok gaat een uur achteruit, dus je beleeft hetzelfde uur nogmaals.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:11 schreef PteV het volgende:
[..]
Is dat morgenavondkan nu al bloedchagrijnig worden van de gedachte aan een uur minder slaap
quote:
een extra uur extra geile dampende neuksecks slaapquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:13 schreef OA het volgende:
[..]
De klok gaat een uur achteruit, dus je beleeft hetzelfde uur nogmaals.
mja das gewoon kut. Kan dr niets anders van maken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
uiteindelijk![]()
maar nu even balen dat 6 weken duurde om erachter te komen
Je had nog foto's zei je laatstquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
uiteindelijk![]()
Daar valt mijn halve dag werk voor niets bij in het niet...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
uiteindelijk![]()
quote:
Is het ook... volgende week dan is het prima...maar nu baal ik gewoon evenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja das gewoon kut. Kan dr niets anders van maken.
begrijpelijk.. vanavond een extra biertje pakken en als je wil mag je wil mag je me virtueel slaan hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Is het ook... volgende week dan is het prima...maar nu baal ik gewoon even
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
Daar valt mijn halve dag werk voor niets bij in het niet...
Nou, dan geloof ik het allemaal wel....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:21 schreef Californium het volgende:
[..]
zie het topic: bekijk cali in labjas
je kan ook gewoon rond pagina 8/9/10 kijken van dat topic hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, dan geloof ik het allemaal wel....
[Stage SC #689] Bekijk hier Cali in labjasquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:27 schreef Puala het volgende:
[..]
je kan ook gewoon rond pagina 8/9/10 kijken van dat topic hoorIs niet zo veel moeite
Kijk... daar hebben we wat aan. Had em ook niet active topics staan dus lastig zoeken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:34 schreef OA het volgende:
[..]
[Stage SC #689] Bekijk hier Cali in labjas
En dat maakt het uiteindelijk altijd leuk omdat het bijna nooit hetzelfde isquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:23 schreef Californium het volgende:
[..]
maar dat is wetenschap
gaat gewoon niet altijd (lees: bijna niet) zoals jij wil dat het gaat
Hulde!quote:
uiteindelijk....vandaag even schijtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat maakt het uiteindelijk altijd leuk omdat het bijna nooit hetzelfde is
Inderdaad.... wat een schatje om te zienquote:
jahquote:
Dat wist ik alquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad.... wat een schatje om te zien
\quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad.... wat een schatje om te zien
Had alleen een keer een foto op hyves gezien meen ik... Dus had ook al een indrukquote:
Om te zien heh... Verder weet ik et nietquote:
Tis een dolle boel alhierquote:
Beetjequote:
Hee meidquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:54 schreef OA het volgende:
Oh, het systeem gaat hier plat, dus ik ga naar huis!
Ik heb een eigen systeem, die neem ik mee naar huisquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo?
hier is het systeem hele dag al plat, zit ook gewoon op werk
Hard aan het werk vooralquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee meid, waar hang jij tegenwoordig zoal uit?!
kut-baanquote:
Gij spamz0r!quote:
Awww. Sterkte ermeequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:04 schreef Californium het volgende:
![]()
Meer slaap. Toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:11 schreef PteV het volgende:
[..]
Of clubquote:
Dankjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Gij spamz0r!
[..]
Awww. Sterkte ermee.
[..]
Meer slaap. Toch?
Of een uur meer kroeg
Geen idee hoe lang dat duurt, maar vlot gedaan joh:)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:27 schreef Californium het volgende:
[..]
DankjeNieuwe primers ontworpen
Kan ik maandag even laten controleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |