Als ik op school zit heb ik zo'n rooster:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:42 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen![]()
Maar wel veel thuisstudie hoor, dus opzich valt het wel mee
Wel veel ja, maar opzich 3/5 dagen kwart voor 3 klaar dat is wel vreog toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik op school zit heb ik zo'n rooster:
http://ictrivor.nl/roosters/index.html En dan links klas 41A selecteren
Ik ga ook zo weer naar huis.quote:
Als je bij kwart voor 3 een uur reistijd bij optelt is het alsnog laat thuis zijn, dus op zich is dat voor mij niet zo’n heel groot voordeel. En als je om kwart voor 3 uit bent is de eerste trein die je kunt pakken kwart over 3 dus ben je zelfs kwart over 4 pas thuis.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:45 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wel veel ja, maar opzich 3/5 dagen kwart voor 3 klaar dat is wel vreog toch?en op woensdag en donderdag mag je niet lunchen?
Ja, dinsdag zijn ze weer de eerstequote:
Ik ook nietquote:
Hmm ja lange reistijd is wel vervelend, kun je niet op kamers oid?? En zoiets is op vrijdag inderdaad wel lekker! Zo lekker voor het weekendquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je bij kwart voor 3 een uur reistijd bij optelt is het alsnog laat thuis zijn, dus op zich is dat voor mij niet zo’n heel groot voordeel. En als je om kwart voor 3 uit bent is de eerste trein die je kunt pakken kwart over 3 dus ben je zelfs kwart over 4 pas thuis.
En op woensdag heb je een uur de tijd om van locatie 1 naar locatie 2 je te verplaatsen en dat is maximaal een half uur reistijd.. dus heb je mooi de tijd om dan nog even te eten. Op donderdag moet je gewoon even zeuren bij een leraar en dan heb je ook een half uur pauze er bij :’)
De vrijdag is het minst zinvolle. ruim 2 uur les van dezelfde leraar die nooit komt opdagen, maar waar ze wel je aanwezigheidstijd van registreren..
Ik dacht dat ik weinig deed...quote:
Dat doe je ook, heb je die cijfers al goed in je excelsheetje?quote:
Whehehehequote:
Je zit dus op school in Geldermalsen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je bij kwart voor 3 een uur reistijd bij optelt is het alsnog laat thuis zijn, dus op zich is dat voor mij niet zo’n heel groot voordeel. En als je om kwart voor 3 uit bent is de eerste trein die je kunt pakken kwart over 3 dus ben je zelfs kwart over 4 pas thuis.
En op woensdag heb je een uur de tijd om van locatie 1 naar locatie 2 je te verplaatsen en dat is maximaal een half uur reistijd.. dus heb je mooi de tijd om dan nog even te eten. Op donderdag moet je gewoon even zeuren bij een leraar en dan heb je ook een half uur pauze er bij :’)
De vrijdag is het minst zinvolle. ruim 2 uur les van dezelfde leraar die nooit komt opdagen, maar waar ze wel je aanwezigheidstijd van registreren..
Zeker, zoals een ambtenaar betaamt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:57 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goede indruk gemaakt
Jawel, maar ik doe wel iets meer dan nietsquote:
Naar het koffiezetapparaat lopen en weer terug?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
Jawel, maar ik doe wel iets meer dan niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |