Mijn post is vernaggeldquote:
downloaden van muziek of software is voor paupers.quote:
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je lid worden van mijn fanclub?
Dat bedoelde ik te zeggen.quote:
Dat welquote:
dacht het nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Prutsmod, die Klonk. Ph. binnenkort is er een plekje vrij op GC geloof ik.
En ik danquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
dacht het niet![]()
en als ik er ooit mee stop moet Pheno mijn opvolger worden
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
dacht het niet![]()
quote:
Dan zou ik juist mod moeten zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
jij zorgt voor de kwaliteitspostssststssss
MPG is al wikimodkoffiegebeuren enzo, maar vooruit iedereen mag mod wordenquote:
Liefquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
MPG is al wikimodkoffiegebeuren enzo, maar vooruit iedereen mag mod worden
Alsof een FA mij ooit mod zou maken. Ik heb al zoveel afwijzingen gehadquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
dacht het niet![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
dacht het niet![]()
en ik stop nooit, maar in het onwaarschijnlijke geval dat ik stop en als ik er ooit mee stop moet Pheno mijn opvolger worden
Je kunt ook gewoon niet in de randstad gaan wonen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:45 schreef Fha het volgende:
Bah ik haat het dat luchtfilters zo duur zijn
Sinds wanneer ligt Deventer in de randstad dan? Daarbij is huismijt en stof helaas niet randstad gebonden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet in de randstad gaan wonen.
Ik weet toch niet waar je woont gekkiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Deventer in de randstad dan? Daarbij is huismijt en stof helaas niet randstad gebonden.
Hihi misschien had je dat een keer meegekregen johquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar je woont gekkie
Ik ookquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
MPG is al wikimodkoffiegebeuren enzo, maar vooruit iedereen mag mod worden
Huismijt overleeft hier niet door de vervuiling!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Deventer in de randstad dan? Daarbij is huismijt en stof helaas niet randstad gebonden.
Nietus waar want bij oma heb ik er ook last van en die woont in amsterdamquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:51 schreef OA het volgende:
[..]
Huismijt overleeft hier niet door de vervuiling!
Amsterdam is brandschoon vergeleken met Europoort/Botlek.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Nietus waar want bij oma heb ik er ook last van en die woont in amsterdam
Maar het ging over de randstad in het algemeenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
Amsterdam is brandschoon vergeleken met Europoort/Botlek.
Als je in de Botlek zit dan zit je wel slecht inderdaadquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
Amsterdam is brandschoon vergeleken met Europoort/Botlek.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:55 schreef Klonk het volgende:
ik ga niemand meer mod noemen, voor je het weet staat FB vol met dat soort onzin
zucht, gaan we weer, keiharde anale sex in het fietsenhok om half 5....quote:
Dan zit ik in de auto in de file op de A12.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
zucht, gaan we weer, keiharde anale sex in het fietsenhok om half 5....
arme jijquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
TMIquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
Filequote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan zit ik in de auto in de file op de A12.
Ga fietsenquote:
Nou neuhquote:
Ik lust er ook wel eenquote:
Wel een ideale oplossing voor het fileprobleem!quote:
Sowiesoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
Wel een ideale oplossing voor het fileprobleem!
Ga je nu al slapen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik nog wel meer dan 1 maar dat slaapt zo rottig
Hoe klein zijn jouw schoenen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik barst gewoon van de goede ideeën.
quote:
iesj kapoetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik had 2 pjoeters waar BX uit kon kiezen. 1 systeem moest ik even opschonen, kwam er zo maar een rookwolkje uit de voeding,snap er niks van!?
WKzquote:
3 maten kleiner dan die van DaMart.quote:
Der grosse Boss hijgt in sein Neckquote:
Voeding geploft. Heeft de PhenoPC ook gedaan toen ik ermee thuiskwam. Ws zooi ingekomen tijdens vervoer oid. Voeding vervangen en gaan met de banaanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik had 2 pjoeters waar BX uit kon kiezen. 1 systeem moest ik even opschonen, kwam er zo maar een rookwolkje uit de voeding,snap er niks van!?
während der grosse Boss auf seine Vingers gucktquote:
Dat word een gevalletje kannibaliserenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:37 schreef MPG het volgende:
Voeding geploft. Heeft de PhenoPC ook gedaan toen ik ermee thuiskwam. Ws zooi ingekomen tijdens vervoer oid. Voeding vervangen en gaan met de banaan.
nee joh die zitten samen bewakingscams te kijkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
während der grosse Boss auf seine Vingers guckt.
Oder vielleicht ist er verzoffen im Zillerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
während der grosse Boss auf seine Vingers guckt.
oder die sauven ergens in ein kroegjes aan de Zillerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
Oder vielleicht ist er verzoffen im Ziller
Da hast du ein Punkt!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
oder die sauven ergens in ein kroegjes aan de Ziller
Oja?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Lang geleden weer voor mij op fok.
.
Ohw okequote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dat ik lang op fok bleef hangen, gisteren zei ik alleen iets en dat was het.
2 over tijd. Keurig.quote:
Owja, het is woensdagquote:
Klinkt geslaagd jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:07 schreef Californium het volgende:
wat een spannende presentatie droom was dat.... er was een leuke jongen en we waren in de disco
en hij was lekker
![]()
Vrij weinig eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |