Ik was heul niet in Edinburgh...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:07 schreef Californium het volgende:
wat een spannende presentatie droom was dat.... er was een leuke jongen en we waren in de disco
en hij was lekker
![]()
Ze houden niet van halve maatregelen zeg maar!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Had bij terugkomst van het eten al een telefoonnummer bij de klink van de deur hangen.En dan heb ik alleen mijn spullen hier nog maar neergelegd
nietquote:
het zijn de meiden van kamer 202, 10 meter lopenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ze houden niet van halve maatregelen zeg maar!
Neukzequote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het zijn de meiden van kamer 202, 10 meter lopen
Maar goed, moet morgen weer vroeg op, dus ik ga een tukkie doen. Dat is waarvoor ik hier ben immers._O-
Wil iemand je inhuren als huisschilder?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Had bij terugkomst van het eten al een telefoonnummer bij de klink van de deur hangen.En dan heb ik alleen mijn spullen hier nog maar neergelegd
wie betaald de doktersrekening morgen dan? Naah...quote:
er moet nog gezogen worden hierquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wil iemand je inhuren als huisschilder?
jeps, wireless en het werkt in alle steden op MTS/3G en op het platteland vaak nog GPRSquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:30 schreef OA het volgende:
Wel mooi trouwens dat je altijd overal internet hebt!
mijn droom....wat doe je me aanquote:
zie mijn vorige postquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:35 schreef Klonk het volgende:
en zijn vieze harige zak...
wie kent hem niet ...quote:
sorry.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:35 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn droom....wat doe je me aan
Eetse!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:38 schreef Californium het volgende:
zo maar eens naar huis op aanhongerrrrrrrr
smakelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:38 schreef Californium het volgende:
zo maar eens naar huis op aanhongerrrrrrrr
Nee, ikweets niet. Ik rook nl niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:41 schreef indahnesia.com het volgende:
nog 1 peukje beneden en dan ga ik slapen. Wil niet op de kamer roken, stinkt zo jeweets....
het stinkt dus, daarom niet op de kamer.. die overigens 'ruikt' naar verdelgingsspray, hopelijk ga je daar minder dood aan.quote:
Het is nog maar zeven uurquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:41 schreef indahnesia.com het volgende:
nog 1 peukje beneden en dan ga ik slapen. Wil niet op de kamer roken, stinkt zo jeweets....
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Het is nog maar zeven uur. Ben je zo moe?
Knuppel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
WJz.quote:
is toch lastig die tijdzonesquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
heb je pech, want het is helemaal opquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:41 schreef Muck het volgende:
[..]
heb je pech, want het is helemaal op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |