Je moet tegen elkaar zingen, wie het beste zingt wint... het wordt geloof ik ook opgenomen maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een of meer spelers? En neemtie op wat je zingt?
Mario Partyquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:38 schreef Viking84 het volgende:
Je hebt ook allemaal van die quizzen voor ps2 en xbox 360. Alleen Mark wil nooit met mij spelen, want ik win altijd. Meestal staat hij voor tot het laatste moment en dan haal ik hem alsnog in
.
Hij wil ook geen Mario Party meer met mij spelen op de Wii.
Anouk en ik hebben wel enorm veel lol gehad in het maken van echt goed gelijkende Mii'squote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:45 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Mario Party
Ik heb vaste Mario Party Vrienden. Zo leuk, ik ben altijd Wario. En nu met de Wii hebben ze ook geluidjes als je met je controller wappert. Wario laat scheten,
Op internet staan ook allemaal celebs als Mii. Ook erg leuk. Sommigen lijken nergens naar maar anderen... wowquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Anouk en ik hebben wel enorm veel lol gehad in het maken van echt goed gelijkende Mii's. Die waren gewoon zo goed gelukt dat mensen die hier ook kwamen spelen de personen herkenden
.
Briljant! Ik ging met mn broertje een keer een snowboardspel (SSX ofzoiets) spelen. Toen is ie na een half uur kwaad weggeaan omdat ik nog steeds bezig was om mn poppetje aan te kleden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Anouk en ik hebben wel enorm veel lol gehad in het maken van echt goed gelijkende Mii's. Die waren gewoon zo goed gelukt dat mensen die hier ook kwamen spelen de personen herkenden
.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:57 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Briljant! Ik ging met mn broertje een keer een snowboardspel (SSX ofzoiets) spelen. Toen is ie na een half uur kwaad weggeaan omdat ik nog steeds bezig was om mn poppetje aan te kleden.
Dan raad ik het zeker aanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:54 schreef vamperotica het volgende:Ik ga ook ff de kdis van school halen...
Wa hek nou allemaal gemist?
Heel dat gewapper met die stokkies vinden ze leuk, denk dat ze dat boarden en koppen ook wel leuk vinden en misschien dat moeders er dan ook iets mee gaat doen...
Klinkt dat beter als
IK wil een Wii met balanceboard?
Dat is niet zo aardigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:06 schreef ColdFeet het volgende:feelsgoodman. Krachttraining gaat vast bijdragen aan een perfect figuur. En wij staan klaar om je eetschema resoluut de grond in te boren
Ik meen het toch ook nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat is niet zo aardig!
Welkom!
Tuurlijk, wij kunnen af en toe wel een dot testosteron gebruiken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:03 schreef feelsgoodman het volgende:
Ben ik hier als man zijnde ook welkom?![]()
<intro>
Ik gebruikte is in plaats van eensquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik meen het toch ook nietMaar we zijn wel kritisch over eetschema's, toch?
Ja, naakt!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:10 schreef vamperotica het volgende:
Wat CF zegt... En we willen foto's om de verbetering te kunnen beoordelen....
Dat doe ik dus ook met de Simsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:57 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Briljant! Ik ging met mn broertje een keer een snowboardspel (SSX ofzoiets) spelen. Toen is ie na een half uur kwaad weggeaan omdat ik nog steeds bezig was om mn poppetje aan te kleden.
Ik vond het zo geestig, een virtuele aankleedpop.
Oe, die bril is echt gaaf. Maar dan wil ik wel die andere broek. Mmm.. of die groene..
Daar vochten wij weer (andermans) relatiecrisis mee uitquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook met de SimsEnige wat ik doe is huizen bouwen (leuk, cheaten!) en poppetjes maken
Nietes, je deed het goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik gebruikte is in plaats van eens
Noeeeees
De Sims snap ik niet. Te ingewikkeld allemaal.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook met de SimsEnige wat ik doe is huizen bouwen (leuk, cheaten!) en poppetjes maken
O en ik heb een uitnodiging gekregen voor het tekenen van de huurovereenkomst!A.s. donderdag mag ik tekenen
Jah dat telt niet. Foto van jou in het shirt willen we zien!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oi feelsgoodman!![]()
En Anosmie: Space Invaders!Ik heb toevallig gisteren nog van Only een cheapo shirtje gehaald met ongeveer zo'n opdrukje:
[ afbeelding ]
Even een aanmoedigingscheer voor Kwakquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:33 schreef kwakveense het volgende:
ugh ugh ugh ugh bijna bijna klaar. t is zo onwijs naar om een paper te moeten schrijven ín een half paper van je baas, en dat t dan samen 1 geheel moet worde. en ook nog eens volgende week af zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.interessant he?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Da kan, bij de Game Over in Amsterdam hebben ze oude consoles (NES en SNES vast ook wel!)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb een Wii. Ik heb er 1x mee getennist. Ik heb geen mii. Ik heb geen tijd om uit te zoeken hoe je een mii maakt. Ik wil eigenlijk gewoon weer Superwario spelen in m'n bed. Kan dat? Supermário is ook goed.
aha nou dat word ik stiekem wel een beetje, heb vandaag bijvoorbeld een antedatering voor een woord uit de OED gevonden (een eerder gebruik dan in de OED bekend is) en dat is leuk voor nerds als ik...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:49 schreef MariaEtcetera het volgende:! Kwak! Die spoiler
Walpole ook echt, omg! Heb ik idd ook kort-door-de-bocht gehad met 18th Century English. Maareh ja, kan me voorstellen dat je er niet bruisend enthousiast van wordt
euhm geloof t niet. ja ze kunnen je je titel afpakken denk ik als blijkt dat je gefraudeerd had ofzo....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:49 schreef mordradead het volgende:
Ik vroeg een tijdje terug trouwens iets af... ik had het met vrienden over promoveren zoals jij nu dus doet? Ik dacht van, als je kan promoveren... dan kun je ook degraderenis dat zo?
Goed trouwens dat het (bijna) af is!
Middeleeuwenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah ik heb ook wel nerdy dingen waar ik blij van word hoorAfgezien van al dat geneuzel over games
Maarja, medieval literature is meer mijn studiebollending.
Ik wil ook promoverenCentjes verdienen met papers schrijven
![]()
Maar kudos, Kwak! You've done it! Je hebt de cow bij de horns gevat en ass gekicked.
Heb jij het gesprek met je studieadviseur al gehad inmiddels?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik gebruikte is in plaats van eens
Noeeeees
Coquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb een Wii. Ik heb er 1x mee getennist. Ik heb geen mii. Ik heb geen tijd om uit te zoeken hoe je een mii maakt. Ik wil eigenlijk gewoon weer Superwario spelen in m'n bed. Kan dat? Supermário is ook goed.
Ik heb ook een playstation. Ik speelde daar Tomb raider op, maar ik kwam niet eens uit die grot. En van een ander spel: B-Movie werd ik echt diep depressief van de muziek.
Ik heb ook een gameboy en daar speelde ik met plezier alle mario, wario's en donkeykongen op.
Voor de rest ben ik bijna 40 en een beetje pathetisch.![]()
Definitelyquote:
Definitelyquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
DefinatelyAl heb ik daar momenteel helaas geen cursussen over
![]()
*gaat verder Hard Boiled Wonderland and the End of the World lezen en daarna naar de makelaar*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |