Oh ja.. dat is waar. Was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:20 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nja, ik doe geen voeding en dietiek..
Moet meer iets met kwaliteit van voeding zijn ofzo..
Ik wil alleen maar slapen nuquote:
Ik denk dat als jij mijn stagebegeleider naar een hoogtepunt brengt dat dat wel positief is voor mijn cijfer enzo..quote:en stagebegeleider? Wat denk je wel niet van me!
Ah ok.. goeie onderbouwing..quote:
Hmm.. dat is wel zo, maar daar is meer voor nodig als het aanbieden van een slaapplek..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:21 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij mijn stagebegeleider naar een hoogtepunt brengt dat dat wel positief is voor mijn cijfer enzo..
Heerlijk! Verdiende rust!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:22 schreef Houniet het volgende:
@ Reflec:
Ja, dan heb ik al mijn deadlines erop zitten. Als het goed is kan ik dan mooi een weekje chillen.
Waar dacht je aan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hmm.. dat is wel zo, maar daar is meer voor nodig als het aanbieden van een slaapplek..
Kom ff rellen dan in KLB...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:21 schreef eer-ik het volgende:
jezus, wat een kutdag.
kater, niks te doen, koppijn,
bla
Eigenlijk moet ik niet zeuren om het fietsen, maar het is echt van dat kutweerhierquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach gossie..![]()
Toch meer schade als gedacht na de valpartij of is dit toevallig?
Nou ja.. denken is nu ff niet iets wat me goed afgaat. Ik sta open voor voorstellen in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Heerlijk! Verdiende rust!
[..]
Waar dacht je aan?
klinkt inderdaad allemaal niet helemala goed. Hopelijk wordt het geen enorm kostenplaatje om dat allemaal te fixen!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik niet zeuren om het fietsen, maar het is echt van dat kutweerhier![]()
Ik weet niet of het verband heeft met mijn valpartij. Ik weet alleen dat hij echt bagger optrekt (deed hij vorige week ook al) en dat hij sinds maandag als je hem start eerst stationair draait, dan met de choke en dat hij 10 seconden daarna een vreselijke herrie gaat maken. Op de standaard trilt die alle kanten op en als je hem van de standaard af hebt rijd die gewoon naar voren toe en heb je er met de remmen weinig invloed op..
Waar zit jij dan? Zuid Limburg?quote:
Waar dan?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou joh, doe je best eens
Beetje zoeken
Als het een te hoog kostenplaatje word ga ik de verzekering claimen. Ben er toch over een tijdje weg want ik accepteer echt geen verhoging van 947 euro naar 1200+. Heb hem nu allrisk verzekerd en ga naar WA+ dacht ik zo. Ben er nog niet helemaal zeker van, want als je dan zelf een keer iets veroorzaakt moet je het ook zelf betalenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
klinkt inderdaad allemaal niet helemala goed. Hopelijk wordt het geen enorm kostenplaatje om dat allemaal te fixen!!
Maar dat weer bederft echt elke fietspret. Dan mag je van mij ook gewoon zeuren! Echt te ranzig gewoon dat miezerige kloteweer
ik ben jaloersquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:37 schreef Reflectionne het volgende:
Zie m'n rooster vna de volgende periode (na 10 weken stage lopen weer studeren)
Woensdags vrij, Vrijdags vrij..
wel moeilijke vakken
Soms is die slechtste hogeschool van Nl zo slecht nog niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |