Duurt langquote:
Je verstaat de kunst iig!quote:
Vrouwen!quote:
In KPDquote:
Kijk hier eens!quote:
Mosterd. Maaltijd.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Mosterd. Maaltijd.
Mag ik effe vangen?
Hier, een geldkraan!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Mosterd. Maaltijd.
Mag ik effe vangen?
Is dit OAdinquote:
* MPG draait de kraan openquote:
Foto's van mijn vriendin houd ik voor mezelf!quote:
Hoe kan het dan dat ik op mijn andere pc een foto van OAdin hebquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Foto's van mijn vriendin houd ik voor mezelf!
Je kan beter je vriendin zelf voor jezelf houden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Foto's van mijn vriendin houd ik voor mezelf!
posten!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik op mijn andere pc een foto van OAdin heb
Dat is een nette foto!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik op mijn andere pc een foto van OAdin heb
Ook!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Je kan beter je vriendin zelf voor jezelf houden.
quote:
Niets dus.quote:
Nou , ik ga zo poging 2 doen tot een goed gesprek.quote:
Maar ik ken jou wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:53 schreef Pheno het volgende:
En ik post geen foto van mijn vrouw en kinderen, zelfs MPG (de verzaker) heeft die niet gezien!
Die zaten in de kelder?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:53 schreef Pheno het volgende:
En ik post geen foto van mijn vrouw en kinderen, zelfs MPG (de verzaker) heeft die niet gezien!
Gohquote:
Waar ligt de klemtoon?quote:
Waar het hart van vol is...quote:
Charmant welquote:
Ik ken die pinguin ookquote:
Kloptquote:
Whehequote:[..]
Ook!![]()
En terecht.quote:[..]
Fhaquote:
Ja baasquote:
Ook dat nog jaquote:
quote:
Sjeweettok!quote:
Minder spammenquote:
Dat is wel lekkerquote:
quote:
Ik weet wel wat lekker isquote:
theequote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben echt een groene thee addict geworden.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:20 schreef Klonk het volgende:
Dus ik sta zo voor al die vuilnisbakken en roep wie is de vuilnisbak van MPG ?
Wat denk je houden ze allemaal hun klep dicht
Een theedrinkende hulk?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog nooit groene thee gedronkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Same here. Zal wel aan de ZH'se luchten liggen!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:21 schreef JortK het volgende:
[..]
ZHquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:24 schreef OA het volgende:
[..]
Same here. Zal wel aan de ZH'se luchten liggen!
Theequote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:28 schreef Californium het volgende:
lunch was
Met thee erbij
Nu ef snel platen enten en dan 2 uur naar een verhaaltje over biosafety luisteren
wat ik allemaal al weet
Cali in labjasquote:
Enten = bacterien die ik straks gepest heb uitplatenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:31 schreef OA het volgende:
[..]
Thee![]()
Groene thee
![]()
EntenSaai verhaal, in het Engels
Dat lezende zou het me niets verbazen als Californium iets scheikundigs is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Cali in labjashad je iets anders gedacht
![]()
Whehe, scherp als altijd!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat lezende zou het me niets verbazen als Californium iets scheikundigs is.
kinkyquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Cali in labjashad je iets anders gedacht
![]()
En terecht!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was een kort gesprek, ze vonden mijn postcount wel oke
Wanneer krijg je je rode kleur?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was een kort gesprek, ze vonden mijn postcount wel oke
Niet, ik zal vreemd genoeg wel als spammert aangezien worden.quote:
vooral de boswachter, wat een mongoolquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:46 schreef Pheno het volgende:
Kun je nagaan, ze hebben meer vertrouwen in juup en de boswachter dan in mij
Snap ik dan ook wel weer. Jij zou binnen de kortste keren KLB en ONZ om zeep helpen omdat álle topics op slot zouden gaan...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:46 schreef Pheno het volgende:
Mjah dat dus hahahaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:48 schreef OA het volgende:
[..]
Snap ik dan ook wel weer. Jij zou binnen de kortste keren KLB en ONZ om zeep helpen omdat álle topics op slot zouden gaan...
juupquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:46 schreef Pheno het volgende:
Nou, dat valt wel mee. Maar er zit wel veel stront tussen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:48 schreef OA het volgende:
[..]
Snap ik dan ook wel weer. Jij zou binnen de kortste keren KLB en ONZ om zeep helpen omdat álle topics op slot zouden gaan...
Wow.. die heb ik lang niet gehoordquote:
Moet nog kopen..quote:
Je kan hem ook downloadenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet nog kopen..staat ergens op de gigantische lijst van alles wat ooit nog aangeschaft moet worden haha
Ik vind het leuker om originele cds in huis te hebbenquote:
Mijn post is vernaggeldquote:
downloaden van muziek of software is voor paupers.quote:
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je lid worden van mijn fanclub?
Dat bedoelde ik te zeggen.quote:
Dat welquote:
dacht het nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Prutsmod, die Klonk. Ph. binnenkort is er een plekje vrij op GC geloof ik.
En ik danquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
dacht het niet![]()
en als ik er ooit mee stop moet Pheno mijn opvolger worden
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
dacht het niet![]()
quote:
Dan zou ik juist mod moeten zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
jij zorgt voor de kwaliteitspostssststssss
MPG is al wikimodkoffiegebeuren enzo, maar vooruit iedereen mag mod wordenquote:
Liefquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
MPG is al wikimodkoffiegebeuren enzo, maar vooruit iedereen mag mod worden
Alsof een FA mij ooit mod zou maken. Ik heb al zoveel afwijzingen gehadquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
dacht het niet![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
dacht het niet![]()
en ik stop nooit, maar in het onwaarschijnlijke geval dat ik stop en als ik er ooit mee stop moet Pheno mijn opvolger worden
Je kunt ook gewoon niet in de randstad gaan wonen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:45 schreef Fha het volgende:
Bah ik haat het dat luchtfilters zo duur zijn
Sinds wanneer ligt Deventer in de randstad dan? Daarbij is huismijt en stof helaas niet randstad gebonden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet in de randstad gaan wonen.
Ik weet toch niet waar je woont gekkiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Deventer in de randstad dan? Daarbij is huismijt en stof helaas niet randstad gebonden.
Hihi misschien had je dat een keer meegekregen johquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar je woont gekkie
Ik ookquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
MPG is al wikimodkoffiegebeuren enzo, maar vooruit iedereen mag mod worden
Huismijt overleeft hier niet door de vervuiling!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Deventer in de randstad dan? Daarbij is huismijt en stof helaas niet randstad gebonden.
Nietus waar want bij oma heb ik er ook last van en die woont in amsterdamquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:51 schreef OA het volgende:
[..]
Huismijt overleeft hier niet door de vervuiling!
Amsterdam is brandschoon vergeleken met Europoort/Botlek.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Nietus waar want bij oma heb ik er ook last van en die woont in amsterdam
Maar het ging over de randstad in het algemeenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
Amsterdam is brandschoon vergeleken met Europoort/Botlek.
Als je in de Botlek zit dan zit je wel slecht inderdaadquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
Amsterdam is brandschoon vergeleken met Europoort/Botlek.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:55 schreef Klonk het volgende:
ik ga niemand meer mod noemen, voor je het weet staat FB vol met dat soort onzin
zucht, gaan we weer, keiharde anale sex in het fietsenhok om half 5....quote:
Dan zit ik in de auto in de file op de A12.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
zucht, gaan we weer, keiharde anale sex in het fietsenhok om half 5....
arme jijquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
TMIquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
Filequote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan zit ik in de auto in de file op de A12.
Ga fietsenquote:
Nou neuhquote:
Ik lust er ook wel eenquote:
Wel een ideale oplossing voor het fileprobleem!quote:
Sowiesoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
Wel een ideale oplossing voor het fileprobleem!
Ga je nu al slapen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik nog wel meer dan 1 maar dat slaapt zo rottig
Hoe klein zijn jouw schoenen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik barst gewoon van de goede ideeën.
quote:
iesj kapoetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik had 2 pjoeters waar BX uit kon kiezen. 1 systeem moest ik even opschonen, kwam er zo maar een rookwolkje uit de voeding,snap er niks van!?
WKzquote:
3 maten kleiner dan die van DaMart.quote:
Der grosse Boss hijgt in sein Neckquote:
Voeding geploft. Heeft de PhenoPC ook gedaan toen ik ermee thuiskwam. Ws zooi ingekomen tijdens vervoer oid. Voeding vervangen en gaan met de banaanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik had 2 pjoeters waar BX uit kon kiezen. 1 systeem moest ik even opschonen, kwam er zo maar een rookwolkje uit de voeding,snap er niks van!?
während der grosse Boss auf seine Vingers gucktquote:
Dat word een gevalletje kannibaliserenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:37 schreef MPG het volgende:
Voeding geploft. Heeft de PhenoPC ook gedaan toen ik ermee thuiskwam. Ws zooi ingekomen tijdens vervoer oid. Voeding vervangen en gaan met de banaan.
nee joh die zitten samen bewakingscams te kijkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
während der grosse Boss auf seine Vingers guckt.
Oder vielleicht ist er verzoffen im Zillerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
während der grosse Boss auf seine Vingers guckt.
oder die sauven ergens in ein kroegjes aan de Zillerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
Oder vielleicht ist er verzoffen im Ziller
Da hast du ein Punkt!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
oder die sauven ergens in ein kroegjes aan de Ziller
Oja?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Lang geleden weer voor mij op fok.
.
Ohw okequote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dat ik lang op fok bleef hangen, gisteren zei ik alleen iets en dat was het.
2 over tijd. Keurig.quote:
Owja, het is woensdagquote:
Klinkt geslaagd jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:07 schreef Californium het volgende:
wat een spannende presentatie droom was dat.... er was een leuke jongen en we waren in de disco
en hij was lekker
![]()
Vrij weinig eigenlijkquote:
Ik was heul niet in Edinburgh...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:07 schreef Californium het volgende:
wat een spannende presentatie droom was dat.... er was een leuke jongen en we waren in de disco
en hij was lekker
![]()
Ze houden niet van halve maatregelen zeg maar!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Had bij terugkomst van het eten al een telefoonnummer bij de klink van de deur hangen.En dan heb ik alleen mijn spullen hier nog maar neergelegd
nietquote:
het zijn de meiden van kamer 202, 10 meter lopenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ze houden niet van halve maatregelen zeg maar!
Neukzequote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het zijn de meiden van kamer 202, 10 meter lopen
Maar goed, moet morgen weer vroeg op, dus ik ga een tukkie doen. Dat is waarvoor ik hier ben immers._O-
Wil iemand je inhuren als huisschilder?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Had bij terugkomst van het eten al een telefoonnummer bij de klink van de deur hangen.En dan heb ik alleen mijn spullen hier nog maar neergelegd
wie betaald de doktersrekening morgen dan? Naah...quote:
er moet nog gezogen worden hierquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wil iemand je inhuren als huisschilder?
jeps, wireless en het werkt in alle steden op MTS/3G en op het platteland vaak nog GPRSquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:30 schreef OA het volgende:
Wel mooi trouwens dat je altijd overal internet hebt!
mijn droom....wat doe je me aanquote:
zie mijn vorige postquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:35 schreef Klonk het volgende:
en zijn vieze harige zak...
wie kent hem niet ...quote:
sorry.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:35 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn droom....wat doe je me aan
Eetse!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:38 schreef Californium het volgende:
zo maar eens naar huis op aanhongerrrrrrrr
smakelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:38 schreef Californium het volgende:
zo maar eens naar huis op aanhongerrrrrrrr
Nee, ikweets niet. Ik rook nl niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:41 schreef indahnesia.com het volgende:
nog 1 peukje beneden en dan ga ik slapen. Wil niet op de kamer roken, stinkt zo jeweets....
het stinkt dus, daarom niet op de kamer.. die overigens 'ruikt' naar verdelgingsspray, hopelijk ga je daar minder dood aan.quote:
Het is nog maar zeven uurquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:41 schreef indahnesia.com het volgende:
nog 1 peukje beneden en dan ga ik slapen. Wil niet op de kamer roken, stinkt zo jeweets....
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Het is nog maar zeven uur. Ben je zo moe?
Knuppel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
WJz.quote:
is toch lastig die tijdzonesquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
heb je pech, want het is helemaal opquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:41 schreef Muck het volgende:
[..]
heb je pech, want het is helemaal op
Correcte waarneming.quote:
Lekkerquote:
quote:
quote:
Too much infoquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hardlopers zijn doodlopers.quote:
Zoiets ja.quote:
Stilzitters ook.quote:
Dat doe ik dagelijks. En nu?quote:
oh, voetbalquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:29 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Champions League 2008/2009 #4
Post met allemaal afbeeldingen/
Dude.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:30 schreef MPG het volgende:
Knap dat je nu al weet dat alle uitslagen 0-0 worden.
Danku welquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
oh, voetbal
Maar wel leuk geshopped
Ennee, niet mijn hersenen, of kluts, die mis ik niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:32 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, morgen maar verder zoeken. Tyfuszooi, iets wat ik erg hard nodig heb.
Ooit komt het goed zullen we maar zeggen.
Waar ben je dan naar op zoek?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:32 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, morgen maar verder zoeken. Tyfuszooi, iets wat ik erg hard nodig heb.
Ooit komt het goed zullen we maar zeggen.
kwartje?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ennee, niet mijn hersenen, of kluts, die mis ik niet.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:33 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Waar ben je dan naar op zoek?
quote:
Ik heb er anders nog een paar!quote:
Heb ik hier nog wel liggenquote:
Dan ben ik er binnenkort niet meerquote:
Ik heb het nooit over mijn vrouw, mijn kinderen en mijn penis. Nu kun je er dus nog 1 bij dat rijtje zetten.quote:
bleeeedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan ben ik er binnenkort niet meer
Je draad?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over mijn vrouw, mijn kinderen en mijn penis. Nu kun je er dus nog 1 bij dat rijtje zetten.
Nee, die ben jij nu kwijt.quote:
quote:
Ik heb in ieder geval nog nooit een post van jou gezien, waarin je niet om je leeftijd heendraait.quote:
Ik heb ductapequote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij ook hoor, hoe denk je anders dat dat steekje los is komen te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |