Of naar mij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:31 schreef Reya het volgende:
De Multatuli-trofee dient traditiegetrouw naar Apropos te gaan.
Deze is sowieso voor mij:quote:
Mensen die vragen worden overgeslagenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Deze is sowieso voor mij:
Bart-Jan Spruyt-Award -> Meest conservatieve user
Ik zou toch eerder voor de Jeroen Dijsselbloem-bokaal gaan.quote:Joop Atsma-penning: De grootste moraalridder
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Deze is sowieso voor mij:
Bart-Jan Spruyt-Award -> Meest conservatieve user
Of gewoon de beste stand-up comedian van POL.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind dat de Geert Wilder coupe positief moeten opwaarderen:
Ik stel voor dat het de Geert Wilders Trofee wordt: de user die eigenlijk geen zin heeft in discussie maar met harde oneliners de discussie naar zijn hand probeert te zetten.
Nou ja, je kan denken wat je wilt over Geert Wilders, ik vind het een top debater.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of gewoon de beste stand-up comedian van POL.
Het is geen slechte debater hoor, ik doelde meer op z'n uitspraken bij de algemene beschouwingen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ja, je kan denken wat je wilt over Geert Wilders, ik vind het een top debater.
Ja, daar heb je gelijk in.....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is geen slechte debater hoor, ik doelde meer op z'n uitspraken bij de algemene beschouwingen.
In het verleden behaalde resultaten.....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:31 schreef Reya het volgende:
De Multatuli-trofee dient traditiegetrouw naar Apropos te gaan.
Ik weet er wel eentje...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:56 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb er nog wel een paar
Nicolas Sarkozy-award: Grootste ijdeltuit
Waarom geen Hans Klok Award?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:15 schreef JohnDope het volgende:
Jan Pronk Award: de user die de meeste Hans Klok achtige moves maakt
Omdat Hans Klok geen politicus is.quote:
Het is de gewoonte om de prijsjes te vernoemen naar politici.quote:
GOP award?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:48 schreef Picchia het volgende:
- De debater die het meeste paniekvoetbal speelt
Is die niet automatisch voor Ben zelf?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
De Ben van Herwijnen award - User Die onbedoeld de meest grappige posts produceert.
Ik laat de opties nog even open.. want ik kan even geen goede verdeling bedenken voor die twee awardsquote:
Ter vervanging van de Gonny van Oudenallen Trofee van 2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:51 schreef Autodidact het volgende:
Ik vind de Palin-award wel iets, voor iemand die overal over meelult zonder kennis van zaken.
EchtGaaf Award: user die het meeste moeite heeft zijn gedachten in correct Nederlands te uiten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Mark Rutte Award: user die meeste is in het bedrijven van demogagie.
die heb ik al genoemd, banquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:18 schreef Klopkoek het volgende:
Mussert award: de grootste landverrader
Hoe moet ik dat zienquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:27 schreef Pool het volgende:
De Aboutaleb-ambtsketting: User die POL gebruikt om binnen fok! hogerop te komen, ofwel, de grootste carrièrejager van POL.
Misschien kan die award dan uitgereikt worden door Marcel van Dam, de man die ons constant waarschuwt voor het gevaar dat rechts vormt!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:54 schreef Klopkoek het volgende:
Bart Jan Spruyt award: iemand die zich voordoet als intelligent en bedachtzaam maar ondertussen heel enge ideeën heeft, een wolf in schaapskleren.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:02 schreef Scaurus het volgende:
Jij bent die user, Klopkoek. Je wordt verketterd en afgebrand, maar je blijft lijdzaam de waarheid op je schouders dragen.
Slijmen bij de mods, beetje wijs en verstandig in het feedbacktopic en de POL-SC-reeks lopen doen. Naar 'alle' meetings toegaan en ook daar lopen slijmen voor draagvlak. Extra veel posten in de awardtopics om zo awards te winnen. Het kan in veel vormen bestaan, laat de users het maar invullen.quote:
en dan ook nog heel zuur geschreven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:21 schreef Hexagon het volgende:
Mariette Hamer-award
User die vooral, al dan niet uit magazines gekopieerde, langdradige, slaapverwekende, verhalen dropt zonder duidelijk aan te geven waar men met het topic heen wil en waar dus ook bijna niemand op reageert omdat men al lang en breed is afgehaakt.
Hexagon Award. : de user die graag met modder smijtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:29 schreef Hexagon het volgende:
EchtGaaf-award: User die allerlei absurde beleidsvoorstellen doet ten behoeve van zijn eigen priveleven en sores
Jij hebt nog steeds de illusie dat waarheden bestaan, mijn beste? Kom eens bij mij college volgen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:02 schreef Scaurus het volgende:
Jij bent die user, Klopkoek. Je wordt verketterd en afgebrand, maar je blijft lijdzaam de waarheid op je schouders dragen.
Sorry, ik ben al voorbij het postmodernistische gezwam van Derrida en Rortyquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Jij hebt nog steeds de illusie dat waarheden bestaan, mijn beste? Kom eens bij mij college volgen.![]()
Hé hé, je mag mij niet zomaar met andere vergelijken. Ik ben uniek hoor. Zeer uniek en de redder des vaderlands.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:38 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Sorry, ik ben al voorbij het postmodernistische gezwam van Derrida en Rorty
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:39 schreef Scaurus het volgende:
Jan Peter Balkenende Award: voor de mod die op cruciale momenten in POL afwezig is.
Met deze uitspraak doe je al aanspraak op de waarheid. Is dat niet wat tegenstrijdig?quote:
Jezelf kansgeven, dat deden ze in WO II ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:43 schreef Scaurus het volgende:
Controversieel doch belangrijk is de Godwin Award. Ik zelf maak dan wel kans, denk ik.
Moeten we toch even een stap terug doen. Mij vertellen wat de waarheid is of wat een waarheid is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:42 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Met deze uitspraak doe je al aanspraak op de waarheid. Is dat niet wat tegenstrijdig?
Andere users verraden, NSB'erquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:49 schreef Pool het volgende:
Jezelf kansgeven, dat deden ze in WO II ook.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:41 schreef Pool het volgende:
De Vogelaar-trofee: grootste wegloper uit de discussies
Is niet zo vreemd aangezien de mens ook niet in staat is om twee dezelfde producten af te leveren. Er zitten altijd kleine verschillen in. Zo is het met mensen ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Moeten we toch even een stap terug doen. Mij vertellen wat de waarheid is of wat een waarheid is.
Ik zou het echt niet weten.
Vooralsnog ga ik ervan uit dat er geen tweede EchtGaaf hier op de wereld rond huppelt.
En om even bij de CDA'ers te blijven: de Camiel Eurlings bokaal, voor meest daadkrachtige of bevlogen user... zoiets.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:53 schreef du_ke het volgende:
Ergens moeten we er ook een Maxime Verhagen trofee voor de grootste gladjakker inproppen.
Alexander Pechtold trofee: voor de grootste Minerva-klant.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:53 schreef du_ke het volgende:
Ergens moeten we er ook een Maxime Verhagen trofee voor de grootste gladjakker inproppen.
Kunnen we Verhagen ook opvoeren als de beste zuiger? Of zijn er betere zuigers?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:53 schreef du_ke het volgende:
Femke Halsemaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Kunnen we Verhagen ook opvoeren als de beste zuiger? Of zijn er betere zuigers?
Misschien moeten we ook een trofee invoeren voor de user die het meest in herhaling valt? Er is vast wel een leuke SGP- of PvdD-politicus te vinden om deze trofee naar te vernoemen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
Dus voordat we overgaan tot nominaties (ergens volgende week ofzo): de voorbesprekingen dus. Welke trofeeen kunnen weg, welke nieuwe moeten erbij, en hoe moeten ze heten?
Dus voordat we overgaan tot nominaties (ergens volgende week ofzo): de voorbesprekingen dus. Welke trofeeen kunnen weg, welke nieuwe moeten erbij, en hoe moeten ze heten?
Prima als er maar ergens een verhagenaward komtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Kunnen we Verhagen ook opvoeren als de beste zuiger? Of zijn er betere zuigers?
Stalintrofee voor meest dictoriale userquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:07 schreef sigme het volgende:
-edit- ze zouden je je editknop moeten ontnemen![]()
Wouter Bostrofee voor windvaangedragquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:07 schreef sigme het volgende:
Kunnen we ook een trofee bedenken voor de meest edittende user?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |