quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:08 schreef Peter.N het volgende:
Ik zal even het 1 en ander uit de wereld helpen omtrent Mikey. Mijn naam is Peter Nuninga en ik ben degene die Mikey al vanaf zijn uittrede uit De Gouden Kooi steunt en helpt met van alles en nog wat om in het normale levenspartroon te kunnen blijven meegaan. Allereerst de speculaties omtrent zijn verblijf in de villa. Mike heeft hiermee een lot uit de loterij gewonnen. Op het moment dat hij binnenkwam had hij al gewonnen. Deze man had niks te verliezen en alle aandacht en hulp die hij kreeg was dus al meer dan winstgevend voor hem.
Ik snap dan ook niet dat er mensen zijn die zeggen "had hem maar onder de brug gelaten". Ze zouden je moeten opsluiten in een kooitje van 2m bij 4m met 10 dorstige en uitgehongerde hyena's. Niet iedereen heeft het voor het kiezen in het leven. Ik ken Mike als een zeer sociaal persoon die een zeer grote dosis liefde voor zijn hond Dilana heeft. Dilana gaat te aller tijde op alle fronten voor bij hem. Die komt echt niks tekort. Er zijn veel baasjes die daar nog een voobeeld aan kunnen nemen. Hij en Dilana hebben zoveel gedeeld samen en dat herken je duidelijk terug in zijn liefde voor haar. Check eens wat youtube filmpjes voor de gein. En ja, als haar baasje dan plotseling in het ziekenhuis belandt lijkt het mij een zeer logisch verhaal dat er opvang voor haar wordt geregeld. Zo'n beestje kan je natuurlijk niet aan z'n lot overlaten in een caravan. Daar heeft hij zeer goed in gehandeld en is dus ook absoluut NIET zielig.
Dan over het feit wat zo'n asiel nou precies kost en of Mikey, of om in sommige termen van jullie te blijven 'De Zwerver' dat wel zou kunnen betalen. Dat kost rond de 10 euro per dag en ja dat kan hij betalen. Hoe kan een 'zwerver' dat nou betalen en waarom woont hij in vredesnaam in een caravan hoor ik sommigen al denken. Nou iemand die nooit geen opleiding heeft gehad en/of werkervaring nauwelijks tot niet heeft opgedaan, is een bovenwoning in Hilversum onbetaalbaar. Het bedrag wat hij daar moest neertellen is voor hem en andere mensen met een minimaal inkomen absoluut niet te doen. Hij is als het ware van de wal in de sloot geholpen. 6 maanden is er uiteindelijk voor hem betaald en daarna heeft hij het moeten uitzoeken. En terecht, want je kan uiteraard niet iemand z'n hele leven blijven bekostigen natuurlijk. Maar had hem dan in iets betaalbaars geholpen in plaats van iets wat niet op te brengen valt of waar je je niet in kan schrijven aangezien het geregistreerd staat als kantoorpand zeg ik dan op mijn beurt. Hier is Mikey nooit gebaat bij geweest. Ja voor die 6 maanden inderdaad wel. De reden dat hij dus is vertrokken uit Hilversum spreekt bij deze voor zich neem ik aan.
Dan de reden waarom hij naar Brabant is verhuisd. Dat is omdat hij bij Auke Visser, de andere persoon die hem naast mij ook al maanden helpt, kon werken. Aangezien Auke en ik hem dus al vanaf het begin af aan niet laten zakken, leek het ons een redelijke oplossing om tijdelijk voor hem een caravan te huren in de buurt van Auke, zodat hij toch aan het werk kan en dus ook zijn centen kan verdienen. Een caravan die overigens zeer groot is en waar hij prima met Dilana kan vertoeven. Dus ik denk dat wij hem daar uitermate prima mee hebben geholpen. Ook al is het een caravan, het is altijd beter dan op straat.
De reden dat Mikey in het ziekenhuis ligt is omdat hij al heel lang kampt met ademhalingsproblemen en zeer vaak benauwd is. Het nadeel ervan is echter dat hij zich hier nooit voor heeft laten behandelen. Erg stom zou je zeggen, maar ik denk dat ik de reden daarvan niet echt hoef uit te leggen van hoe dat nou precies komt. Hij is inderdaad op tijd opgehaald en wordt er nu eindelijk voor behandeld. Hij is gelukkig in goede handen en met een aantal dagen weer helemaal op de been. Zodra hij uit het ziekenhuis is zullen wij Dilana ophalen en zal hij fulltime bij mijn neef aan het werk gaan.
Voor diegene die Mikey liever onder de brug hadden gelaten en/of die toch alleen maar slecht over hem kunnen praten en/of speculeren op het internet, zoek een andere hobby. Mike is een zeer goed, beschaafd en oprecht mens die het geluk heeft gekregen om weer een leven op te kunnen bouwen. Misgun het hem dan ook niet.
Nou tot zover. Dreigmail, haatmail, fanmail, liefdesverklaringen en verjaardagsfelicitaties omtrend mijn persoon het mag allemaal weer naar: pierre_2010@hotmail.com
Maar ook voor de oprechte mensen die Mikey graag een steuntje in de rug willen geven ben ik uiteraard bereikbaar.
Grtz,
Peter Nuninga
Vrije sector woningen zijn altijd duur.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:11 schreef mazaru het volgende:
En nog een keer de vraag waarom ze zo'n achterlijk duur huis voor hem hebben geregeld, ipv een goedkoop huurhuisje waar hij met een minimuminkomen ook had kunnen wonen?
Die polen zijn nou juist het probleem. Waarom een dure nederlander aannemen, als je het ook met een goedkope pool kan doen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:30 schreef Hobby het volgende:
in een caravan wonen , als je gezondheid niet al te best is , verschrikkelijk ,ik hebt het ook overleefd maar voor een iemand die in het weekend behoorlijk de bloemetjes buiten zet en straks in de winter erg zwaar![]()
tegenwoordig betaal je ook veel geld voor de huur en stookkosten , en een olie kachel is voor iemand met astma dodelijk.
talpa hebt hem een mooie kans gegeven ,maar wel in de verkeerde richting , van ex zwerver naar een
leven van klatergoud ,dat is toch geen helpen dat is iemand naar de klote helpen .maar ja ,eigenlijk had brrrvoor deze miky moeten zorgen hij is toch van de goeie doelen ,hopelijk zit hij hier in brabant beter
hier kan hij zowie zo in de kassen werken ,werk zat bij ons , de polen zijn hier niet aan te slepen .
en rijden met dikke vette outo,s rond en pakken met geld .
Maar Luc kwam wel een stuk minder agressief over dan die ratquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:07 schreef beequeen het volgende:
Ach, Amanda treedt tegenwoordig op met Dubbele Lul. Van de ene neprapper naar de andere, goeie switch.
Dat is waar, maar vergeet niet dat hij een tijdje in de Oostenrijkse bak heeft gezeten en in Nederland is opgepakt voor wapenbezit. Lekkere jongen, maar daar valt Amanda nu eenmaal op hè?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:15 schreef mazaru het volgende:
Maar Luc kwam wel een stuk minder agressief over dan die rat
Zo echt wel! Knap kindje!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:50 schreef Ziet het volgende:
Jaycee lynn is echt wel cute!
Lijkt me logisch dat Dilana weer 'thuis' is, als Mikey ook weer uit het ziekenhuis is.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:56 schreef dgklieke het volgende:
het gaat goed met Mike en Dilana
Mike is al weer uit het ziekenhuis en had last van ademhalingsproblemen.
Dilana, is niet in een kennel maar gewoon thuis
zegt palma
bron nl
Toen ze in de gouden kooi kwam beweerde ze toch echt dat ze nog een ruhlaasie had met Rogier. Pas na enige dagen in de kooi belde Rogier haar op om een pauze voor te stellen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:56 schreef dgklieke het volgende:
Een goed gesprek met... Amanda
22-10-08 17:03
Leven na de Gouden Kooi
Waarom ben je ooit mee gaan doen aan de Gouden Kooi?
Mijn vriendinnetje, Nena, zat er eerst in en ik was haar contactpersoon. Toen kwam ik daar en vroegen ze mij of ik ook de Gouden Kooi in wilde als miljonair. Ik woonde destijds nog samen met mijn toenmalige vriend en dus zei ik nee. Het werd me tot twee keer toe weer gevraagd. De derde keer was m'n relatie net over en toen dacht ik: 'Waarom ook niet. Ik ben 19 jaar, wat heb ik te verliezen?'
Dat viel me ook op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:26 schreef humberto.tan het volgende:
Toen ze in de gouden kooi kwam beweerde ze toch echt dat ze nog een ruhlaasie had met Rogier. Pas na enige dagen in de kooi belde Rogier haar op om een pauze voor te stellen.
quote:Waar woon je nu?
Ik woon nu in Zaandam, maar wil weer in Amsterdam gaan wonen. Ik heb met Brian bij zijn moeder in Almere en Zaandam samengewoond. Brian woont nu nog steeds bij zijn moeder.
Die moeder van Eric was toch al ver voor DGK overleden, trouwens?quote:Daarnaast ook ik dat ook met Huub. Ik zeg hem wel gedag, maar meer ook niet. Ik zie hem zeker niet als vriend. Huub is gewoon te ver gegaan in de Kooi. Hij zei bijvoorbeeld tegen mij: ‘Ik snap dat je vader overleden is, ik zou ook naar beneden springen met zo’n dochter.’ Ook toen de moeder van Eric was overleden toen dreigde hij om de foto van zijn moeder te verbranden. Dan ga je een grens over en zal ik nooit meer vrienden met je kunnen worden.
'Ja. ik wil drie miljoen jonguh! Ik ben Amanda uit de gouwe kooi!'quote:Ben je al gevraagd door Playboy?
Ik heb met Playboy een gesprek gehad, maar we zijn er niet uitgekomen. Eerst leek het me wel leuk, maar nu hoeft het eigenlijk niet zo van mij. Ik ben nu met iets anders heel erg leuks bezig. Ik heb ook nog nooit helemaal naakt geposeerd. Met mijn paaldansoptredens heb en hou ik ook altijd een kort broekje en een shirtje aan. Ik hou wel van erotisch dansen, maar ik dans niet in m’n ondergoed of zonder top.
Ja, ze freakt nog lang en gelukkig.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:26 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Toen ze in de gouden kooi kwam beweerde ze toch echt dat ze nog een ruhlaasie had met Rogier. Pas na enige dagen in de kooi belde Rogier haar op om een pauze voor te stellen.
Dat dus...van mij mogen ze haar elke week interviewen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ze freakt nog lang en gelukkig.
Amanda wint het qua entertainment. Ik wil méér!
volgens mij hooguit twee weken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:44 schreef Copycat het volgende:
Amanda woonde, toen ze de kooi inging, toch al een paar maanden samen met Rogier? Op het Leidseplein. Volgens mij heeft ze het wel over hem.
hoe lang ze een relaasie met Rogier had, weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:44 schreef Copycat het volgende:
Amanda woonde, toen ze de kooi inging, toch al een paar maanden samen met Rogier? Op het Leidseplein. Volgens mij heeft ze het wel over hem.
Over een verloving! Ze was immers al 6x verloofd geweest.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:48 schreef blomst het volgende:
[..]
volgens mij hooguit twee weken.
waar iemand nog spreekt over een scharrel, heeft Amanda al een relatie.
Nog steeds geen rijbewijs dus.quote:Ook heb ik rijlessen gehad, maar daar ben ik toen steeds voor gezakt. Ik heb heel erg examenvrees en ik moet nu staatsexamen doen.
Ze had toch heeeeeeeeelemaal niks met Jaap? Of trekken Jaap's centen haar nu? Of misschien mag ze in zijn show meedoen.quote:Heb je nog contact met mensen uit de Gouden Kooi?
Ja, nog met Nadia, Lieke en Ricardo de butler, daar lach ik me suf mee. Ik ga vaak met hem stappen. Maar met Jaap heb ik nog het meest contact. Jaap is gewoon een hele aardige, gezellige gozer. Hij komt volgende week bij mij eten, dus ik moet veel eten in huis halen. Haha
Ze was toch zo blij dat Huub haar na de verbroken relatie belde!!!!quote:Aan wie heb je de grootste hekel gehad in de Gouden Kooi?
Achteraf gezien aan Brian. Er is een heleboel gebeurd en het naarste gevoel heb ik toch bij hem. Daarnaast ook ik dat ook met Huub. Ik zeg hem wel gedag, maar meer ook niet. Ik zie hem zeker niet als vriend. Huub is gewoon te ver gegaan in de Kooi. Hij zei bijvoorbeeld tegen mij: ‘Ik snap dat je vader overleden is, ik zou ook naar beneden springen met zo’n dochter.’ Ook toen de moeder van Eric was overleden toen dreigde hij om de foto van zijn moeder te verbranden. Dan ga je een grens over en zal ik nooit meer vrienden met je kunnen worden
En wel naar de opening van Claire haar studio. Hoe hypocriet kun je zijn.quote:De andere villabewoners en jij zeiden altijd dat het tussen Claire en Huub geen echte liefde was. Zij zijn ondertussen wel nog steeds bij elkaar in tegenstelling tot Brian en jij. Hoe kijk je daar nu naar?
Ik denk dat als je getrouwd bent een kind hebt dat de stap om uit elkaar te gaan veel groter is, maar dat betekent niet dat je relatie goed is. Als ik kijk naar wat er bij hen gebeurd, denk ik dat Claire het gewoon pikt als Huub dingen met andere vrouwen doet. Zo kan je een relatie in stand houden, maar die naam relatie stelt dan voor mij niet veel meer voor. Nadia en Dennis zijn ook nog bij elkaar, maar wat ik merk is dat ze allemaal heel erg hun eigen levens hebben. Ik ben heel erg blij dat ik in ieder geval nu vrijgezel ben.
En de streamers maar uitlachen die zich zorgen maakte.quote:Het liep uit de hand er kon gewoon een dode vallen. Zo erg was het echt.
Het is nog minder dan ondergoed hahahahaquote:Ik hou wel van erotisch dansen, maar ik dans niet in m’n ondergoed of zonder top.
Dus niet de zgn aanranding van Huub was het schokkendste. En de hoeren hahahaha Een goeie die het zegt.quote:Wat vond je het schokkendste moment uit de Gouden Kooi?
Het moment dat Jaap ging kotsen en daarna zijn eigen kots opdronk. Dat vond ik echt niet normaal. Ik hield het niet meer. En toen Jaap ging poepen en daarna zijn kont met de dekens afveegde. Dat trok ik echt niet, maar dat liet ik natuurlijk niet merken, want dan liet je je zwakke plek zien. Toen dacht ik wel zijn er nog grenzen hier? Nee… Ik moest ook wel echt even wennen aan al die hoeren die langs kwamen.
Fijn zo'n vriendin die een bommetje onder je relatie probeert te leggen.quote:Ik denk dat als je getrouwd bent een kind hebt dat de stap om uit elkaar te gaan veel groter is, maar dat betekent niet dat je relatie goed is. Nadia en Dennis zijn ook nog bij elkaar, maar wat ik merk is dat ze allemaal heel erg hun eigen levens hebben.
vast een groet, meer contakt hebben jullie toch nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:17 schreef Huubdgk het volgende:
volgens mij kan Amanda er niet zo goed tegen dat we eigen levens hebben.....
heb haar al ge sms et, wat dit te betekenen heeft en wat er van waar is.....
wel gezegd dat het een beetje jammer is...kijken hoe ze terug reageert
Amanda's mening betreffende, dat Claire, Huub nooit voor haar alleen zal hebben,is waarschijnlijk gebaseerd op je eigen uitlatingen aangaande monogamie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:17 schreef Huubdgk het volgende:
volgens mij kan Amanda er niet zo goed tegen dat we eigen levens hebben.....
heb haar al ge sms et, wat dit te betekenen heeft en wat er van waar is.....
wel gezegd dat het een beetje jammer is...kijken hoe ze terug reageert
Herinnert u zich deze nog?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:28 schreef Nostalgist het volgende:
Hebben jullie psychische hulp gekregen nadat je uit de Kooi kwam?
Hé Coach.... Work to do !![]()
Wat een schril contrast met hoe ze in de kooi reageerde op hulp.....
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Herinnert u zich deze nog?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:50 schreef mazaru het volgende:
En deze?
[ afbeelding ]
Echt hoor.
Die is beyond help
[ afbeelding ]
Of op het feit dat haar vriendje, haar ware liefde, degene waar zij tenminste een echte relatie mee had, pappie gaat worden bij een anderquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Amanda's mening betreffende, dat Claire, Huub nooit voor haar alleen zal hebben,is waarschijnlijk gebaseerd op je eigen uitlatingen aangaande monogamie.
dat was echt WEL raar....ze luisterde niet eens naar hem,quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Er had ook een onpartijdige professionele persoon ingezet moeten worden. Als je de vrije keuze hebt, dan kies je ook daarvoor. Raar is het niet.
Precies, dat ja. Zou ze gedacht hebben dat "haar milieu" haar wel zou beschermen ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:06 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
dat was echt WEL raar....ze luisterde niet eens naar hem,
als iemand toen wist hoe het was om van een dergelijk programma naar buiten te komen was hij het....
ik ken Bart als een behoorlijk evenwichtig, verstandig en objectief persoon....
zij gedroeg zich als een omhooggevallen, irritant, dom en onwetend kind in dat gesprek
Niet alleen in dat gesprek hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:06 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
als iemand toen wist hoe het was om van een dergelijk programma naar buiten te komen was hij het....
zij gedroeg zich als een omhooggevallen, irritant, dom en onwetend kind in dat gesprek
wij willen streamsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:18 schreef beequeen het volgende:
Die gifjes vanMazaru, vooral die met dat kroontje....priceless
![]()
![]()
Alleen al door die gifjes mis ik DGK.![]()
YEAH !!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:28 schreef hondjes het volgende:
[quote]Op vrijdag 24 oktober 2008 13:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[/quote)
24 uur Ribas![]()
DGK valt niet te toppen, zeker niet door CBML. Toen Brian op bezoek was is dat hok vertelden ze dat ze om een uur of 13.00 hun nest uitkomen en om 04.00 uur naar bed gaan. Voor mij geen streams, dank je.quote:
waarom belde je haar dan direct nadat haar verkering uit was? medeleven? dacht het niet, eerder sensatie. net als het uitnodigen voor de opening...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:06 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Dat is geen natrappen. Huub en ook Eric hebben haar dat ook recht in het gezicht gezegd dat ze zich gedroeg als een omhooggevallen irritant mens.quote:
leg eens uit wat is het dan wel .quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:46 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat is geen natrappen. Huub en ook Eric hebben haar dat ook recht in het gezicht gezegd dat ze zich gedroeg als een omhooggevallen irritant mens.
Ik heb niets tegen Bart, vond het leuk dat hij toen gewonnen heeft, maar je gaat me toch niet vertellen dat hij objectief was. Ik zou het denk ik ook niet kunnen zijn, als ik vriendjes ben met een van de spelers. Slechte zet van de leiding.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:06 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Het is gewoon Huub.quote:
helemaal mee eens ,niets aan toe te voegen .klassequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is gewoon Huub.
Vandaag je geweldig vinden en morgen je de t@ring schelden, en je weer lief vinden. Geeft niet, is ook niet erg, maar de zwarte piet steeds naar een andere toeschuiven, onder aansporing van zijn adepten, vind ik wel minder intelligent, en beheerst. (oja, beheerst was hij eigenlijk ook niet).
Sorry Huub, in jouw soort ben je een beste brave kerel, maar blijf met beide beentje op de grond, ondanks de verheerlijking her en der. Je weet het misschien niet, maar mensen zijn wispelturig. Je weet van vandaag, maar je weet niet van morgen (zei mijn oma altijd).
Ik vond hem nou niet vriendelijk tegen haar doen. Ik kan me nog herinneren dat de anti-Amanda en -Brianfans het wel prachtig vonden van Bartje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:32 schreef sunny16947 het volgende:
Als iemand je wil begeleiden en handvaten wil geven voor een terugkeer buiten heeft dat m.i. niets te maken met partijdigheid of wel of niet objectief zijn. Je kunt het aanhoren en er mee doen wat je wilt, maar Amanda had de onbeschoftheid om gewoon van tafel weg te lopen.
Ik weet wat ik gezien heb, hoef geen filmpje meer te zien. Ik zou er ook de schijt van krijgen op den duur.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef beequeen het volgende:
Dieene kwam met de beste intenties binnen. Amanda gooide haar kont tegen de krib.
Eerste geprek van Bart met Brian en Amanda.
Misschien zijn er andere die wel willen kijken. Je zit niet in je uppie op dit subforum.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik weet wat ik gezien heb, hoef geen filmpje meer te zien. Ik zou er ook de schijt van krijgen op den duur.
Geen probleem hoor. It's a free country. Ik heb nergens gezegd dat anderen het niet mogen. Ik heb onderhand wel genoeg gezien. Dus dat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien zijn er andere die wel willen kijken. Je zit niet in je uppie op dit subforum.
Harry van de ponyclub, zomaar dood in de sloot, draaaaamaaaaaaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:00 schreef noekje het volgende:
Laten we niet vergeten dat Amanda ook getraumatiseerd is en was. Die zal wel gaan gillen elke avond als ze weer onder de wol kruipt.
Omg, ja! Ja!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Harry van de ponyclub, zomaar dood in de sloot, draaaaamaaaaaa
Tja als ik ergens geen zin in heb doe ik er ook niet aan mee, vooral niet als iemand die nooit iets betekend heeft en wanhopig in de spotlights probeert te blijven mij gaat vertellen hoe het allemaal inelkaar zit!! en dan zwaar beledigd is als je het niet met hem eens bentquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef beequeen het volgende:
Dieene kwam met de beste intenties binnen. Amanda gooide haar kont tegen de krib tijdens het laatste gesprek.
Eerste gesprek van Bart met Brian en Amanda.
Goed hè !!!quote:
Stel nou dat Lieke morgen wakker wordt, in de spiegel kijkt, en er uitziet als Viola Holt.... Slik je al dat geneuzel van haar dan nog voor zoete koek, of is het toch grotendeels geiligheid?quote:
Oud nieuws of plaatsen ze dit artikel nog een keer in het plaatselijke sufferdje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:55 schreef dgklieke het volgende:
Interview Noordhollands Dagblad 22-10-2008
brian van de gouden kooi naar de ring
Zal er wel uitgeknipt zijn, ze zijn vergeten de intro aan te passen, denk ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:24 schreef Copycat het volgende:
Een interview over blablabla en vriendin Amanda.
Dat laatste is er uitgeknipt of volgt er nog een stuk?
ik denk dat brian dat er uit heeft gekniptquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:24 schreef Copycat het volgende:
Een interview over blablabla en vriendin Amanda.
Dat laatste is er uitgeknipt of volgt er nog een stuk?
Ja, zoiets zal het wel zijn. Ben benieuwd wat er in de originele tekst stond.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:37 schreef Spaarne het volgende:[quote]
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:37 schreef Spaarne het volgende:
Zal er wel uitgeknipt zijn, ze zijn vergeten de intro aan te passen, denk ik.
Wat een aapmensen op die foto bij dat artikel trouwens, verschrikkelijk. Vraag me af wat het gezamenlijk IQ is van dat groepje ...
Ja, ja, hier zegt de goeroe dat Huub de ring uitgedragen moet worden, "hij gaat er uit in een rolstoel!!!"quote:Een van de belangrijkste lessen die ik geleerd heb van mijn trainer Hans Nijman is mijn explosiviteit en de zelfbeheersing ervan. Ik ben van nature heel gretig en wil graag knallen. Hans heeft daar nu meer controle ingebracht.
Die Huub op de achtergrond....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ja, hier zegt de goeroe dat Huub de ring uitgedragen moet worden, "hij gaat er uit in een rolstoel!!!"
That's the spirit!
Zo spreekt een man die van sport houdt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:29 schreef Suikeroom het volgende:
oeh Huub gaat morgen naar de sauna, dat wordt vechten!
Ik zie net dat Brian op z'n site nog steeds de vakantiekiekjes heeft staan van Dubai en Spanje. Alleen heeft ie Amanda er vakkundig uitgesloopt. Alleen op de foto's met Patrick Kluivert staat ze nog, maar dat zal meer zijn omdat ie zo trots is op z'n foto's met Kluivert.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, zoiets zal het wel zijn. Ben benieuwd wat er in de originele tekst stond.
Q: Je hebt in de kooi een relatie gekregen met Amanda. Hoe is het om nu samen buiten te zijn?
A: Goed! We waren natuurlijk zoveel bij elkaar dat we elkaar door en door hebben leren kennen en Amanda kan soms het vuur onder mijn nagels doen uitlopen, maar ook daarin heb ik me heel goed beheerst.
En ik kan die beheersing overbrengen in Amanda. Daar heeft ze heel veel respect en bewondering voor, dat ik naast alles wat ik al zo goed ben, ook dat goede in me heb.
Zelfs als hun IQ's bij elkaar worden opgeteld, kwalificeren ze zich niet voor het Mensa lidmaatschap.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 03:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ja ,heel veel meiden vinden Huub interessant,en gelijk hebben ze...
Met zo n CV toch als telefoonverkoper en koffiejuf eindigen................. hoe is het mogelijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:16 schreef dgklieke het volgende:
WEBLOG huub VRIJ WEEKEND 25-10
Het is nu zaterdagmiddag en ik ben subliem aan het genieten...
Heerlijk uitgeslapen, gisteren een werkelijk fantastische werkdag gehad. Het was een lange dag..een hele lange dag. Maar het was precies waarom ik zoveel van mijn werk hou!
En nu zowaar het hele weekend vrij! Vandaag dus een gat in de dag geslapen! Net lekker ff in de salon wezen kijken en naar de bakker gegaan om wat lekkers voor Claire en de meisjes van de salon te halen, iets lekkers voor mijzelf. Dus net lekker heerlijk in mijn eentje boven gegeten en ben nu aan het luisteren naar het concertgebouw orkest jubileum concert op Nederland 2.
Heb ooit toen ik voor een goed doel werkte daar geholpen bij het organiseren van een benefiet diner. Alle stoelen van de concert zaal eruit en tafels erin. Allemaal hoogwaardigheidsbekleders nationaal en internationaal uit de politiek waren aanwezig. Tot Koninging Noor aan toe..midden in de nacht toen iedereen weg was. Inclusief de tafels stond ik samen met de organisator van het benefiet diner in een totaal lege concert zaal. Geen stoelen geen tafels helemaal niets...
Die zaal heeft zo iets moois. Het is een van de mooiste concertzalen die er zijn, dit vanwege zijn internationale vermaarde akoestiek. Zoveel geschiedenis, zoveel cultuur.
Mocht ik mij in het begin van de avond al omkleden met mijn vader in smoking IN de chambrette van de dirigent. (waar ik ook nog wat in het boek heb geschreven waar alle gastdirigenten en solisten wat schrijven vlak voordat ze opgaan) Stond ik dus midden in de nacht op het podium in een totaal LEGE concertzaal. 1 moment om nooit te vergeten...
dus ik ben aan het genieten! Vnvnd lekker met Claire uit eten en naar de film, morgen gaan we naar Twente, lekker naar de sauna in Oldenzaal..
Wordt een top weekend!
later all!
ps heb veel vragen gekregen over het interview van Amanda...Ze moet zelf weten hoe ze zich uit in interviews. Ben dan altijd blij dat ik mij nooit negatief uitlaat in de media over oud miljonairs uit de Gouden Kooi. Voor mij is het spel over en alles wat daar gebeurt is ook. Ik gun iedereen het beste en een mooie toekomst.....Als mensen denken te weten hoe het bijvoorbeeld tussen mij Claire gaat terwijl ze van niets weten schaar ik ze gewoon onder de grote hoop mensen die over van alles een mening hebben zonder dat ze er iets van af weten...
bron
Bron : Msn Starloungequote:MSN Starlounge kwam Amanda Balk (20) tegen op een feestje in Amsterdam. Amanda zat 16 maanden lang in de Gouden Kooi, de langstlopende realityshow ter wereld. Wij vroegen haar het hemd van het lijf...
Waarom ben je ooit mee gaan doen aan de Gouden Kooi?
Mijn vriendinnetje, Nena, zat er eerst in en ik was haar contactpersoon. Toen kwam ik daar en vroegen ze mij of ik ook de Gouden Kooi in wilde als miljonair. Ik woonde destijds nog samen met mijn toenmalige vriend en dus zei ik nee. Het werd me tot twee keer toe weer gevraagd. De derde keer was m'n relatie net over en toen dacht ik: 'Waarom ook niet. Ik ben 19 jaar, wat heb ik te verliezen?'
Wat waren je verwachtingen ervan destijds?
Ik had niet veel verwachtingen, ik keek eigenlijk weinig naar de serie en stelde me gewoon blanco op ten opzichte van de bewoners. Wel was ik van plan om mijn diploma’s daar te gaan halen en dat heb ik ook gedaan. Ik heb m’n nagelstyliste- en visagie diploma gehaald. En ik heb een paaldanscursus gevolgd en piano leren spelen. Ook heb ik rijlessen gehad, maar daar ben ik toen steeds voor gezakt. Ik heb heel erg examenvrees en ik moet nu staatsexamen doen.
Heb je nog contact met mensen uit de Gouden Kooi?
Ja, nog met Nadia, Lieke en Ricardo de butler, daar lach ik me suf mee. Ik ga vaak met hem stappen. Maar met Jaap heb ik nog het meest contact. Jaap is gewoon een hele aardige, gezellige gozer. Hij komt volgende week bij mij eten, dus ik moet veel eten in huis halen. Haha
Aan wie heb je de grootste hekel gehad in de Gouden Kooi?
Achteraf gezien aan Brian. Er is een heleboel gebeurd en het naarste gevoel heb ik toch bij hem. Daarnaast ook ik dat ook met Huub. Ik zeg hem wel gedag, maar meer ook niet. Ik zie hem zeker niet als vriend. Huub is gewoon te ver gegaan in de Kooi. Hij zei bijvoorbeeld tegen mij: ‘Ik snap dat je vader overleden is, ik zou ook naar beneden springen met zo’n dochter.’ Ook toen de moeder van Eric was overleden toen dreigde hij om de foto van zijn moeder te verbranden. Dan ga je een grens over en zal ik nooit meer vrienden met je kunnen worden.
De andere villabewoners en jij zeiden altijd dat het tussen Claire en Huub geen echte liefde was. Zij zijn ondertussen wel nog steeds bij elkaar in tegenstelling tot Brian en jij. Hoe kijk je daar nu naar?
Ik denk dat als je getrouwd bent een kind hebt dat de stap om uit elkaar te gaan veel groter is, maar dat betekent niet dat je relatie goed is. Als ik kijk naar wat er bij hen gebeurd, denk ik dat Claire het gewoon pikt als Huub dingen met andere vrouwen doet. Zo kan je een relatie in stand houden, maar die naam relatie stelt dan voor mij niet veel meer voor. Nadia en Dennis zijn ook nog bij elkaar, maar wat ik merk is dat ze allemaal heel erg hun eigen levens hebben. Ik ben heel erg blij dat ik in ieder geval nu vrijgezel ben.
Ben je al op kraamvisite geweest bij Nadia en Dennis?
Ja natuurlijk! En Nadia is ook met de kleine bij mij thuis geweest.
Je bent na de Kooi gaan samenwonen met Brian. Hoe was dat?
Als je net buiten komt is het heel heftig. Je leert iemand echt anders kennen. Men zei altijd dat iedereen anders is buiten, maar dat geloofde ik nooit, omdat ik zelf altijd heel erg mezelf ben geweest en dan verwacht je dat ook van andere. Daar heb ik me erg in vergist. Helemaal bij Brian.
Veranderde jullie relatie toen er geen camera’s meer bij waren?
Hij was in de Kooi al agressief, maar buiten was het op een gegeven moment echt niet meer te doen voor mij. Ik was echt ontzettend verliefd op die gozer, maar die agressie trok ik op een gegeven moment niet meer. Daarnaast belazerde hij me ook. Hij ging vreemd bij het leven en maakte z’n ex zwanger, terwijl hij met mij was. Toen dacht ik, waar ben ik ingetrapt?
Had Brian het erg moeilijk met het feit dat hij na wekenlang de gedoodverfde winnaar te zijn geweest, uiteindelijk toch niet heeft gewonnen?
Brian had het heel erg moeilijk mee. Hij kwam daar ook helemaal niet meer uit. Ik ben iemand die zoiets heeft, het is gebeurd. Terecht dat je er doorheen bent, maar Huub en ik hebben ook verloren en we gaan nu weer door. Probeer het positieve eruit te halen en we gaan een nieuw avontuur aan. Ga verder! Hij bleef heel lang in het negatieve hangen.
Hoe verwekte jij het feit dat je verloren hebt?
Ik had er nooit zo lang over nagedacht. Ik dacht iedereen speelt zijn spel, de een nog smeriger dan de ander en ik dacht als ik win, win ik en anders niet. Heel simpel. In de Gouden Kooi sloeg Brian mij ook al regelmatig, maar daar hield ik altijd m’n mond over. Ik gunde die gozer alles omdat ik wist hoe graag hij wou winnen en ging daar mezelf helemaal in voorbij.
Maar lichamelijk geweld was toch verboden in de Gouden Kooi?
De regels omtrent het slaan waren snel het raam uit. Iedereen sloeg elkaar. Tussen Brian en mij gebeurde het heel vaak onder de dekens en achter de schermen vroegen ze daar dan naar en ook fans die de via internet volgde, maar ik heb altijd mijn hand boven zijn hoofd gehouden. Ik dacht als ik het toegeef dan ligt hij er meteen uit. Ik was blind van verliefdheid. Ik dacht het buiten anders zou gaan. Ik zat gewoon op een roze wolk. Ik dacht dat Claire op een roze wolk zat, maar ik zat nog veel hoger.
Greep de productie ooit in bij ruzies in de villa?
Er werd heel vaak ingegrepen door de productie. Zeker op het laatst werd het een dagelijks ritueel dat de hele productie naar binnen stormde. Het was gewoon niet meer te doen. We zaten daar te lang en trokken het niet meer met elkaar. Het liep uit de hand er kon gewoon een dode vallen. Zo erg was het echt.
Hebben jullie psychische hulp gekregen nadat je uit de Kooi kwam?
We hebben allemaal een keer een psychologisch gesprek gehad. Maar ik denk dat er wel meer begeleiding had moeten zijn. Zeker als je kijkt naar een jongen als Brian. Die ging er zo aan onderdoor en hij heeft ook maar een psychologisch gesprek gehad. Ik wil zelf eigenlijk ook nog wel psychologische hulp. Gewoon, omdat ik het fijn vind. Ik zie dat niet als iets fouts ofzo. Ik denk dat het heel goed is na zo’n heftige ervaring. Ik hoopte dat we meer hulp zouden krijgen, maar dat is er niet helemaal.
Wat voor reacties krijg je sinds je weer buiten bent?
Ik krijg nog erg veel aandacht, vooral op straat. Dat is heel heftig. Ik heb wel tijden gehad dat ik het moeilijk vond, maar over het algemeen vind ik het leuk. Het is natuurlijk erg wennen. Ik heb 16 maanden in de Kooi gezeten en ik ben een beetje schuw geworden. Normaal zou ik overal gaan dansen, maar nu weet ik dat iedereen op me let. De reacties zijn wel voornamelijk heel positief. Ik kan de negatieve reacties op een hand tellen. Ik krijg heel veel respect van mensen. Maar dat is voor iedereen anders. Ik was ook in Spanje toen Huub klappen kreeg. Dus ik ben erg blij met hoe mensen op mij reageren. Ik heb laatst een gouden hangertje gekregen van een aantal fans met de tekst "In ons hart, van je maatjes’’. Ik heb ook een fandag gehad dus dat is allemaal heel erg leuk.
Waar woon je nu?
Ik woon nu in Zaandam, maar wil weer in Amsterdam gaan wonen. Ik heb met Brian bij zijn moeder in Almere en Zaandam samengewoond. Brian woont nu nog steeds bij zijn moeder.
Waar ben je nu mee allemaal bezig?
Ik treed nog steeds op en ga een single uitbrengen met een videoclip, getiteld ‘Bye Boy’. Ook ga ik een eigen beautysalon beginnen in Amsterdam-Zuid. Ik wil graag een lopende zaak erbij. En ik heb nog wat andere leuke dingen in het vooruitzicht, maar daar kan ik nog niet veel over zeggen.
Hoe ziet een optreden van Amanda eruit?
Tijdens mijn optredens ga ik eerst zingen. Nu doe ik twee covers, maar straks m’n eigen single en daarna doe ik een paaldansact. Ik sluit dan af met een meet&greet. Ik heb in het verleden veel optredens gedaan met Brian. We werden veel samen geboekt, maar die boekingen doe ik niet meer. Ik heb nu ook alleen opgetreden bij Mysteryland en Pleasure Island en dat vond ik heel leuk voor zoveel mensen.
Ben je al gevraagd door Playboy?
Ik heb met Playboy een gesprek gehad, maar we zijn er niet uitgekomen. Eerst leek het me wel leuk, maar nu hoeft het eigenlijk niet zo van mij. Ik ben nu met iets anders heel erg leuks bezig. Ik heb ook nog nooit helemaal naakt geposeerd. Met mijn paaldansoptredens heb en hou ik ook altijd een kort broekje en een shirtje aan. Ik hou wel van erotisch dansen, maar ik dans niet in m’n ondergoed of zonder top.
Jouw hondje overleed toen je in de Gouden Kooi zat.
Heb je al een nieuwe gekocht?
Ik heb nog geen nieuwe, want ik vind het best wel moeilijk. Ik wil wel weer graag hondje voor m'n andere hondje, maar geen Chihuahua meer, want dat zou een soort vervanging zijn en dat is er niet. Dus nu wil ik een Pinkeneesje gaan kopen.
Zou je ooit nog aan een reality-programma meedoen?
Ik zou niet meer aan zoiets meedoen. Ik ben bijvoorbeeld gevraagd voor ‘Can’t buy me love’, maar Ik zag er helemaal niks in. Ik vind het concept helemaal niet leuk. Het programma scoort ook totaal niet.
Tot slot. Wat vond je het schokkendste moment uit de Gouden Kooi?
Het moment dat Jaap ging kotsen en daarna zijn eigen kots opdronk. Dat vond ik echt niet normaal. Ik hield het niet meer. En toen Jaap ging poepen en daarna zijn kont met de dekens afveegde. Dat trok ik echt niet, maar dat liet ik natuurlijk niet merken, want dan liet je je zwakke plek zien. Toen dacht ik wel zijn er nog grenzen hier? Nee… Ik moest ook wel echt even wennen aan al die hoeren die langs kwamen. Ik dacht echt wat is dit? Maar dat was ook wel echt het leuke. Er waren gewoon geen grenzen en dat wilden we ook wel zo. We wilden gewoon een programma maken wat mensen nooit meer zouden vergeten. Ook al was het te smerig voor woorden, want dat was het.
Die zijn waarschijnlijk ook al uit elkaarquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:36 schreef sunny16947 het volgende:
Was me al eerder opgevallen. Alleen zijn er nog geen kiekjes van Tamara bij gekomen.
Is het heel erg, dat ik hiervan geniet!quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:11 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens berichten:
brain is meteen als een dolle hond gaan knokken maar de tegenstander had zoiets van laat maar ff en daarna kreeg brain een ongelofelijke knal waardoor hij viel en bij overeind gekomen te zijn kreeg ie er nog een bovenop waardoor hij voor de 2e keer viel waardoor hij door ko niet de 1e ronde kon afmaken. Hij werd aangekondigd met the golden boy maar is met de staart tussen zijn benen afgedropen!! het publiek heeft hem uitgejoeld.
Alweerquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:11 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens berichten:
het publiek heeft hem uitgejoeld.
Daar moet op gedronken worden hihahoooooquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Is het heel erg, dat ik hiervan geniet!
quote:
Ja dat is erg...hihihi...geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Is het heel erg, dat ik hiervan geniet!
En dichten niet..quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:49 schreef sunny16947 het volgende:
Ik hoop maar dat Anita hem buiten de ring op stond te wachten. Want dat heeft hij nu wel nodig. Tennissen niet, dgk niet, rappen niet, djen niet, kickboxen niet. Hoeveel nederlagen kan een mens verdragen pffffffffff
quote:Op maandag 27 oktober 2008 05:24 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat mag........quote:Op maandag 27 oktober 2008 06:05 schreef hondjes het volgende:
mag ik ook even mee lachen, dat brian ko is gegaan.
en ook nog legale klappenquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:31 schreef agter het volgende:
Ik ben niet haatdragend, maar Brian die klappen krijgt, is altijd goed nieuws!
Wat is dit voor een Viva reactie dan? Boehoe..quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:20 schreef Suikeroom het volgende:
wat zijn dit voor een VOL en Nowlive comments hier![]()
![]()
![]()
waar blijft Lisa_1948 met de taart? vieren jullie het 1malig? niet vergeten om op zn hyves te gaan spammen heh
Hij is er niet heengegaan om geaaid te worden, neem ik aan. Ik houd niet van dit soort sporten, maar hij is in ieder geval geen pussy, hij gaat het aan. Uiteindelijk kan er maar 1 winnen, it's the name of the game.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:31 schreef agter het volgende:
Ik ben niet haatdragend, maar Brian die klappen krijgt, is altijd goed nieuws!
En mensen met dit soort reakties denken dat ze cbml kunnen volgen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:55 schreef beequeen het volgende:
Ik lees het nu pas, wat een feest.![]()
![]()
Deze MOTHERFOCKING SHIT kon hij natuurlijk niet rapporteren hè? Zou hij ook gehuild hebben, net als na de lowkick van Nena?![]()
Filmpje
Wat slaat er precies als een tang op een varken en wat hebben reacties in een topic over oud-DGKers precies te maken met het al dan niet kunnen volgen van CBML? Het rings geen bell, zeg maar.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:59 schreef ThunderBitch het volgende:
En mensen met dit soort reakties denken dat ze cbml kunnen volgen?Tang en varken, ring a bell???
Volgens mij ben je nog niet goed wakker. Het gaat hier over oud-DGKers en niet CBML. Neem een kop koffie.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:59 schreef ThunderBitch het volgende:
En mensen met dit soort reakties denken dat ze cbml kunnen volgen?Tang en varken, ring a bell???
Volgens mij nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
Is dat niet Amanda links bovenin?
[ afbeelding ]
ik bedoel I couldnt care less, als je hier zo fanatiek blij om bent dan zit het toch wel heel erg diep bij julliequote:Op maandag 27 oktober 2008 08:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is dit voor een Viva reactie dan? Boehoe..![]()
Leuke sport, ziet er echt schattig uit. Eén gelukje, hij mocht er wel voor bij een buffet staan in Brazilië.
Nee, jij hebt het er helemaal niet druk mee. Al maanden niet, maar wel alles bijlezen, mekkeren over Hyves spammen en praten over Liesje. Gelukkig zit dat allemaal aan de oppervlakte.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik bedoel I couldnt care less, als je hier zo fanatiek blij om bent dan zit het toch wel heel erg diep bij jullie
het enige topic wat ik over DGK lees zijn die hier op fok, omdat het bij het CBML gedeelte staat.. en ik kan je vertellen dat het geen dagelijkse bezigheid is.. en mensen die hier komen een beetje prikkelen is leuk, en daar hoort Huub tegenwoordig ook bij hehquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het er helemaal niet druk mee. Al maanden niet, maar wel alles bijlezen, mekkeren over Hyves spammen en praten over Liesje. Gelukkig zit dat allemaal aan de oppervlakte.![]()
Huub gaat naar de sauna. 'Oeh, dat wordt vechten!'
Ja, uh uh.You couldn't care less.
Ach, mooi man. Brian wilde batsen en hij kreeg batsen. It's all in the game.
Okay, even uitleggen. Het is ook niet gemakkelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat slaat er precies als een tang op een varken en wat hebben reacties in een topic over oud-DGKers precies te maken met het al dan niet kunnen volgen van CBML? Het rings geen bell, zeg maar.
Ik die van jou ook niet hoor.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het enige topic wat ik over DGK lees is deze, omdat het bij het CBML gedeelte staat.. en ik kan je vertellen dat het geen dagelijkse bezigheid is.. en mensen die hier komen een beetje prikkelen is leuk, en daar hoort Huub tegenwoordig ook bij heh![]()
ik wil verder jullie plezier ook niet ontnemen hoor
Ik vond de opmerking over Huub grappig, dit in het kader van Huub zijn eigen verhaal en opvliegend karakter, en omdat hij iemand is die niets wil pikken. Zijn goed recht, maar wel grappig.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het er helemaal niet druk mee. Al maanden niet, maar wel alles bijlezen, mekkeren over Hyves spammen en praten over Liesje. Gelukkig zit dat allemaal aan de oppervlakte.![]()
Huub gaat naar de sauna. 'Oeh, dat wordt vechten!'
Ja, uh uh.You couldn't care less.
Ach, mooi man. Brian wilde batsen en hij kreeg batsen. It's all in the game.
Bedankt voor de koffie, kijk, dat vind ik nou wel sociaal.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog niet goed wakker. Het gaat hier over oud-DGKers en niet CBML. Neem een kop koffie.
Het is toch allemaal grappig. God, om überhaupt hier nog serieus op te reageren. Hij heeft verloren, Huub krijgt ruzie in een sauna, Amanda zit zat op een hometrainer, weet ik veel..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vond de opmerking over Huub grappig, dit in het kader van Huub zijn eigen verhaal en opvliegend karakter, en omdat hij iemand is die niets wil pikken. Zijn goed recht, maar wel grappig.
Wat hier gebeurt is kleinzielig en beneden peil, want het was een gevecht, en geen saunabezoek.
Degenen die het 't meest serieus nemen, zijn juist de users die zich "hier boven voelen staan".quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat hier gebeurt is kleinzielig en beneden peil, want het was een gevecht, en geen saunabezoek.
Inderdaad, het is allemaal niet zo belangrijk. Er zijn ergere dingen in de wereld.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is toch allemaal grappig. God, om überhaupt hier nog serieus op te reageren. Hij heeft verloren, Huub krijgt ruzie in een sauna, Amanda zit zat op een hometrainer, weet ik veel..
De one million dollar question is , WELKE VRAAG?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Degenen die het 't meest serieus nemen, zijn juist de users die zich "hier boven voelen staan".
Jeetje, ze had toch een ander kleur slipje kunnen aantrekken als ze wist dat ze op de hometrainer ging zitten?quote:
Het is vermaak. Stom vermaak. Zeg nou zelf, het blijft grappig om te volgen en jij lacht om Huubs broekje en ik lach om Brians KO.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, het is allemaal niet zo belangrijk. Er zijn ergere dingen in de wereld.
Doe mij dan anytime het broekje en de hometrainer. Jammer, ik vind het toch geen vergelijk hoor. Een beetje lachen okay, niets mis mee, maar het gaat wel veel verder, dacht ik zo.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is vermaak. Stom vermaak. Zeg nou zelf, het blijft grappig om te volgen en jij lacht om Huubs broekje en ik lach om Brians KO.
Of om Amanda die een staatsexamen op een hometrainer doet en zich afvraagt waarom ze niet vooruit komt.
LOL.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:46 schreef noekje het volgende:
Of om Amanda die een staatsexamen op een hometrainer doet en zich afvraagt waarom ze niet vooruit komt.
Hij kiest daar toch zelf voor en nu moeten mensen zich schamen omdat Brian heeft verloren want oooh jeetjemineetje, dat zit diep. Hij heeft verloren, het gaat niet om het geweld of wat dan ook. Als hij mee zou doen aan het songfestival, zouden mensen ook lachen. Deal with it.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doe mij dan anytime het broekje en de hometrainer. Jammer, ik vind het toch geen vergelijk hoor. Een beetje lachen okay, niets mis mee, maar het gaat wel veel verder, dacht ik zo.
Maar goed, "I'm not my brother's keeper, so knock yourselves out"
Dat laatste stelt me dan wel weer gerust.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De one million dollar question is , WELKE VRAAG?
Ik ben altijd serieus als het gaat over collectief leedvermaak, hetgeen ik mijn kind ook duidelijk maak, dat hij er niet beter van wordt en dat het geen mooi karaktertrekje is. DAT neem ik serieus. Maar, dat ben ik, een ander is vrij om te doen wat hij of zij goeddunkt.
Nee noekje (lekker ding!), met lachen om Brian's zoveelste afgang geef je te kennen dat je geweld vereert en dat je hart inktzwart is van het gal.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:52 schreef noekje het volgende:
Hij kiest daar toch zelf voor en nu moeten mensen zich schamen omdat Brian heeft verloren want oooh jeetjemineetje, dat zit diep. Hij heeft verloren, het gaat niet om het geweld of wat dan ook. Als hij mee zou doen aan het songfestival, zouden mensen ook lachen. Deal with it.
Ik heb al eerder aangegeven dat hij er zelf voor gekozen heeft, dus er is niets aan de hand, want bij elke wedstrijd kan er maar een winnen. Er zullen er genoeg verloren hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij kiest daar toch zelf voor en nu moeten mensen zich schamen omdat Brian heeft verloren want oooh jeetjemineetje, dat zit diep. Hij heeft verloren, het gaat niet om het geweld of wat dan ook. Als hij mee zou doen aan het songfestival, zouden mensen ook lachen. Deal with it.
Kijk, zo ben ik dan ook weer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat laatste stelt me dan wel weer gerust.
breng hem nou niet op een ideequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, wel waar. Ik kijk ook altijd graag naar b actiefilms met Chuck.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee noekje (lekker ding!), met lachen om Brian's zoveelste afgang geef je te kennen dat je geweld vereert en dat je hart inktzwart is van het gal.
Kan wel kloppen want jaap en amanda waren er allebei.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
Is dat niet Amanda links bovenin?
[ afbeelding ]
Nee gaat staatsexamen doen las ik ergens, weet niet meer waar.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL.
Heeft ze haar rijbewijs inmiddels eigenlijk al?
Als je je leven voor geld hoereert op televisie, dan komen daar leuke en minder leuke reacties op. Je zou wel erg dom moeten zijn om je dat niet te realiseren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De one million dollar question is , WELKE VRAAG?
Ik ben altijd serieus als het gaat over collectief leedvermaak, hetgeen ik mijn kind ook duidelijk maak, dat hij er niet beter van wordt en dat het geen mooi karaktertrekje is. DAT neem ik serieus. Maar, dat ben ik, een ander is vrij om te doen wat hij of zij goeddunkt.
Daar zijn we het over eens, maar daar gaat het niet om.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je je leven voor geld hoereert op televisie, dan komen daar leuke en minder leuke reacties op. Je zou wel erg dom moeten zijn om je dat niet te realiseren.
Laten we ons er collectief om vermaken!quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:06 schreef mazaru het volgende:
herhaling!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*zucht*
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw.
Die rat die gaat neer,
wat wil je nog meer![]()
Okay!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Laten we ons er collectief om vermaken!![]()
![]()
* aanhaakt in polonaisequote:
Die troostbeker ook, zo pontificaal op tafelquote:
Dat gifjequote:
Het zou ook niet tof geweest zijn als hij op straat door een horde tuig in elkaar was getrapt. Maar hij stelt zich in de ring bewust bloot aan fysiek geweld. En gezien z'n onfrisse natrap-aktie van vorige keer, en z'n volslagen misplaatste stoerdoenerij met de no contest-beker, is het mooi dat hij kansloos en roemloos is afgegaan.quote:
Eensch...quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou ook niet tof geweest zijn als hij op straat door een horde tuig in elkaar was getrapt. Maar hij stelt zich in de ring bewust bloot aan fysiek geweld. En gezien z'n onfrisse natrap-aktie van vorige keer, en z'n volslagen misplaatste stoerdoenerij met de no contest-beker, is het mooi dat hij kansloos en roemloos is afgegaan.
Ik hab niet de indruk dat Lieke het erg vond dat ze klappen kreeg van Brainless. Want nauwelijks een week later was ze weer grote vriendjes met hem, tenzij dat natuurlijk gespeeld was.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:13 schreef schatje het volgende:
Het moet Amanda (slaan onder de dekens) en Lieke (slaan bij de paardenbak) toch ook goed doen dat Brian een paar rake klappen heeft gekregen?
Het is inderdaad geen sport voor mietjes.quote:
Volgens mij snap ik hetquote:
ja tuurlijk bij lieke was alles gespeeld he....quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik hab niet de indruk dat Lieke het erg vond dat ze klappen kreeg van Brainless. Want nauwelijks een week later was ze weer grote vriendjes met hem, tenzij dat natuurlijk gespeeld was.
ach ze is niets anders gewentquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:25 schreef blomst het volgende:
Wel sneu voor moeder Netty, weer een mislukking erbij op de lijst.
Dan staat ie niet meer op?quote:
Dat profiel is niet zichtbaar voor me.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:03 schreef Ning het volgende:
http://brianaire.hyves.nl/blog/17216673/Iets_te_fanatiek/rc3J/
Geen woord over de 2e keer dat hij neer ging en er toch op alle bokssites (ooggetuigeverslagen) staat dat dat zo was en Rachid had gewonnen op KO.quote:Klappen gingen heen en weer en de scheidsrechter kapte de partij af. Rachid gewonnen, Brian verloren.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:51 schreef lies1958 het volgende:
Brian is dus geen goede verliezer. Inderdaad weer niet toegeven dat hij gewoon op KO heeft verloren.
Kijk verliezen is nooit leuk maar waarom durft hij niet gewoon de waarheid neer te zetten. Ik vind het toch al knap van die knullen dat ze het uberhaubt durven om zich voor hun plezier zo in elkaar te laten stompen en trappen. Ik weet leukere manieren om mijn zondagmiddag door te komen hoor. Qua mentaliteit kan er nog wel wat aan brian verbeterd worden door hem te leren om een goed verliezer te zijn.
quote:Klappen gingen heen en weer en de scheidsrechter kapte de partij af. Rachid gewonnen, Brian verloren.
Ik zie Brian lopen in de duinen en wat trappen tegen een boksding. BTW, ik wil zijn opkomst niet zien maar zijn afgang.quote:
Aan dat filmpje heeft het in ieder geval niet gelegen...dat ziet er goed uit.quote:
Ik heb er de ballen verstand van maar ik heb begrepen dat hij neerging, 8 tellen kreeg en daarna weer flink wat klappen kreeg. De scheids stopte toen de wedstrijd. Dat noemen ze een technisch KO, geloof ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:52 schreef Copycat het volgende:
Was het echt een KO? Ik dacht dat de scheidsrechter de wedstrijd stillegde voordat Brian überhaupt KO kon worden geslagen.
Ja. Dat is gewoon KO hoor!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van maar ik heb begrepen dat hij neerging, 8 tellen kreeg en daarna weer flink wat klappen kreeg. De scheids stopte toen de wedstrijd. Dat noemen ze een technisch KO, geloof ik.
OK!quote:
Ik dnek dat we ze allemaal dankbaar zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:06 schreef pullup het volgende:
Mijn grote dank gaat ook uit naar Hans Nijman en het gehele Top Team Beverwijk
Ja geweldig, dacht al dat het aan mij pc lag, eerst Brian door de duinen, dan heeeeeeel lang dat onderbroekenmerk in beeld en dan ook nog een flink aantal seconden zwart beeld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
OK!
Leuk dat filmpje. Vooral die still van het logo van dat onderbroekenmerk minutenlang in beeld.
Nou Hubert, veel respect dat je dit schrijft.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:56 schreef dgklieke het volgende:
WEBLOG huub DINSDAG
Nu had Brian zijn tweede partij en natuurlijk wilde ik dat hij die zou winnen! Sterker nog heb superveel respect voor Brian dat hij deze tweede partij is aangegaan. Niet alleen maar omdat K1 vechten echt een harde sport is, maar vooral omdat iedereen natuurlijk zit te wachten dat Brian verliest. Want dan kunnen we lekker met zijn allen wijzen en zeggen, hahaha wat een sukkel!
Heb daarom dubbel zoveel respect voor Brian dat hij is gaan vechten, en dat hij de partij dan heeft verloren...tja dat is niet anders. Dat hoort ook bij een spel. Je kan winnen of verliezen....en als je met 1 van die 2 niet kan omgaan, moet je er niet eens aan beginnen....
Mooooooooooooooooooooi!!!!!!!!!!!!!!quote:
De reden waarom de meeste mensen nu roepen dat Brian een sukkel is en dat er zo veel vreugde is over het feit dat hij neergeslagen is, komt voornamelijk doordat hij zichzelf als winnaar heeft uitgeroepen bij een no-contest wedstrijd. En omdat hij daadwerkelijk van plan was om iemand die een meter kleiner is en 50 kilo lichter kapot te slaan in de ring onder het mom van 'sport'.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:56 schreef dgklieke het volgende:
WEBLOG huub DINSDAG
Nu had Brian zijn tweede partij en natuurlijk wilde ik dat hij die zou winnen! Sterker nog heb superveel respect voor Brian dat hij deze tweede partij is aangegaan. Niet alleen maar omdat K1 vechten echt een harde sport is, maar vooral omdat iedereen natuurlijk zit te wachten dat Brian verliest. Want dan kunnen we lekker met zijn allen wijzen en zeggen, hahaha wat een sukkel!
Heb daarom dubbel zoveel respect voor Brian dat hij is gaan vechten, en dat hij de partij dan heeft verloren...tja dat is niet anders. Dat hoort ook bij een spel. Je kan winnen of verliezen....en als je met 1 van die 2 niet kan omgaan, moet je er niet eens aan beginnen....
bron http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1
Wat triest. Let it go. Neem een voorbeeld aan Huub. Hij weet tenminste wanneer het ongepast is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
De reden waarom de meeste mensen nu roepen dat Brian een sukkel is en dat er zo veel vreugde is over het feit dat hij neergeslagen is, komt voornamelijk doordat hij zichzelf als winnaar heeft uitgeroepen bij een no-contest wedstrijd. En omdat hij daadwerkelijk van plan was om iemand die een meter kleiner is en 50 kilo lichter kapot te slaan in de ring onder het mom van 'sport'.
Dus nogmaals!
Rat KO!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat triest. Let it go. Neem een voorbeeld aan Huub. Hij weet tenminste wanneer het ongepast is.
Ik schijn dom te zijn, ik snap je niet. Misschien wil je het uitleggen.quote:
Nee hoor Huub dat doe je absoluut nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:56 schreef dgklieke het volgende:
WEBLOG huub DINSDAG
Tijdje niet gelogd en dat zijn jullie niet gewend van mij, maar hebben het gewoon druk op werk. Dus dat
Zondag heerlijk naar Oldenzaal geweest, uiteindelijk heel lang uitgeslapen dus niet naar de Sauna geweest. Maar wel lekker naar mijn zus en Max. Mijn neefjes weer gezien en dat was zo lekker. Ik mis ze enorm, dus het waas ook leuk om ze weer te zien
Later is mijn moeder nog gekomen (ze moest eerst werken) en hebben lekker gekaart. Claire en ik kwamen zondagnacht laat thuis maar wel voldaan,
Brian had natuurlijk zijn partij deze zondag. Was door Hans wel uitgenodigd om te kijken maar had gewoon te weinig tijd om ook nog een partij in Beverwijk te gaan kijken. Brian heeft verloren en heb daar natuurlijk veel reacties op gehad. Weer veel kansloze reacties, dat ik het mooi zou vinden en fijn zou vinden.... daarom graag even de laatste beelden in de Gouden Kooi van de finalisten samen...
Kijk het is heel simpel, en zelfs in de kooi was ik heel duidelijk daarover. Ik wilde als speler heel graag dat Brian in zijn eerste gevecht verloor en als mens wilde ik dat hij zou winnen. Dat heb ik zelfs in de villa toen tegen hem gezegd....
Kreeg een beetje de reactie dat ik mij wel slecht zou hebben uitgelaten over mede miljonairs...nou heb tijdens het spel zeker wel slecht gesproken over mijn mede kandidaten (sommigen)
Maar je mag mij het interview aanwijzen waarin ik heb nagetrapt of smerig heb gesproken over oud kandidaten.....dat laat ik wel aan andere oud miljonairs over,
Morgen lekker vrije dag! Heerlijk!
Laters all!
bron http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1
Om me even tot jouw niveau te verlagen: "Je bent dom en triest."quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik schijn dom te zijn, ik snap je niet. Misschien wil je het uitleggen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Om me even tot jouw niveau te verlagen: "Je bent dom en triest."
Oh, we gaan nog een tandje lager zitten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
Look who's talking! Weet je wel wat dat is dan? "niveau"
Nee jullie staan quitte. Echt. Ho.quote:
Iedereen die hard heeft getraind en een ring betreedt is een held, dus al die keyboard-helden moeten niet zo negatief doen over Brian zijn wedstrijd.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou ook niet tof geweest zijn als hij op straat door een horde tuig in elkaar was getrapt. Maar hij stelt zich in de ring bewust bloot aan fysiek geweld. En gezien z'n onfrisse natrap-aktie van vorige keer, en z'n volslagen misplaatste stoerdoenerij met de no contest-beker, is het mooi dat hij kansloos en roemloos is afgegaan.
Vroeger dacht ik dat jij een man was.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, we gaan nog een tandje lager zitten?
Even terug naar mijn kleuterschooltijd dan maar.................
![]()
![]()
Nou jij weer!
Jij klinkt wel weer erg opgefokt, zit jij aan de coke?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:43 schreef SHE het volgende:
Thunderbitch..snuif jij coke ofzo?
Anyway; jammer dat Brian geen echte schade heeft geleden. Immers , hij is gewoon de wedstrijd aangegaan, is aardig los gegaan voor een rookie en heeft niet eens iets gebroken of is buiten bewustzijn geweest.
Ik vind het maar mager.
Iets ernstigs was dan toch leuker geweest, want nu heeft hij nog niets geleerd. Het goede nieuws is echter dat dit er wel voor zorgt dat hij niet opgeeft en de kans toch nog aanwezig is dat hij in de ring tegen een willekeurige Igor aanloopt die zijn kop van zijn romp rukt en hem ermee doodslaat.
Een mens kan alleen hopen!
Toen hij terug in de kooi kwam, hield hij de beker boven zijn hoofd, en hij riep heel triomfantelijk: "GEWONNEN!!"quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Iedereen die hard heeft getraind en een ring betreedt is een held, dus al die keyboard-helden moeten niet zo negatief doen over Brian zijn wedstrijd.
En die nocontest van de vorige keer, was gewoon een beginners fout.
Nog een bewijs dat je niet moet proberen te denkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik dat jij een man was.
Als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij klinkt wel weer erg opgefokt, zit jij aan de coke?
Dat was waarschijnlijk gewoon voor het tv-moment.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen hij terug in de kooi kwam, hield hij de beker boven zijn hoofd, en hij riep heel triomfantelijk: "GEWONNEN!!"
Ook een beginnersfout?
quote:
Dat zal het zijn, hij is van nature een heel bescheiden jongenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk gewoon voor het tv-moment.
Wil je dan beweren Brian het expres deed in die wedstrijd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, hij is van nature een heel bescheiden jongen
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet, ik kan niet in zijn hoofd kijken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is het hoogstwaarschijnlijk wel, want je wilt toch niet beweren dat Brian het expres deed in die wedstrijd?
Voor een miljoenenshow als de GK, is een nocontest-scene nog al suf, vandaar dat ze het anders aangepakt hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik kan niet in zijn hoofd kijken.
Wat ik wel weet is dat hij zich keihard als winnaar uitriep van die wedstrijd, terwijl hij dondersgoed wist dat het een no-contest was.
Hoezo anders aangepakt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Voor een miljoenenshow als de GK, is een nocontest-scene nog al suf, vandaar dat ze het anders aangepakt hebben.
Voor iedereen is het toch allang duidelijk dat het no-contest was.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo anders aangepakt?
Brian en zijn lellebel hebben gewoon gelogen.
Het was overduidelijk dat de uitslag no-contest was. Dat was ook in de uitzending te zien.
Ja zeg, daar gaat de hele discussie toch over?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Voor iedereen is het toch allang duidelijk dat het no-contest was.
Get over it!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo anders aangepakt?
Brian en zijn lellebel hebben gewoon gelogen.
Het was overduidelijk dat de uitslag no-contest was. Dat was ook in de uitzending te zien.
In zijn ogen had hij misschien wel gewonnen. Jammer van het foutje.... Ik snap niet waarom je je zo druk om maakt. G-sus, mens chill...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja zeg, daar gaat de hele discussie toch over?
Brian riep zichzelf uit tot winnaar, terwijl het een no-contest was. Zelfs toen hij er mee geconfronteerd werd hield hij in eerste instantie nog vol dat hij tot winnaar was uitgeroepen.
Het is dus gewoon een leugenachtige rat. En ik ben blij dat die nu KO is gegaan, hoewel hij dat dus nu ook weer niet toegeeft
Denk je wel even aan jouw niveau?quote:
Brian moest waarschijnlijk gewoon van de redactie zeggen dat hij winnaar was en laten we eerlijk wezen, de eerste scheen die Brian op het gelaat van zijn opponent legde was ook goed raak, waarna zijn opponent ging zitten, daarna maakte Brian een fout door nog een trap te geven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja zeg, daar gaat de hele discussie toch over?
Brian riep zichzelf uit tot winnaar, terwijl het een no-contest was. Zelfs toen hij er mee geconfronteerd werd hield hij in eerste instantie nog vol dat hij tot winnaar was uitgeroepen.
Het is dus gewoon een leugenachtige rat. En ik ben blij dat die nu KO is gegaan, hoewel hij dat dus nu ook weer niet toegeeft
Wat mij betreft had hij ook gewonnen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Brian moest waarschijnlijk gewoon van de redactie zeggen dat hij winnaar was en laten we eerlijk wezen, de eerste scheen die Brian op het gelaat van zijn opponent legde was ook goed raak, waarna zijn opponent ging zitten, daarna maakte Brian een fout door nog een trap te geven.
Brian kan gewoon zijn verlies niet erkennen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Brian moest waarschijnlijk gewoon van de redactie zeggen dat hij winnaar was en laten we eerlijk wezen, de eerste scheen die Brian op het gelaat van zijn opponent legde was ook goed raak, waarna zijn opponent ging zitten, daarna maakte Brian een fout door nog een trap te geven.
Je kan die laatste trap ook zien als het einde van een combo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian kan gewoon zijn verlies niet erkennen.
En die eerste trap was inderdaad mooi, maar die natrap is straatvechtersmentaliteit en die maakt me misselijk.
[ afbeelding ]
Volgens mij was het een paar uur geleden al gelijk spel volgens GERT! Kap gewoon met dat gehak, jij hebt jou mening Mazaru de hare!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Denk je wel even aan jouw niveau?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan die laatste trap ook zien als het einde van een combo.
Want als je bijvoorbeeld wedstrijden kijkt van doorgewinterde professionals, dan zie je dat soms ook, alleen hebben zij zoveel wedstrijdervaring dat ze dan net over het hoofd heen trappen.
Als ik naar de echte K1 vechters kijk, dan zie ik ze achteruit stappen zodra hen tegenstander naar het canvas zakt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan die laatste trap ook zien als het einde van een combo.
Want als je bijvoorbeeld wedstrijden kijkt van doorgewinterde professionals, dan zie je dat soms ook, alleen hebben zij zoveel wedstrijdervaring dat ze dan net over het hoofd heen trappen.
Zo hoort het inderdaad ook, maar Brian had toen nog helemaal geen wedstrijdervaring.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik naar de echte K1 vechters kijk, dan zie ik ze achteruit stappen zodra hen tegenstander naar het canvas zakt.
Zo hoort het, dat is de sport.
Ja komt goed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij was het een paar uur geleden al gelijk spel volgens GERT! Kap gewoon met dat gehak, jij hebt jou mening Mazaru de hare!
Yuri had ook geen wedstrijdervaring, en dat was dan ook duidelijk te zien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zo hoort het inderdaad ook, maar Brian had toen nog geen wedstrijdervaring, sterker nog; hij had helemaal geen wedstrijdervaring, want het was zijn eerste wedstrijd
Lees het nu pasquote:Op maandag 27 oktober 2008 05:24 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja komt goed.
Elkaars argumenten mogen te vuur en te zwaard bestreden worden, maar dat gezeik op de persoon wordt vanaf nu combo-gewijs genote en verwijderd. Met een mooie no contest-beker als beloning.
mafkeesquote:
Hij heeft naderhand ook meermalen gezegd dat dat fout was. Genoeg mensen die verstand hebben van deze sport, zeggen dat het een beginnersfoutje is. Dus dat, en de "eagerness" van Brian, resulteerde in een ondoordachte actie. Get over it.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian kan gewoon zijn verlies niet erkennen.
En die eerste trap was inderdaad mooi, maar die natrap is straatvechtersmentaliteit en die maakt me misselijk.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij was het een paar uur geleden al gelijk spel volgens GERT! Kap gewoon met dat gehak, jij hebt jou mening Mazaru de hare!
En dat weten we allemaal? Yuri had veel meer ervaring, maar weet je wat, kijk eens vaker naar die wedstrijden, dan zul je zien dat de dingen die je opnoemt, in principe niet van belang hoeven te zijn. Let it go.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yuri had ook geen wedstrijdervaring, en dat was dan ook duidelijk te zien.
Die was uitgekozen op zijn onervarenheid.
Hij was meer dan een kop kleiner dan Brian. Maar daar hoorde je Brian niet over klagen.
Terwijl Brian steen en been klaagde over een verschil van een paar kilo, toen hij neerging in een oefenwedstrijdje![]()
[ afbeelding ]
Oh nee! Hij ging daar niet neer, hij gleed uit
Eens.quote:
Ik reageer alleen op iemand die het niet los kan laten. Ik ben er niet over begonnen. Of mag je niets meer zeggen als er onzin uitgekraamd wordt? Ik scheld niemand uit, i.t.t. .............. Beetje goed recherchewerk doet wonderen.quote:
Ik denk dat Jaap even een sabbatical houdt na die heftige tijd in de GK.....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:39 schreef noekje het volgende:
De ironie. Don't ya think.
Verder is het akelig rustig rondom de oud-bewoners. Hoe is het eigenlijk met de veelbelovende praatshow van Jaap?
Ik zou het niet durven zeggen, maar ik zou Jaap wel weer een keer terug willen zien in zijn oude GK-rol, want dat deed hij gewoon geniaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:50 schreef Copycat het volgende:
Die televisieshow van Jaap gaat 'm volgens mij ook niet echt worden, wel?
Welke acteurs zijn dat dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef noekje het volgende:
Hij was toch vrij serieus bezig met een pilot. Pornosterren, anorexia..En nu is het doodstil.
Ik vind Jaap best een goede gast, als Jaap. Zijn rol met die geknepen kaak vond ik een stuk minder interessant.
Dan weet ik betere acteurs waar ik écht met genoegen naar kijk.
Over tv gesproken!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:50 schreef Copycat het volgende:
Die televisieshow van Jaap gaat 'm volgens mij ook niet echt worden, wel?
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=16299&highlight=palinquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef Copycat het volgende:
Dat is volgens mij die docu die Michael Palin overJip
heeft gemaakt. Nou ja, die docu waar ook Jip een plek in heeft.
Cool! Zet het meteen in mijn agenda!
Nee en aangezien zondag de laatste aflevering is denk ik ook niet dat dat nog gaat gebeuren, heb ook ooit wel eens gelezen dat Linda de Mol haar er niet in wilde hebben...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:41 schreef Charmian het volgende:
Is Nadia eigenlijk ooit al eens gesignaleerd in Gooise Vrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |