Ga fietsenquote:
Nou neuhquote:
Ik lust er ook wel eenquote:
Wel een ideale oplossing voor het fileprobleem!quote:
Sowiesoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
Wel een ideale oplossing voor het fileprobleem!
Ga je nu al slapen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik nog wel meer dan 1 maar dat slaapt zo rottig
Hoe klein zijn jouw schoenen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik barst gewoon van de goede ideeën.
quote:
iesj kapoetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik had 2 pjoeters waar BX uit kon kiezen. 1 systeem moest ik even opschonen, kwam er zo maar een rookwolkje uit de voeding,snap er niks van!?
WKzquote:
3 maten kleiner dan die van DaMart.quote:
Der grosse Boss hijgt in sein Neckquote:
Voeding geploft. Heeft de PhenoPC ook gedaan toen ik ermee thuiskwam. Ws zooi ingekomen tijdens vervoer oid. Voeding vervangen en gaan met de banaanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik had 2 pjoeters waar BX uit kon kiezen. 1 systeem moest ik even opschonen, kwam er zo maar een rookwolkje uit de voeding,snap er niks van!?
während der grosse Boss auf seine Vingers gucktquote:
Dat word een gevalletje kannibaliserenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:37 schreef MPG het volgende:
Voeding geploft. Heeft de PhenoPC ook gedaan toen ik ermee thuiskwam. Ws zooi ingekomen tijdens vervoer oid. Voeding vervangen en gaan met de banaan.
nee joh die zitten samen bewakingscams te kijkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
während der grosse Boss auf seine Vingers guckt.
Oder vielleicht ist er verzoffen im Zillerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
während der grosse Boss auf seine Vingers guckt.
oder die sauven ergens in ein kroegjes aan de Zillerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
Oder vielleicht ist er verzoffen im Ziller
Da hast du ein Punkt!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
oder die sauven ergens in ein kroegjes aan de Ziller
Oja?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Lang geleden weer voor mij op fok.
.
Ohw okequote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dat ik lang op fok bleef hangen, gisteren zei ik alleen iets en dat was het.
2 over tijd. Keurig.quote:
Owja, het is woensdagquote:
Klinkt geslaagd jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:07 schreef Californium het volgende:
wat een spannende presentatie droom was dat.... er was een leuke jongen en we waren in de disco
en hij was lekker
![]()
Vrij weinig eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |