Als ik op school zit heb ik zo'n rooster:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:42 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen![]()
Maar wel veel thuisstudie hoor, dus opzich valt het wel mee
Wel veel ja, maar opzich 3/5 dagen kwart voor 3 klaar dat is wel vreog toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik op school zit heb ik zo'n rooster:
http://ictrivor.nl/roosters/index.html En dan links klas 41A selecteren
Ik ga ook zo weer naar huis.quote:
Als je bij kwart voor 3 een uur reistijd bij optelt is het alsnog laat thuis zijn, dus op zich is dat voor mij niet zo’n heel groot voordeel. En als je om kwart voor 3 uit bent is de eerste trein die je kunt pakken kwart over 3 dus ben je zelfs kwart over 4 pas thuis.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:45 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wel veel ja, maar opzich 3/5 dagen kwart voor 3 klaar dat is wel vreog toch?en op woensdag en donderdag mag je niet lunchen?
Ja, dinsdag zijn ze weer de eerstequote:
Ik ook nietquote:
Hmm ja lange reistijd is wel vervelend, kun je niet op kamers oid?? En zoiets is op vrijdag inderdaad wel lekker! Zo lekker voor het weekendquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je bij kwart voor 3 een uur reistijd bij optelt is het alsnog laat thuis zijn, dus op zich is dat voor mij niet zo’n heel groot voordeel. En als je om kwart voor 3 uit bent is de eerste trein die je kunt pakken kwart over 3 dus ben je zelfs kwart over 4 pas thuis.
En op woensdag heb je een uur de tijd om van locatie 1 naar locatie 2 je te verplaatsen en dat is maximaal een half uur reistijd.. dus heb je mooi de tijd om dan nog even te eten. Op donderdag moet je gewoon even zeuren bij een leraar en dan heb je ook een half uur pauze er bij :’)
De vrijdag is het minst zinvolle. ruim 2 uur les van dezelfde leraar die nooit komt opdagen, maar waar ze wel je aanwezigheidstijd van registreren..
Ik dacht dat ik weinig deed...quote:
Dat doe je ook, heb je die cijfers al goed in je excelsheetje?quote:
Whehehehequote:
Je zit dus op school in Geldermalsen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je bij kwart voor 3 een uur reistijd bij optelt is het alsnog laat thuis zijn, dus op zich is dat voor mij niet zo’n heel groot voordeel. En als je om kwart voor 3 uit bent is de eerste trein die je kunt pakken kwart over 3 dus ben je zelfs kwart over 4 pas thuis.
En op woensdag heb je een uur de tijd om van locatie 1 naar locatie 2 je te verplaatsen en dat is maximaal een half uur reistijd.. dus heb je mooi de tijd om dan nog even te eten. Op donderdag moet je gewoon even zeuren bij een leraar en dan heb je ook een half uur pauze er bij :’)
De vrijdag is het minst zinvolle. ruim 2 uur les van dezelfde leraar die nooit komt opdagen, maar waar ze wel je aanwezigheidstijd van registreren..
Zeker, zoals een ambtenaar betaamt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:57 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goede indruk gemaakt
Jawel, maar ik doe wel iets meer dan nietsquote:
Naar het koffiezetapparaat lopen en weer terug?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
Jawel, maar ik doe wel iets meer dan niets.
Kamers? In geldermalsen? NEe dat hebben ze niet. Maar het is maar een half jaar dat ik er last van heb nog. Daarna rijd ik lekker autoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:55 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm ja lange reistijd is wel vervelend, kun je niet op kamers oid?? En zoiets is op vrijdag inderdaad wel lekker! Zo lekker voor het weekend
Hmm oke, ik weet niet eens waar Geldermalsen ligtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Kamers? In geldermalsen? NEe dat hebben ze niet. Maar het is maar een half jaar dat ik er last van heb nog. Daarna rijd ik lekker autoen dan ben je er in een minuut of 25. Ik heb gewoon pech van alle verbindingen met de trein. Kan wel een stuk met de scooter afleggen, maar daar win ik geen tijd mee en dat kost evenveel aan benzine, stallingskosten en ook de trein dan nog..
Cijfers staan goed in de sheet, althans zoals ik het wel. Alleen de grafiek lukt niet...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe je ook, heb je die cijfers al goed in je excelsheetje?
Ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Naar het koffiezetapparaat lopen en weer terug?
Mooi hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:02 schreef OA het volgende:
[..]
Cijfers staan goed in de sheet, althans zoals ik het wel. Alleen de grafiek lukt niet...![]()
Het ziet er als volgt uit:
2006.............................2007........................................2008
Q1...Q2....Q3....Q4.............Q1...Q2....Q3....Q4................Q1...Q2....Q3....Q4......
Onder elk kwartaal weer cijfers en dat moet weer overzichtelijk in een grafiek terugkomen...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Naar het koffiezetapparaat lopen en weer terug?
In de buurt van Gorinchem?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:01 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm oke, ik weet niet eens waar Geldermalsen ligtNouja, half uurtje is dan nog gewoon eventjes doorbijten!
Uithoek valt wel mee hoor. Het heeft een verbinding met Utrecht centraal en met Den Bosch qua treinen. Ik vind het beter als de plaats waar ik in woon, dat heeft net 3 bus haltes xDquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:57 schreef OA het volgende:
[..]
Je zit dus op school in Geldermalsen?
Volgens mij wel een beetje een uithoek...![]()
Docenten die niet komen opdagen
Gorichem ligt vlakbij mijn dorpjequote:
ah.. zie je weer hoe slecht met geografische kennis is. Gelukkig werk ik niet bij een bedrijf dat zich bezighoud met geografiequote:
Als je hier niks doet en dat daar ook niet zou doen, wat is het verschil dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
ah.. zie je weer hoe slecht met geografische kennis is. Gelukkig werk ik niet bij een bedrijf dat zich bezighoud met geografie
huh? ik weet dat ik brak ben, maar ik snap ff niet wat je nu zegtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:07 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Als je hier niks doet en dat daar ook niet zou doen, wat is het verschil dan?
Haha, je deed nu toch niks? Nou, of je dat nou hier doet of daar..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
huh? ik weet dat ik brak ben, maar ik snap ff niet wat je nu zegt
waar? bij jou?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:10 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha, je deed nu toch niks? Nou, of je dat nou hier doet of daar..
Goed onderzoekquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef PteV het volgende:
valt wel op dat de topics op vrijdag 2 keer zo snel gaan
Ja ofhet ligt aan mij..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
waar? bij jou?![]()
of bedoel je bij een bedrijf dat zich bezighoud met geografie? Want het was namelijk een cynische opmerking dat ik daar dus juist wel werk
Sorry het ligt waarschijnlijk aan mij hoor!
ja maar ik werk dus wel bij een geografisch bedrijfquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:14 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja ofhet ligt aan mij..
Dat je niks doet nu op het bedrijf waar je nu bent.. en dat je bij dat geografische bedrijf waars ook niks zou doen..
ofzo
Ja! het lag aan mijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja maar ik werk dus wel bij een geografisch bedrijf
ik ben de hele dag bezig met kaarten van voornamelijk Nederland en heel veel andere landen op de wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |