tieteeeee....moeders hebben borstenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:14 schreef Schut85 het volgende:
ik zat in bad gewoon in bad...lekker met het sop te klierennnnn
Ach op het juiste moment moet het kunnenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tieten is daarentegen een heel lelijk woord. Ik heb 'm vriend dan ook verboden om m'n borsten zo te noemen.
Ik zeg meestal tetten. Dat klinkt liever.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tieten is daarentegen een heel lelijk woord. Ik heb 'm vriend dan ook verboden om m'n borsten zo te noemen.
weet niet wat voor mensen jij kentquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ik was er al bang voor. Rukkertjes-aantrek-topic-titel
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:15 schreef Schut85 het volgende:
[..]
tieteeeee....moeders hebben borsten
We halen de o er gewoon uit en gaan het over poetsen hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ik was er al bang voor. Rukkertjes-aantrek-topic-titel
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:19 schreef Schut85 het volgende:
[..]
weet niet wat voor mensen jij kent
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:15 schreef Schut85 het volgende:
[..]
tieteeeee....moeders hebben borsten
Nou vertel je afvalplan dan maarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:24 schreef Schut85 het volgende:
[..]
haha die zin link jij naar rukkers...och och
geslacht: Manquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:24 schreef Schut85 het volgende:
[..]
haha die zin link jij naar rukkers...och och
Nou voorheen was het 2 a 3 keer per week hardlopen. Ik ga nu sinds een maandje of 2, 2 keer zwemmen in de weekquote:
heel een topic verpest tot de tt gewijzigd wordtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, wat heb ik gedáán.. Ik was al helemaal in paniek omdat ik het vorige topic dichtgooide, en de boezem van vamp was het enige wat me in die gauwigheid nog bijstond.
.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, wat heb ik gedáán.. Ik was al helemaal in paniek omdat ik het vorige topic dichtgooide, en de boezem van vamp was het enige wat me in die gauwigheid nog bijstond.
.
Hoeveel wil je afvallen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef Schut85 het volgende:
[..]
Nou voorheen was het 2 a 3 keer per week hardlopen. Ik ga nu sinds een maandje of 2, 2 keer zwemmen in de week(en 1 keer hardlopen) dussss
Nu doe je wat de gemiddelde nederlander doet. Alles over één kam scheren. Conclusie trekken over dingen waar je geen weet van hebt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
geslacht: Man
geboortedatum: 05-03-1985
opleiding: ICT
beroep: Aftersales medewerker
En daarbij heb ik je nog niet eerder gezien in dit topic.
Jezus man, reageer eens normaal. Als je me een beetje zou kennen, je ingelezen zou hebben en niet als een vlieg op de stroop op deze topictitel zou afkomen zou je me niet als een alles-over-één-kam-scherende-nederlander classificerenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:29 schreef Schut85 het volgende:
[..]
Nu doe je wat de gemiddelde nederlander doet. Alles over één kam scheren. Conclusie trekken over dingen waar je geen weet van hebt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Je doet in ieder geval je best om net te doen alsof je niet op de TT af kwamquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:31 schreef Schut85 het volgende:
[..]
Geen exacte richtlijnen wil gewoon een strak buikje. Laten we het daar maar op houden
Nee, want je bent een Sauerkraut-etende, bierdrinkende Duitserquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jezus man, reageer eens normaal. Als je me een beetje zou kennen, je ingelezen zou hebben en niet als een vlieg op de stroop op deze topictitel zou afkomen zou je me niet als een alles-over-één-kam-scherende-nederlander classificeren
En over welke kam zou ik je scheren?
*burp*quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, want je bent een Sauerkraut-etende, bierdrinkende Duitser
Ik had eigenlijk bij moeten houden wat ik gisteren allemaal op hadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eetlijstjes! Dames, eetlijstjes posten! Gauw!
Tuurlijk het thema borsten is wel aantrekkelijk. Maar ik zal een soort gelijk topic starten voor mannen met boezemsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval je best om net te doen alsof je niet op de TT af kwam
Jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef Viking84 het volgende:
Over Sauerkraut gesproken: mijn Duitse huisgenote eet Sauerkraut uit blik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |