Moment...quote:
How come?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hij heeft geen zin meer om hier te posten meldde hij..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:02 schreef OA het volgende:
[..]
Cijfers staan goed in de sheet, althans zoals ik het wel. Alleen de grafiek lukt niet...![]()
Het ziet er als volgt uit:
2006.............................2007........................................2008
Q1...Q2....Q3....Q4.............Q1...Q2....Q3....Q4................Q1...Q2....Q3....Q4......
Onder elk kwartaal weer cijfers en dat moet weer overzichtelijk in een grafiek terugkomen...
Er zitten hier wat mensen die hij liever niet ziet, zei hij.quote:
Precies. Elk middel is toegestaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Een verstandige meid werkt aan haar toekomst, zeg maar!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:28 schreef OA het volgende:
[..]
Er zitten hier wat mensen die hij liever niet ziet, zei hij.
ah ok.. ik ken m alleen van de SSC en daar viel het wel meequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef OA het volgende:
[..]
Hij indexeert de KSC topics ook...
Eerst hadden we Koffie SC # ...
Daarna KSC #...
Maar ook KTSC #...
En nog meer varianten. Vindt ie nooit leuk...
Ik stelde al voor dat alle KSC'ers weer weg zouden gaan, maar het lag niet aan ons. Aan wie wel zei hij niet.quote:
En wat voor grafiek probeer je te maken? Gewoon met van die staven?quote:
Ze mag wel even bukkenquote:
Ik kan hier veel op gaan zeggen maar dat doe ik dan weer neitquote:
Dat is toch niet zo heel moeilijk om in een grafiek te zetten? Neem tenminste aan dat een grafiek dat ding is met balken omhoog met een X-as en een Y-as?quote:
Ach, its only the internetzquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan hier veel op gaan zeggen maar dat doe ik dan weer neit
Nee, met lijntjes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wat voor grafiek probeer je te maken? Gewoon met van die staven?
Zo kun je het ook zien natuurlijk, maarja, ik ken d'r ook nog buiten het internet omquote:
Ik gebruik net de excel chartwizard maar ik zie het probleem niet echt?quote:
Ik weet nooit wat X en Y is...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel moeilijk om in een grafiek te zetten? Neem tenminste aan dat een grafiek dat ding is met balken omhoog met een X-as en een Y-as?
Je hebt wel eens achter haar gestaan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien natuurlijk, maarja, ik ken d'r ook nog buiten het internet om
Ik niet, maar mocht ik iets gekwetst hebben, mijn onwetende excuses.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien natuurlijk, maarja, ik ken d'r ook nog buiten het internet om
Heb ik nooit gezegd, en is ook totaal niet waarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:28 schreef OA het volgende:
Er zitten hier wat mensen die hij liever niet ziet, zei hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |