quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:51 schreef Raantje het volgende:
[..]
Volgens mij wel, is jouw zusje niet al te lang geleden getrouwd..?
quote:
Das een goeie, Solero (of whatever je nick is), kom er maar uit!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent!
Maar waar blijft die zuster van je?
Haha, dat hoor ik vaker. In het begin had ik soms moeite mensen ervan te overtuigen dat ik een vrouw was!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gek dat je ahv iemands usericon denkt te weten hoe iemand eruit ziet. Niet dat ik denk dat jij Bruce Springsteen bent, maar ik dacht dat je donkere krullen had
Maar leuk shirtje
Waren..? Ze zijn er toch nog wel?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:10 schreef mordradead het volgende:
Solero, dat waren altijd geniaal lekkere ijsjes.
Ik hoop dat die er niet meer zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:14 schreef mordradead het volgende:
Zou best kunnen, ik eet eigenlijk nooit meer ijs... zijn er ook nog winner taco's? Die waren pas
Goedzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:48 schreef Esse_est het volgende:
Ik pas mijn lage spijkerbroek weer, dus ik ga na vandaag weer een wijnloze week inlassen; das zeer effectief merk ik.
Dat komt omdat het zomerfruit lekkerder isquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:01 schreef kaasplankje het volgende:
geen fruitdat komt vast omdat het kouder wordt, ik heb eigenlijk 's winters veel minder trek in fruit
Eén keer eraan toegeven en daarna de draad weer oppakken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Heb op het moment een beetje moeite mijn motivatie te bewaren. Kom geen dag boven de 1800 kcal uit, maar heb ontzettende zin in veel en ongezond enzo. En geen zin om te sporten.
Misschien dat ik de touwtjes de komende 3 weken maar wat laat vieren. In Kur wordt verplicht 2 keer per week gesport én gezond gegeten, dus het zou in principe moeten kunnen zonder te veel aan te komen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Eén keer eraan toegeven en daarna de draad weer oppakken?
Lol ik eet meestal pas om 20:00 of 21:00 maar ik snack voorafquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:17 schreef Merel het volgende:
Ik moet zo nog avondetenNormaal ben ik zo'n echte Hollandse die om zes uur precies honger krijgt, maar vandaag was zo druk dat ik er nu pas aan toe kom. Zo voorkom je wel dat je de hele avond zit te snacken in ieder geval
En geen baan dan, gok ik?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:24 schreef YPPY het volgende:
Wij eten meestal om 17.30 uur. Handig, zo'n kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |