quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb een Wii. Ik heb er 1x mee getennist. Ik heb geen mii. Ik heb geen tijd om uit te zoeken hoe je een mii maakt. Ik wil eigenlijk gewoon weer Superwario spelen in m'n bed. Kan dat? Supermário is ook goed.
Ik heb ook een playstation. Ik speelde daar Tomb raider op, maar ik kwam niet eens uit die grot. En van een ander spel: B-Movie werd ik echt diep depressief van de muziek.
Ik heb ook een gameboy en daar speelde ik met plezier alle mario, wario's en donkeykongen op.
Voor de rest ben ik bijna 40 en een beetje pathetisch.![]()
Ja, maar daar kwam niet echt iets uit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij het gesprek met je studieadviseur al gehad inmiddels?.
Rood is goed, bijna zo mooi als rozequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een knalrood nieuw truitje..
Daar is die quote ook vanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
En jeej PF! OV is zo nijs! (ik moet iedere keer denken aan La vita é bella: "Buongiorno Principessa!" maar ben vast niet de enige)
Dat vind ik echt heel naar dat je dat hebt gedaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:49 schreef cyclechick het volgende:OHnee!! ik had zojuist de grootste spin ooit, in mn huis!! En ik durfde hem echt niet op te pakken, dus nu heb ik 'm met de electrische vliegenmepper geroosterd
Foto!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al veel te veel roze.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Rood is goed, bijna zo mooi als roze
Fotoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja maar jullie zijn klein![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Foto
[..]
. Volgens het meetlint ben ik langer dan jij
. En je weegt geen 100 kg, nu lijkt het alsof we met zn allen veel minder zijn afgevallen
.
Ik stond klaar, met m;n beste glimlach, vriend zo gek gekregen om een foto van me te maken... batterijen leeg. Dus die zitten nu in de oplader en ik ga het zo nog eens proberen.quote:
Hey dat 'probleem' ken ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb al veel te veel roze..
Ik zal maar niet vragen of Troel me weer in dit lijstje wil zettenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:55 schreef kwakveense het volgende:
als jullie er extra kilo's afj willen wil ik ook wel in dit lijstjedat scheelt toch weer wat. dan ben ik wel de fat cow van t topic alleen
maar dat was ik al
ok, off to rehearsal, lat0rz!
Gek dat je ahv iemands usericon denkt te weten hoe iemand eruit ziet. Niet dat ik denk dat jij Bruce Springsteen bent, maar ik dacht dat je donkere krullen hadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Met strikje en pofmouwtjes en ballonuiteinden en onflatteuze houding.
Niet zeiken, je ziet er snazzy uit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Met strikje en pofmouwtjes en ballonuiteinden en onflatteuze houding.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:32 schreef Raantje het volgende:
Tadaa, daar ben ik! Één van jullie kent mijn zus, en via via via kom ik hier nu ook mn neus maar laten zien...
Heb een hele tijd meegelezen omdat ik een beetje aan het afvallen was, en het heeft geholpen!![]()
Ben nu in vorm met mn 1.57 lang en 50 kilootjes schoon aan de haak. Thanx!
Volgens mij wel, is jouw zusje niet al te lang geleden getrouwd..?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hello! Netjes hoor!
Wist je trouwens dat jij mijn zusje kent?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:51 schreef Raantje het volgende:
[..]
Volgens mij wel, is jouw zusje niet al te lang geleden getrouwd..?
quote:
Das een goeie, Solero (of whatever je nick is), kom er maar uit!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent!
Maar waar blijft die zuster van je?
Haha, dat hoor ik vaker. In het begin had ik soms moeite mensen ervan te overtuigen dat ik een vrouw was!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gek dat je ahv iemands usericon denkt te weten hoe iemand eruit ziet. Niet dat ik denk dat jij Bruce Springsteen bent, maar ik dacht dat je donkere krullen had
Maar leuk shirtje
Waren..? Ze zijn er toch nog wel?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:10 schreef mordradead het volgende:
Solero, dat waren altijd geniaal lekkere ijsjes.
Ik hoop dat die er niet meer zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:14 schreef mordradead het volgende:
Zou best kunnen, ik eet eigenlijk nooit meer ijs... zijn er ook nog winner taco's? Die waren pas
Goedzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:48 schreef Esse_est het volgende:
Ik pas mijn lage spijkerbroek weer, dus ik ga na vandaag weer een wijnloze week inlassen; das zeer effectief merk ik.
Dat komt omdat het zomerfruit lekkerder isquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:01 schreef kaasplankje het volgende:
geen fruitdat komt vast omdat het kouder wordt, ik heb eigenlijk 's winters veel minder trek in fruit
Eén keer eraan toegeven en daarna de draad weer oppakken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Heb op het moment een beetje moeite mijn motivatie te bewaren. Kom geen dag boven de 1800 kcal uit, maar heb ontzettende zin in veel en ongezond enzo. En geen zin om te sporten.
Misschien dat ik de touwtjes de komende 3 weken maar wat laat vieren. In Kur wordt verplicht 2 keer per week gesport én gezond gegeten, dus het zou in principe moeten kunnen zonder te veel aan te komen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Eén keer eraan toegeven en daarna de draad weer oppakken?
Lol ik eet meestal pas om 20:00 of 21:00 maar ik snack voorafquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:17 schreef Merel het volgende:
Ik moet zo nog avondetenNormaal ben ik zo'n echte Hollandse die om zes uur precies honger krijgt, maar vandaag was zo druk dat ik er nu pas aan toe kom. Zo voorkom je wel dat je de hele avond zit te snacken in ieder geval
En geen baan dan, gok ik?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:24 schreef YPPY het volgende:
Wij eten meestal om 17.30 uur. Handig, zo'n kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |