Mmm.. Dat van die sla is wel een goed plan zo!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eieren kook ik altijd voor een dag of 3 tegelijk (6 eieren dus) en bewaar ze in de koelkast
Sla: 's morgens voor het ontbijt sla wassen en even laten staan. Eventueel droogslaan.
Zodra de eerste kinderen naar school 3 bakjes pakken. Sla in bakjes doen, daarbij een komkommer in 3 grote stukken snijden. Ook in de bakjes doen (niet in plakjes dus!), tomaat erbij (heel!), eventueel andere ingredienten ongesneden erbij (je kunt natuurlijk ook per dag afwisselen). Alles in de koelkast zetten.
Zodra het etenstijd is bakje pakken, snel alles snijden (je hoeft niet meer te zoeken, want alles zit in het bakje), dressing (ik neem altijd azijn) erbij (eventueel vooraf een beetje in een plastic boterhamzakje doen dat je ook in het doosje legt). Eten. Het snijden hoeft niet meer dan 2 minuten te kosten. En ik weet waar ik het over heb, want ik maak 's morgens voor ik naar mijn werk ga altijd salade klaar, terwijl ik in de tussentijd ook nog mijn kinderen in de kleren en naar school moet helpen. Het zijn er geen 4 inderdaad, maar het is wel stress omdat de kinderen 's morgens nooit meewerken)
Ghehehehe dat ligt aan de foto....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ook zo Motorbloempje![]()
Oh en Vamperotica! Wat een positiviteit zo in de vroege middagEn je hebt al echt 'shape' op die foto
En (misschien stom XD): mooie armen!
Ik zie overigens ook geen vlek, wel kind
www.caloriechecker.nl of een ander calorienberekenprogramma is je vriendquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mmm.. Dat van die sla is wel een goed plan zo!
Wat win ik ( aan calorieën enz) als ik tussen de middag een salade ( van wat dan ook) pak ipv mn bakkie yoghurt met zooi?
tsja, ik vind m wel mooi staan, gelukkig hoef ik m zelf alleen maar mooi te vindenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je nou de 46 aan op de foto? Ik vind m niet mooi zitten; als je klein bent, staan vn die breedgeschouderde dingen zo plomp... Wel mooie taille.
Ja, het gaat ook zo snelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:56 schreef conleche het volgende:
Aventura mea culpa, ik had een paar topics gescrolled en daar had jij toevallig niet in gepost, maar je staat er nu bij voor de volgende update, ik heb er al 3, moet er nog eentje....
Ah joh, iedereen gaat meestal op z'n positiefst op de foto! (Althans, doen hier pogingen toe). Bovendien, het valt op dat als je naar het zwembad oid gaat, dat alle mensen waarvan je dacht dat ze veuuul slanker waren dan jijzelf ineens ongeveer hetzelfde postuur blijken te hebben! Kleding doet veel voor de mensquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehehe dat ligt aan de foto....
Kijk maar..
[En Foetsie Op Verzoek!]
Met die armpjes ben ik eik ook wel blij.... Die zijn niet zo dikkig als de rest!
Ik weet... Maar misschien had je toevallig iets bij de hand, als voorbeeld...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
www.caloriechecker.nl of een ander calorienberekenprogramma is je vriend
euhm, 1 keer geweest en ook 1 keer naar t toilet geweestquote:
Na 5 kids vind ik je buikje er alleszins acceptabel uitzien! Denk ook echt wel dat je het in je hebt om weer helemaal mooi slank te worden en daar mag je heel blij mee zijn! Je hebt ook dames die met vetschort blijven zitten, dan ben je echt de l*l.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kijk maar..
foto verwijderd
K haal 'm later wel weer weg hoor....
Met die armpjes ben ik eik ook wel blij.... Die zijn niet zo dikkig als de rest!
Ja, maar 't hoeft eigenlijk al niet meerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:08 schreef kwakveense het volgende:
euhm, 1 keer geweest en ook 1 keer naar t toilet geweesteten is wel goed trouwens...
jij wilde mij nog iets vragen over die koren...
Yep ben er wel blij mee. Dat heb ik al in geen tijden op de schaal zien staanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
w00t, mijn Slankn00b-panda staat erbij![]()
En yay voor 66 kilo, Aventura!
Ghehehe.. Die met kind,kleding en vlek vind ik ook best gaan, dus die andere is weg... Zou jij het bij jou misschien ook aan kunnen passen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah joh, iedereen gaat meestal op z'n positiefst op de foto! (Althans, doen hier pogingen toe). Bovendien, het valt op dat als je naar het zwembad oid gaat, dat alle mensen waarvan je dacht dat ze veuuul slanker waren dan jijzelf ineens ongeveer hetzelfde postuur blijken te hebben! Kleding doet veel voor de mens![]()
Kortom: ik vind die foto met kind en vlek gewoon nog steeds leuk
Aaah.. Help... Nog een quote!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Na 5 kids vind ik je buikje er alleszins acceptabel uitzien! Denk ook echt wel dat je het in je hebt om weer helemaal mooi slank te worden en daar mag je heel blij mee zijn! Je hebt ook dames die met vetschort blijven zitten, dan ben je echt de l*l.
Gedaan!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe.. Die met kind,kleding en vlek vind ik ook best gaan, dus die andere is weg... Zou jij het bij jou misschien ook aan kunnen passen?
Even een vraagje: waar baseer je dat op? Of iemand het wel of niet in zich heeft?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Na 5 kids vind ik je buikje er alleszins acceptabel uitzien! Denk ook echt wel dat je het in je hebt om weer helemaal mooi slank te worden en daar mag je heel blij mee zijn! Je hebt ook dames die met vetschort blijven zitten, dan ben je echt de l*l.
Volgens mij kom je met wat krachttraining en afvallen een eind hoor, om dat buikje kwijt te raken! Het wordt misschien geen sixpackje meer, maar mens, je hebt 5 kinderen, ik vind de schade best meevallen (vergeleken met wat ik de hammam in Den Haag weleens zag...).quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kijk maar..
En weer weg
Toen ik nog hardliep vond ik het heerlijk om halverwege een regenbui over me heen te krijgen. Verhoogt het bikkelgehalte aanzienlijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gedaan!
*danst mee met Beessie*
Oe 't is droog! Evy here I come(en dan hopen dat ik niet alsnog op de helft een stortbui over me heen krijg
)
Kan het natuurlijk niet echt keihard onderbouwen maar ik heb buiken gezien waar 1 of 2 kids uit zijn gekomen, die heel wat blubberiger en uitgezakter waren dan de hare. Bij Vamp zit er nog vorm in en is het overtollige deel zo te zien meer vet dan huid. Vet kun je weg laten smelten, huid niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even een vraagje: waar baseer je dat op? Of iemand het wel of niet in zich heeft?
Misschien kun je leren vallen? Niet rot bedoeld maar ik heb door judo zo leren vallen dat het wel au doet maar dat het nooit zo erg is als jij beschrijftquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zondag; wonden op voorhoofd, naast en onder mijn oog, naast mijn neus, bij mijn mondhoek en op mijn kin, wang verder helemaal geschaafd en blauw, dik en dicht blauwpaars oog en een extra wang zowel naast, als onder mijn wang.
Nu: Ietsje opgezet gezicht, geelgroenrood oog, hier en daar nog een korstje en blauwgroengele wang.
Ik vind hem ook leuk staan hoor, accentueert je taille in ieder geval heel goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:04 schreef kwakveense het volgende:
[..]
tsja, ik vind m wel mooi staan, gelukkig hoef ik m zelf alleen maar mooi te vinden
Ik ben bang dat het een familiekwaaltje is: gebeurt mijn moeder, tante, nicht en broertje ook regelmatig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Misschien kun je leren vallen? Niet rot bedoeld maar ik heb door judo zo leren vallen dat het wel au doet maar dat het nooit zo erg is als jij beschrijftEn ja ik ben echt heel erg onhandig en onvoorzichtig.
Meestal wel, omdat ik dan minder vaak mijn enkels verzwik.quote:O en loop je wel eens op hakken?
Ja die moet ze echt houdenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whehe, dat dacht ik ook. Echt een boezem, heerlijk! Daar steek ik schril bij af..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja die moet ze echt houden![]()
![]()
Volgens mij weegt nu bijna iedereen rond de 70 kilo
De kleur staat je mooi maar je bent nu wel heel erg "jurk" maar misschien komt dat door de onderkantquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:53 schreef kwakveense het volgende:
ik heb een nieuw jurkje! had t al eeuwen geleden besteld, maar de H&M kwam t vandaag pas bezorgengelukkig had ik een 44 en een 46 besteld voor de zekerheid want de 46 zag er echt niet meer uit nu...
[ afbeelding ]
Je moet je ook niet opvangen met je handen maar doorrollen om de klap op te vangen of afslaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het een familiekwaaltje is: gebeurt mijn moeder, tante, nicht en broertje ook regelmatig.
We vangen ons wel keurig op met de handen, maar zakken daar zo doorheen.
Krachtraining hielp niets: ik werd wel sterker maar viel nog net zo ongelukkig.![]()
[..]
Meestal wel, omdat ik dan minder vaak mijn enkels verzwik.
Nu liep ik op platte schoenen.
Ja maar jullie zijn kleinquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zit rond de 60, conleche ook, chicolate ook, goodbye ook, eh.... en zo nog een paar
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn klein![]()
OT: ik weet nu echt even niet meer hoe ik moet sporten, wanneer ik er tijd voor heb en of ik nog tot half november door moet gaan met kickboksen ook al heb ik amper tijd. Maar ik heb wel gloednieuwe handschoenen en ook beenbeschermersEn of ik wel moet gaan hardlopen ook al heb ik gloednieuwe hardloopschoenen gekocht
Ik dacht juist dat je daar dunne benen van krijgt!
De hardloopschoenen waren een verjaardags cadeauquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En jij verbaast je erover dat je geen geld hebt voor de trein als je ov kwijt is
En was je laatst ook al niet op zoek naar die dure crème van SHE? En heb je niet net een nieuwe computer gehad/gekocht?
En volgens mij krijg je van duursporten dunnen benen. Kijk maar naar die marathonlopers. Van sprinten krijg je dikke benen.
1m73, 62 kilo hier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn klein![]()
Nee, maar wel heel slank!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
1m73, 62 kilo hier.
Of ben je dan tegenwoordig ook al klein?.
Dan ben je te dun en heb je hier niets te zoekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
1m73, 62 kilo hier.
Nee, dat vind ik aan de lange kant maar..je gaat ons toch niet vertellen dat je moet afvallen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
1m73, 62 kilo hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |