quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:19 schreef Californium het volgende:
![]()
Hier issie dan...Als ik dan toch mijn kop op internet plaats dan moet er ook en goede foto tussen zitten
En die eerste is niet zo briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Hier issie dan...Als ik dan toch mijn kop op internet plaats dan moet er ook en goede foto tussen zitten
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil ook een passende labjas
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
deze past ook niet echt geweldig hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TofIk wil ook een passende labjas
goedgekeurd?quote:
quote:
![]()
Die eerste foto is toch ook prima!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
goedgekeurd jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:23 schreef Californium het volgende:
[..]
goedgekeurd?welke is beter
deze of die op hyves?
Beter dan die van mij die amper over mn ellebogen komtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:23 schreef Californium het volgende:
[..]
deze past ook niet echt geweldig hoor
Oke...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
goedgekeurd ja![]()
En als ik eerlijk moet zijn vind ik de 2e hier leuker als die op hyves. Je kijkt ook wat vrolijkerder
oh en jongens.. als jullie degene willen bedanken die er voor gezorgt heeft dat ze deze foto's gemaakt heeft, kan dat gewoon op mijn naam hoor
quote:
vind je haar nu wel leuk hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke...Die foto op hyves is zo'n 3 maanden geleden gemaakt en aangezien mijn haar er niet helemaal meer op lijkt was ik van plan een nieuwe te doen
maar deze is wel leuk
![]()
Oja en![]()
quote:
wij gebruiken geen verf?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:28 schreef OA het volgende:
Wat is die labjas trouwens schoon![]()
Hier lopen de labfiguren altijd in smoezelige jassen met verfvlekken enzo...
Volgens mij doen mensen dat speciaal thuis.. ff viesmaken om er interessant uit te zien. Echte goeie laboranten knoeien natuurlijk nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:28 schreef OA het volgende:
Wat is die labjas trouwens schoon![]()
Hier lopen de labfiguren altijd in smoezelige jassen met verfvlekken enzo...
Bedankt Nicoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
goedgekeurd ja![]()
En als ik eerlijk moet zijn vind ik de 2e hier leuker als die op hyves. Je kijkt ook wat vrolijkerder
oh en jongens.. als jullie degene willen bedanken die er voor gezorgt heeft dat ze deze foto's gemaakt heeft, kan dat gewoon op mijn naam hoor
Mooiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
vind je haar nu wel leuk hoor![]()
[..]
Dat was nou waar we sinds gister op wachtte.. en het is het waard
Knoei je zoveel dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:29 schreef Californium het volgende:
[..]
wij gebruiken geen verf?maar hij is eigenlijk behoorlijk vies aangezien ik mijn handen er elke keer aan afveeg
dus er zitten heel veel bacterien op
geen probleem jongens.. ik deed het ook voor julliequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
Bedankt NicoZonder jouw voorzetje was deze speciale TT er ook nooit gekomen
lastig is dat he.. dat haar groeit. je zou het uit moeten kunnen zetten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Mooiik vind mijn haar ook leuk zo
wil het zo houden
Dus die E-coli zweeft daar vrolijk door de lucht en aircokanalen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:29 schreef Californium het volgende:
[..]
wij gebruiken geen verf?maar hij is eigenlijk behoorlijk vies aangezien ik mijn handen er elke keer aan afveeg
dus er zitten heel veel bacterien op
Daarom noemen wij ze ook altijd labzwansenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
Volgens mij doen mensen dat speciaal thuis.. ff viesmaken om er interessant uit te zien. Echte goeie laboranten knoeien natuurlijk niet
of naar de kapper gaan en zeggen, ik wil het een paar cm korterquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
geen probleem jongens.. ik deed het ook voor jullie![]()
[..]
lastig is dat he.. dat haar groeit. je zou het uit moeten kunnen zetten.
Gewoon ff een maandje hetzelfde houden
Goede lenge, houden zo!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Mooiik vind mijn haar ook leuk zo
wil het zo houden
Maar kappers kunnen nooit luisteren...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:33 schreef Californium het volgende:
[..]
of naar de kapper gaan en zeggen, ik wil het een paar cm kortermaar hezelfde model houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |