Hmm, word is daar wel handig voor moet je ff kijken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat X en Y is...
Op de horizontale as moet het jaar staan, onderverdeeld in kwartalen.
Op de verticale as moet de prijs staan.
Wat ik net deed, excel chart wizard gebruiken, je selectie maken (alles, ook de columnteksten). Daarna is alles eigenlijk default al wat je wilt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:39 schreef OA het volgende:
[..]
x= horizontaal, y is verticaal.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:39 schreef OA het volgende:
[..]
Dom, dom, dom.quote:
dat verwar ik ook altijd. Dat ze daar nou nooit eens een goede ezelsbrug voor verzonnen hebben.quote:
De Y heeft met de hoofdletter een streep naar beneden dus is dat verticaalquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat verwar ik ook altijd. Dat ze daar nou nooit eens een goede ezelsbrug voor verzonnen hebben.
Y is langer en staat als het warequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat verwar ik ook altijd. Dat ze daar nou nooit eens een goede ezelsbrug voor verzonnen hebben.
Whehehequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:45 schreef OA het volgende:
[..]
Dom, dom, dom.
Zo'n leuke meid laten lopen...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:47 schreef Puala het volgende:
[..]
De Y heeft met de hoofdletter een streep naar beneden dus is dat verticaal
En de X is dan de overige?
oh ja.. die zijn wel aardigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Y is langer en staat als het wareWeet ik het, nooit door elkaar gehaald.
trigonimetrie, principal component analysisquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
trigonimetrie, principal component analysis
Wist ik wel...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:42 schreef Piles het volgende:
Wat is dit voor gekut met de TT![]()
Gelukkig niet verwarrend met de SES SC![]()
Leuk dat je hier meepost OA, maar vind dit niet zo handig eigenlijk
Sorry Piles, nog even je post teruggezocht.quote:[..]
Heb ik nooit gezegd, en is ook totaal niet waar
Ik ga ook alleen maar op de foto's af.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe
Dat kun jij allemaal beoordelen van de posts die ze hier op fok doet.
Ja, stupid meZe is dan ook wel een top wijf
ben blij dat je dat zegt.. wilde al bijna gaan opgeven en wat gaan doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:54 schreef Reflectionne het volgende:
Koffiepauze weer voorbij.. Nog eventjes volhouden!
Wat gaan doen? Hoe moet dat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
ben blij dat je dat zegt.. wilde al bijna gaan opgeven en wat gaan doen
Komt al meer in de richting, en klopt ook wel, maar het is niet de hoofdredenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef OA het volgende:
Sorry Piles, nog even je post teruggezocht.![]()
Je zei dat je het topic niet meer terug herkent.
Heb het dan verkeerd geïnterpreteerd.
Dag Pilesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt al meer in de richting, en klopt ook wel, maar het is niet de hoofdreden
Die ligt gewoon bij mij.
Nu weg
had brood....quote:
Ik ben een en al oorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
zal ik jou dat eens haarfijn uitleggen?
quote:
that makes sense..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:59 schreef Californium het volgende:
[..]
had brood....maar mijn stagebegeleidster was jarig
nou, je kent wel die witte pluizige dingen.. Watjes, een watje of ook wel een wat genoemd... Die kan je doen zeg maar.quote:
Aaah oke.. Ik snap het.. Is dat leuk??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou, je kent wel die witte pluizige dingen.. Watjes, een watje of ook wel een wat genoemd... Die kan je doen zeg maar.
quote:
leuk is een groot woord, letterlijk gezien is vermakelijk een groter woord, maar het komt wel meer in de richting.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Aaah oke.. Ik snap het.. Is dat leuk??
no way!!quote:
Hmm, dan ga ik het maar niet proberen..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
leuk is een groot woord, letterlijk gezien is vermakelijk een groter woord, maar het komt wel meer in de richting.
Wayyyyyyy!!!!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
leuk is een groot woord, letterlijk gezien is vermakelijk een groter woord, maar het komt wel meer in de richting.
[..]
no way!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
niet? kan ik begrijpen ja..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:04 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik het maar niet proberen..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Wayyyyyyy!!!!!!
daarom.. je kan wel over jezelf zeggen dat je toffee taart op hebt bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
niet? kan ik begrijpen ja..
[..]
daarom.. je kan wel over jezelf zeggen dat je toffee taart op hebt bent
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:08 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hij klinkt ook lekker![]()
Heb je nou al een foto van die Schot?
neequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:08 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hij klinkt ook lekker![]()
Heb je nou al een foto van die Schot?
Weet ikquote:
Hmm.. jammer..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:09 schreef Californium het volgende:
[..]
neemijn schoen, die met de camera, is kapot
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eerste hit op google
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |