nee...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Is het heel raar dat ik alweer zin heb in maandag?
Gelukkigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:19 schreef Californium het volgende:
[..]
nee...ik eigenlijk ook wel
en ben nog niet eens weg
![]()
geen internet en dus buiten geweest? huuuuuuuquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:20 schreef eer-ik het volgende:
Rare 24 uur gehad overigens.
vind ik opzich ook welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
GelukkigKan ik tenminste ervoor uitkomen dat ik erg veel zin heb om weer te werken en het jammer vind dat het weekend is,,
Gister in de kroeg chick gefixed, zit vandaag een meisje op werk zwaar hard aan te dringen dat ik langs moet komenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:20 schreef Californium het volgende:
vertel Eer-ikwa heb jij de afgelopen 24 uur gedaan
?
Buitenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen internet en dus buiten geweest? huuuuuuu
Dat heb ik nou nooitquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gister in de kroeg chick gefixed, zit vandaag een meisje op werk zwaar hard aan te dringen dat ik langs moet komen
Heb dat normaal nooit
Wat is er aan de hand met me
Ik ook nietquote:
Ik ook nietquote:
Blijkbaar wel, het is toch een tegenslag van een paar weken die je tegenkomt en dat je dan die dag (vrijdag nota bene) nog iets voor elkaar krijgt om opnieuw te beginnen dan vind ik dat vlot ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je zegt dat je geen idee hebt hoelang zoiets duurt, en daarna geef je een compliment dat het vlot gebeurt is...
Moet ik het verder uitleggen?
Nee ik begrijp je wel, ik las het gewoon denk ik een beetje verkeerd. Of jij formuleerde het verkeerd, maar uiteindelijk begrijp ik wat je bedoeltquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, het is toch een tegenslag van een paar weken die je tegenkomt en dat je dan die dag (vrijdag nota bene) nog iets voor elkaar krijgt om opnieuw te beginnen dan vind ik dat vlot ja.
ik was aan het mobiel internetten en dan is het vervelend om lange teksten te typen op dat kleine klote toetsenbordje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee ik begrijp je wel, ik las het gewoon denk ik een beetje verkeerd. Of jij formuleerde het verkeerd, maar uiteindelijk begrijp ik wat je bedoelt
Oh nee, dat klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |