abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62537587
Vervolg van: Ex-Gouden Kooi bewoners in de media # 8

Laatse nieuws: Mikey is opgenomen in het ziekenhuis met een astma-aanval.
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:08 schreef Peter.N het volgende:
Ik zal even het 1 en ander uit de wereld helpen omtrent Mikey. Mijn naam is Peter Nuninga en ik ben degene die Mikey al vanaf zijn uittrede uit De Gouden Kooi steunt en helpt met van alles en nog wat om in het normale levenspartroon te kunnen blijven meegaan. Allereerst de speculaties omtrent zijn verblijf in de villa. Mike heeft hiermee een lot uit de loterij gewonnen. Op het moment dat hij binnenkwam had hij al gewonnen. Deze man had niks te verliezen en alle aandacht en hulp die hij kreeg was dus al meer dan winstgevend voor hem.
Ik snap dan ook niet dat er mensen zijn die zeggen "had hem maar onder de brug gelaten". Ze zouden je moeten opsluiten in een kooitje van 2m bij 4m met 10 dorstige en uitgehongerde hyena's. Niet iedereen heeft het voor het kiezen in het leven. Ik ken Mike als een zeer sociaal persoon die een zeer grote dosis liefde voor zijn hond Dilana heeft. Dilana gaat te aller tijde op alle fronten voor bij hem. Die komt echt niks tekort. Er zijn veel baasjes die daar nog een voobeeld aan kunnen nemen. Hij en Dilana hebben zoveel gedeeld samen en dat herken je duidelijk terug in zijn liefde voor haar. Check eens wat youtube filmpjes voor de gein. En ja, als haar baasje dan plotseling in het ziekenhuis belandt lijkt het mij een zeer logisch verhaal dat er opvang voor haar wordt geregeld. Zo'n beestje kan je natuurlijk niet aan z'n lot overlaten in een caravan. Daar heeft hij zeer goed in gehandeld en is dus ook absoluut NIET zielig.

Dan over het feit wat zo'n asiel nou precies kost en of Mikey, of om in sommige termen van jullie te blijven 'De Zwerver' dat wel zou kunnen betalen. Dat kost rond de 10 euro per dag en ja dat kan hij betalen. Hoe kan een 'zwerver' dat nou betalen en waarom woont hij in vredesnaam in een caravan hoor ik sommigen al denken. Nou iemand die nooit geen opleiding heeft gehad en/of werkervaring nauwelijks tot niet heeft opgedaan, is een bovenwoning in Hilversum onbetaalbaar. Het bedrag wat hij daar moest neertellen is voor hem en andere mensen met een minimaal inkomen absoluut niet te doen. Hij is als het ware van de wal in de sloot geholpen. 6 maanden is er uiteindelijk voor hem betaald en daarna heeft hij het moeten uitzoeken. En terecht, want je kan uiteraard niet iemand z'n hele leven blijven bekostigen natuurlijk. Maar had hem dan in iets betaalbaars geholpen in plaats van iets wat niet op te brengen valt of waar je je niet in kan schrijven aangezien het geregistreerd staat als kantoorpand zeg ik dan op mijn beurt. Hier is Mikey nooit gebaat bij geweest. Ja voor die 6 maanden inderdaad wel. De reden dat hij dus is vertrokken uit Hilversum spreekt bij deze voor zich neem ik aan.

Dan de reden waarom hij naar Brabant is verhuisd. Dat is omdat hij bij Auke Visser, de andere persoon die hem naast mij ook al maanden helpt, kon werken. Aangezien Auke en ik hem dus al vanaf het begin af aan niet laten zakken, leek het ons een redelijke oplossing om tijdelijk voor hem een caravan te huren in de buurt van Auke, zodat hij toch aan het werk kan en dus ook zijn centen kan verdienen. Een caravan die overigens zeer groot is en waar hij prima met Dilana kan vertoeven. Dus ik denk dat wij hem daar uitermate prima mee hebben geholpen. Ook al is het een caravan, het is altijd beter dan op straat.

De reden dat Mikey in het ziekenhuis ligt is omdat hij al heel lang kampt met ademhalingsproblemen en zeer vaak benauwd is. Het nadeel ervan is echter dat hij zich hier nooit voor heeft laten behandelen. Erg stom zou je zeggen, maar ik denk dat ik de reden daarvan niet echt hoef uit te leggen van hoe dat nou precies komt. Hij is inderdaad op tijd opgehaald en wordt er nu eindelijk voor behandeld. Hij is gelukkig in goede handen en met een aantal dagen weer helemaal op de been. Zodra hij uit het ziekenhuis is zullen wij Dilana ophalen en zal hij fulltime bij mijn neef aan het werk gaan.

Voor diegene die Mikey liever onder de brug hadden gelaten en/of die toch alleen maar slecht over hem kunnen praten en/of speculeren op het internet, zoek een andere hobby. Mike is een zeer goed, beschaafd en oprecht mens die het geluk heeft gekregen om weer een leven op te kunnen bouwen. Misgun het hem dan ook niet.

Nou tot zover. Dreigmail, haatmail, fanmail, liefdesverklaringen en verjaardagsfelicitaties omtrend mijn persoon het mag allemaal weer naar: pierre_2010@hotmail.com

Maar ook voor de oprechte mensen die Mikey graag een steuntje in de rug willen geven ben ik uiteraard bereikbaar.

Grtz,

Peter Nuninga
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:11:15 #2
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_62538899
En nog een keer de vraag waarom ze zo'n achterlijk duur huis voor hem hebben geregeld, ipv een goedkoop huurhuisje waar hij met een minimuminkomen ook had kunnen wonen?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:25:37 #3
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62543012
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:11 schreef mazaru het volgende:
En nog een keer de vraag waarom ze zo'n achterlijk duur huis voor hem hebben geregeld, ipv een goedkoop huurhuisje waar hij met een minimuminkomen ook had kunnen wonen?
Vrije sector woningen zijn altijd duur.
En een goedkoop huurhuisje krijg je niet zomaar.
De woning was voor een item van het programma, zo werkt dat bij Endemol.
pi_62546544
in een caravan wonen , als je gezondheid niet al te best is , verschrikkelijk ,ik hebt het ook overleefd maar voor een iemand die in het weekend behoorlijk de bloemetjes buiten zet en straks in de winter erg zwaar

tegenwoordig betaal je ook veel geld voor de huur en stookkosten , en een olie kachel is voor iemand met astma dodelijk.

talpa hebt hem een mooie kans gegeven ,maar wel in de verkeerde richting , van ex zwerver naar een
leven van klatergoud ,dat is toch geen helpen dat is iemand naar de klote helpen .maar ja ,eigenlijk had brrr voor deze miky moeten zorgen hij is toch van de goeie doelen ,hopelijk zit hij hier in brabant beter
hier kan hij zowie zo in de kassen werken ,werk zat bij ons , de polen zijn hier niet aan te slepen .

en rijden met dikke vette outo,s rond en pakken met geld .
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:48:26 #5
38396 mazaru
pi_62550159
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 08:30 schreef Hobby het volgende:
in een caravan wonen , als je gezondheid niet al te best is , verschrikkelijk ,ik hebt het ook overleefd maar voor een iemand die in het weekend behoorlijk de bloemetjes buiten zet en straks in de winter erg zwaar

tegenwoordig betaal je ook veel geld voor de huur en stookkosten , en een olie kachel is voor iemand met astma dodelijk.

talpa hebt hem een mooie kans gegeven ,maar wel in de verkeerde richting , van ex zwerver naar een
leven van klatergoud ,dat is toch geen helpen dat is iemand naar de klote helpen .maar ja ,eigenlijk had brrr voor deze miky moeten zorgen hij is toch van de goeie doelen ,hopelijk zit hij hier in brabant beter
hier kan hij zowie zo in de kassen werken ,werk zat bij ons , de polen zijn hier niet aan te slepen .

en rijden met dikke vette outo,s rond en pakken met geld .
Die polen zijn nou juist het probleem. Waarom een dure nederlander aannemen, als je het ook met een goedkope pool kan doen?
pi_62561315
stuk van jaap in de nieuwe veronicagids. Gaat over eten en health. Jaap neemt dit dus absoluut niet serieus en antwoord op zijn jaaps. Heb geen scanner dus kan het niet neerzetten hier.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:32:23 #7
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62580794
Iemand het stuk in de party van de opening van Claire's studio?????????
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:14:07 #8
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_62581962
Interview John Kerster Omroep Hilversum
gisteren, 18:25, 373 x bekeken
Hai allemaal.

Ik heb er weer een werkdag op zitten. Was een nuttige dag!

Was vandaag uitgenodigd door John Kerster voor een interview voor tv Hilversum. Dat is dit weekend in meervoud te zien. Ik heb gekletst over vanalles en nog wat, en mocht wat reclame maken voor mijn salon. Lekker dus.

Heb daarna wat mooie nieuwe kwasten aangeschaft en toen ik terug kwam was Wendy de salon aan het verbouwen. Ze heeft alles lekker strak neergezet, dus de salon ziet er weer spik en span uit.

Huub is vandav pas laat thuis dus ik ga even een vrouwen avondje inlassen Heeft iemand nog snel een leuke filmtip voor vanavond??? Ga nu lekker eten, helemaal naar de supermarkt gegaan om echt wat lekkers uit te zoeken.. mmm!

En dan ga ik lekker douchen, maskertje nemen je weet wel, dat soort dingen! HEERLIJK ben er vreselijk aan toe. Mijn mobielje staat alvast op stil...

Morgen heb ik een visagie klusje, heb ik onwijs veel zin in. Wendy en Es staan er morgen voor de allereerste keer alleen voor. Ik ben benieuwd hoe het gaat... Ik schat in: top! Want het zijn echt top meiden.

De herenkapper van 2 deuren verder kwam net nog even op visite. Hoe lief! Echt even geinteresseerd kletsen. De salon bewonderen, heb hem wat goodys meegegeven. Echt een lieve man. Totaal geen vrees voor mijn salon, zo moet het zijn.

Dus.. dat was m weer,

Fijne avond

LFS

Claire!
bron http://claire-recourt.hyves.nl/blog/17017001/Interview_John_Kerster_Omroep_Hilversum/icEz/?&pageid=3IURSCQH5AM80KWGC
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:08:53 #9
226422 dgklieke
pi_62583547
Er is er een jarig...-

Jaycee-Lynn (23867)
mijn papa wordt op 23 oktober 26 jaar!
Zou er een feestje zijn? Of wil je weten wat Dennis wil hebben? Krabbel Dennis of stuur een kaartje!

Krabbel Dennis

[ Bericht 5% gewijzigd door dgklieke op 22-10-2008 15:28:48 ]
pi_62600207
Jaycee lynn is echt wel cute!
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  donderdag 23 oktober 2008 @ 17:31:02 #11
226422 dgklieke
pi_62616721
amanda en luc in de Area sixzz

donderdag 23 oktober 2008 @ 17:33:33 #12
226422 dgklieke
pi_62616772
  † In Memoriam † donderdag 23 oktober 2008 @ 18:07:17 #13
135305 beequeen
Lost.
pi_62617360
Ach, Amanda treedt tegenwoordig op met Dubbele Lul. Van de ene neprapper naar de andere, goeie switch.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 23 oktober 2008 @ 18:15:28 #14
38396 mazaru
pi_62617492
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:07 schreef beequeen het volgende:
Ach, Amanda treedt tegenwoordig op met Dubbele Lul. Van de ene neprapper naar de andere, goeie switch.
Maar Luc kwam wel een stuk minder agressief over dan die rat
pi_62617493
Wat een paupers
  † In Memoriam † donderdag 23 oktober 2008 @ 18:24:47 #16
135305 beequeen
Lost.
pi_62617668
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:15 schreef mazaru het volgende:

Maar Luc kwam wel een stuk minder agressief over dan die rat
Dat is waar, maar vergeet niet dat hij een tijdje in de Oostenrijkse bak heeft gezeten en in Nederland is opgepakt voor wapenbezit. Lekkere jongen, maar daar valt Amanda nu eenmaal op hè?

Yep, @Weaut, het zijn idd paupers.
― Mark Twain
  donderdag 23 oktober 2008 @ 20:59:23 #17
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_62622030
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:50 schreef Ziet het volgende:
Jaycee lynn is echt wel cute!
Zo echt wel! Knap kindje!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 21:56:00 #18
226422 dgklieke
pi_62624142
het gaat goed met Mike en Dilana

Mike is al weer uit het ziekenhuis en had last van ademhalingsproblemen.
Dilana, is niet in een kennel maar gewoon thuis
zegt palma
bron nl
  donderdag 23 oktober 2008 @ 22:05:08 #19
226422 dgklieke
pi_62624537

Slam FM JobSwap
vandaag, 13:39, 201 x bekeken
Beste hyvers,

Ik doe mee aan de SlamFM jobswap.
Morgenvroeg van 06.00 tot 10.00 neem ik het radioprogramma 'Warming Up' van Timo Kamst over op SlamFm. Ik zal samen met Kristel van Eijk a.k.a Kristel Kicks het programma presenteren Dus hoor je een bekende stem uit je speakers komen... C'est moi!

Timo geeft in zijn plaats één van mijn Yoga-lessen en een VIFIT-les (soort van 50+ gym) Ik kan jullie zeggen, het wordt hilarisch. We hebben al wat vooropnames gemaakt en ik heb echt in een scheur gelegen.

Dus morgen... DJ Lieke @ SlamFM

bron http://sporty-lieke.hyves.nl/blog/17073707/Slam_FM_JobSwap/3sV-/?&pageid=625L41ZDDLWKK0G84

[ Bericht 14% gewijzigd door dgklieke op 23-10-2008 22:15:32 ]
  donderdag 23 oktober 2008 @ 22:44:08 #20
226422 dgklieke
pi_62626167
Column Lieke de Lange

Spiegelbeeld

Stel je voor…
07.00 uur ’s ochtends. Het is nog schemerig donker buiten en de ochtenddauw staat nog aan de koude grond. Jij ligt nog heerlijk in je warme bed, ver weg in dromenland.
Dan gaat de wekker, het is nog hartstikke vroeg, maar een nieuwe dag is aangebroken en het is tijd om op te staan en de dag te beginnen.
Je wrijft de slaap uit je ogen, rekt je eens flink uit en stapt je bed uit.
Je gooit de gordijnen open en zuigt de eerste zonnestralen van de dag op.
Je gaat voor de spiegel staan en kijkt je spiegelbeeld eens diep in de ogen aan. Je ziet de wallen onder je ogen, je vale teint en de moeheid straalt er vanaf. Pfff, denk je… deze dag wordt helemaal niks. Ik wil weer slapen, ik wil niet werken…

En ineens praat je spiegelbeeld tegen je:
“Goedemorgen… Ja, je bent nog moe hè, ik zie het aan je. Geeft niet. Ga lekker douchen, daar word je wakker van. Doe wat energie op met een ontbijtje en een kop koffie en je zult zien, dat je, je een stuk beter voelt. Doe rustig aan, neem je tijd, daar knap je van op. Je zult zien, dat het allemaal best meevalt…”

We laten ons vaak gek maken door onze gedachten. We hebben regelmatig adviezen, bevestiging en een duw in de goede richting nodig van anderen om stappen voorwaarts te kunnen nemen, of zelfs op onszelf te kunnen en durven vertrouwen.
Zonder dat we het onszelf beseffen, ligt ieder antwoord op elke vraag in onszelf. We weten alles dondersgoed voor een ander, maar emoties nemen regelmatig de overhand als het op onszelf aankomt. We zien door de bomen het bos niet meer en al zeker niet de richting waarin we de juiste stappen moeten ondernemen. Zo subjectief zijn we dus. Ratio en Emotie, ze gaan regelmatig door elkaar heen en soms raken we in de knoop met ons verstand en gevoel. Het vinden en het houden van balans is niet altijd even makkelijk. Daarvoor hebben we zo nu en dan de wijze raad van anderen nodig. We zijn sociale wezens en de mensen om ons heen kunnen soms wél objectief zijn, waar wij de objectiviteit allang zijn verloren.

We blijven echter een vat van emoties en een hele hoop gezond verstand. Neem goede raad van anderen ter harte, maar wat anderen ook zeggen, met alle goede bedoelingen van dien, vergeet nooit, dat alles in jezelf ligt en jij de enige bent die jou leven leidt. Je bent je eigen spiegelbeeld. Durf jezelf daarom ook recht aan te kijken in de spiegel en jezelf te vragen wat je nou echt wilt, wat je nou echt voelt en durf te handelen naar wie je bent. Natuurlijk zal de spiegel niet echt terug praten, maar als je af en toe in hectische tijden, waarin alles je even teveel lijkt te worden en de juiste beslissingen nemen het moeilijkst lijkt wat er op dat moment is, even pas op de plaats neemt. Even jezelf wat tijd en rust gunt. Dan zul je merken, dat de juiste antwoorden vanzelf komen. Alsof je in de spiegel kijkt en je jezelf toespreekt… Durf te luisteren naar jezelf, durf te handelen naar jezelf, durf te leven!

Liefs Lieke
bron http://www.vvisps.nl/?p=pagina&id=36
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:07:22 #21
38396 mazaru
pi_62627090
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 21:56 schreef dgklieke het volgende:
het gaat goed met Mike en Dilana

Mike is al weer uit het ziekenhuis en had last van ademhalingsproblemen.
Dilana, is niet in een kennel maar gewoon thuis
zegt palma
bron nl
Lijkt me logisch dat Dilana weer 'thuis' is, als Mikey ook weer uit het ziekenhuis is.

Maar wel fijn dat Mikey weer zo snel is opgeknapt.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 02:43:41 #22
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_62630936
Heb geen enkel medelijden met Mikey ....... die kutzwerver dacht wel even
zijn spel te kunnen spelen en Brian aan de overwinning te helpen

Alleen Huub en Lieke hadden het beste met hem voor, jammer dat die loser
dat nooit in de gaten heeft gehad. Laat hem lekker verrotten
.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 07:56:09 #23
226422 dgklieke
pi_62632574
Een goed gesprek met... Amanda
22-10-08 17:03
Leven na de Gouden Kooi

MSN Starlounge kwam Amanda Balk (20) tegen op een feestje in Amsterdam. Amanda zat 16 maanden lang in de Gouden Kooi, de langstlopende realityshow ter wereld. Wij vroegen haar het hemd van het lijf...

Waarom ben je ooit mee gaan doen aan de Gouden Kooi?
Mijn vriendinnetje, Nena, zat er eerst in en ik was haar contactpersoon. Toen kwam ik daar en vroegen ze mij of ik ook de Gouden Kooi in wilde als miljonair. Ik woonde destijds nog samen met mijn toenmalige vriend en dus zei ik nee. Het werd me tot twee keer toe weer gevraagd. De derde keer was m'n relatie net over en toen dacht ik: 'Waarom ook niet. Ik ben 19 jaar, wat heb ik te verliezen?'

Wat waren je verwachtingen ervan destijds?
Ik had niet veel verwachtingen, ik keek eigenlijk weinig naar de serie en stelde me gewoon blanco op ten opzichte van de bewoners. Wel was ik van plan om mijn diploma’s daar te gaan halen en dat heb ik ook gedaan. Ik heb m’n nagelstyliste- en visagie diploma gehaald. En ik heb een paaldanscursus gevolgd en piano leren spelen. Ook heb ik rijlessen gehad, maar daar ben ik toen steeds voor gezakt. Ik heb heel erg examenvrees en ik moet nu staatsexamen doen.

Heb je nog contact met mensen uit de Gouden Kooi?
Ja, nog met Nadia, Lieke en Ricardo de butler, daar lach ik me suf mee. Ik ga vaak met hem stappen. Maar met Jaap heb ik nog het meest contact. Jaap is gewoon een hele aardige, gezellige gozer. Hij komt volgende week bij mij eten, dus ik moet veel eten in huis halen. Haha

Aan wie heb je de grootste hekel gehad in de Gouden Kooi?
Achteraf gezien aan Brian. Er is een heleboel gebeurd en het naarste gevoel heb ik toch bij hem. Daarnaast ook ik dat ook met Huub. Ik zeg hem wel gedag, maar meer ook niet. Ik zie hem zeker niet als vriend. Huub is gewoon te ver gegaan in de Kooi. Hij zei bijvoorbeeld tegen mij: ‘Ik snap dat je vader overleden is, ik zou ook naar beneden springen met zo’n dochter.’ Ook toen de moeder van Eric was overleden toen dreigde hij om de foto van zijn moeder te verbranden. Dan ga je een grens over en zal ik nooit meer vrienden met je kunnen worden.

De andere villabewoners en jij zeiden altijd dat het tussen Claire en Huub geen echte liefde was. Zij zijn ondertussen wel nog steeds bij elkaar in tegenstelling tot Brian en jij. Hoe kijk je daar nu naar?
Ik denk dat als je getrouwd bent een kind hebt dat de stap om uit elkaar te gaan veel groter is, maar dat betekent niet dat je relatie goed is. Als ik kijk naar wat er bij hen gebeurd, denk ik dat Claire het gewoon pikt als Huub dingen met andere vrouwen doet. Zo kan je een relatie in stand houden, maar die naam relatie stelt dan voor mij niet veel meer voor. Nadia en Dennis zijn ook nog bij elkaar, maar wat ik merk is dat ze allemaal heel erg hun eigen levens hebben. Ik ben heel erg blij dat ik in ieder geval nu vrijgezel ben.

Ben je al op kraamvisite geweest bij Nadia en Dennis?
Ja natuurlijk! En Nadia is ook met de kleine bij mij thuis geweest.

Je bent na de Kooi gaan samenwonen met Brian. Hoe was dat?
Als je net buiten komt is het heel heftig. Je leert iemand echt anders kennen. Men zei altijd dat iedereen anders is buiten, maar dat geloofde ik nooit, omdat ik zelf altijd heel erg mezelf ben geweest en dan verwacht je dat ook van andere. Daar heb ik me erg in vergist. Helemaal bij Brian.

Veranderde jullie relatie toen er geen camera’s meer bij waren?
Hij was in de Kooi al agressief, maar buiten was het op een gegeven moment echt niet meer te doen voor mij. Ik was echt ontzettend verliefd op die gozer, maar die agressie trok ik op een gegeven moment niet meer. Daarnaast belazerde hij me ook. Hij ging vreemd bij het leven en maakte z’n ex zwanger, terwijl hij met mij was. Toen dacht ik, waar ben ik ingetrapt?

Had Brian het erg moeilijk met het feit dat hij na wekenlang de gedoodverfde winnaar te zijn geweest, uiteindelijk toch niet heeft gewonnen?
Brian had het heel erg moeilijk mee. Hij kwam daar ook helemaal niet meer uit. Ik ben iemand die zoiets heeft, het is gebeurd. Terecht dat je er doorheen bent, maar Huub en ik hebben ook verloren en we gaan nu weer door. Probeer het positieve eruit te halen en we gaan een nieuw avontuur aan. Ga verder! Hij bleef heel lang in het negatieve hangen.

Hoe verwekte jij het feit dat je verloren hebt?
Ik had er nooit zo lang over nagedacht. Ik dacht iedereen speelt zijn spel, de een nog smeriger dan de ander en ik dacht als ik win, win ik en anders niet. Heel simpel. In de Gouden Kooi sloeg Brian mij ook al regelmatig, maar daar hield ik altijd m’n mond over. Ik gunde die gozer alles omdat ik wist hoe graag hij wou winnen en ging daar mezelf helemaal in voorbij.

Maar lichamelijk geweld was toch verboden in de Gouden Kooi?
De regels omtrent het slaan waren snel het raam uit. Iedereen sloeg elkaar. Tussen Brian en mij gebeurde het heel vaak onder de dekens en achter de schermen vroegen ze daar dan naar en ook fans die de via internet volgde, maar ik heb altijd mijn hand boven zijn hoofd gehouden. Ik dacht als ik het toegeef dan ligt hij er meteen uit. Ik was blind van verliefdheid. Ik dacht het buiten anders zou gaan. Ik zat gewoon op een roze wolk. Ik dacht dat Claire op een roze wolk zat, maar ik zat nog veel hoger.

Greep de productie ooit in bij ruzies in de villa?
Er werd heel vaak ingegrepen door de productie. Zeker op het laatst werd het een dagelijks ritueel dat de hele productie naar binnen stormde. Het was gewoon niet meer te doen. We zaten daar te lang en trokken het niet meer met elkaar. Het liep uit de hand er kon gewoon een dode vallen. Zo erg was het echt.

Hebben jullie psychische hulp gekregen nadat je uit de Kooi kwam?
We hebben allemaal een keer een psychologisch gesprek gehad. Maar ik denk dat er wel meer begeleiding had moeten zijn. Zeker als je kijkt naar een jongen als Brian. Die ging er zo aan onderdoor en hij heeft ook maar een psychologisch gesprek gehad. Ik wil zelf eigenlijk ook nog wel psychologische hulp. Gewoon, omdat ik het fijn vind. Ik zie dat niet als iets fouts ofzo. Ik denk dat het heel goed is na zo’n heftige ervaring. Ik hoopte dat we meer hulp zouden krijgen, maar dat is er niet helemaal.

Wat voor reacties krijg je sinds je weer buiten bent?
Ik krijg nog erg veel aandacht, vooral op straat. Dat is heel heftig. Ik heb wel tijden gehad dat ik het moeilijk vond, maar over het algemeen vind ik het leuk. Het is natuurlijk erg wennen. Ik heb 16 maanden in de Kooi gezeten en ik ben een beetje schuw geworden. Normaal zou ik overal gaan dansen, maar nu weet ik dat iedereen op me let. De reacties zijn wel voornamelijk heel positief. Ik kan de negatieve reacties op een hand tellen. Ik krijg heel veel respect van mensen. Maar dat is voor iedereen anders. Ik was ook in Spanje toen Huub klappen kreeg. Dus ik ben erg blij met hoe mensen op mij reageren. Ik heb laatst een gouden hangertje gekregen van een aantal fans met de tekst "In ons hart, van je maatjes’’. Ik heb ook een fandag gehad dus dat is allemaal heel erg leuk.

Waar woon je nu?
Ik woon nu in Zaandam, maar wil weer in Amsterdam gaan wonen. Ik heb met Brian bij zijn moeder in Almere en Zaandam samengewoond. Brian woont nu nog steeds bij zijn moeder.

Waar ben je nu mee allemaal bezig?
Ik treed nog steeds op en ga een single uitbrengen met een videoclip, getiteld ‘Bye Boy’. Ook ga ik een eigen beautysalon beginnen in Amsterdam-Zuid. Ik wil graag een lopende zaak erbij. En ik heb nog wat andere leuke dingen in het vooruitzicht, maar daar kan ik nog niet veel over zeggen.

Hoe ziet een optreden van Amanda eruit?
Tijdens mijn optredens ga ik eerst zingen. Nu doe ik twee covers, maar straks m’n eigen single en daarna doe ik een paaldansact. Ik sluit dan af met een meet&greet. Ik heb in het verleden veel optredens gedaan met Brian. We werden veel samen geboekt, maar die boekingen doe ik niet meer. Ik heb nu ook alleen opgetreden bij Mysteryland en Pleasure Island en dat vond ik heel leuk voor zoveel mensen.

Ben je al gevraagd door Playboy?
Ik heb met Playboy een gesprek gehad, maar we zijn er niet uitgekomen. Eerst leek het me wel leuk, maar nu hoeft het eigenlijk niet zo van mij. Ik ben nu met iets anders heel erg leuks bezig. Ik heb ook nog nooit helemaal naakt geposeerd. Met mijn paaldansoptredens heb en hou ik ook altijd een kort broekje en een shirtje aan. Ik hou wel van erotisch dansen, maar ik dans niet in m’n ondergoed of zonder top.

Jouw hondje overleed toen je in de Gouden Kooi zat.
Heb je al een nieuwe gekocht?
Ik heb nog geen nieuwe, want ik vind het best wel moeilijk. Ik wil wel weer graag hondje voor m'n andere hondje, maar geen Chihuahua meer, want dat zou een soort vervanging zijn en dat is er niet. Dus nu wil ik een Pinkeneesje gaan kopen.

Zou je ooit nog aan een reality-programma meedoen?
Ik zou niet meer aan zoiets meedoen. Ik ben bijvoorbeeld gevraagd voor ‘Can’t buy me love’, maar Ik zag er helemaal niks in. Ik vind het concept helemaal niet leuk. Het programma scoort ook totaal niet.

Tot slot. Wat vond je het schokkendste moment uit de Gouden Kooi?
Het moment dat Jaap ging kotsen en daarna zijn eigen kots opdronk. Dat vond ik echt niet normaal. Ik hield het niet meer. En toen Jaap ging poepen en daarna zijn kont met de dekens afveegde. Dat trok ik echt niet, maar dat liet ik natuurlijk niet merken, want dan liet je je zwakke plek zien. Toen dacht ik wel zijn er nog grenzen hier? Nee… Ik moest ook wel echt even wennen aan al die hoeren die langs kwamen. Ik dacht echt wat is dit? Maar dat was ook wel echt het leuke. Er waren gewoon geen grenzen en dat wilden we ook wel zo. We wilden gewoon een programma maken wat mensen nooit meer zouden vergeten. Ook al was het te smerig voor woorden, want dat was het.

bron http://msnnl.starlounge.com/index.cfm?objectid=37311&imagenr=6

[ Bericht 0% gewijzigd door dgklieke op 24-10-2008 08:20:08 ]
pi_62632803
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 07:56 schreef dgklieke het volgende:
Een goed gesprek met... Amanda
22-10-08 17:03
Leven na de Gouden Kooi

Mijn vriendinnetje, Nena, zat er eerst in en ik was haar contactpersoon. Toen kwam ik daar en vroegen ze mij of ik ook de Gouden Kooi in wilde als miljonair. Ik woonde destijds nog samen met mijn toenmalige vriend en dus zei ik nee. Het werd me tot twee keer toe weer gevraagd. De derde keer was m'n relatie net over en toen dacht ik: 'Waarom ook niet. Ik ben 19 jaar, wat heb ik te verliezen?'
Toen ze in de gouden kooi kwam beweerde ze toch echt dat ze nog een ruhlaasie had met Rogier. Pas na enige dagen in de kooi belde Rogier haar op om een pauze voor te stellen.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:00:20 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62633240
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 08:26 schreef humberto.tan het volgende:

Toen ze in de gouden kooi kwam beweerde ze toch echt dat ze nog een ruhlaasie had met Rogier. Pas na enige dagen in de kooi belde Rogier haar op om een pauze voor te stellen.
Dat viel me ook op.

En dit:
quote:
Waar woon je nu?
Ik woon nu in Zaandam, maar wil weer in Amsterdam gaan wonen. Ik heb met Brian bij zijn moeder in Almere en Zaandam samengewoond. Brian woont nu nog steeds bij zijn moeder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_62633362
De tyfus met je Pinkenees.
Go hard or go home
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:12:14 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62633454
En deze:
quote:
Daarnaast ook ik dat ook met Huub. Ik zeg hem wel gedag, maar meer ook niet. Ik zie hem zeker niet als vriend. Huub is gewoon te ver gegaan in de Kooi. Hij zei bijvoorbeeld tegen mij: ‘Ik snap dat je vader overleden is, ik zou ook naar beneden springen met zo’n dochter.’ Ook toen de moeder van Eric was overleden toen dreigde hij om de foto van zijn moeder te verbranden. Dan ga je een grens over en zal ik nooit meer vrienden met je kunnen worden.
Die moeder van Eric was toch al ver voor DGK overleden, trouwens?

Oh en deze vond ik ook wel funny:
quote:
Ik heb met Playboy een gesprek gehad, maar we zijn er niet uitgekomen. Eerst leek het me wel leuk, maar nu hoeft het eigenlijk niet zo van mij. Ik ben nu met iets anders heel erg leuks bezig. Ik heb ook nog nooit helemaal naakt geposeerd. Met mijn paaldansoptredens heb en hou ik ook altijd een kort broekje en een shirtje aan. Ik hou wel van erotisch dansen, maar ik dans niet in m’n ondergoed of zonder top.
'Ja. ik wil drie miljoen jonguh! Ik ben Amanda uit de gouwe kooi!'
'Meid, je kan drie knaken krijgen en een treinkaartje.'

En ze danst niet, ik herhaal NIET in haar ondergoed!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:12:54 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62633469
En die column (...) van Lieke .
pi_62633498
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:12 schreef Copycat het volgende:
Ja, ze freakt nog lang en gelukkig.

Amanda wint het qua entertainment. Ik wil méér!
Go hard or go home
pi_62633595
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 08:26 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Gaat niet over die Rogier.
Ze heeft het volgens mij over die relatie "voor" Rogier. Toen die relatie over was, zag ze het wel zitten.
Ze kreeg wat met Rogier toen ze al met DGK bezig was.
pi_62634045
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:14 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, ze freakt nog lang en gelukkig.

Amanda wint het qua entertainment. Ik wil méér!
Dat dus...van mij mogen ze haar elke week interviewen.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:44:44 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62634157
Amanda woonde, toen ze de kooi inging, toch al een paar maanden samen met Rogier? Op het Leidseplein. Volgens mij heeft ze het wel over hem.
pi_62634228
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:44 schreef Copycat het volgende:
Amanda woonde, toen ze de kooi inging, toch al een paar maanden samen met Rogier? Op het Leidseplein. Volgens mij heeft ze het wel over hem.
volgens mij hooguit twee weken.
waar iemand nog spreekt over een scharrel, heeft Amanda al een relatie.
Goedemorgen :W
pi_62634341
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:44 schreef Copycat het volgende:
hoe lang ze een relaasie met Rogier had, weet ik niet.
Maar ze was iig geen vrijgezel toen ze de kooi inging, wat ze niet zo zegt maar wel impliceert.

En dat verhaal van Lieke .... sprekende spiegelbeelden
Die sjieva of weet ik veel, heeft der goed te pakken
pi_62634626
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:48 schreef blomst het volgende:

[..]

volgens mij hooguit twee weken.
waar iemand nog spreekt over een scharrel, heeft Amanda al een relatie.
Over een verloving! Ze was immers al 6x verloofd geweest.
Go hard or go home
pi_62635507
Amanda blijft volhouden dat ze weet hoe de relatie's van de andere zijn. Ze kan nog steeds zien wat er gebeurt bij claire en huub en dennis en nadia. Terwijl ze eerst zegt dat ze huub niet wil zien en hem alleen maar groet. Amanda blijft maar jaloers volgens mij op de andere.
Dit onderstaande staat in het stukje daarover:

Ik denk dat als je getrouwd bent een kind hebt dat de stap om uit elkaar te gaan veel groter is, maar dat betekent niet dat je relatie goed is. Als ik kijk naar wat er bij hen gebeurd, denk ik dat Claire het gewoon pikt als Huub dingen met andere vrouwen doet. Zo kan je een relatie in stand houden, maar die naam relatie stelt dan voor mij niet veel meer voor. Nadia en Dennis zijn ook nog bij elkaar, maar wat ik merk is dat ze allemaal heel erg hun eigen levens hebben. Ik ben heel erg blij dat ik in ieder geval nu vrijgezel ben.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:22:58 #37
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62636629
quote:
Ook heb ik rijlessen gehad, maar daar ben ik toen steeds voor gezakt. Ik heb heel erg examenvrees en ik moet nu staatsexamen doen.
Nog steeds geen rijbewijs dus.
quote:
Ja, nog met Nadia, Lieke en Ricardo de butler, daar lach ik me suf mee. Ik ga vaak met hem stappen. Maar met Jaap heb ik nog het meest contact. Jaap is gewoon een hele aardige, gezellige gozer. Hij komt volgende week bij mij eten, dus ik moet veel eten in huis halen. Haha
Ze had toch heeeeeeeeelemaal niks met Jaap? Of trekken Jaap's centen haar nu? Of misschien mag ze in zijn show meedoen.
quote:
Achteraf gezien aan Brian. Er is een heleboel gebeurd en het naarste gevoel heb ik toch bij hem. Daarnaast ook ik dat ook met Huub. Ik zeg hem wel gedag, maar meer ook niet. Ik zie hem zeker niet als vriend. Huub is gewoon te ver gegaan in de Kooi. Hij zei bijvoorbeeld tegen mij: ‘Ik snap dat je vader overleden is, ik zou ook naar beneden springen met zo’n dochter.’ Ook toen de moeder van Eric was overleden toen dreigde hij om de foto van zijn moeder te verbranden. Dan ga je een grens over en zal ik nooit meer vrienden met je kunnen worden
Ze was toch zo blij dat Huub haar na de verbroken relatie belde!!!!
quote:
De andere villabewoners en jij zeiden altijd dat het tussen Claire en Huub geen echte liefde was. Zij zijn ondertussen wel nog steeds bij elkaar in tegenstelling tot Brian en jij. Hoe kijk je daar nu naar?
En wel naar de opening van Claire haar studio. Hoe hypocriet kun je zijn.
quote:
Het liep uit de hand er kon gewoon een dode vallen. Zo erg was het echt.
En de streamers maar uitlachen die zich zorgen maakte.
quote:
Ik hou wel van erotisch dansen, maar ik dans niet in m’n ondergoed of zonder top.
Het is nog minder dan ondergoed hahahaha
quote:
Wat vond je het schokkendste moment uit de Gouden Kooi?
Het moment dat Jaap ging kotsen en daarna zijn eigen kots opdronk. Dat vond ik echt niet normaal. Ik hield het niet meer. En toen Jaap ging poepen en daarna zijn kont met de dekens afveegde. Dat trok ik echt niet, maar dat liet ik natuurlijk niet merken, want dan liet je je zwakke plek zien. Toen dacht ik wel zijn er nog grenzen hier? Nee… Ik moest ook wel echt even wennen aan al die hoeren die langs kwamen.
Dus niet de zgn aanranding van Huub was het schokkendste. En de hoeren hahahaha Een goeie die het zegt.
Snooker is top!!!
pi_62636778

We hebben allemaal een keer een psychologisch gesprek gehad. Maar ik denk dat er wel meer begeleiding had moeten zijn. Zeker als je kijkt naar een jongen als Brian. Die ging er zo aan onderdoor en hij heeft ook maar een psychologisch gesprek gehad. Ik wil zelf eigenlijk ook nog wel psychologische hulp. Gewoon, omdat ik het fijn vind. Ik zie dat niet als iets fouts ofzo. Ik denk dat het heel goed is na zo’n heftige ervaring. Ik hoopte dat we meer hulp zouden krijgen, maar dat is er niet helemaal.

Hé Coach.... Work to do !

Wat een schril contrast met hoe ze in de kooi reageerde op hulp.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_62637408
Amanda had wel een relatie met Rogier , voor ze de kooi inging.
Ze is alleen gevraagd , omdat Nena geen seks wilde, en Brian niet zonder kon.
Eigenlijk draaide de boel om Brian, die moest er tot het einde in blijven,maar redde het nauwelijks, vandaar iemand voor de seks, Amanda dus.
Verder werden regels aangepast, om Brian koest te houden, en we zagen wat er gebeurde, klappen, meppen etc.. maar ja, hij moest erin blijven, vandaar dat Amanda ook overal haar zin in kreeg, alles mocht eens uitkomen.bij een voortijdig vertrek van Amanda.(want die zou haar mond niet houden)
Alles draaide om geld, waarom denkt men dat Brian die 50.000 euro won.
De echte psycholoog was al lang vertrokken, na 2 maanden al, Anita had een rolletje in GTST, dus..
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:02:23 #40
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62637858
De echte psycholoog is na 2 maanden vertrokken omdat tijdens de screening hij mensen afkeurde en tegen zijn advies in er toch inkwamen. Hij wenste niet langer zijn goede naam op het spel te zetten.

Amanda heeft door haar domme verliefdheid verloren. Als zij Brian wegens fysiek geweld wel had laten verwijderen en na aangeven van Palma bij de buren niet had ontkend, had ze een heel goed statement kunnen maken, ook naar haar zus. Het had haar heel veel steun en fans opgeleverd.
Snooker is top!!!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:10:09 #41
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62638042
quote:
Ik denk dat als je getrouwd bent een kind hebt dat de stap om uit elkaar te gaan veel groter is, maar dat betekent niet dat je relatie goed is. Nadia en Dennis zijn ook nog bij elkaar, maar wat ik merk is dat ze allemaal heel erg hun eigen levens hebben.
Fijn zo'n vriendin die een bommetje onder je relatie probeert te leggen.
Snooker is top!!!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:17:14 #42
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62638207
volgens mij kan Amanda er niet zo goed tegen dat we eigen levens hebben.....

heb haar al ge sms et, wat dit te betekenen heeft en wat er van waar is.....

wel gezegd dat het een beetje jammer is...kijken hoe ze terug reageert
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_62638311
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 12:17 schreef Huubdgk het volgende:

vast een groet, meer contakt hebben jullie toch niet
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:29:38 #44
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62638550
*zucht*
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:29:46 #45
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62638558
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 12:17 schreef Huubdgk het volgende:

Amanda's mening betreffende, dat Claire, Huub nooit voor haar alleen zal hebben,is waarschijnlijk gebaseerd op je eigen uitlatingen aangaande monogamie.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:45:45 #46
38396 mazaru
pi_62638977
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:28 schreef Nostalgist het volgende:

Hé Coach.... Work to do !

Wat een schril contrast met hoe ze in de kooi reageerde op hulp.....
Herinnert u zich deze nog?

vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:50:02 #47
38396 mazaru
pi_62639106
En deze?

Echt hoor.
Die is beyond help
pi_62639138
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 12:45 schreef mazaru het volgende:

[..]

Herinnert u zich deze nog?

[ afbeelding ]
De beelden bij de woorden !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_62639169
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 12:50 schreef mazaru het volgende:
En deze?
[ afbeelding ]

Echt hoor.
Die is beyond help
[ afbeelding ]
Die kop van Bart ook. Zo van Wtf
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:52:32 #50
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62639180
Er had ook een onpartijdige professionele persoon ingezet moeten worden. Als je de vrije keuze hebt, dan kies je ook daarvoor. Raar is het niet.
pi_62639303
[quote]Op vrijdag 24 oktober 2008 12:51 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

De beelden bij de woorden !

[/quote)

die kop van Dieene....lachen
pi_62639469
Heeft iemand het sexfilmpje van Brian en amanda in de camping in mei 2007?..........Ik vond het grappig van je zag hoe Amanda rood werd.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:04:21 #53
38396 mazaru
pi_62639563
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 12:29 schreef spapaars het volgende:

[..]

Amanda's mening betreffende, dat Claire, Huub nooit voor haar alleen zal hebben,is waarschijnlijk gebaseerd op je eigen uitlatingen aangaande monogamie.
Of op het feit dat haar vriendje, haar ware liefde, degene waar zij tenminste een echte relatie mee had, pappie gaat worden bij een ander
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:06:38 #54
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62639627
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Er had ook een onpartijdige professionele persoon ingezet moeten worden. Als je de vrije keuze hebt, dan kies je ook daarvoor. Raar is het niet.
dat was echt WEL raar....ze luisterde niet eens naar hem,

als iemand toen wist hoe het was om van een dergelijk programma naar buiten te komen was hij het....

ik ken Bart als een behoorlijk evenwichtig, verstandig en objectief persoon....

zij gedroeg zich als een omhooggevallen, irritant, dom en onwetend kind in dat gesprek
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_62639703
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:06 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

als iemand toen wist hoe het was om van een dergelijk programma naar buiten te komen was hij het....

zij gedroeg zich als een omhooggevallen, irritant, dom en onwetend kind in dat gesprek
Precies, dat ja. Zou ze gedacht hebben dat "haar milieu" haar wel zou beschermen ?
Nog antwoord gehad op je sms toevallig ?
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:14:37 #56
135305 beequeen
Lost.
pi_62639873
Dieene tegen Brian: Jullie hebben een ruhlaasie.........

Filmpje.
― Mark Twain
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:16:02 #57
38396 mazaru
pi_62639931
quote:

[..]

Niet alleen in dat gesprek hoor

† In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:18:09 #58
135305 beequeen
Lost.
pi_62640002
Die gifjes van Mazaru, vooral die met dat kroontje....priceless

Alleen al door die gifjes mis ik DGK.
― Mark Twain
pi_62640106
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:18 schreef beequeen het volgende:
Die gifjes van Mazaru, vooral die met dat kroontje....priceless

Alleen al door die gifjes mis ik DGK.
wij willen streams
pi_62640280
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:21 schreef hondjes het volgende:

[..]

wij willen streams
pi_62640335
[quote]Op vrijdag 24 oktober 2008 13:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

[/quote)

24 uur Ribas
pi_62640411
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:28 schreef hondjes het volgende:
[quote]Op vrijdag 24 oktober 2008 13:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

[/quote)

24 uur Ribas
YEAH !!!!!!!!!!!!!

pi_62640498
En wel naar de opening van Claire haar studio. Hoe hypocriet kun je zijn...................

nee, hoe hypocriet kun je wezen om Amanda uit te nodigen !!!!!!!!!!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:33:48 #64
135305 beequeen
Lost.
pi_62640515
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:21 schreef hondjes het volgende:

wij willen streams
DGK valt niet te toppen, zeker niet door CBML. Toen Brian op bezoek was is dat hok vertelden ze dat ze om een uur of 13.00 hun nest uitkomen en om 04.00 uur naar bed gaan. Voor mij geen streams, dank je.
― Mark Twain
pi_62640581
quote:

[..]

waarom belde je haar dan direct nadat haar verkering uit was? medeleven? dacht het niet, eerder sensatie. net als het uitnodigen voor de opening...
pi_62640706
Toch leuk!
Amanda moet eens nodig door FOK! geïnterviewd worden.
Go hard or go home
pi_62640720
dit is ook natrappen Huub !
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:44:29 #68
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62640809
Het was Amanda die in een eerder interview voor Panorama zei dat ze niets meer met de andere te maken wilde hebben. Ze had niets met ze en het waren niet haar vrienden. HUUB heeft dat NOOIT gezegd. Toen Huub belde en Claire haar uitnodigde had ze vriendelijk kunnen bedanken. Dus waarom de intenties van Huub en Claire in twijfel trekken terwijl je het gesprek en het aannemen van de uitnodiging door Amanda in twijfel zou moeten trekken
Snooker is top!!!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:46:58 #69
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62640870
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:41 schreef Hobby het volgende:
dit is ook natrappen Huub !
Dat is geen natrappen. Huub en ook Eric hebben haar dat ook recht in het gezicht gezegd dat ze zich gedroeg als een omhooggevallen irritant mens.
Snooker is top!!!
pi_62641088
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:46 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Dat is geen natrappen. Huub en ook Eric hebben haar dat ook recht in het gezicht gezegd dat ze zich gedroeg als een omhooggevallen irritant mens.
leg eens uit wat is het dan wel .
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:12:46 #71
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62641654
Het aantonen van tegenstrijdige uitlatingen.

Http://www.clipser.com/watch_video/202040
Snooker is top!!!
pi_62641771
hands up perfecte uitleg.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:18:24 #73
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62641847
quote:

[..]

Ik heb niets tegen Bart, vond het leuk dat hij toen gewonnen heeft, maar je gaat me toch niet vertellen dat hij objectief was. Ik zou het denk ik ook niet kunnen zijn, als ik vriendjes ben met een van de spelers. Slechte zet van de leiding.
Er zijn meer mensen die niet luisterden, jij luisterde ook bijna nooit naar een ander, maar tetterde ook altijd door een ander heen. Niets nieuws dus.
Ik vind dat Bart zich professioneler had kunnen opstellen en had bepaalde opmerkingen niet moeten maken. Hij was niet op bezoek ik een klooster, dat had hij wel moeten incalculeren. Ik neem aan dat hij wist hoe e.e.a daar aantoe ging. Ik moet je eerlijk zeggen, ik had hem vriendelijk bedankt voor zijn goede bedoelingen, maar misschien hadden ze geen keus.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:23:00 #74
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62641997
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:54 schreef Hobby het volgende:

[..]

leg eens uit wat is het dan wel .
Het is gewoon Huub.
Vandaag je geweldig vinden en morgen je de t@ring schelden, en je weer lief vinden. Geeft niet, is ook niet erg, maar de zwarte piet steeds naar een andere toeschuiven, onder aansporing van zijn adepten, vind ik wel minder intelligent, en beheerst. (oja, beheerst was hij eigenlijk ook niet).
Sorry Huub, in jouw soort ben je een beste brave kerel, maar blijf met beide beentje op de grond, ondanks de verheerlijking her en der. Je weet het misschien niet, maar mensen zijn wispelturig. Je weet van vandaag, maar je weet niet van morgen (zei mijn oma altijd).
pi_62642285
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:23 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het is gewoon Huub.
Vandaag je geweldig vinden en morgen je de t@ring schelden, en je weer lief vinden. Geeft niet, is ook niet erg, maar de zwarte piet steeds naar een andere toeschuiven, onder aansporing van zijn adepten, vind ik wel minder intelligent, en beheerst. (oja, beheerst was hij eigenlijk ook niet).
Sorry Huub, in jouw soort ben je een beste brave kerel, maar blijf met beide beentje op de grond, ondanks de verheerlijking her en der. Je weet het misschien niet, maar mensen zijn wispelturig. Je weet van vandaag, maar je weet niet van morgen (zei mijn oma altijd).
helemaal mee eens ,niets aan toe te voegen .klasse
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:32:14 #76
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62642340
Als iemand je wil begeleiden en handvaten wil geven voor een terugkeer buiten heeft dat m.i. niets te maken met partijdigheid of wel of niet objectief zijn. Je kunt het aanhoren en er mee doen wat je wilt, maar Amanda had de onbeschoftheid om gewoon van tafel weg te lopen.
Snooker is top!!!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:41:05 #77
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62642630
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:32 schreef sunny16947 het volgende:
Als iemand je wil begeleiden en handvaten wil geven voor een terugkeer buiten heeft dat m.i. niets te maken met partijdigheid of wel of niet objectief zijn. Je kunt het aanhoren en er mee doen wat je wilt, maar Amanda had de onbeschoftheid om gewoon van tafel weg te lopen.
Ik vond hem nou niet vriendelijk tegen haar doen. Ik kan me nog herinneren dat de anti-Amanda en -Brianfans het wel prachtig vonden van Bartje.
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:44:55 #78
135305 beequeen
Lost.
pi_62642771
Dieene kwam met de beste intenties binnen. Amanda gooide haar kont tegen de krib tijdens het laatste gesprek.

Eerste gesprek van Bart met Brian en Amanda.
― Mark Twain
pi_62642778
Ik weet ook nog dat de B&A fanatics boos waren. Terwijl als je gewoon feitelijk luisterde naar wat hij zei, hij helemaal geen verkeerde dingen zei. Hij had het over zijn ervaring. Amanda bleef maar hameren op de tijd die zij daar woonde en ging dat vergelijken terwijl zij toch minder over zich heen heeft gekregen dan Bart toendertijd. Al had ze daar 100 jaar gewoond.
Go hard or go home
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:46:24 #80
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62642837
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef beequeen het volgende:
Dieene kwam met de beste intenties binnen. Amanda gooide haar kont tegen de krib.

Eerste geprek van Bart met Brian en Amanda.
Ik weet wat ik gezien heb, hoef geen filmpje meer te zien. Ik zou er ook de schijt van krijgen op den duur.
pi_62642858
En het waren mooie beelden, meer niet...
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:58:08 #82
135305 beequeen
Lost.
pi_62643263
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:46 schreef ThunderBitch het volgende:

Ik weet wat ik gezien heb, hoef geen filmpje meer te zien. Ik zou er ook de schijt van krijgen op den duur.
Misschien zijn er andere die wel willen kijken. Je zit niet in je uppie op dit subforum.
― Mark Twain
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:59:46 #83
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62643326
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Misschien zijn er andere die wel willen kijken. Je zit niet in je uppie op dit subforum.
Geen probleem hoor. It's a free country. Ik heb nergens gezegd dat anderen het niet mogen. Ik heb onderhand wel genoeg gezien. Dus dat.
pi_62643355
Laten we niet vergeten dat Amanda ook getraumatiseerd is en was. Die zal wel gaan gillen elke avond als ze weer onder de wol kruipt.
Go hard or go home
pi_62644036
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:00 schreef noekje het volgende:
Laten we niet vergeten dat Amanda ook getraumatiseerd is en was. Die zal wel gaan gillen elke avond als ze weer onder de wol kruipt.
Harry van de ponyclub, zomaar dood in de sloot, draaaaamaaaaaa
pi_62644090
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Harry van de ponyclub, zomaar dood in de sloot, draaaaamaaaaaa
Omg, ja! Ja!
Go hard or go home
pi_62648471
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef beequeen het volgende:
Dieene kwam met de beste intenties binnen. Amanda gooide haar kont tegen de krib tijdens het laatste gesprek.

Eerste gesprek van Bart met Brian en Amanda.
Tja als ik ergens geen zin in heb doe ik er ook niet aan mee, vooral niet als iemand die nooit iets betekend heeft en wanhopig in de spotlights probeert te blijven mij gaat vertellen hoe het allemaal inelkaar zit!! en dan zwaar beledigd is als je het niet met hem eens bent
hoeveel spelfouten zijn hier toegestaan ???
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:43:27 #89
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62649233
leuk interview van Amanda, ik had echt niet verwacht dat zij nog contact met Jaap zou hebben, in de kooi spraken zij echt nooit met elkaar
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:55:19 #90
226422 dgklieke
pi_62652344
Interview Noordhollands Dagblad 22-10-2008

brian van de gouden kooi naar de ring

met dank voor de tip Sunny16947

[ Bericht 3% gewijzigd door dgklieke op 24-10-2008 21:44:54 ]
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:05:22 #91
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62652585
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:12 schreef Copycat het volgende:
Goed hè !!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:06:44 #92
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62654344
Even naar de televizierring gekeken. En wat dacht je wat. De uitslag van dgk stond op 4 van favoriete tv fragmenten.
Snooker is top!!!
pi_62654522
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 21:05 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Goed hè !!!
Stel nou dat Lieke morgen wakker wordt, in de spiegel kijkt, en er uitziet als Viola Holt.... Slik je al dat geneuzel van haar dan nog voor zoete koek, of is het toch grotendeels geiligheid?
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:30:41 #94
135305 beequeen
Lost.
pi_62654998
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 20:55 schreef dgklieke het volgende:
Interview Noordhollands Dagblad 22-10-2008

brian van de gouden kooi naar de ring
Oud nieuws of plaatsen ze dit artikel nog een keer in het plaatselijke sufferdje.
Ex-Gouden Kooi bewoners in de media # 8

FF scrollen naar 11.05 uur.

[ Bericht 6% gewijzigd door beequeen op 24-10-2008 22:37:07 ]
― Mark Twain
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:16:24 #95
226422 dgklieke
pi_62656337
22-10-2008 - Interview brian in Royal Rumble

met dank voor de tip Sunny16947

[ Bericht 16% gewijzigd door dgklieke op 25-10-2008 00:24:08 ]
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:24:59 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62656558
Een interview over blablabla en vriendin Amanda.

Dat laatste is er uitgeknipt of volgt er nog een stuk?
pi_62656830
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:24 schreef Copycat het volgende:

Zal er wel uitgeknipt zijn, ze zijn vergeten de intro aan te passen, denk ik.

Wat een aapmensen op die foto bij dat artikel trouwens, verschrikkelijk. Vraag me af wat het gezamenlijk IQ is van dat groepje ...
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:42:18 #98
226422 dgklieke
pi_62656920
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:24 schreef Copycat het volgende:

ik denk dat brian dat er uit heeft geknipt
sorry brian ik had pagina twee niet gezien ik heb het er bij gezet niet gelijk slaan hoor
bron http://www.brianaire.com/

[ Bericht 7% gewijzigd door dgklieke op 25-10-2008 00:29:05 ]
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:55:57 #99
173736 sunny16947
het kan altijd erger
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:57:44 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62657246
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:37 schreef Spaarne het volgende:[quote] Op vrijdag 24 oktober 2008 23:37 schreef Spaarne het volgende:
Zal er wel uitgeknipt zijn, ze zijn vergeten de intro aan te passen, denk ik.

Wat een aapmensen op die foto bij dat artikel trouwens, verschrikkelijk. Vraag me af wat het gezamenlijk IQ is van dat groepje ...
Ja, zoiets zal het wel zijn. Ben benieuwd wat er in de originele tekst stond.

Q: Je hebt in de kooi een relatie gekregen met Amanda. Hoe is het om nu samen buiten te zijn?
A: Goed! We waren natuurlijk zoveel bij elkaar dat we elkaar door en door hebben leren kennen en Amanda kan soms het vuur onder mijn nagels doen uitlopen, maar ook daarin heb ik me heel goed beheerst.
En ik kan die beheersing overbrengen in Amanda. Daar heeft ze heel veel respect en bewondering voor, dat ik naast alles wat ik al zo goed ben, ook dat goede in me heb.

Zelfs als hun IQ's bij elkaar worden opgeteld, kwalificeren ze zich niet voor het Mensa lidmaatschap .
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:16:17 #101
38396 mazaru
pi_62657639
quote:
Een van de belangrijkste lessen die ik geleerd heb van mijn trainer Hans Nijman is mijn explosiviteit en de zelfbeheersing ervan. Ik ben van nature heel gretig en wil graag knallen. Hans heeft daar nu meer controle ingebracht.
Ja, ja, hier zegt de goeroe dat Huub de ring uitgedragen moet worden, "hij gaat er uit in een rolstoel!!!"
That's the spirit!
Zo spreekt een man die van sport houdt
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:47:03 #102
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_62658230
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.ik wil wel sparren met hem.zonder boxhandschoenen,wel eff m'n nagels in top conditie krijgen
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 02:30:11 #103
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_62659558
Ik had een ideetje ,maar bij nader inzien toch maar niet..solly,trustehh

[ Bericht 40% gewijzigd door mooiiiiii op 25-10-2008 03:05:15 ]
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 02:40:37 #104
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62659645
op de vierde plaats als best bekeken programma.

zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:04:20 #105
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62663247
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 00:16 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ja, ja, hier zegt de goeroe dat Huub de ring uitgedragen moet worden, "hij gaat er uit in een rolstoel!!!"
That's the spirit!
Zo spreekt een man die van sport houdt
[ afbeelding ]
Die Huub op de achtergrond.... Die broek hangt bijna over zijn knieen..
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:16:11 #106
226422 dgklieke
pi_62668189
WEBLOG huub VRIJ WEEKEND 25-10

Het is nu zaterdagmiddag en ik ben subliem aan het genieten...

Heerlijk uitgeslapen, gisteren een werkelijk fantastische werkdag gehad. Het was een lange dag..een hele lange dag. Maar het was precies waarom ik zoveel van mijn werk hou!

En nu zowaar het hele weekend vrij! Vandaag dus een gat in de dag geslapen! Net lekker ff in de salon wezen kijken en naar de bakker gegaan om wat lekkers voor Claire en de meisjes van de salon te halen, iets lekkers voor mijzelf. Dus net lekker heerlijk in mijn eentje boven gegeten en ben nu aan het luisteren naar het concertgebouw orkest jubileum concert op Nederland 2.

Heb ooit toen ik voor een goed doel werkte daar geholpen bij het organiseren van een benefiet diner. Alle stoelen van de concert zaal eruit en tafels erin. Allemaal hoogwaardigheidsbekleders nationaal en internationaal uit de politiek waren aanwezig. Tot Koninging Noor aan toe..midden in de nacht toen iedereen weg was. Inclusief de tafels stond ik samen met de organisator van het benefiet diner in een totaal lege concert zaal. Geen stoelen geen tafels helemaal niets...

Die zaal heeft zo iets moois. Het is een van de mooiste concertzalen die er zijn, dit vanwege zijn internationale vermaarde akoestiek. Zoveel geschiedenis, zoveel cultuur.

Mocht ik mij in het begin van de avond al omkleden met mijn vader in smoking IN de chambrette van de dirigent. (waar ik ook nog wat in het boek heb geschreven waar alle gastdirigenten en solisten wat schrijven vlak voordat ze opgaan) Stond ik dus midden in de nacht op het podium in een totaal LEGE concertzaal. 1 moment om nooit te vergeten...

dus ik ben aan het genieten! Vnvnd lekker met Claire uit eten en naar de film, morgen gaan we naar Twente, lekker naar de sauna in Oldenzaal..

Wordt een top weekend!

later all!

ps heb veel vragen gekregen over het interview van Amanda...Ze moet zelf weten hoe ze zich uit in interviews. Ben dan altijd blij dat ik mij nooit negatief uitlaat in de media over oud miljonairs uit de Gouden Kooi. Voor mij is het spel over en alles wat daar gebeurt is ook. Ik gun iedereen het beste en een mooie toekomst.....Als mensen denken te weten hoe het bijvoorbeeld tussen mij Claire gaat terwijl ze van niets weten schaar ik ze gewoon onder de grote hoop mensen die over van alles een mening hebben zonder dat ze er iets van af weten...
bron
pi_62673644
tvp
Make my day!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:29:38 #108
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62675270
oeh Huub gaat morgen naar de sauna, dat wordt vechten!
pi_62676391
Morgen misschien Brian KO
pi_62676597
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:17 schreef blomst het volgende:
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:31:07 #111
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62678003
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 21:29 schreef Suikeroom het volgende:
oeh Huub gaat morgen naar de sauna, dat wordt vechten!
pi_62678476
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, zoiets zal het wel zijn. Ben benieuwd wat er in de originele tekst stond.

Q: Je hebt in de kooi een relatie gekregen met Amanda. Hoe is het om nu samen buiten te zijn?
A: Goed! We waren natuurlijk zoveel bij elkaar dat we elkaar door en door hebben leren kennen en Amanda kan soms het vuur onder mijn nagels doen uitlopen, maar ook daarin heb ik me heel goed beheerst.
En ik kan die beheersing overbrengen in Amanda. Daar heeft ze heel veel respect en bewondering voor, dat ik naast alles wat ik al zo goed ben, ook dat goede in me heb.

Zelfs als hun IQ's bij elkaar worden opgeteld, kwalificeren ze zich niet voor het Mensa lidmaatschap .
Ik zie net dat Brian op z'n site nog steeds de vakantiekiekjes heeft staan van Dubai en Spanje. Alleen heeft ie Amanda er vakkundig uitgesloopt. Alleen op de foto's met Patrick Kluivert staat ze nog, maar dat zal meer zijn omdat ie zo trots is op z'n foto's met Kluivert.
pi_62678515
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:17 schreef blomst het volgende:
  zondag 26 oktober 2008 @ 02:36:00 #114
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62680541
Was me al eerder opgevallen. Alleen zijn er nog geen kiekjes van Tamara bij gekomen.
Snooker is top!!!
  zondag 26 oktober 2008 @ 03:12:44 #115
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_62681137

[ Bericht 100% gewijzigd door mooiiiiii op 26-10-2008 03:15:45 (Dubbel geplaatst) ]
  zondag 26 oktober 2008 @ 03:13:24 #116
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_62681143
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 03:12 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Ja ,heel veel meiden vinden Huub interessant,en gelijk hebben ze...
pi_62681770
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:16 schreef dgklieke het volgende:
WEBLOG huub VRIJ WEEKEND 25-10

Het is nu zaterdagmiddag en ik ben subliem aan het genieten...

Heerlijk uitgeslapen, gisteren een werkelijk fantastische werkdag gehad. Het was een lange dag..een hele lange dag. Maar het was precies waarom ik zoveel van mijn werk hou!

En nu zowaar het hele weekend vrij! Vandaag dus een gat in de dag geslapen! Net lekker ff in de salon wezen kijken en naar de bakker gegaan om wat lekkers voor Claire en de meisjes van de salon te halen, iets lekkers voor mijzelf. Dus net lekker heerlijk in mijn eentje boven gegeten en ben nu aan het luisteren naar het concertgebouw orkest jubileum concert op Nederland 2.

Heb ooit toen ik voor een goed doel werkte daar geholpen bij het organiseren van een benefiet diner. Alle stoelen van de concert zaal eruit en tafels erin. Allemaal hoogwaardigheidsbekleders nationaal en internationaal uit de politiek waren aanwezig. Tot Koninging Noor aan toe..midden in de nacht toen iedereen weg was. Inclusief de tafels stond ik samen met de organisator van het benefiet diner in een totaal lege concert zaal. Geen stoelen geen tafels helemaal niets...

Die zaal heeft zo iets moois. Het is een van de mooiste concertzalen die er zijn, dit vanwege zijn internationale vermaarde akoestiek. Zoveel geschiedenis, zoveel cultuur.

Mocht ik mij in het begin van de avond al omkleden met mijn vader in smoking IN de chambrette van de dirigent. (waar ik ook nog wat in het boek heb geschreven waar alle gastdirigenten en solisten wat schrijven vlak voordat ze opgaan) Stond ik dus midden in de nacht op het podium in een totaal LEGE concertzaal. 1 moment om nooit te vergeten...

dus ik ben aan het genieten! Vnvnd lekker met Claire uit eten en naar de film, morgen gaan we naar Twente, lekker naar de sauna in Oldenzaal..

Wordt een top weekend!

later all!

ps heb veel vragen gekregen over het interview van Amanda...Ze moet zelf weten hoe ze zich uit in interviews. Ben dan altijd blij dat ik mij nooit negatief uitlaat in de media over oud miljonairs uit de Gouden Kooi. Voor mij is het spel over en alles wat daar gebeurt is ook. Ik gun iedereen het beste en een mooie toekomst.....Als mensen denken te weten hoe het bijvoorbeeld tussen mij Claire gaat terwijl ze van niets weten schaar ik ze gewoon onder de grote hoop mensen die over van alles een mening hebben zonder dat ze er iets van af weten...
bron
Met zo n CV toch als telefoonverkoper en koffiejuf eindigen................. hoe is het mogelijk
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:32:53 #118
202348 Susi
Temple of Love
pi_62682927
quote:
MSN Starlounge kwam Amanda Balk (20) tegen op een feestje in Amsterdam. Amanda zat 16 maanden lang in de Gouden Kooi, de langstlopende realityshow ter wereld. Wij vroegen haar het hemd van het lijf...

Wat waren je verwachtingen ervan destijds?
Ik had niet veel verwachtingen, ik keek eigenlijk weinig naar de serie en stelde me gewoon blanco op ten opzichte van de bewoners. Wel was ik van plan om mijn diploma’s daar te gaan halen en dat heb ik ook gedaan. Ik heb m’n nagelstyliste- en visagie diploma gehaald. En ik heb een paaldanscursus gevolgd en piano leren spelen. Ook heb ik rijlessen gehad, maar daar ben ik toen steeds voor gezakt. Ik heb heel erg examenvrees en ik moet nu staatsexamen doen.

Achteraf gezien aan Brian. Er is een heleboel gebeurd en het naarste gevoel heb ik toch bij hem. Daarnaast ook ik dat ook met Huub. Ik zeg hem wel gedag, maar meer ook niet. Ik zie hem zeker niet als vriend. Huub is gewoon te ver gegaan in de Kooi. Hij zei bijvoorbeeld tegen mij: ‘Ik snap dat je vader overleden is, ik zou ook naar beneden springen met zo’n dochter.’ Ook toen de moeder van Eric was overleden toen dreigde hij om de foto van zijn moeder te verbranden. Dan ga je een grens over en zal ik nooit meer vrienden met je kunnen worden.

Ben je al op kraamvisite geweest bij Nadia en Dennis?
Ja natuurlijk! En Nadia is ook met de kleine bij mij thuis geweest.

Je bent na de Kooi gaan samenwonen met Brian. Hoe was dat?
Als je net buiten komt is het heel heftig. Je leert iemand echt anders kennen. Men zei altijd dat iedereen anders is buiten, maar dat geloofde ik nooit, omdat ik zelf altijd heel erg mezelf ben geweest en dan verwacht je dat ook van andere. Daar heb ik me erg in vergist. Helemaal bij Brian.

Veranderde jullie relatie toen er geen camera’s meer bij waren?
Hij was in de Kooi al agressief, maar buiten was het op een gegeven moment echt niet meer te doen voor mij. Ik was echt ontzettend verliefd op die gozer, maar die agressie trok ik op een gegeven moment niet meer. Daarnaast belazerde hij me ook. Hij ging vreemd bij het leven en maakte z’n ex zwanger, terwijl hij met mij was. Toen dacht ik, waar ben ik ingetrapt?

Had Brian het erg moeilijk met het feit dat hij na wekenlang de gedoodverfde winnaar te zijn geweest, uiteindelijk toch niet heeft gewonnen?
Brian had het heel erg moeilijk mee. Hij kwam daar ook helemaal niet meer uit. Ik ben iemand die zoiets heeft, het is gebeurd. Terecht dat je er doorheen bent, maar Huub en ik hebben ook verloren en we gaan nu weer door. Probeer het positieve eruit te halen en we gaan een nieuw avontuur aan. Ga verder! Hij bleef heel lang in het negatieve hangen.

Hoe verwekte jij het feit dat je verloren hebt?
Ik had er nooit zo lang over nagedacht. Ik dacht iedereen speelt zijn spel, de een nog smeriger dan de ander en ik dacht als ik win, win ik en anders niet. Heel simpel. In de Gouden Kooi sloeg Brian mij ook al regelmatig, maar daar hield ik altijd m’n mond over. Ik gunde die gozer alles omdat ik wist hoe graag hij wou winnen en ging daar mezelf helemaal in voorbij.

Maar lichamelijk geweld was toch verboden in de Gouden Kooi?
De regels omtrent het slaan waren snel het raam uit. Iedereen sloeg elkaar. Tussen Brian en mij gebeurde het heel vaak onder de dekens en achter de schermen vroegen ze daar dan naar en ook fans die de via internet volgde, maar ik heb altijd mijn hand boven zijn hoofd gehouden. Ik dacht als ik het toegeef dan ligt hij er meteen uit. Ik was blind van verliefdheid. Ik dacht het buiten anders zou gaan. Ik zat gewoon op een roze wolk. Ik dacht dat Claire op een roze wolk zat, maar ik zat nog veel hoger.

Greep de productie ooit in bij ruzies in de villa?
Er werd heel vaak ingegrepen door de productie. Zeker op het laatst werd het een dagelijks ritueel dat de hele productie naar binnen stormde. Het was gewoon niet meer te doen. We zaten daar te lang en trokken het niet meer met elkaar. Het liep uit de hand er kon gewoon een dode vallen. Zo erg was het echt.

Wat voor reacties krijg je sinds je weer buiten bent?
Ik krijg nog erg veel aandacht, vooral op straat. Dat is heel heftig. Ik heb wel tijden gehad dat ik het moeilijk vond, maar over het algemeen vind ik het leuk. Het is natuurlijk erg wennen. Ik heb 16 maanden in de Kooi gezeten en ik ben een beetje schuw geworden. Normaal zou ik overal gaan dansen, maar nu weet ik dat iedereen op me let. De reacties zijn wel voornamelijk heel positief. Ik kan de negatieve reacties op een hand tellen. Ik krijg heel veel respect van mensen. Maar dat is voor iedereen anders. Ik was ook in Spanje toen Huub klappen kreeg. Dus ik ben erg blij met hoe mensen op mij reageren. Ik heb laatst een gouden hangertje gekregen van een aantal fans met de tekst "In ons hart, van je maatjes’’. Ik heb ook een fandag gehad dus dat is allemaal heel erg leuk.

Waar woon je nu?

Waar ben je nu mee allemaal bezig?
Ik treed nog steeds op en ga een single uitbrengen met een videoclip, getiteld ‘Bye Boy’. Ook ga ik een eigen beautysalon beginnen in Amsterdam-Zuid. Ik wil graag een lopende zaak erbij. En ik heb nog wat andere leuke dingen in het vooruitzicht, maar daar kan ik nog niet veel over zeggen.

Hoe ziet een optreden van Amanda eruit?
Tijdens mijn optredens ga ik eerst zingen. Nu doe ik twee covers, maar straks m’n eigen single en daarna doe ik een paaldansact. Ik sluit dan af met een meet&greet. Ik heb in het verleden veel optredens gedaan met Brian. We werden veel samen geboekt, maar die boekingen doe ik niet meer. Ik heb nu ook alleen opgetreden bij Mysteryland en Pleasure Island en dat vond ik heel leuk voor zoveel mensen.

Jouw hondje overleed toen je in de Gouden Kooi zat.
Heb je al een nieuwe gekocht?
Ik heb nog geen nieuwe, want ik vind het best wel moeilijk. Ik wil wel weer graag hondje voor m'n andere hondje, maar geen Chihuahua meer, want dat zou een soort vervanging zijn en dat is er niet. Dus nu wil ik een Pinkeneesje gaan kopen.

Zou je ooit nog aan een reality-programma meedoen?
Ik zou niet meer aan zoiets meedoen. Ik ben bijvoorbeeld gevraagd voor ‘Can’t buy me love’, maar Ik zag er helemaal niks in. Ik vind het concept helemaal niet leuk. Het programma scoort ook totaal niet.

Tot slot. Wat vond je het schokkendste moment uit de Gouden Kooi?
Het moment dat Jaap ging kotsen en daarna zijn eigen kots opdronk. Dat vond ik echt niet normaal. Ik hield het niet meer. En toen Jaap ging poepen en daarna zijn kont met de dekens afveegde. Dat trok ik echt niet, maar dat liet ik natuurlijk niet merken, want dan liet je je zwakke plek zien. Toen dacht ik wel zijn er nog grenzen hier? Nee… Ik moest ook wel echt even wennen aan al die hoeren die langs kwamen. Ik dacht echt wat is dit? Maar dat was ook wel echt het leuke. Er waren gewoon geen grenzen en dat wilden we ook wel zo. We wilden gewoon een programma maken wat mensen nooit meer zouden vergeten. Ook al was het te smerig voor woorden, want dat was het.
Bron : Msn Starlounge
pi_62683741
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:36 schreef sunny16947 het volgende:
Was me al eerder opgevallen. Alleen zijn er nog geen kiekjes van Tamara bij gekomen.
Die zijn waarschijnlijk ook al uit elkaar
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:21:47 #120
226422 dgklieke
pi_62699143
Brian Kubatz: Van de Kooi naar de Ring..
ik kreeg net te horen dat hij in de eerste ronde uit was,en flink klappen heeft gehad,eindelijk gerechtigheid!
bron
http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=f11a914371aa3cf022f829579f19c48a&threadid=25116&perpage=15&pagenumber=1
pi_62699458
Ik ben niet haatdragend, maar Brian die klappen krijgt, is altijd goed nieuws!
Make my day!
  zondag 26 oktober 2008 @ 21:45:54 #122
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62702326
Brian van de gouden kooi verliest door ref stoppage

http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=41696
Snooker is top!!!
  zondag 26 oktober 2008 @ 22:11:08 #123
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62703307
Volgens berichten:

brain is meteen als een dolle hond gaan knokken maar de tegenstander had zoiets van laat maar ff en daarna kreeg brain een ongelofelijke knal waardoor hij viel en bij overeind gekomen te zijn kreeg ie er nog een bovenop waardoor hij voor de 2e keer viel waardoor hij door ko niet de 1e ronde kon afmaken. Hij werd aangekondigd met the golden boy maar is met de staart tussen zijn benen afgedropen!! het publiek heeft hem uitgejoeld.
Snooker is top!!!
pi_62703475
Gelukkig kan hij zich nu niet meer op amanda afreageren.
Geniet van je bericht sunny , gun iedereen wat maar een brian met zijn losse handjes echt helemaal niks
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_62704261
Zijn daar geen beelden van?
pi_62704508

sorry

nee, echt

Go hard or go home
pi_62705685
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:11 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens berichten:

brain is meteen als een dolle hond gaan knokken maar de tegenstander had zoiets van laat maar ff en daarna kreeg brain een ongelofelijke knal waardoor hij viel en bij overeind gekomen te zijn kreeg ie er nog een bovenop waardoor hij voor de 2e keer viel waardoor hij door ko niet de 1e ronde kon afmaken. Hij werd aangekondigd met the golden boy maar is met de staart tussen zijn benen afgedropen!! het publiek heeft hem uitgejoeld.
Is het heel erg, dat ik hiervan geniet!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_62705903
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:11 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens berichten:

het publiek heeft hem uitgejoeld.
Alweer
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:22:51 #129
38396 mazaru
pi_62705943
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:15 schreef petraa het volgende:

[..]

Daar moet op gedronken worden hihahooooo
pi_62706104
wat erg voor hem
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:31:55 #131
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62706191
Ben reuze benieuwd of er nog filmpjes van opduiken.
Snooker is top!!!
pi_62706238
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:35 schreef 1299 het volgende:
Zijn daar geen beelden van?
was het aan het lezen en dat wilde ik ook vragen

maar waarschijnlijk niet dus, misschien komen ze nog
pi_62706254
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:15 schreef petraa het volgende:

[..]

Ja dat is erg...hihihi...geen beter vermaak dan leedvermaak
Hangplek voor vrije gedachten
pi_62706467
Brian

Ik baal nu als een stekker.... dat ik er niet was
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:49:42 #135
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62706688
Ik hoop maar dat Anita hem buiten de ring op stond te wachten. Want dat heeft hij nu wel nodig. Tennissen niet, dgk niet, rappen niet, djen niet, kickboxen niet. Hoeveel nederlagen kan een mens verdragen pffffffffff
Snooker is top!!!
pi_62706713
Hij krijgt toch wel een beker mee!
Go hard or go home
pi_62707217

Tja...dit keer was het een echte tegenstander, geen Huubje die 30 kilo lichter is, of een of andere ingehuurde beginneling. Het was te verwachten dat ie ook hierin zou gaan falen, hij had al vanaf het begin een verkeerde instelling wat vechtsporten betreft.

Nu maar hopen dat er snel een filmpje op youtube komt
  † In Memoriam † maandag 27 oktober 2008 @ 00:18:50 #138
128220 Peter6000
pi_62707244
Wat een haat weer.

Jullie onbeschofte goeroe Huub heeft aangegeven dat het triest is nu nog met een televisieprogramma bezig te zijn dat al bijna een half jaar afgelopen is.
  maandag 27 oktober 2008 @ 00:20:59 #139
226422 dgklieke
pi_62707278
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:50 schreef noekje het volgende:
Hij krijgt toch wel een beker mee!
  maandag 27 oktober 2008 @ 01:16:09 #140
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_62707970
Wij vieren feest ,tis uit met de malaise,want het is weer tijd voor de polonaise..
Hoe het verder gaat weet ik niet..Gefeliciteerd winnaar van de wedstrijd...
  maandag 27 oktober 2008 @ 01:17:41 #141
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_62707980
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:49 schreef sunny16947 het volgende:
Ik hoop maar dat Anita hem buiten de ring op stond te wachten. Want dat heeft hij nu wel nodig. Tennissen niet, dgk niet, rappen niet, djen niet, kickboxen niet. Hoeveel nederlagen kan een mens verdragen pffffffffff
En dichten niet..
  maandag 27 oktober 2008 @ 01:20:12 #142
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62707996
wat zijn dit voor een VOL en Nowlive comments hier

waar blijft Lisa_1948 met de taart? vieren jullie het 1malig? niet vergeten om op zn hyves te gaan spammen heh
pi_62708114
Hyves Brian :
Anouk (48)
gisteren, 22:14

Ondanks dat je verloren heb, ging je wel lekker hoor!!! Ben trots op je!!!
dikke knuf

wat ging er dan lekker?? Die 2 harde klappen ?????? Je hebt fans en je hebt fans... haha
  maandag 27 oktober 2008 @ 01:43:19 #144
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_62708138
Gedicht .rian..
M'n kaken zijn rood.ik heb hoge nood,
Ik ga nu snel naar Tamara rennen om haar nog eens extra te verwennen,
Als mijn dunne beentjes me kunnen dragen weliswaar,
maar anders kom ik op een andere manier wel klaar.

Deze nederlaag zet ik om in een goede rep,
als ik er de kracht nog voor heb..
p.s Deze zin heb ik ook gepiktvan een BN ner...
YO rian

[ Bericht 0% gewijzigd door mooiiiiii op 27-10-2008 01:44:29 (spelfout) ]
  maandag 27 oktober 2008 @ 01:46:06 #145
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_62708156
Naaktslakken eten ....fans,enjoy
pi_62708797

pi_62708841
mag ik ook even mee lachen, dat brian ko is gegaan.
pi_62708845
quote:
wat is het toch een vreselijke sport, ik snap niet dat mensen dit leuk vinden om naar te kijken

wat een agressie.......
pi_62708847
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 06:05 schreef hondjes het volgende:
mag ik ook even mee lachen, dat brian ko is gegaan.
ja dat mag........ dat dan weer wel
pi_62709140
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:31 schreef agter het volgende:
en ook nog legale klappen
pi_62709355
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 01:20 schreef Suikeroom het volgende:
wat zijn dit voor een VOL en Nowlive comments hier

waar blijft Lisa_1948 met de taart? vieren jullie het 1malig? niet vergeten om op zn hyves te gaan spammen heh
Wat is dit voor een Viva reactie dan? Boehoe..

Leuke sport, ziet er echt schattig uit. Eén gelukje, hij mocht er wel voor bij een buffet staan in Brazilië.
Go hard or go home
pi_62709788
zo eindelijk gerechtigheid, en hij doet het toch zelf....
  maandag 27 oktober 2008 @ 10:24:43 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62711604
Hè, ik had hem eindelijk wel eens een succesje gegund.

Oh nee.
  maandag 27 oktober 2008 @ 10:32:03 #155
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62711799
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:31 schreef agter het volgende:
Hij is er niet heengegaan om geaaid te worden, neem ik aan. Ik houd niet van dit soort sporten, maar hij is in ieder geval geen pussy, hij gaat het aan. Uiteindelijk kan er maar 1 winnen, it's the name of the game.

Ik ben ook niet haatdragend.
  maandag 27 oktober 2008 @ 10:42:50 #156
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62712066
Jammer dat er geen geluid bij de foto's is. Had het publiek wel even willen horen hahahahaha
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † maandag 27 oktober 2008 @ 10:55:18 #157
135305 beequeen
Lost.
pi_62712403
Ik lees het nu pas, wat een feest.
Deze MOTHERFOCKING SHIT kon hij natuurlijk niet rapporteren hè? Zou hij ook gehuild hebben, net als na de lowkick van Nena?

Filmpje
― Mark Twain
pi_62712482
Kom net terug van een vakantie Thailand. Veel Muay Thaibox wedstrijden bezocht. Is erg leuk, lokale sfeer. Vooral veel wedstrijden gezien die een lokale aangelegenheid zijn, het ene dorpje tegen het andere dorpje. De mensen helemaal fanatiek hun dorpeling aanmoedigen enzo.

Maar goed, van die ervaring kan ik je vertellen dat Brian niet eens tegen zo'n dorpeling kans maakt. Brian is te zwaar/ beweegt niet snel genoeg. Houdt zijn dekking te laag (zie foto's). En ook zijn houding is niet goed. Hij staat te rechtop.

Een paar weken geleden was ik nog een N00b, maar nu weet ik er alles van!!!
Make my day!
  maandag 27 oktober 2008 @ 10:59:23 #159
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62712529
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 10:55 schreef beequeen het volgende:
Ik lees het nu pas, wat een feest.
Deze MOTHERFOCKING SHIT kon hij natuurlijk niet rapporteren hè? Zou hij ook gehuild hebben, net als na de lowkick van Nena?

Filmpje
En mensen met dit soort reakties denken dat ze cbml kunnen volgen? Tang en varken, ring a bell???
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:02:19 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62712619
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 10:59 schreef ThunderBitch het volgende:
En mensen met dit soort reakties denken dat ze cbml kunnen volgen? Tang en varken, ring a bell???
Wat slaat er precies als een tang op een varken en wat hebben reacties in een topic over oud-DGKers precies te maken met het al dan niet kunnen volgen van CBML? Het rings geen bell, zeg maar.
  † In Memoriam † maandag 27 oktober 2008 @ 11:05:35 #161
135305 beequeen
Lost.
pi_62712705
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 10:59 schreef ThunderBitch het volgende:

Volgens mij ben je nog niet goed wakker. Het gaat hier over oud-DGKers en niet CBML. Neem een kop koffie.
― Mark Twain
  † In Memoriam † maandag 27 oktober 2008 @ 11:12:33 #162
135305 beequeen
Lost.
pi_62712893
Is dat niet Amanda links bovenin?

― Mark Twain
pi_62713059
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:

[ afbeelding ]
Volgens mij niet
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:18:46 #164
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62713061
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 08:20 schreef noekje het volgende:

[..]

Wat is dit voor een Viva reactie dan? Boehoe..

Leuke sport, ziet er echt schattig uit. Eén gelukje, hij mocht er wel voor bij een buffet staan in Brazilië.
ik bedoel I couldnt care less, als je hier zo fanatiek blij om bent dan zit het toch wel heel erg diep bij jullie
pi_62713230
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:18 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ik bedoel I couldnt care less, als je hier zo fanatiek blij om bent dan zit het toch wel heel erg diep bij jullie
Nee, jij hebt het er helemaal niet druk mee. Al maanden niet, maar wel alles bijlezen, mekkeren over Hyves spammen en praten over Liesje. Gelukkig zit dat allemaal aan de oppervlakte.
Huub gaat naar de sauna. 'Oeh, dat wordt vechten!'
Ja, uh uh. You couldn't care less.

Ach, mooi man. Brian wilde batsen en hij kreeg batsen. It's all in the game.
Go hard or go home
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:31:47 #166
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62713450
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:24 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee, jij hebt het er helemaal niet druk mee. Al maanden niet, maar wel alles bijlezen, mekkeren over Hyves spammen en praten over Liesje. Gelukkig zit dat allemaal aan de oppervlakte.

het enige topic wat ik over DGK lees zijn die hier op fok, omdat het bij het CBML gedeelte staat.. en ik kan je vertellen dat het geen dagelijkse bezigheid is.. en mensen die hier komen een beetje prikkelen is leuk, en daar hoort Huub tegenwoordig ook bij heh

ik wil verder jullie plezier ook niet ontnemen hoor
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:32:31 #167
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62713472
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat slaat er precies als een tang op een varken en wat hebben reacties in een topic over oud-DGKers precies te maken met het al dan niet kunnen volgen van CBML? Het rings geen bell, zeg maar.
Okay, even uitleggen. Het is ook niet gemakkelijk.
Wie een schopje van Nena vergelijkt met een echte kickboxwedstrijd en daar een reaktie aan koppelt over huilen, kan zeker niet in staat zijn om CBML te volgen (zeker niet zonder streams om meer uitleg te krijgen door extra beelden).

Al de zgn vreedzame mensen die zo tegen "geweld" zijn, maar o zo genieten en zowat klaarkomen omdat iemand klappen heeft gehad (wat normaal is in zo'n wedstrijd ) hebben wat mij betreft hun profiel weer eens bijgewerkt. But who said, life was easy?

Het was zijn eigen keuze om klappen te incasseren, dus daar zal hij niet over huilen. Hij heeft meegedaan, en verloren, zoals vele anderen.
pi_62713484
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:31 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

het enige topic wat ik over DGK lees is deze, omdat het bij het CBML gedeelte staat.. en ik kan je vertellen dat het geen dagelijkse bezigheid is.. en mensen die hier komen een beetje prikkelen is leuk, en daar hoort Huub tegenwoordig ook bij heh

ik wil verder jullie plezier ook niet ontnemen hoor
Ik die van jou ook niet hoor.
Go hard or go home
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:36:07 #169
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62713559
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:24 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik vond de opmerking over Huub grappig, dit in het kader van Huub zijn eigen verhaal en opvliegend karakter, en omdat hij iemand is die niets wil pikken. Zijn goed recht, maar wel grappig.
Wat hier gebeurt is kleinzielig en beneden peil, want het was een gevecht, en geen saunabezoek.
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:37:28 #170
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62713602
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:05 schreef beequeen het volgende:

[..]

Volgens mij ben je nog niet goed wakker. Het gaat hier over oud-DGKers en niet CBML. Neem een kop koffie.
Bedankt voor de koffie, kijk, dat vind ik nou wel sociaal.
pi_62713657
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik vond de opmerking over Huub grappig, dit in het kader van Huub zijn eigen verhaal en opvliegend karakter, en omdat hij iemand is die niets wil pikken. Zijn goed recht, maar wel grappig.
Wat hier gebeurt is kleinzielig en beneden peil, want het was een gevecht, en geen saunabezoek.
Het is toch allemaal grappig. God, om überhaupt hier nog serieus op te reageren. Hij heeft verloren, Huub krijgt ruzie in een sauna, Amanda zit zat op een hometrainer, weet ik veel..
Go hard or go home
  Moderator maandag 27 oktober 2008 @ 11:39:42 #172
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62713664
Dus het was écht een officiële, volledig afgeronde wedstrijd? Dat meneer niet wéér triomfantelijk met een "no contest-award" kan gan staan zwaaien?
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  Moderator maandag 27 oktober 2008 @ 11:41:22 #173
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62713718
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef ThunderBitch het volgende:
Degenen die het 't meest serieus nemen, zijn juist de users die zich "hier boven voelen staan".
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:42:10 #174
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62713737
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:39 schreef noekje het volgende:

[..]

Het is toch allemaal grappig. God, om überhaupt hier nog serieus op te reageren. Hij heeft verloren, Huub krijgt ruzie in een sauna, Amanda zit zat op een hometrainer, weet ik veel..
Inderdaad, het is allemaal niet zo belangrijk. Er zijn ergere dingen in de wereld.
pi_62713743
Pauzeplaatje!

Go hard or go home
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:44:55 #176
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62713801
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Degenen die het 't meest serieus nemen, zijn juist de users die zich "hier boven voelen staan".
De one million dollar question is , WELKE VRAAG?
Ik ben altijd serieus als het gaat over collectief leedvermaak, hetgeen ik mijn kind ook duidelijk maak, dat hij er niet beter van wordt en dat het geen mooi karaktertrekje is. DAT neem ik serieus. Maar, dat ben ik, een ander is vrij om te doen wat hij of zij goeddunkt.
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:46:03 #177
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62713827
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:42 schreef noekje het volgende:
Pauzeplaatje!

[ afbeelding ]
Jeetje, ze had toch een ander kleur slipje kunnen aantrekken als ze wist dat ze op de hometrainer ging zitten? Wat een oen.
pi_62713830
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Inderdaad, het is allemaal niet zo belangrijk. Er zijn ergere dingen in de wereld.
Het is vermaak. Stom vermaak. Zeg nou zelf, het blijft grappig om te volgen en jij lacht om Huubs broekje en ik lach om Brians KO.
Of om Amanda die een staatsexamen op een hometrainer doet en zich afvraagt waarom ze niet vooruit komt.
Go hard or go home
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:48:16 #179
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62713898
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:46 schreef noekje het volgende:

[..]

Het is vermaak. Stom vermaak. Zeg nou zelf, het blijft grappig om te volgen en jij lacht om Huubs broekje en ik lach om Brians KO.
Of om Amanda die een staatsexamen op een hometrainer doet en zich afvraagt waarom ze niet vooruit komt.
Doe mij dan anytime het broekje en de hometrainer. Jammer, ik vind het toch geen vergelijk hoor. Een beetje lachen okay, niets mis mee, maar het gaat wel veel verder, dacht ik zo.
Maar goed, "I'm not my brother's keeper, so knock yourselves out"
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:48:41 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62713916
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:46 schreef noekje het volgende:

LOL.
Heeft ze haar rijbewijs inmiddels eigenlijk al?
pi_62714018
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:48 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Doe mij dan anytime het broekje en de hometrainer. Jammer, ik vind het toch geen vergelijk hoor. Een beetje lachen okay, niets mis mee, maar het gaat wel veel verder, dacht ik zo.
Maar goed, "I'm not my brother's keeper, so knock yourselves out"
Hij kiest daar toch zelf voor en nu moeten mensen zich schamen omdat Brian heeft verloren want oooh jeetjemineetje, dat zit diep. Hij heeft verloren, het gaat niet om het geweld of wat dan ook. Als hij mee zou doen aan het songfestival, zouden mensen ook lachen. Deal with it.
Go hard or go home
  Moderator maandag 27 oktober 2008 @ 11:53:50 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62714053
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik ben altijd serieus als het gaat over collectief leedvermaak, hetgeen ik mijn kind ook duidelijk maak, dat hij er niet beter van wordt en dat het geen mooi karaktertrekje is. DAT neem ik serieus. Maar, dat ben ik, een ander is vrij om te doen wat hij of zij goeddunkt.
Dat laatste stelt me dan wel weer gerust.
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:54:43 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62714071
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:52 schreef noekje het volgende:

Hij kiest daar toch zelf voor en nu moeten mensen zich schamen omdat Brian heeft verloren want oooh jeetjemineetje, dat zit diep. Hij heeft verloren, het gaat niet om het geweld of wat dan ook. Als hij mee zou doen aan het songfestival, zouden mensen ook lachen. Deal with it.
Nee noekje (lekker ding!), met lachen om Brian's zoveelste afgang geef je te kennen dat je geweld vereert en dat je hart inktzwart is van het gal.
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:55:43 #184
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62714101
quote:

[..]

Ik heb al eerder aangegeven dat hij er zelf voor gekozen heeft, dus er is niets aan de hand, want bij elke wedstrijd kan er maar een winnen. Er zullen er genoeg verloren hebben.
Ik heb het over de reakties, maar goed, zoals ik al gezegd heb, knock yourselves out, niet mijn ding.
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:57:10 #185
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62714139
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:53 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat laatste stelt me dan wel weer gerust.
Kijk, zo ben ik dan ook weer.
pi_62714156
quote:

[..]

breng hem nou niet op een idee
Noeks

Hij het verloren door een moeilijk woord
pi_62714167
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee noekje (lekker ding!), met lachen om Brian's zoveelste afgang geef je te kennen dat je geweld vereert en dat je hart inktzwart is van het gal.
Ja, wel waar. Ik kijk ook altijd graag naar b actiefilms met Chuck.
Go hard or go home
pi_62714340
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:

[ afbeelding ]
Kan wel kloppen want jaap en amanda waren er allebei.
pi_62714410
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

LOL.
Heeft ze haar rijbewijs inmiddels eigenlijk al?
Nee gaat staatsexamen doen las ik ergens, weet niet meer waar.
  maandag 27 oktober 2008 @ 12:12:02 #190
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62714552
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Als je je leven voor geld hoereert op televisie, dan komen daar leuke en minder leuke reacties op. Je zou wel erg dom moeten zijn om je dat niet te realiseren.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 27 oktober 2008 @ 12:16:33 #191
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62714675
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:12 schreef Ripley het volgende:

[..]

Als je je leven voor geld hoereert op televisie, dan komen daar leuke en minder leuke reacties op. Je zou wel erg dom moeten zijn om je dat niet te realiseren.
Daar zijn we het over eens, maar daar gaat het niet om.
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:06:23 #192
38396 mazaru
pi_62716150
herhaling!

*zucht*
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw.
Die rat die gaat neer,
wat wil je nog meer
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:10:45 #193
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62716287
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:06 schreef mazaru het volgende:
herhaling!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

*zucht*
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw.
Die rat die gaat neer,
wat wil je nog meer
Laten we ons er collectief om vermaken!
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:14:20 #194
38396 mazaru
pi_62716404
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:10 schreef Ripley het volgende:

[..]

Laten we ons er collectief om vermaken!
Okay!!

Moderator maandag 27 oktober 2008 @ 13:44:22 #195
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62717212
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:14 schreef mazaru het volgende:

[..]

Okay!!

[ afbeelding ]
* aanhaakt in polonaise
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:46:10 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62717271
quote:

Okay!!

[ afbeelding ]
Die troostbeker ook, zo pontificaal op tafel .
  † In Memoriam † maandag 27 oktober 2008 @ 13:52:50 #197
135305 beequeen
Lost.
pi_62717470
quote:

Okay!!

[ afbeelding ]
Dat gifje . Ik kan er ook geen genoeg van krijgen.

BTW, ik zit met smart te wachten op een filmpje van het gevecht.
― Mark Twain
pi_62718133
Het moet Amanda (slaan onder de dekens) en Lieke (slaan bij de paardenbak) toch ook goed doen dat Brian een paar rake klappen heeft gekregen?
pi_62718429
Nou, mij doet het goed deze foto's te zien.
Heerlijk!!!
En dat terwijl ik tegen geweld ben...
Make my day!
  Moderator maandag 27 oktober 2008 @ 14:35:01 #200
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62718791
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:24 schreef agter het volgende:

En dat terwijl ik tegen geweld ben...
Het zou ook niet tof geweest zijn als hij op straat door een horde tuig in elkaar was getrapt. Maar hij stelt zich in de ring bewust bloot aan fysiek geweld. En gezien z'n onfrisse natrap-aktie van vorige keer, en z'n volslagen misplaatste stoerdoenerij met de no contest-beker, is het mooi dat hij kansloos en roemloos is afgegaan.
pi_62718857
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Het zou ook niet tof geweest zijn als hij op straat door een horde tuig in elkaar was getrapt. Maar hij stelt zich in de ring bewust bloot aan fysiek geweld. En gezien z'n onfrisse natrap-aktie van vorige keer, en z'n volslagen misplaatste stoerdoenerij met de no contest-beker, is het mooi dat hij kansloos en roemloos is afgegaan.
Eensch...

Lach hier Brian uit:
Make my day!
pi_62718904
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:13 schreef schatje het volgende:
Het moet Amanda (slaan onder de dekens) en Lieke (slaan bij de paardenbak) toch ook goed doen dat Brian een paar rake klappen heeft gekregen?
Ik hab niet de indruk dat Lieke het erg vond dat ze klappen kreeg van Brainless. Want nauwelijks een week later was ze weer grote vriendjes met hem, tenzij dat natuurlijk gespeeld was.
pi_62720411

Danique vol
pi_62721382
Heerlijk!
Jammer dat er geen filmpjes zijn...
Make my day!
  maandag 27 oktober 2008 @ 16:26:07 #205
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62722147
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:31 schreef Ning het volgende:
[ afbeelding ]

Danique vol
Het is inderdaad geen sport voor mietjes.
pi_62724073
Wel sneu voor moeder Netty, weer een mislukking erbij op de lijst.
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:11:25 #207
226422 dgklieke
pi_62725401
Interview Terror Jaap (Deleted scene Oog&Blik aflv. 86)
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 06:30:35 #208
222744 Pros
verfrissend
pi_62740413
quote:
[ afbeelding ]

Danique vol
Volgens mij snap ik het
Het is niet stoer een kick te krijgen van een lekkere chick, oww die vernedering
maar het is wel ok om ko te gaan door een bokskickprof op de K1.

Beetje hoofdpijn nu Brian ?
Zohar's delight
pi_62740927
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:38 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Ik hab niet de indruk dat Lieke het erg vond dat ze klappen kreeg van Brainless. Want nauwelijks een week later was ze weer grote vriendjes met hem, tenzij dat natuurlijk gespeeld was.
ja tuurlijk bij lieke was alles gespeeld he....

lieke rules
pi_62740938
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 17:25 schreef blomst het volgende:
Wel sneu voor moeder Netty, weer een mislukking erbij op de lijst.
ach ze is niets anders gewent
pi_62741410
Iets te fanatiek...
gisteren, 23:57, 161 x bekeken
Gisteren heb ik mijn partij gevochten tegen Rachid el Bouddounti in Beverwijk. Het was echt een knallende wedstrijd en weer van korte duur. Ik had mezelf voorgenomen om explosief te starten en dat gebeurde dan ook meteen na de bel van de 1ste ronde.

Stoten en trappen volgde elkaar op van zowel mijn kant als Rachid. Er was geen moment rust tijdens de eerste ronde totdat ik een harde stoot van Rachid kreeg precies tegen me neus. Me lichaam schakelde zichzelf op non-actief en toen heb ik enkele sterretjes gezien...kreeg 8 tellen van de scheidsrechter....(dezelfde man die de wedstrijd met Yuri en mij deed) en toen was er al aardig wat lucht vertrokken uit me longen. Klappen gingen heen en weer en de scheidsrechter kapte de partij af. Rachid gewonnen, Brian verloren.

Ervaring rijker en een leerzame les geleerd om niet te fanatiek van start te gaan wat de omstandigheden ook zijn en berekenend te werk gaan. Hans en het team is hartstikke trots op me en veel mensen vonden het een top partij ongeacht de uitkomst.

Mijn grote dank gaat ook uit naar Hans Nijman en het gehele Top Team Beverwijk voor een ontzettend goed verzorgd gala en al hun inzet.

Ook een dank gaat uit naar mijn sponsors van die avond MuchachoMalo en Joya. Zij hebben gezamenlijk mijn vechtersoutfit verzorgd.

Thanks to all. Volgende keer beter.

Hyves Brian
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:01:46 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62741795
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 08:40 schreef Ning het volgende:
Thanks to all. Volgende keer beter.
Dan staat ie niet meer op?
pi_62741835
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan staat ie niet meer op?

http://brianaire.hyves.nl/blog/17216673/Iets_te_fanatiek/rc3J/
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:04:48 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62741869
quote:
Dat profiel is niet zichtbaar voor me.
pi_62741903
Mijn grote dank gaat ook uit naar Hans Nijman en het gehele Top Team Beverwijk
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:43:15 #216
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62742745
quote:
Klappen gingen heen en weer en de scheidsrechter kapte de partij af. Rachid gewonnen, Brian verloren.
Geen woord over de 2e keer dat hij neer ging en er toch op alle bokssites (ooggetuigeverslagen) staat dat dat zo was en Rachid had gewonnen op KO.
Snooker is top!!!
pi_62742954
Brian is dus geen goede verliezer. Inderdaad weer niet toegeven dat hij gewoon op KO heeft verloren.
Kijk verliezen is nooit leuk maar waarom durft jij niet gewoon de waarheid neer te zetten. Ik vind het toch al knap van die knullen dat ze het uberhaubt durven om zich voor hun plezier zo in elkaar te laten stompen en trappen. Ik weet leukere manieren om mijn zondagmiddag door te komen hoor. Qua mentaliteit kan er nog wel wat aan brian verbeterd worden door hem te leren om een goed verliezer te zijn.
pi_62742972
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:51 schreef lies1958 het volgende:
Brian is dus geen goede verliezer. Inderdaad weer niet toegeven dat hij gewoon op KO heeft verloren.
Kijk verliezen is nooit leuk maar waarom durft hij niet gewoon de waarheid neer te zetten. Ik vind het toch al knap van die knullen dat ze het uberhaubt durven om zich voor hun plezier zo in elkaar te laten stompen en trappen. Ik weet leukere manieren om mijn zondagmiddag door te komen hoor. Qua mentaliteit kan er nog wel wat aan brian verbeterd worden door hem te leren om een goed verliezer te zijn.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:52:46 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62743002
Was het echt een KO? Ik dacht dat de scheidsrechter de wedstrijd stillegde voordat Brian überhaupt KO kon worden geslagen.
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:53:30 #220
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62743027
quote:
Klappen gingen heen en weer en de scheidsrechter kapte de partij af. Rachid gewonnen, Brian verloren.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:58:52 #221
226422 dgklieke
pi_62743168
Opkomst Brian Kickboksgala Beverwijk
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:06:04 #222
135305 beequeen
Lost.
pi_62743332
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:58 schreef dgklieke het volgende:
Ik zie Brian lopen in de duinen en wat trappen tegen een boksding. BTW, ik wil zijn opkomst niet zien maar zijn afgang.

Maak 'm stuk.

[ Bericht 5% gewijzigd door beequeen op 28-10-2008 10:11:24 ]
― Mark Twain
pi_62743408
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:58 schreef dgklieke het volgende:

Aan dat filmpje heeft het in ieder geval niet gelegen...dat ziet er goed uit.
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:09:47 #224
135305 beequeen
Lost.
pi_62743424
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:52 schreef Copycat het volgende:
Was het echt een KO? Ik dacht dat de scheidsrechter de wedstrijd stillegde voordat Brian überhaupt KO kon worden geslagen.
Ik heb er de ballen verstand van maar ik heb begrepen dat hij neerging, 8 tellen kreeg en daarna weer flink wat klappen kreeg. De scheids stopte toen de wedstrijd. Dat noemen ze een technisch KO, geloof ik.
― Mark Twain
pi_62743683
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik heb er de ballen verstand van maar ik heb begrepen dat hij neerging, 8 tellen kreeg en daarna weer flink wat klappen kreeg. De scheids stopte toen de wedstrijd. Dat noemen ze een technisch KO, geloof ik.
Ja. Dat is gewoon KO hoor!
Make my day!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:22:19 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62743717
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:20 schreef agter het volgende:

Ja. Dat is gewoon KO hoor!
OK!

Leuk dat filmpje. Vooral die still van het logo van dat onderbroekenmerk minutenlang in beeld.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:25:15 #227
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62743780
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:06 schreef pullup het volgende:
Mijn grote dank gaat ook uit naar Hans Nijman en het gehele Top Team Beverwijk
Ik dnek dat we ze allemaal dankbaar zijn
pi_62743798
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

OK!

Leuk dat filmpje. Vooral die still van het logo van dat onderbroekenmerk minutenlang in beeld.
Ja geweldig, dacht al dat het aan mij pc lag, eerst Brian door de duinen, dan heeeeeeel lang dat onderbroekenmerk in beeld en dan ook nog een flink aantal seconden zwart beeld.

Oh wacht dat zwarte beeld, is zijn KO!
pi_62743892
Ach hij heeft in ieder geval nog wat optredens!

31-10-2008 - Brianaire @ De Kaap in Weesp
DJ en Rap optreden in De Kaap te Weesp.

07-11-2008 - Brianaire @ Industry of House in Marcanti Amsterdam
DJ optreden bij het 1 jarig bestaan van Industry!

15-11-2008 - Brianaire @ Club More Amor Amsterdam
DJ optreden in Club More Amore in Amsterdam.

Bron: http://www.brianaire.com/
pi_62750256
mijn dag is weer helemaal super nu ik hier lees dat brian ko is gemept.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:56:54 #231
226422 dgklieke
pi_62750299
WEBLOG huub DINSDAG

Tijdje niet gelogd en dat zijn jullie niet gewend van mij, maar hebben het gewoon druk op werk. Dus dat

Zondag heerlijk naar Oldenzaal geweest, uiteindelijk heel lang uitgeslapen dus niet naar de Sauna geweest. Maar wel lekker naar mijn zus en Max. Mijn neefjes weer gezien en dat was zo lekker. Ik mis ze enorm, dus het waas ook leuk om ze weer te zien

Later is mijn moeder nog gekomen (ze moest eerst werken) en hebben lekker gekaart. Claire en ik kwamen zondagnacht laat thuis maar wel voldaan,

Brian had natuurlijk zijn partij deze zondag. Was door Hans wel uitgenodigd om te kijken maar had gewoon te weinig tijd om ook nog een partij in Beverwijk te gaan kijken. Brian heeft verloren en heb daar natuurlijk veel reacties op gehad. Weer veel kansloze reacties, dat ik het mooi zou vinden en fijn zou vinden.... daarom graag even de laatste beelden in de Gouden Kooi van de finalisten samen...

Kijk het is heel simpel, en zelfs in de kooi was ik heel duidelijk daarover. Ik wilde als speler heel graag dat Brian in zijn eerste gevecht verloor en als mens wilde ik dat hij zou winnen. Dat heb ik zelfs in de villa toen tegen hem gezegd....

Nu had Brian zijn tweede partij en natuurlijk wilde ik dat hij die zou winnen! Sterker nog heb superveel respect voor Brian dat hij deze tweede partij is aangegaan. Niet alleen maar omdat K1 vechten echt een harde sport is, maar vooral omdat iedereen natuurlijk zit te wachten dat Brian verliest. Want dan kunnen we lekker met zijn allen wijzen en zeggen, hahaha wat een sukkel!

Heb daarom dubbel zoveel respect voor Brian dat hij is gaan vechten, en dat hij de partij dan heeft verloren...tja dat is niet anders. Dat hoort ook bij een spel. Je kan winnen of verliezen....en als je met 1 van die 2 niet kan omgaan, moet je er niet eens aan beginnen....

Kreeg een beetje de reactie dat ik mij wel slecht zou hebben uitgelaten over mede miljonairs...nou heb tijdens het spel zeker wel slecht gesproken over mijn mede kandidaten (sommigen)

Maar je mag mij het interview aanwijzen waarin ik heb nagetrapt of smerig heb gesproken over oud kandidaten.....dat laat ik wel aan andere oud miljonairs over,

Morgen lekker vrije dag! Heerlijk!

Laters all!
bron http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:30:04 #232
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62753272
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:56 schreef dgklieke het volgende:
WEBLOG huub DINSDAG

Nu had Brian zijn tweede partij en natuurlijk wilde ik dat hij die zou winnen! Sterker nog heb superveel respect voor Brian dat hij deze tweede partij is aangegaan. Niet alleen maar omdat K1 vechten echt een harde sport is, maar vooral omdat iedereen natuurlijk zit te wachten dat Brian verliest. Want dan kunnen we lekker met zijn allen wijzen en zeggen, hahaha wat een sukkel!

Heb daarom dubbel zoveel respect voor Brian dat hij is gaan vechten, en dat hij de partij dan heeft verloren...tja dat is niet anders. Dat hoort ook bij een spel. Je kan winnen of verliezen....en als je met 1 van die 2 niet kan omgaan, moet je er niet eens aan beginnen....
Nou Hubert, veel respect dat je dit schrijft. Heb je ook ballen voor nodig. Straks ga ik je nog stoer vinden.
pi_62754682
quote:
[ afbeelding ]

Danique vol
Mooooooooooooooooooooi!!!!!!!!!!!!!!

Wat heerlijk om te zien. Ik was helegaar vergeten dat Brrrrrrrrrrrrr zondag moest vechten.
Fijns, deze foto's, heel fijns

Zou Nettie weer gezegd hebben: "Je zit er weer net naast. Net als met tennis en DGK."
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:33:00 #234
38396 mazaru
pi_62755498
quote:
WEBLOG huub DINSDAG

De reden waarom de meeste mensen nu roepen dat Brian een sukkel is en dat er zo veel vreugde is over het feit dat hij neergeslagen is, komt voornamelijk doordat hij zichzelf als winnaar heeft uitgeroepen bij een no-contest wedstrijd. En omdat hij daadwerkelijk van plan was om iemand die een meter kleiner is en 50 kilo lichter kapot te slaan in de ring onder het mom van 'sport'.
Dus nogmaals!
Rat KO!!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:58:29 #235
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62757845
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:33 schreef mazaru het volgende:

[..]

De reden waarom de meeste mensen nu roepen dat Brian een sukkel is en dat er zo veel vreugde is over het feit dat hij neergeslagen is, komt voornamelijk doordat hij zichzelf als winnaar heeft uitgeroepen bij een no-contest wedstrijd. En omdat hij daadwerkelijk van plan was om iemand die een meter kleiner is en 50 kilo lichter kapot te slaan in de ring onder het mom van 'sport'.
Dus nogmaals!
Rat KO!!
Wat triest. Let it go. Neem een voorbeeld aan Huub. Hij weet tenminste wanneer het ongepast is.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:59:06 #236
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62757867
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:58 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat triest. Let it go. Neem een voorbeeld aan Huub. Hij weet tenminste wanneer het ongepast is.
heerlijk, van die vaste waarden
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:02:46 #237
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62757933
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:59 schreef Ripley het volgende:

[..]

heerlijk, van die vaste waarden
Ik schijn dom te zijn, ik snap je niet. Misschien wil je het uitleggen.
pi_62758963
quote:
WEBLOG huub DINSDAG

Tijdje niet gelogd en dat zijn jullie niet gewend van mij, maar hebben het gewoon druk op werk. Dus dat

Zondag heerlijk naar Oldenzaal geweest, uiteindelijk heel lang uitgeslapen dus niet naar de Sauna geweest. Maar wel lekker naar mijn zus en Max. Mijn neefjes weer gezien en dat was zo lekker. Ik mis ze enorm, dus het waas ook leuk om ze weer te zien

Later is mijn moeder nog gekomen (ze moest eerst werken) en hebben lekker gekaart. Claire en ik kwamen zondagnacht laat thuis maar wel voldaan,

Brian had natuurlijk zijn partij deze zondag. Was door Hans wel uitgenodigd om te kijken maar had gewoon te weinig tijd om ook nog een partij in Beverwijk te gaan kijken. Brian heeft verloren en heb daar natuurlijk veel reacties op gehad. Weer veel kansloze reacties, dat ik het mooi zou vinden en fijn zou vinden.... daarom graag even de laatste beelden in de Gouden Kooi van de finalisten samen...

Kijk het is heel simpel, en zelfs in de kooi was ik heel duidelijk daarover. Ik wilde als speler heel graag dat Brian in zijn eerste gevecht verloor en als mens wilde ik dat hij zou winnen. Dat heb ik zelfs in de villa toen tegen hem gezegd....

Kreeg een beetje de reactie dat ik mij wel slecht zou hebben uitgelaten over mede miljonairs...nou heb tijdens het spel zeker wel slecht gesproken over mijn mede kandidaten (sommigen)

Maar je mag mij het interview aanwijzen waarin ik heb nagetrapt of smerig heb gesproken over oud kandidaten.....dat laat ik wel aan andere oud miljonairs over,

Morgen lekker vrije dag! Heerlijk!

Laters all!
Nee hoor Huub dat doe je absoluut niet
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:48:45 #239
38396 mazaru
pi_62763405
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 18:02 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik schijn dom te zijn, ik snap je niet. Misschien wil je het uitleggen.
Om me even tot jouw niveau te verlagen: "Je bent dom en triest."
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:00:00 #240
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62763847
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:48 schreef mazaru het volgende:

[..]

Om me even tot jouw niveau te verlagen: "Je bent dom en triest."
Look who's talking! Weet je wel wat dat is dan? "niveau"
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:10:31 #241
38396 mazaru
pi_62764268
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Look who's talking! Weet je wel wat dat is dan? "niveau"
Oh, we gaan nog een tandje lager zitten?
Even terug naar mijn kleuterschooltijd dan maar.................

Nou jij weer!
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:30:31 #242
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62765016
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:10 schreef mazaru het volgende:

Nou jij weer!

Nee jullie staan quitte. Echt. Ho.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:02:29 #243
38396 mazaru
pi_62766260
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee jullie staan quitte. Echt. Ho.
Okay
pi_62766300
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Iedereen die hard heeft getraind en een ring betreedt is een held, dus al die keyboard-helden moeten niet zo negatief doen over Brian zijn wedstrijd.

En die nocontest van de vorige keer, was gewoon een beginners fout.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:28:57 #245
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62767170
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:10 schreef mazaru het volgende:

[..]

Oh, we gaan nog een tandje lager zitten?
Even terug naar mijn kleuterschooltijd dan maar.................

Nou jij weer!
Vroeger dacht ik dat jij een man was.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:43:11 #246
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62767660
Thunderbitch..snuif jij coke ofzo?

Anyway; jammer dat Brian geen echte schade heeft geleden. Immers , hij is gewoon de wedstrijd aangegaan, is aardig los gegaan voor een rookie en heeft niet eens iets gebroken of is buiten bewustzijn geweest.
Ik vind het maar mager.
Iets ernstigs was dan toch leuker geweest, want nu heeft hij nog niets geleerd. Het goede nieuws is echter dat dit er wel voor zorgt dat hij niet opgeeft en de kans toch nog aanwezig is dat hij in de ring tegen een willekeurige Igor aanloopt die zijn kop van zijn romp rukt en hem ermee doodslaat.

Een mens kan alleen hopen!
pi_62767763
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:43 schreef SHE het volgende:
Thunderbitch..snuif jij coke ofzo?

Anyway; jammer dat Brian geen echte schade heeft geleden. Immers , hij is gewoon de wedstrijd aangegaan, is aardig los gegaan voor een rookie en heeft niet eens iets gebroken of is buiten bewustzijn geweest.
Ik vind het maar mager.
Iets ernstigs was dan toch leuker geweest, want nu heeft hij nog niets geleerd. Het goede nieuws is echter dat dit er wel voor zorgt dat hij niet opgeeft en de kans toch nog aanwezig is dat hij in de ring tegen een willekeurige Igor aanloopt die zijn kop van zijn romp rukt en hem ermee doodslaat.

Een mens kan alleen hopen!
Jij klinkt wel weer erg opgefokt, zit jij aan de coke?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_62767940
Respekt moet je verdienen.
en gezien het gedrag van brian in de kooi en daarbuiten, is respekt nog ver te zoeken.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:51:22 #249
38396 mazaru
pi_62767944
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Iedereen die hard heeft getraind en een ring betreedt is een held, dus al die keyboard-helden moeten niet zo negatief doen over Brian zijn wedstrijd.

En die nocontest van de vorige keer, was gewoon een beginners fout.
Toen hij terug in de kooi kwam, hield hij de beker boven zijn hoofd, en hij riep heel triomfantelijk: "GEWONNEN!!"
Ook een beginnersfout?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:52:25 #250
38396 mazaru
pi_62767979
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Vroeger dacht ik dat jij een man was.
Nog een bewijs dat je niet moet proberen te denken
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:53:54 #251
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62768029
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jij klinkt wel weer erg opgefokt, zit jij aan de coke?
Als dat zou kunnen
pi_62768096
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:51 schreef mazaru het volgende:

[..]

Toen hij terug in de kooi kwam, hield hij de beker boven zijn hoofd, en hij riep heel triomfantelijk: "GEWONNEN!!"
Ook een beginnersfout?
Dat was waarschijnlijk gewoon voor het tv-moment.
pi_62768124
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:53 schreef SHE het volgende:

[..]

Als dat zou kunnen
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:02:24 #254
38396 mazaru
pi_62768310
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:56 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat was waarschijnlijk gewoon voor het tv-moment.
Dat zal het zijn, hij is van nature een heel bescheiden jongen
pi_62768470
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:02 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat zal het zijn, hij is van nature een heel bescheiden jongen
[ afbeelding ]
Wil je dan beweren Brian het expres deed in die wedstrijd?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:09:00 #256
38396 mazaru
pi_62768518
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:07 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat is het hoogstwaarschijnlijk wel, want je wilt toch niet beweren dat Brian het expres deed in die wedstrijd?
Dat weet ik niet, ik kan niet in zijn hoofd kijken.
Wat ik wel weet is dat hij zich keihard als winnaar uitriep van die wedstrijd, terwijl hij dondersgoed wist dat het een no-contest was.
pi_62768545
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:09 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, ik kan niet in zijn hoofd kijken.
Wat ik wel weet is dat hij zich keihard als winnaar uitriep van die wedstrijd, terwijl hij dondersgoed wist dat het een no-contest was.
Voor een miljoenenshow als de GK, is een nocontest-scene nog al suf, vandaar dat ze het anders aangepakt hebben.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:11:14 #258
38396 mazaru
pi_62768568
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Voor een miljoenenshow als de GK, is een nocontest-scene nog al suf, vandaar dat ze het anders aangepakt hebben.
Hoezo anders aangepakt?
Brian en zijn lellebel hebben gewoon gelogen.
Het was overduidelijk dat de uitslag no-contest was. Dat was ook in de uitzending te zien.
pi_62768596
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:11 schreef mazaru het volgende:

[..]

Hoezo anders aangepakt?
Het was overduidelijk dat de uitslag no-contest was. Dat was ook in de uitzending te zien.
Voor iedereen is het toch allang duidelijk dat het no-contest was.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:14:21 #260
38396 mazaru
pi_62768659
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Voor iedereen is het toch allang duidelijk dat het no-contest was.
Ja zeg, daar gaat de hele discussie toch over?
Brian riep zichzelf uit tot winnaar, terwijl het een no-contest was. Zelfs toen hij er mee geconfronteerd werd hield hij in eerste instantie nog vol dat hij tot winnaar was uitgeroepen.
Het is dus gewoon een leugenachtige rat. En ik ben blij dat die nu KO is gegaan, hoewel hij dat dus nu ook weer niet toegeeft
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:15:16 #261
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62768685
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:11 schreef mazaru het volgende:

[..]

Hoezo anders aangepakt?
Get over it!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:16:03 #262
38396 mazaru
pi_62768708
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:15 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Get over it!
Spuit elf geeft ook modder
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:16:22 #263
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62768718
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:

[..]

Brian riep zichzelf uit tot winnaar, terwijl het een no-contest was. Zelfs toen hij er mee geconfronteerd werd hield hij in eerste instantie nog vol dat hij tot winnaar was uitgeroepen.
Het is dus gewoon een leugenachtige rat. En ik ben blij dat die nu KO is gegaan, hoewel hij dat dus nu ook weer niet toegeeft
In zijn ogen had hij misschien wel gewonnen. Jammer van het foutje.... Ik snap niet waarom je je zo druk om maakt. G-sus, mens chill...
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:16:59 #264
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62768734
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:16 schreef mazaru het volgende:

[..]

Spuit elf geeft ook modder
Denk je wel even aan jouw niveau?
pi_62768837
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:

[..]

Brian moest waarschijnlijk gewoon van de redactie zeggen dat hij winnaar was en laten we eerlijk wezen, de eerste scheen die Brian op het gelaat van zijn opponent legde was ook goed raak, waarna zijn opponent ging zitten, daarna maakte Brian een fout door nog een trap te geven.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:23:01 #266
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62768894
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Brian moest waarschijnlijk gewoon van de redactie zeggen dat hij winnaar was en laten we eerlijk wezen, de eerste scheen die Brian op het gelaat van zijn opponent legde was ook goed raak, waarna zijn opponent ging zitten, daarna maakte Brian een fout door nog een trap te geven.
Wat mij betreft had hij ook gewonnen.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:31:32 #267
38396 mazaru
pi_62769114
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Brian kan gewoon zijn verlies niet erkennen.
En die eerste trap was inderdaad mooi, maar die natrap is straatvechtersmentaliteit en die maakt me misselijk.
pi_62769216
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:31 schreef mazaru het volgende:

[..]

En die eerste trap was inderdaad mooi, maar die natrap is straatvechtersmentaliteit en die maakt me misselijk.
[ afbeelding ]
Je kan die laatste trap ook zien als het einde van een combo.
Want als je bijvoorbeeld wedstrijden kijkt van doorgewinterde professionals, dan zie je dat soms ook, alleen hebben zij zoveel wedstrijdervaring dat ze dan net over het hoofd heen trappen.
pi_62769271
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Denk je wel even aan jouw niveau?
Volgens mij was het een paar uur geleden al gelijk spel volgens GERT! Kap gewoon met dat gehak, jij hebt jou mening Mazaru de hare!
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:38:21 #270
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62769272
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Want als je bijvoorbeeld wedstrijden kijkt van doorgewinterde professionals, dan zie je dat soms ook, alleen hebben zij zoveel wedstrijdervaring dat ze dan net over het hoofd heen trappen.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:38:41 #271
38396 mazaru
pi_62769283
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als ik naar de echte K1 vechters kijk, dan zie ik ze achteruit stappen zodra hen tegenstander naar het canvas zakt.
Zo hoort het, dat is de sport.
pi_62769306
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:38 schreef mazaru het volgende:

[..]

Als ik naar de echte K1 vechters kijk, dan zie ik ze achteruit stappen zodra hen tegenstander naar het canvas zakt.
Zo hoort het, dat is de sport.
Zo hoort het inderdaad ook, maar Brian had toen nog helemaal geen wedstrijdervaring.
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:43:23 #273
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62769379
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:38 schreef petraa het volgende:

[..]

Volgens mij was het een paar uur geleden al gelijk spel volgens GERT! Kap gewoon met dat gehak, jij hebt jou mening Mazaru de hare!
Ja komt goed.
Elkaars argumenten mogen te vuur en te zwaard bestreden worden, maar dat gezeik op de persoon wordt vanaf nu combo-gewijs genote en verwijderd. Met een mooie no contest-beker als beloning.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:47:18 #274
38396 mazaru
pi_62769469
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zo hoort het inderdaad ook, maar Brian had toen nog geen wedstrijdervaring, sterker nog; hij had helemaal geen wedstrijdervaring, want het was zijn eerste wedstrijd
Yuri had ook geen wedstrijdervaring, en dat was dan ook duidelijk te zien.
Die was uitgekozen op zijn onervarenheid.
Hij was meer dan een kop kleiner dan Brian. Maar daar hoorde je Brian niet over klagen.
Terwijl Brian steen en been klaagde over een verschil van een paar kilo, toen hij neerging in een oefenwedstrijdje

Oh nee! Hij ging daar niet neer, hij gleed uit
pi_62769482
quote:
Lees het nu pas

Bedankt cobain1994!
pi_62769575
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja komt goed.
Elkaars argumenten mogen te vuur en te zwaard bestreden worden, maar dat gezeik op de persoon wordt vanaf nu combo-gewijs genote en verwijderd. Met een mooie no contest-beker als beloning.
  Moderator woensdag 29 oktober 2008 @ 00:03:51 #277
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62769823
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:52 schreef pullup het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
mafkees
pi_62772215
als hij amanda stompte onder de dekens , was zeker dan ook weinig wedstrijd ervaring.
zo kunnen we wel even doorgaan en alles daarop gooien.
brian is gewoon te agressief, dat is het punt...........................
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:18:09 #279
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62775175
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:31 schreef mazaru het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij heeft naderhand ook meermalen gezegd dat dat fout was. Genoeg mensen die verstand hebben van deze sport, zeggen dat het een beginnersfoutje is. Dus dat, en de "eagerness" van Brian, resulteerde in een ondoordachte actie. Get over it.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:20:26 #280
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62775248
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:38 schreef petraa het volgende:

[..]

Je maakt grapjes. Mazaru kan wel een grapje gebruiken, ik zou zeggen doe haar een pleziertje.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:22:55 #281
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62775333
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:47 schreef mazaru het volgende:

[..]

Yuri had ook geen wedstrijdervaring, en dat was dan ook duidelijk te zien.
Die was uitgekozen op zijn onervarenheid.
Hij was meer dan een kop kleiner dan Brian. Maar daar hoorde je Brian niet over klagen.
Terwijl Brian steen en been klaagde over een verschil van een paar kilo, toen hij neerging in een oefenwedstrijdje
[ afbeelding ]

Oh nee! Hij ging daar niet neer, hij gleed uit
En dat weten we allemaal? Yuri had veel meer ervaring, maar weet je wat, kijk eens vaker naar die wedstrijden, dan zul je zien dat de dingen die je opnoemt, in principe niet van belang hoeven te zijn. Let it go.
pi_62775529
God mens, laat het zelf eens los.
Go hard or go home
pi_62775638
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:22 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Let it go.
Eens.
pi_62775773
De ironie. Don't ya think.

Verder is het akelig rustig rondom de oud-bewoners. Hoe is het eigenlijk met de veelbelovende praatshow van Jaap?
Go hard or go home
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:40:28 #285
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62775826
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:30 schreef noekje het volgende:
God mens, laat het zelf eens los.
Ik reageer alleen op iemand die het niet los kan laten. Ik ben er niet over begonnen. Of mag je niets meer zeggen als er onzin uitgekraamd wordt? Ik scheld niemand uit, i.t.t. .............. Beetje goed recherchewerk doet wonderen.
pi_62775948
Ja, waarvan akte.
Go hard or go home
pi_62775964
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:39 schreef noekje het volgende:
De ironie. Don't ya think.

Verder is het akelig rustig rondom de oud-bewoners. Hoe is het eigenlijk met de veelbelovende praatshow van Jaap?
Ik denk dat Jaap even een sabbatical houdt na die heftige tijd in de GK.....
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:50:04 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62776172
Die televisieshow van Jaap gaat 'm volgens mij ook niet echt worden, wel?
pi_62776241
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:50 schreef Copycat het volgende:
Ik zou het niet durven zeggen, maar ik zou Jaap wel weer een keer terug willen zien in zijn oude GK-rol, want dat deed hij gewoon geniaal.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:53:59 #290
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62776314
Het lijkt mij wel lachen als ze Jaap een dagje laten vertoeven in de villa.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:55:21 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62776372
Het was imo wel een beetje een one trick pony (noek, ik gooi er gewoon weer een pony in!) en ik denk dat een show die puur om het image van een TerrorJaap draait, snel gaat vervelen. Maar ook wat dat betreft ben ik vast en zeker niet een exponent van de doelgroep.
pi_62776529
Hij was toch vrij serieus bezig met een pilot. Pornosterren, anorexia..En nu is het doodstil.
Ik vind Jaap best een goede gast, als Jaap. Zijn rol met die geknepen kaak vond ik een stuk minder interessant.
Dan weet ik betere acteurs waar ik écht met genoegen naar kijk.
Go hard or go home
pi_62776600
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef noekje het volgende:
Hij was toch vrij serieus bezig met een pilot. Pornosterren, anorexia..En nu is het doodstil.
Ik vind Jaap best een goede gast, als Jaap. Zijn rol met die geknepen kaak vond ik een stuk minder interessant.
Dan weet ik betere acteurs waar ik écht met genoegen naar kijk.
Welke acteurs zijn dat dan?
  Admin woensdag 29 oktober 2008 @ 11:04:11 #294
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_62776674
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:50 schreef Copycat het volgende:
Over tv gesproken!
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=16312
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_62776698
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Welke acteurs zijn dat dan?
Welk topic is dit?
Kom maar in de sc. Ga ik je alles vertellen.
Go hard or go home
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:05:17 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62776712
Dat is volgens mij die docu die Michael Palin over Jip heeft gemaakt. Nou ja, die docu waar ook Jip een plek in heeft.

Cool! Zet het meteen in mijn agenda!
  Admin woensdag 29 oktober 2008 @ 11:12:17 #297
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_62776937
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef Copycat het volgende:
Dat is volgens mij die docu die Michael Palin over Jip heeft gemaakt. Nou ja, die docu waar ook Jip een plek in heeft.

Cool! Zet het meteen in mijn agenda!
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=16299&highlight=palin
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 05:00:03 #298
226422 dgklieke
pi_62801620
Back from the US, but going to JAMAICA tomorrow!!

dinsdag, 17:08
Hey lieve mensen!!

Eerst ff beginnen met jullie te bedanken voor je lieve berichten waarin jullie mij gemotiveerd en gesteund hebben!
Ik probeer zoveel mogelijk te beantwoorden!
Maar voor diegenen die nog geen antwoord hebben gehad: dank je wel! Ik stel jullie berichtjes heel erg op prijs!!

Ok dan nu de update

Amerika was een top ervaring: heb veel meegemaakt, veel mensen ontmoet, veel acteerlessen gehad, veel gereisd, clubs gezien, sterren ontmoet/gezien, natuurlijk heel wat gewinkeld maar ben er vooral heel erg door gegroeid!
Voel me een herboren mens!
In die tijd dat ik daar was, ben ik wel gaan beseffen hoeveel Nederland voor me betekent en dat ik toch wel van dat kleine landje hou en dan ook hier nog een poos wil blijven, dus dan gaan we er hier maar verder invliegen!!

Ik ben dan wel net pas weer terug in Nederland, maar vertrek morgen alweer naar JAMAICA!! JA MAN!!!
Het (ei)land van Bob Marley, Cool Runnings en natuurlijk Ali G hehe
Vond dat ik wel een vakantie verdiend had.. hehe
Ik heb er onwijs veel zin in!!
En ik ga samen met mn vriendinnetje Miss D dus dat wordt dubbel zo leuk!!

Hoop dat jullie ook een onvergetelijke zomer achter de rug hebben!!

Dikke kus,

Selène

[ Bericht 3% gewijzigd door dgklieke op 30-10-2008 05:26:02 ]
pi_62801670
Is Nadia eigenlijk ooit al eens gesignaleerd in Gooise Vrouwen?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:40:22 #300
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_62803630
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 05:41 schreef Charmian het volgende:
Is Nadia eigenlijk ooit al eens gesignaleerd in Gooise Vrouwen?
Nee en aangezien zondag de laatste aflevering is denk ik ook niet dat dat nog gaat gebeuren, heb ook ooit wel eens gelezen dat Linda de Mol haar er niet in wilde hebben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')