zoals het hoortquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Sowieso.
Douchen en bankhangen
Morgen komen die, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:
Kijk, goeie zakenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:49 schreef OA het volgende:
[..]
Morgen komen die, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Mits de betrouwbare bron haar camera meeneemt...quote:
Als het goed is heeft die betrouwbare bron die camera vanavond al in haar tas gestopt op mijn advies...quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:55 schreef OA het volgende:
[..]
Mits de betrouwbare bron haar camera meeneemt...
Ik heb er donderdag 1quote:
met de fiets naar het stationquote:
quote:Succes dude
Whaha, koningquote:
Nu al, je werkt er net 5 dagenquote:
Hier:quote:
Ja, dat is ook qwel zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:44 schreef OA het volgende:
[..]
Nu al, je werkt er net 5 dagen![]()
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Hmmm, doe je toch goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is ook qwel zo.
ben er zelfs een keer ontslagen.
nu weer aangenomen, 3 weken geleden al promotie gemaakt, en nu opeens weer.
Ben nu van sales support naar account support manager naar Account Manager gegaan
Maar wat is precies het probleem, want je kunt wel op internet...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:56 schreef Bravebart het volgende:
Godverdomme, Ziggo ligt weer eens plat hier![]()
![]()
Net nu ik aan mn verslag moet
Nee, vooral niet doen neequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:07 schreef The_Dean het volgende:
Ziggo is dus niet aan te raden voor een alles in een pakket? Hoor hier en daar meer rare dingen...
Via mn mobiel aan mn Macje gekoppeld jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:08 schreef OA het volgende:
[..]
Maar wat is precies het probleem, want je kunt wel op internet...
Herkenbaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Via mn mobiel aan mn Macje gekoppeld jaMaargoed, dat gaat met een snelheid waar zelfs een 56k modem nog om lacht
tinypic, photobucket zoiets?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:13 schreef Californium het volgende:
goedemorgenwie gaat me helpen...die linkjes waar je foto's kan uploaden
quote:
Aha. Beetje jammer dus...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Via mn mobiel aan mn Macje gekoppeld jaMaargoed, dat gaat met een snelheid waar zelfs een 56k modem nog om lacht
Photnbucket.comquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:13 schreef Californium het volgende:
goedemorgenwie gaat me helpen...die linkjes waar je foto's kan uploaden
Ja en dat is nog een understatementquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:19 schreef Californium het volgende:
![]()
Hier issie dan...Als ik dan toch mijn kop op internet plaats dan moet er ook en goede foto tussen zitten
En die eerste is niet zo briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Hier issie dan...Als ik dan toch mijn kop op internet plaats dan moet er ook en goede foto tussen zitten
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil ook een passende labjas
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
deze past ook niet echt geweldig hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TofIk wil ook een passende labjas
goedgekeurd?quote:
quote:
![]()
Die eerste foto is toch ook prima!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
goedgekeurd jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:23 schreef Californium het volgende:
[..]
goedgekeurd?welke is beter
deze of die op hyves?
Beter dan die van mij die amper over mn ellebogen komtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:23 schreef Californium het volgende:
[..]
deze past ook niet echt geweldig hoor
Oke...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
goedgekeurd ja![]()
En als ik eerlijk moet zijn vind ik de 2e hier leuker als die op hyves. Je kijkt ook wat vrolijkerder
oh en jongens.. als jullie degene willen bedanken die er voor gezorgt heeft dat ze deze foto's gemaakt heeft, kan dat gewoon op mijn naam hoor
quote:
vind je haar nu wel leuk hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke...Die foto op hyves is zo'n 3 maanden geleden gemaakt en aangezien mijn haar er niet helemaal meer op lijkt was ik van plan een nieuwe te doen
maar deze is wel leuk
![]()
Oja en![]()
quote:
wij gebruiken geen verf?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:28 schreef OA het volgende:
Wat is die labjas trouwens schoon![]()
Hier lopen de labfiguren altijd in smoezelige jassen met verfvlekken enzo...
Volgens mij doen mensen dat speciaal thuis.. ff viesmaken om er interessant uit te zien. Echte goeie laboranten knoeien natuurlijk nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:28 schreef OA het volgende:
Wat is die labjas trouwens schoon![]()
Hier lopen de labfiguren altijd in smoezelige jassen met verfvlekken enzo...
Bedankt Nicoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
goedgekeurd ja![]()
En als ik eerlijk moet zijn vind ik de 2e hier leuker als die op hyves. Je kijkt ook wat vrolijkerder
oh en jongens.. als jullie degene willen bedanken die er voor gezorgt heeft dat ze deze foto's gemaakt heeft, kan dat gewoon op mijn naam hoor
Mooiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
vind je haar nu wel leuk hoor![]()
[..]
Dat was nou waar we sinds gister op wachtte.. en het is het waard
Knoei je zoveel dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:29 schreef Californium het volgende:
[..]
wij gebruiken geen verf?maar hij is eigenlijk behoorlijk vies aangezien ik mijn handen er elke keer aan afveeg
dus er zitten heel veel bacterien op
geen probleem jongens.. ik deed het ook voor julliequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
Bedankt NicoZonder jouw voorzetje was deze speciale TT er ook nooit gekomen
lastig is dat he.. dat haar groeit. je zou het uit moeten kunnen zetten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Mooiik vind mijn haar ook leuk zo
wil het zo houden
Dus die E-coli zweeft daar vrolijk door de lucht en aircokanalen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:29 schreef Californium het volgende:
[..]
wij gebruiken geen verf?maar hij is eigenlijk behoorlijk vies aangezien ik mijn handen er elke keer aan afveeg
dus er zitten heel veel bacterien op
Daarom noemen wij ze ook altijd labzwansenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
Volgens mij doen mensen dat speciaal thuis.. ff viesmaken om er interessant uit te zien. Echte goeie laboranten knoeien natuurlijk niet
of naar de kapper gaan en zeggen, ik wil het een paar cm korterquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
geen probleem jongens.. ik deed het ook voor jullie![]()
[..]
lastig is dat he.. dat haar groeit. je zou het uit moeten kunnen zetten.
Gewoon ff een maandje hetzelfde houden
Goede lenge, houden zo!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Mooiik vind mijn haar ook leuk zo
wil het zo houden
Maar kappers kunnen nooit luisteren...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:33 schreef Californium het volgende:
[..]
of naar de kapper gaan en zeggen, ik wil het een paar cm kortermaar hezelfde model houden
Rondzweven is een fabeltje.... Gebeurt heeeel weinig...maar geloof me dat je niets van de labtafels wilt eten neequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dus die E-coli zweeft daar vrolijk door de lucht en aircokanalen...![]()
[..]
Daarom noemen wij ze ook altijd labzwansen
hmm.. ook een goeiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:33 schreef Californium het volgende:
[..]
of naar de kapper gaan en zeggen, ik wil het een paar cm kortermaar hezelfde model houden
zwab-lanzen vind ik ook altijd wel een mooiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dus die E-coli zweeft daar vrolijk door de lucht en aircokanalen...![]()
[..]
Daarom noemen wij ze ook altijd labzwansen
en daarom ben ik ook nog niet geweestquote:
Elke dag ontsmetten met alcohol en zeep een idee?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Rondzweven is een fabeltje.... Gebeurt heeeel weinig...maar geloof me dat je niets van de labtafels wilt eten nee
Heb wel betere dingen te doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Elke dag ontsmetten met alcohol en zeep een idee?
Hehe, hier ook niet nee. Al die chemische stoffen met doodskoppen op de etiketten zijn ook niet zo gezond...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Rondzweven is een fabeltje.... Gebeurt heeeel weinig...maar geloof me dat je niets van de labtafels wilt eten nee
en dat is alleen in het het weekend?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb wel betere dingen te doenEthanol weet ik niet eens te vinden
alleen de 98%
Ben je niet helemaal zeker van je baan dan? Of is het niet zo'n prettig figuur?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:36 schreef nicomart het volgende:
moet trouwens vandaag nog even moed verzamelen om naar me baas te gaan om te vragen of ze een intentieverklaring willen tekenen. Dan kan ik gaan kijken voor een hypotheek en een eigen huisje...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
en dat is alleen in het het weekend?
Hoef jij toch ook niet te doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb wel betere dingen te doenEthanol weet ik niet eens te vinden
alleen de 98%
nee op zich een beste kerel.. ben alleen slecht in dat soort gesprekken aanknopen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ben je niet helemaal zeker van je baan dan? Of is het niet zo'n prettig figuur?
neuh.. maar het klinkt wel hip natuurlijkquote:
Pipetpunten moeten we zelf aanvullen -->quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoef jij toch ook niet te doenHebben jullie niet een soort labmanagers die ook over het glaswerk, pipetpunten etc. gaan?
Gewoon zeggen waar het op staat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee op zich een beste kerel.. ben alleen slecht in dat soort gesprekken aanknopen.
En mijn baan is op zich wel redelijk zeker, volgens mij zijn ze wel tevreden met me.
heb van het weekend 98% ethanol weggedronken he!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
neuh.. maar het klinkt wel hip natuurlijk
Okquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Pipetpunten moeten we zelf aanvullen -->
Verder komen er tussen 5 en 6 s'ochtends schoonmaaksters die prullenbakken enzo leegmaken voor autoclaveren e.d. en glaswerk komen ze ook geregeld ophalen, maarheb de schoonmaakters nooit gezien en weet niet of ze ook de labtafels schoonmaken
hmm.. aardig tip, maar misschien ga ik het iets rustiger brengen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon zeggen waar het op staat.
"Ik wil een huis kopen en om de hypotheek rond te krijgen heb ik een intentieverklaring nodig.Dus tekenen maar. NU!
"
zooo.. hip!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:42 schreef Californium het volgende:
[..]
heb van het weekend 98% ethanol weggedronken he!!
Autoclaveren enzo doen ze welquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OkIn de lab's waar ik gewerkt heb, werd dat allemaal gedaan voor ons
Een apparaat die onder druk bij een hoge temperatuur alles wat leeft dood... waardoor alles wat erin staat dus steriel wordtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:47 schreef nicomart het volgende:
vertel eens wat autoclaveren en/of een autoclaaf is. We zijn hier allemaal geen labmensjes..
bedankt dat je het ook in nico & janneke taal verteldquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Een apparaat die onder druk bij een hoge temperatuur alles wat leeft dood... waardoor ze dus steriel worden
Ok, dat is wel nicequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Autoclaveren enzo doen ze welmaar wel zelf te punten aanvullen en naar de autoclaaf brengen
we hoeven geen media enzo te maken
dat staat wel allemaal klaar voor ons
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
bedankt dat je het ook in nico & janneke taal verteld
*USB gratis heeftquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]Maargoed, ik kom mn Gmail amper op en die heb ik toch echt nodig, dus ik ga denk ik zo maar op de faculteit verder werken, ook al heb ik dan niks aan mn document waar ik nu aan bezig ben
* USB-stick kopen gaat
jahquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, dat is wel nicePipetpuntjes moeten wij ook zelf aanvullen tegenwoordig
Rotkarwei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |