Maar wat is de toegevoegde waarde van elk ander spelletje?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zie de toegevoegde waarde van de Wii-fit niet zo in. Maar mijn vent wil ook een Wii. En dan samen tennissen
Dude, het is bijna weekend...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:22 schreef kwakveense het volgende:
ugh ugh ugh evenom mn paper en lachen om jullie
ik ben er bíjna doorheen, nog éventjes....
is lachen joh! Net als tegen elkaar boksen! Daar krig je het ook warm vanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zie de toegevoegde waarde van de Wii-fit niet zo in. Maar mijn vent wil ook een Wii. En dan samen tennissen
Spelletjes? Ik doe echt NOOIT computerspelletjes. En yoga kan ik wel zonder Wiiquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar wat is de toegevoegde waarde van elk ander spelletje?
Vind Wii sports wel leuk met vriendenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:23 schreef k_i_m het volgende:
Dat Wii sport is haske stom als je het twee keer gedaan hebt. Een vriendin van mij heeft ook Wii Fit en dat heb ik één keer gezien en vond ik al stom. Je moet gewoon lekker Zelda spelen en Super Mario, da's veel leuker
.
Ja dat heb ik ook met mijn vriendjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Go Kwak, go Kwak!Woeeeeehoeeee!
Oh en de Wii Fit heeft niet zozeer toegevoegde waarde maar 't is best leuk en kan best intensief zijn somsIk vind het zelf wel leuk dat ze het met punten tellen hoe goed je iets doet, vooral omdat m'n vriend het ook gebruikt, dan wil ik overal een betere score dan hij
En omgekeerd uiteraard.
Ja, idd. Zeg dan niksquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Owja en Zelda for the win! Ik vind de stemmetjes zo lolligStaat er onderin de tekst "Hey Link, are you up there?" ofzoiets, en dan hoor je die gast "Oowuwhahuuuoo!?"
Oh en MORTAL KOMBAT! Ik own met Frost![]()
</nerdmode>
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:38 schreef mordradead het volgende:
Hoeft niet maar als ik karaoke doe ga ik helemaal los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |