Je zegt dat je geen idee hebt hoelang zoiets duurt, en daarna geef je een compliment dat het vlot gebeurt is...quote:
Whehe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Verder zijn er weinig zaken die me tot nu toe trekken in Venlo
ik moet zeggen dat ik het best snel deedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je zegt dat je geen idee hebt hoelang zoiets duurt, en daarna geef je een compliment dat het vlot gebeurt is...
Moet ik het verder uitleggen?
Aaah, dat doet wel een belletje rinkelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:42 schreef Californium het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Polymerase_chain_reaction
Dat dan weer wel, ik doe het je iig niet na. Maar ik vond het wel grappig dat iemand een compliment geeft terwijl ie zelf geen idee heeft waarover, zeg maar complimenteren om het complimenteren...:Pquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:43 schreef Californium het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik het best snel deed![]()
Niks anders dan lof over ambtenaren.... (anders gaat mijn baan eraan)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Helaas moet ik je daar nog gelijk in geven ook.
Gemeentebestuur met verkeerde prioriteiten enzo.
't Wordt tijd dat ze eens vaart maken met projecten als maasboulevard e.d.
nou misschien omdat ik er een half uur over had gedaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, ik doe het je iig niet na. Maar ik vond het wel grappig dat iemand een compliment geeft terwijl ie zelf geen idee heeft waarover, zeg maar complimenteren om het complimenteren...:P
Net Marco's Bachelor uitreiking gehadquote:
Tofheid! Doet die knaap toch maar evenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Net Marco's Bachelor uitreiking gehad
Iddquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Tofheid! Doet die knaap toch maar even
Ik ben relaxed, vond het gewoon grappigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:48 schreef Californium het volgende:
[..]
nou misschien omdat ik er een half uur over had gedaanen hij dat gewoon snel vond....over het algemeen....primers designen klinkt nu eenmaal niet handje klap werk
En verder moet je je er gewoon niets van aantrekken en relaxed doen....
vind je het erg als je maandag een mailtje krijgtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben relaxed, vond het gewoon grappig
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:53 schreef Californium het volgende:
ik wil eigenlijk naar huis...maar ik heb geen zin om op te staan...![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:10 schreef HostiMeister het volgende:
Morgen ook met mijn pa gaan uiteten hier in Nijmegen nog iemand een tip?
Ik vind die mexicaan wel lekker, op de hertogstraat. SImpel, cheap, maar lekker.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:10 schreef HostiMeister het volgende:
Morgen ook met mijn pa gaan uiteten hier in Nijmegen nog iemand een tip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |