tieteeeee....moeders hebben borstenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:14 schreef Schut85 het volgende:
ik zat in bad gewoon in bad...lekker met het sop te klierennnnn
Ach op het juiste moment moet het kunnenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tieten is daarentegen een heel lelijk woord. Ik heb 'm vriend dan ook verboden om m'n borsten zo te noemen.
Ik zeg meestal tetten. Dat klinkt liever.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tieten is daarentegen een heel lelijk woord. Ik heb 'm vriend dan ook verboden om m'n borsten zo te noemen.
weet niet wat voor mensen jij kentquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ik was er al bang voor. Rukkertjes-aantrek-topic-titel
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:15 schreef Schut85 het volgende:
[..]
tieteeeee....moeders hebben borsten
We halen de o er gewoon uit en gaan het over poetsen hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ik was er al bang voor. Rukkertjes-aantrek-topic-titel
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:19 schreef Schut85 het volgende:
[..]
weet niet wat voor mensen jij kent
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:15 schreef Schut85 het volgende:
[..]
tieteeeee....moeders hebben borsten
Nou vertel je afvalplan dan maarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:24 schreef Schut85 het volgende:
[..]
haha die zin link jij naar rukkers...och och
geslacht: Manquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:24 schreef Schut85 het volgende:
[..]
haha die zin link jij naar rukkers...och och
Nou voorheen was het 2 a 3 keer per week hardlopen. Ik ga nu sinds een maandje of 2, 2 keer zwemmen in de weekquote:
heel een topic verpest tot de tt gewijzigd wordtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, wat heb ik gedáán.. Ik was al helemaal in paniek omdat ik het vorige topic dichtgooide, en de boezem van vamp was het enige wat me in die gauwigheid nog bijstond.
.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, wat heb ik gedáán.. Ik was al helemaal in paniek omdat ik het vorige topic dichtgooide, en de boezem van vamp was het enige wat me in die gauwigheid nog bijstond.
.
Hoeveel wil je afvallen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef Schut85 het volgende:
[..]
Nou voorheen was het 2 a 3 keer per week hardlopen. Ik ga nu sinds een maandje of 2, 2 keer zwemmen in de week(en 1 keer hardlopen) dussss
Nu doe je wat de gemiddelde nederlander doet. Alles over één kam scheren. Conclusie trekken over dingen waar je geen weet van hebt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
geslacht: Man
geboortedatum: 05-03-1985
opleiding: ICT
beroep: Aftersales medewerker
En daarbij heb ik je nog niet eerder gezien in dit topic.
Jezus man, reageer eens normaal. Als je me een beetje zou kennen, je ingelezen zou hebben en niet als een vlieg op de stroop op deze topictitel zou afkomen zou je me niet als een alles-over-één-kam-scherende-nederlander classificerenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:29 schreef Schut85 het volgende:
[..]
Nu doe je wat de gemiddelde nederlander doet. Alles over één kam scheren. Conclusie trekken over dingen waar je geen weet van hebt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Je doet in ieder geval je best om net te doen alsof je niet op de TT af kwamquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:31 schreef Schut85 het volgende:
[..]
Geen exacte richtlijnen wil gewoon een strak buikje. Laten we het daar maar op houden
Nee, want je bent een Sauerkraut-etende, bierdrinkende Duitserquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jezus man, reageer eens normaal. Als je me een beetje zou kennen, je ingelezen zou hebben en niet als een vlieg op de stroop op deze topictitel zou afkomen zou je me niet als een alles-over-één-kam-scherende-nederlander classificeren
En over welke kam zou ik je scheren?
*burp*quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, want je bent een Sauerkraut-etende, bierdrinkende Duitser
Ik had eigenlijk bij moeten houden wat ik gisteren allemaal op hadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eetlijstjes! Dames, eetlijstjes posten! Gauw!
Tuurlijk het thema borsten is wel aantrekkelijk. Maar ik zal een soort gelijk topic starten voor mannen met boezemsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval je best om net te doen alsof je niet op de TT af kwam
Jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef Viking84 het volgende:
Over Sauerkraut gesproken: mijn Duitse huisgenote eet Sauerkraut uit blik.
Nee. Smaakt net zoals zuurkool uit zo'n zakje. Vers is lekkerder natuurlijk, maar waar krijg je dat tegenwoordig nog? En zelfmaken duurt me te lang.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Is dat net zo vies als het klinkt?
Mijn vader maakt het zelf.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:47 schreef Tinkepink het volgende:
Nee. Smaakt net zoals zuurkool uit zo'n zakje. Vers is lekkerder natuurlijk, maar waar krijg je dat tegenwoordig nog? En zelfmaken duurt me te lang.
Wij hebben hier geen bioboer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mijn vader maakt het zelf.![]()
Maar als het mis gaat en gaat rotten, is de stank verschrikkelijk.![]()
Mijn biologische groenteboer heeft ook verse.
Is dat nou wat? Dat Wii fit?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:06 schreef Miss_S het volgende:
Net 15 minuten yoga met de Wii Fit gedaan
Kan alleen net zoals in groep 3 nog steeds niet de shoulderstand
Het is leuk tijdverdrijf (ik ben niet zo van het echte gamen)quote:
De kids staan hier regelmatig te wii-en... Zou dat fit gebeuren ook leuk zijn voor kids?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is leuk tijdverdrijf (ik ben niet zo van het echte gamen)
En je beweegt dus het is altijd beter dan op de bankhangen en soms kan je er best van gaan zweten
't Is een beetje klein...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:15 schreef Esse_est het volgende:
Lijstje tot nu toe...vóór de vrijdagmiddagborrel:
[ afbeelding ]
Jawel, zeker als ze al meer met de Wii spelen is dit wel een leuke aanvulling (en toch net weer iets meer beweging)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
De kids staan hier regelmatig te wii-en... Zou dat fit gebeuren ook leuk zijn voor kids?
Oja dat hoelahoepenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
*terug van Evy en fris en fruitig gedouched*Beetje jammer dat het mp3-tje steeds vast liep en dus ben ik 3 keer ofzo opnieuw begonnen met het renstukje
(gelukkig kan mn mp3-speler wel binnen een mp3-tje fast forwarden). Nouja is allemaal maar extra
En het ging inderdaad regenen, en ik was nat, maar ben stug door gegaan. Dus nu ben ik een partij tevreden met mezelf waar je eng van wordt
![]()
Ofzo.
Ik heb ook Wii Fit! Yoga is tof. En van hoelahoepen ga ik echt wel zweten
Is lastig te zeggen denk ik! Kan me voorstellen dat kinderen het al snel niet interessant meer vinden. Ik bedoel, in het begin unlock je nieuwe minigames bij de vleet, maar dat houdt op een gegeven moment op en dat is het dan. Dat hele BMI-gebeuren is natuurlijk ook niet accuraat bij kindjes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
De kids staan hier regelmatig te wii-en... Zou dat fit gebeuren ook leuk zijn voor kids?
Heb ik je niet gePMed?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
? Heeft iemand hier haar usernaam aangepast
Maar wat is de toegevoegde waarde van elk ander spelletje?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zie de toegevoegde waarde van de Wii-fit niet zo in. Maar mijn vent wil ook een Wii. En dan samen tennissen
Dude, het is bijna weekend...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:22 schreef kwakveense het volgende:
ugh ugh ugh evenom mn paper en lachen om jullie
ik ben er bíjna doorheen, nog éventjes....
is lachen joh! Net als tegen elkaar boksen! Daar krig je het ook warm vanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zie de toegevoegde waarde van de Wii-fit niet zo in. Maar mijn vent wil ook een Wii. En dan samen tennissen
Spelletjes? Ik doe echt NOOIT computerspelletjes. En yoga kan ik wel zonder Wiiquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar wat is de toegevoegde waarde van elk ander spelletje?
Vind Wii sports wel leuk met vriendenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:23 schreef k_i_m het volgende:
Dat Wii sport is haske stom als je het twee keer gedaan hebt. Een vriendin van mij heeft ook Wii Fit en dat heb ik één keer gezien en vond ik al stom. Je moet gewoon lekker Zelda spelen en Super Mario, da's veel leuker
.
Ja dat heb ik ook met mijn vriendjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Go Kwak, go Kwak!Woeeeeehoeeee!
Oh en de Wii Fit heeft niet zozeer toegevoegde waarde maar 't is best leuk en kan best intensief zijn somsIk vind het zelf wel leuk dat ze het met punten tellen hoe goed je iets doet, vooral omdat m'n vriend het ook gebruikt, dan wil ik overal een betere score dan hij
En omgekeerd uiteraard.
Ja, idd. Zeg dan niksquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Owja en Zelda for the win! Ik vind de stemmetjes zo lolligStaat er onderin de tekst "Hey Link, are you up there?" ofzoiets, en dan hoor je die gast "Oowuwhahuuuoo!?"
Oh en MORTAL KOMBAT! Ik own met Frost![]()
</nerdmode>
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:38 schreef mordradead het volgende:
Hoeft niet maar als ik karaoke doe ga ik helemaal los
Je moet tegen elkaar zingen, wie het beste zingt wint... het wordt geloof ik ook opgenomen maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een of meer spelers? En neemtie op wat je zingt?
Mario Partyquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:38 schreef Viking84 het volgende:
Je hebt ook allemaal van die quizzen voor ps2 en xbox 360. Alleen Mark wil nooit met mij spelen, want ik win altijd. Meestal staat hij voor tot het laatste moment en dan haal ik hem alsnog in
.
Hij wil ook geen Mario Party meer met mij spelen op de Wii.
Anouk en ik hebben wel enorm veel lol gehad in het maken van echt goed gelijkende Mii'squote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:45 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Mario Party
Ik heb vaste Mario Party Vrienden. Zo leuk, ik ben altijd Wario. En nu met de Wii hebben ze ook geluidjes als je met je controller wappert. Wario laat scheten,
Op internet staan ook allemaal celebs als Mii. Ook erg leuk. Sommigen lijken nergens naar maar anderen... wowquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Anouk en ik hebben wel enorm veel lol gehad in het maken van echt goed gelijkende Mii's. Die waren gewoon zo goed gelukt dat mensen die hier ook kwamen spelen de personen herkenden
.
Briljant! Ik ging met mn broertje een keer een snowboardspel (SSX ofzoiets) spelen. Toen is ie na een half uur kwaad weggeaan omdat ik nog steeds bezig was om mn poppetje aan te kleden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Anouk en ik hebben wel enorm veel lol gehad in het maken van echt goed gelijkende Mii's. Die waren gewoon zo goed gelukt dat mensen die hier ook kwamen spelen de personen herkenden
.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:57 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Briljant! Ik ging met mn broertje een keer een snowboardspel (SSX ofzoiets) spelen. Toen is ie na een half uur kwaad weggeaan omdat ik nog steeds bezig was om mn poppetje aan te kleden.
Dan raad ik het zeker aanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:54 schreef vamperotica het volgende:Ik ga ook ff de kdis van school halen...
Wa hek nou allemaal gemist?
Heel dat gewapper met die stokkies vinden ze leuk, denk dat ze dat boarden en koppen ook wel leuk vinden en misschien dat moeders er dan ook iets mee gaat doen...
Klinkt dat beter als
IK wil een Wii met balanceboard?
Dat is niet zo aardigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:06 schreef ColdFeet het volgende:feelsgoodman. Krachttraining gaat vast bijdragen aan een perfect figuur. En wij staan klaar om je eetschema resoluut de grond in te boren
Ik meen het toch ook nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat is niet zo aardig!
Welkom!
Tuurlijk, wij kunnen af en toe wel een dot testosteron gebruiken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:03 schreef feelsgoodman het volgende:
Ben ik hier als man zijnde ook welkom?![]()
<intro>
Ik gebruikte is in plaats van eensquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik meen het toch ook nietMaar we zijn wel kritisch over eetschema's, toch?
Ja, naakt!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:10 schreef vamperotica het volgende:
Wat CF zegt... En we willen foto's om de verbetering te kunnen beoordelen....
Dat doe ik dus ook met de Simsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:57 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Briljant! Ik ging met mn broertje een keer een snowboardspel (SSX ofzoiets) spelen. Toen is ie na een half uur kwaad weggeaan omdat ik nog steeds bezig was om mn poppetje aan te kleden.
Ik vond het zo geestig, een virtuele aankleedpop.
Oe, die bril is echt gaaf. Maar dan wil ik wel die andere broek. Mmm.. of die groene..
Daar vochten wij weer (andermans) relatiecrisis mee uitquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook met de SimsEnige wat ik doe is huizen bouwen (leuk, cheaten!) en poppetjes maken
Nietes, je deed het goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik gebruikte is in plaats van eens
Noeeeees
De Sims snap ik niet. Te ingewikkeld allemaal.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook met de SimsEnige wat ik doe is huizen bouwen (leuk, cheaten!) en poppetjes maken
O en ik heb een uitnodiging gekregen voor het tekenen van de huurovereenkomst!A.s. donderdag mag ik tekenen
Jah dat telt niet. Foto van jou in het shirt willen we zien!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oi feelsgoodman!![]()
En Anosmie: Space Invaders!Ik heb toevallig gisteren nog van Only een cheapo shirtje gehaald met ongeveer zo'n opdrukje:
[ afbeelding ]
Even een aanmoedigingscheer voor Kwakquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:33 schreef kwakveense het volgende:
ugh ugh ugh ugh bijna bijna klaar. t is zo onwijs naar om een paper te moeten schrijven ín een half paper van je baas, en dat t dan samen 1 geheel moet worde. en ook nog eens volgende week af zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.interessant he?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Da kan, bij de Game Over in Amsterdam hebben ze oude consoles (NES en SNES vast ook wel!)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb een Wii. Ik heb er 1x mee getennist. Ik heb geen mii. Ik heb geen tijd om uit te zoeken hoe je een mii maakt. Ik wil eigenlijk gewoon weer Superwario spelen in m'n bed. Kan dat? Supermário is ook goed.
aha nou dat word ik stiekem wel een beetje, heb vandaag bijvoorbeld een antedatering voor een woord uit de OED gevonden (een eerder gebruik dan in de OED bekend is) en dat is leuk voor nerds als ik...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:49 schreef MariaEtcetera het volgende:! Kwak! Die spoiler
Walpole ook echt, omg! Heb ik idd ook kort-door-de-bocht gehad met 18th Century English. Maareh ja, kan me voorstellen dat je er niet bruisend enthousiast van wordt
euhm geloof t niet. ja ze kunnen je je titel afpakken denk ik als blijkt dat je gefraudeerd had ofzo....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:49 schreef mordradead het volgende:
Ik vroeg een tijdje terug trouwens iets af... ik had het met vrienden over promoveren zoals jij nu dus doet? Ik dacht van, als je kan promoveren... dan kun je ook degraderenis dat zo?
Goed trouwens dat het (bijna) af is!
Middeleeuwenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah ik heb ook wel nerdy dingen waar ik blij van word hoorAfgezien van al dat geneuzel over games
Maarja, medieval literature is meer mijn studiebollending.
Ik wil ook promoverenCentjes verdienen met papers schrijven
![]()
Maar kudos, Kwak! You've done it! Je hebt de cow bij de horns gevat en ass gekicked.
Heb jij het gesprek met je studieadviseur al gehad inmiddels?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik gebruikte is in plaats van eens
Noeeeees
Coquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb een Wii. Ik heb er 1x mee getennist. Ik heb geen mii. Ik heb geen tijd om uit te zoeken hoe je een mii maakt. Ik wil eigenlijk gewoon weer Superwario spelen in m'n bed. Kan dat? Supermário is ook goed.
Ik heb ook een playstation. Ik speelde daar Tomb raider op, maar ik kwam niet eens uit die grot. En van een ander spel: B-Movie werd ik echt diep depressief van de muziek.
Ik heb ook een gameboy en daar speelde ik met plezier alle mario, wario's en donkeykongen op.
Voor de rest ben ik bijna 40 en een beetje pathetisch.![]()
Definitelyquote:
Definitelyquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
DefinatelyAl heb ik daar momenteel helaas geen cursussen over
![]()
*gaat verder Hard Boiled Wonderland and the End of the World lezen en daarna naar de makelaar*
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook een playstation. Ik speelde daar Tomb raider op, maar ik kwam niet eens uit die grot. En van een ander spel: B-Movie werd ik echt diep depressief van de muziek.
Ik heb ook een gameboy en daar speelde ik met plezier alle mario, wario's en donkeykongen op.
Voor de rest ben ik bijna 40 en een beetje pathetisch.![]()
Ja, maar daar kwam niet echt iets uit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij het gesprek met je studieadviseur al gehad inmiddels?.
Rood is goed, bijna zo mooi als rozequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een knalrood nieuw truitje..
Daar is die quote ook vanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
En jeej PF! OV is zo nijs! (ik moet iedere keer denken aan La vita é bella: "Buongiorno Principessa!" maar ben vast niet de enige)
Dat vind ik echt heel naar dat je dat hebt gedaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:49 schreef cyclechick het volgende:OHnee!! ik had zojuist de grootste spin ooit, in mn huis!! En ik durfde hem echt niet op te pakken, dus nu heb ik 'm met de electrische vliegenmepper geroosterd
Foto!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al veel te veel roze.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Rood is goed, bijna zo mooi als roze
Fotoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja maar jullie zijn klein![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Foto
[..]
. Volgens het meetlint ben ik langer dan jij
. En je weegt geen 100 kg, nu lijkt het alsof we met zn allen veel minder zijn afgevallen
.
Ik stond klaar, met m;n beste glimlach, vriend zo gek gekregen om een foto van me te maken... batterijen leeg. Dus die zitten nu in de oplader en ik ga het zo nog eens proberen.quote:
Hey dat 'probleem' ken ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb al veel te veel roze..
Ik zal maar niet vragen of Troel me weer in dit lijstje wil zettenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:55 schreef kwakveense het volgende:
als jullie er extra kilo's afj willen wil ik ook wel in dit lijstjedat scheelt toch weer wat. dan ben ik wel de fat cow van t topic alleen
maar dat was ik al
ok, off to rehearsal, lat0rz!
Gek dat je ahv iemands usericon denkt te weten hoe iemand eruit ziet. Niet dat ik denk dat jij Bruce Springsteen bent, maar ik dacht dat je donkere krullen hadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Met strikje en pofmouwtjes en ballonuiteinden en onflatteuze houding.
Niet zeiken, je ziet er snazzy uit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Met strikje en pofmouwtjes en ballonuiteinden en onflatteuze houding.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:32 schreef Raantje het volgende:
Tadaa, daar ben ik! Één van jullie kent mijn zus, en via via via kom ik hier nu ook mn neus maar laten zien...
Heb een hele tijd meegelezen omdat ik een beetje aan het afvallen was, en het heeft geholpen!![]()
Ben nu in vorm met mn 1.57 lang en 50 kilootjes schoon aan de haak. Thanx!
Volgens mij wel, is jouw zusje niet al te lang geleden getrouwd..?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hello! Netjes hoor!
Wist je trouwens dat jij mijn zusje kent?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:51 schreef Raantje het volgende:
[..]
Volgens mij wel, is jouw zusje niet al te lang geleden getrouwd..?
quote:
Das een goeie, Solero (of whatever je nick is), kom er maar uit!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent!
Maar waar blijft die zuster van je?
Haha, dat hoor ik vaker. In het begin had ik soms moeite mensen ervan te overtuigen dat ik een vrouw was!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gek dat je ahv iemands usericon denkt te weten hoe iemand eruit ziet. Niet dat ik denk dat jij Bruce Springsteen bent, maar ik dacht dat je donkere krullen had
Maar leuk shirtje
Waren..? Ze zijn er toch nog wel?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:10 schreef mordradead het volgende:
Solero, dat waren altijd geniaal lekkere ijsjes.
Ik hoop dat die er niet meer zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:14 schreef mordradead het volgende:
Zou best kunnen, ik eet eigenlijk nooit meer ijs... zijn er ook nog winner taco's? Die waren pas
Goedzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:48 schreef Esse_est het volgende:
Ik pas mijn lage spijkerbroek weer, dus ik ga na vandaag weer een wijnloze week inlassen; das zeer effectief merk ik.
Dat komt omdat het zomerfruit lekkerder isquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:01 schreef kaasplankje het volgende:
geen fruitdat komt vast omdat het kouder wordt, ik heb eigenlijk 's winters veel minder trek in fruit
Eén keer eraan toegeven en daarna de draad weer oppakken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Heb op het moment een beetje moeite mijn motivatie te bewaren. Kom geen dag boven de 1800 kcal uit, maar heb ontzettende zin in veel en ongezond enzo. En geen zin om te sporten.
Misschien dat ik de touwtjes de komende 3 weken maar wat laat vieren. In Kur wordt verplicht 2 keer per week gesport én gezond gegeten, dus het zou in principe moeten kunnen zonder te veel aan te komen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Eén keer eraan toegeven en daarna de draad weer oppakken?
Lol ik eet meestal pas om 20:00 of 21:00 maar ik snack voorafquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:17 schreef Merel het volgende:
Ik moet zo nog avondetenNormaal ben ik zo'n echte Hollandse die om zes uur precies honger krijgt, maar vandaag was zo druk dat ik er nu pas aan toe kom. Zo voorkom je wel dat je de hele avond zit te snacken in ieder geval
En geen baan dan, gok ik?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:24 schreef YPPY het volgende:
Wij eten meestal om 17.30 uur. Handig, zo'n kind.
Jawel, allebei. Daarom wordt het soms 17.45 uur.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:49 schreef YPPY het volgende:
Dat doet ie op zondag. Gaat ie 's ochtends een bambi vangen en die roostert hij dan de hele middag boven een vuurtje. Met een fles whiskey erbij natuurlijk.
Nadat hij een petroleumstel in elkaar geMcgyverd heeft uiteraardquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:49 schreef YPPY het volgende:
Dat doet ie op zondag. Gaat ie 's ochtends een bambi vangen en die roostert hij dan de hele middag boven een vuurtje. Met een fles whiskey erbij natuurlijk.
Maar nu niet meer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:50 schreef vamperotica het volgende:
Er stond toch echt buurtje
Geen vino meer voor jou Vamp !quote:
Gelukkig hebben we voor binnen een open haard, hebben we dat zelfgemaakte petroleumgeval niet nodig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Nadat hij een petroleumstel in elkaar geMcgyverd heeft uiteraard![]()
Voor ik het weer vergeet en nu je er toch bent. Wat ik mij afvroeg, heb jij weleens overwogen om Anna in te schrijven bij een kiddie modellenbureau? Zoals Moeder Anne?
If not: doen
If so: vertel
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:56 schreef SHE het volgende:
En voor je het weet gaat ze op J lijken en dan heeft het geen zin meer!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:56 schreef SHE het volgende:
Moet je doen Yppy, ze is heel fotogeniek. En voor je het weet gaat ze op J lijken en dan heeft het geen zin meer!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:53 schreef YPPY het volgende:
[..]
Maar nu niet meer.Je was wel snel dan.
Don't be, jij hebt Popstars tenminste wel kunnen verstaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:02 schreef SHE het volgende:
[..]
*precious*
In dit soort gevallen ben ik strontjaloers
Charlies Angels, Johnny Depp avond, eh....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is er nog iets leuks op tv? Ik heb namelijk nu tv.
Ja, ik ook. Maar ik merk toch wel dat ik dan om 11 uur nog niet kan slapen. EN dat moet eigenlijk welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lol ik eet meestal pas om 20:00 of 21:00 maar ik snack vooraf
Die van mij slapen vooral met de mond open... En een geluid dat daar uit komt!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:01 schreef Esse_est het volgende:
Blijmakende opmerking: kindjes die met hun handjes geopend slapen, zoals mini_K-I_m maken makkelijk contact in groepen.
7 maanden, dus het schiet al wel opquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
ohhh Kim, wat liefWat doe je met me?
Ze lijkt wel oud met al dat haarZe is toch nog geen jaar?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
7 maanden, dus het schiet al wel op. En sorry Co, bij deze even een plaatje om het tegen te gaan. Stel je voor, je krijgt een jongen die tot zijn 40e bij je thuis wil blijven wonen en hij kleedt zich zo
.
[ afbeelding ]
Aan de riem?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Geen vino meer voor jou Vamp !
* SHE gaat vanavond eindelijk uitgelaten worden door HE
Ik ga keihard dubsteppen @ Tivoli
*rent hysterisch op en neer *
Bowlen is leukquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:24 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Vanavond ga ik bowlen.
Wie is MB? Moblo of MissBliss?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:28 schreef Chicolate het volgende:
Mogguh. Laat gaan slapen (film kijken) en was om 6 uur al wakker. Vandaag gaat een lange lange vervelende dag worden vrees ik.
MB ook naar metallica(ik niet, maar klasgenoten wel). Nu maar hopen dat de site niet weer overbelast wordt, zoals bij AC/DC.
Gelukt met de kaarten?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:15 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben er ook weer!
heel de avond ge-Mario Kart op de wii, wat een leuk spel
En nu zit ik aan de wijn en dat is niet slim want ik moet morge relatief vroeg op om kaarten voor metallica te scoren.
Gisteren gebeld.quote:Bij OMC Oogheelkunde kunt u met en zonder een verwijzing van de huisarts zelf een afspraak maken.
Wij hanteren een zeer korte wachttijd van maximaal twee weken.
Jaaaaaquote:
Dan heb je meer succes dan degenen die online kaartjes proberen te bemachtigenquote:
Sterkte met de kater! Als het 't maar waard wasquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:44 schreef Ewelina het volgende:
Au mijn hoofd
Iets te veel wijn op gister. Was wel een leuke avond
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:40 schreef Viking84 het volgende:
Moet ik eerst een verwijsbrief ophalen bij de huisarts en ik kan pas in december terecht. Dus wat een lulkoek staat er nou op die site?
.
Yep, dat verbaast me nogal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:37 schreef Merel het volgende:
Dat is dan nog best snel weggetrokken VMW!
Dubstep is een muziekstijl; Is een soort urban-broken beat-drum 'n bass-substijl, meestal niet zo snel als DnB. Electronische synthesizer muziek, klinkt een beetje donker, kan soms met R&B/Soul/Jazz/Hip Hop/reggae/Dancehall dingen er in verwerkt en er wordt ook regelmatig bij ge-MC-ed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:38 schreef Esse_est het volgende:
Bôh. Zonder wijn is beter en niet alleen lijnsgewijs.
Ik ga me zometeen wegen, voor het eerst in láng.
Metallicakaarten gescoord Vamp?
En wat is dubsteppen? *dom kjk*
Ik heb ze ook online, je kon ze alleen maar online kopen namelijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan heb je meer succes dan degenen die online kaartjes proberen te bemachtigen. Er staat ook alweer van alles op Marktplaats. Te idioot voor woorden
.
Wel geprobeerd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Feli, MB!!!! Ik heb geen kaarten voor Metallica én niet voor AC/DC! Mijn hoop is gevestigd op de zomerfestivals en het Goffertpark.
Wil je ze wel dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Feli, MB!!!! Ik heb geen kaarten voor Metallica én niet voor AC/DC! Mijn hoop is gevestigd op de zomerfestivals en het Goffertpark.
Jup, browserprobs! En ja, ik geloof ook wel dat ze nog wel een keer komen. Marktplaatsprijzen betalen is voor mij in in ieder geval zéker geen optie. Al is het maar om het systeem niet in stand te houden!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wel geprobeerd?
Ja, het is echt drama met dat online bestellen. Maar zeker Metallica komt heus nog wel idd, ik hoorde ook iets over Goffert en misschien PP komend jaar.
Over boezems gesproken, heb de mijne vandaag in een topje maat 34 gekregenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:02 schreef Goodbye het volgende:
Met mijn boezem gaat het prima vandaag!
Nee inderdaad, zou ik ook niet doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jup, browserprobs! En ja, ik geloof ook wel dat ze nog wel een keer komen. Marktplaatsprijzen betalen is voor mij in in ieder geval zéker geen optie. Al is het maar om het systeem niet in stand te houden!
Ik wil ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:53 schreef cinnamongirl het volgende:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wil je ze wel dan?
En hoeveel?
Kan wel voor je proberen erdoor te komen...
Ah leukquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zal morgen vragen of vriendje een foto wil maken van mijdus dat zal wel goed komen
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
Lekkah! Ik heb hier geen chinese of indo toko, enkel een thaisemaar nog altijd beter dan niets. En nu wil ik ook bapao's maken. Niet vandaag, vrees ik. Morgen, ofzo.
Chocoladeijs is een goede remediequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:47 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Sterkte met de kater! Als het 't maar waard was![]()
Ik werd gisteravond nog gebeld door 2 vriendinnen of ik meeging stappen, maar was al braaf in pyjama. Al kreeg ik wel gelijk zin om met ze mee te gaan!
Wel een deksel erop, toch?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:09 schreef mordradead het volgende:
Ik stoom bapao's gewoon altijd in dezelfde pan als waar m'n moeder rijst in stoomt. Gewoon zo'n inzetpan met gaatjes zegmaar![]()
Dus een pan met water en daarboven die pan met gaatjes en dan kookt het water gaat de stoom zo "hop" door die gaatjes en wordt je bapao lekker warm
Gemeenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb de toets nu zo moeilijk gemaakt dat ik m zelf niet kan makenSmart thinking
Afijn, ik ga even yoga'en
Tuurlijk en als ik dan die deksel eraf haal beslaan m'n brilglazen helemaalquote:
Het is wel de bedoeling dat er ook studenten zijn die het vak halenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik moet m toch eerst zelf maken... Anders heb ik de antwoorden niet
Verhuizen is leukquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Chocoladeijs is een goede remedie![]()
Hij is nu wel redelijk gezakt gelukkig.
Ik vind het echt een raar idee dat ik weer ga verhuizen, zolang zit ik hier nog nietAan de ene kant jammer, en aan de andere kant fijn. Tegenstrijdigheid de gekste
Ik wil mijn nieuwe huisje zien!
STFU. Ik heb nog nooit zelf een panty gekochtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
zelfs ik weet wat Denier inhoudt Vik![]()
Ok, thanks, zoiets vermoedde ik al na een zoektocht op het webquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:54 schreef Chicolate het volgende:
Denier is iets met dikte volgens mij. Hoog cijfer = warmer. Zoiets. Ik heb er zelf alleen geen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |