abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:16:17 #101
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_62657639
quote:
Een van de belangrijkste lessen die ik geleerd heb van mijn trainer Hans Nijman is mijn explosiviteit en de zelfbeheersing ervan. Ik ben van nature heel gretig en wil graag knallen. Hans heeft daar nu meer controle ingebracht.
Ja, ja, hier zegt de goeroe dat Huub de ring uitgedragen moet worden, "hij gaat er uit in een rolstoel!!!"
That's the spirit!
Zo spreekt een man die van sport houdt
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:47:03 #102
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_62658230
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.ik wil wel sparren met hem.zonder boxhandschoenen,wel eff m'n nagels in top conditie krijgen
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 02:30:11 #103
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_62659558
Ik had een ideetje ,maar bij nader inzien toch maar niet..solly,trustehh

[ Bericht 40% gewijzigd door mooiiiiii op 25-10-2008 03:05:15 ]
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 02:40:37 #104
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62659645
op de vierde plaats als best bekeken programma.

zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:04:20 #105
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62663247
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 00:16 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ja, ja, hier zegt de goeroe dat Huub de ring uitgedragen moet worden, "hij gaat er uit in een rolstoel!!!"
That's the spirit!
Zo spreekt een man die van sport houdt
[ afbeelding ]
Die Huub op de achtergrond.... Die broek hangt bijna over zijn knieen..
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:16:11 #106
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_62668189
WEBLOG huub VRIJ WEEKEND 25-10

Het is nu zaterdagmiddag en ik ben subliem aan het genieten...

Heerlijk uitgeslapen, gisteren een werkelijk fantastische werkdag gehad. Het was een lange dag..een hele lange dag. Maar het was precies waarom ik zoveel van mijn werk hou!

En nu zowaar het hele weekend vrij! Vandaag dus een gat in de dag geslapen! Net lekker ff in de salon wezen kijken en naar de bakker gegaan om wat lekkers voor Claire en de meisjes van de salon te halen, iets lekkers voor mijzelf. Dus net lekker heerlijk in mijn eentje boven gegeten en ben nu aan het luisteren naar het concertgebouw orkest jubileum concert op Nederland 2.

Heb ooit toen ik voor een goed doel werkte daar geholpen bij het organiseren van een benefiet diner. Alle stoelen van de concert zaal eruit en tafels erin. Allemaal hoogwaardigheidsbekleders nationaal en internationaal uit de politiek waren aanwezig. Tot Koninging Noor aan toe..midden in de nacht toen iedereen weg was. Inclusief de tafels stond ik samen met de organisator van het benefiet diner in een totaal lege concert zaal. Geen stoelen geen tafels helemaal niets...

Die zaal heeft zo iets moois. Het is een van de mooiste concertzalen die er zijn, dit vanwege zijn internationale vermaarde akoestiek. Zoveel geschiedenis, zoveel cultuur.

Mocht ik mij in het begin van de avond al omkleden met mijn vader in smoking IN de chambrette van de dirigent. (waar ik ook nog wat in het boek heb geschreven waar alle gastdirigenten en solisten wat schrijven vlak voordat ze opgaan) Stond ik dus midden in de nacht op het podium in een totaal LEGE concertzaal. 1 moment om nooit te vergeten...

dus ik ben aan het genieten! Vnvnd lekker met Claire uit eten en naar de film, morgen gaan we naar Twente, lekker naar de sauna in Oldenzaal..

Wordt een top weekend!

later all!

ps heb veel vragen gekregen over het interview van Amanda...Ze moet zelf weten hoe ze zich uit in interviews. Ben dan altijd blij dat ik mij nooit negatief uitlaat in de media over oud miljonairs uit de Gouden Kooi. Voor mij is het spel over en alles wat daar gebeurt is ook. Ik gun iedereen het beste en een mooie toekomst.....Als mensen denken te weten hoe het bijvoorbeeld tussen mij Claire gaat terwijl ze van niets weten schaar ik ze gewoon onder de grote hoop mensen die over van alles een mening hebben zonder dat ze er iets van af weten...
bron
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
pi_62673644
tvp
Make my day!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:29:38 #108
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62675270
oeh Huub gaat morgen naar de sauna, dat wordt vechten!
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_62676391
Morgen misschien Brian KO
Goedemorgen :W
pi_62676597
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:17 schreef blomst het volgende:
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:31:07 #111
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62678003
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 21:29 schreef Suikeroom het volgende:
oeh Huub gaat morgen naar de sauna, dat wordt vechten!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_62678476
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, zoiets zal het wel zijn. Ben benieuwd wat er in de originele tekst stond.

Q: Je hebt in de kooi een relatie gekregen met Amanda. Hoe is het om nu samen buiten te zijn?
A: Goed! We waren natuurlijk zoveel bij elkaar dat we elkaar door en door hebben leren kennen en Amanda kan soms het vuur onder mijn nagels doen uitlopen, maar ook daarin heb ik me heel goed beheerst.
En ik kan die beheersing overbrengen in Amanda. Daar heeft ze heel veel respect en bewondering voor, dat ik naast alles wat ik al zo goed ben, ook dat goede in me heb.

Zelfs als hun IQ's bij elkaar worden opgeteld, kwalificeren ze zich niet voor het Mensa lidmaatschap .
Ik zie net dat Brian op z'n site nog steeds de vakantiekiekjes heeft staan van Dubai en Spanje. Alleen heeft ie Amanda er vakkundig uitgesloopt. Alleen op de foto's met Patrick Kluivert staat ze nog, maar dat zal meer zijn omdat ie zo trots is op z'n foto's met Kluivert.
pi_62678515
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:17 schreef blomst het volgende:
  zondag 26 oktober 2008 @ 02:36:00 #114
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62680541
Was me al eerder opgevallen. Alleen zijn er nog geen kiekjes van Tamara bij gekomen.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zondag 26 oktober 2008 @ 03:12:44 #115
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_62681137

[ Bericht 100% gewijzigd door mooiiiiii op 26-10-2008 03:15:45 (Dubbel geplaatst) ]
  zondag 26 oktober 2008 @ 03:13:24 #116
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_62681143
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 03:12 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Ja ,heel veel meiden vinden Huub interessant,en gelijk hebben ze...
pi_62681770
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:16 schreef dgklieke het volgende:
WEBLOG huub VRIJ WEEKEND 25-10

Het is nu zaterdagmiddag en ik ben subliem aan het genieten...

Heerlijk uitgeslapen, gisteren een werkelijk fantastische werkdag gehad. Het was een lange dag..een hele lange dag. Maar het was precies waarom ik zoveel van mijn werk hou!

En nu zowaar het hele weekend vrij! Vandaag dus een gat in de dag geslapen! Net lekker ff in de salon wezen kijken en naar de bakker gegaan om wat lekkers voor Claire en de meisjes van de salon te halen, iets lekkers voor mijzelf. Dus net lekker heerlijk in mijn eentje boven gegeten en ben nu aan het luisteren naar het concertgebouw orkest jubileum concert op Nederland 2.

Heb ooit toen ik voor een goed doel werkte daar geholpen bij het organiseren van een benefiet diner. Alle stoelen van de concert zaal eruit en tafels erin. Allemaal hoogwaardigheidsbekleders nationaal en internationaal uit de politiek waren aanwezig. Tot Koninging Noor aan toe..midden in de nacht toen iedereen weg was. Inclusief de tafels stond ik samen met de organisator van het benefiet diner in een totaal lege concert zaal. Geen stoelen geen tafels helemaal niets...

Die zaal heeft zo iets moois. Het is een van de mooiste concertzalen die er zijn, dit vanwege zijn internationale vermaarde akoestiek. Zoveel geschiedenis, zoveel cultuur.

Mocht ik mij in het begin van de avond al omkleden met mijn vader in smoking IN de chambrette van de dirigent. (waar ik ook nog wat in het boek heb geschreven waar alle gastdirigenten en solisten wat schrijven vlak voordat ze opgaan) Stond ik dus midden in de nacht op het podium in een totaal LEGE concertzaal. 1 moment om nooit te vergeten...

dus ik ben aan het genieten! Vnvnd lekker met Claire uit eten en naar de film, morgen gaan we naar Twente, lekker naar de sauna in Oldenzaal..

Wordt een top weekend!

later all!

ps heb veel vragen gekregen over het interview van Amanda...Ze moet zelf weten hoe ze zich uit in interviews. Ben dan altijd blij dat ik mij nooit negatief uitlaat in de media over oud miljonairs uit de Gouden Kooi. Voor mij is het spel over en alles wat daar gebeurt is ook. Ik gun iedereen het beste en een mooie toekomst.....Als mensen denken te weten hoe het bijvoorbeeld tussen mij Claire gaat terwijl ze van niets weten schaar ik ze gewoon onder de grote hoop mensen die over van alles een mening hebben zonder dat ze er iets van af weten...
bron
Met zo n CV toch als telefoonverkoper en koffiejuf eindigen................. hoe is het mogelijk
hoeveel spelfouten zijn hier toegestaan ???
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:32:53 #118
202348 Susi
Temple of Love
pi_62682927
quote:
MSN Starlounge kwam Amanda Balk (20) tegen op een feestje in Amsterdam. Amanda zat 16 maanden lang in de Gouden Kooi, de langstlopende realityshow ter wereld. Wij vroegen haar het hemd van het lijf...

Waarom ben je ooit mee gaan doen aan de Gouden Kooi?
Mijn vriendinnetje, Nena, zat er eerst in en ik was haar contactpersoon. Toen kwam ik daar en vroegen ze mij of ik ook de Gouden Kooi in wilde als miljonair. Ik woonde destijds nog samen met mijn toenmalige vriend en dus zei ik nee. Het werd me tot twee keer toe weer gevraagd. De derde keer was m'n relatie net over en toen dacht ik: 'Waarom ook niet. Ik ben 19 jaar, wat heb ik te verliezen?'

Wat waren je verwachtingen ervan destijds?
Ik had niet veel verwachtingen, ik keek eigenlijk weinig naar de serie en stelde me gewoon blanco op ten opzichte van de bewoners. Wel was ik van plan om mijn diploma’s daar te gaan halen en dat heb ik ook gedaan. Ik heb m’n nagelstyliste- en visagie diploma gehaald. En ik heb een paaldanscursus gevolgd en piano leren spelen. Ook heb ik rijlessen gehad, maar daar ben ik toen steeds voor gezakt. Ik heb heel erg examenvrees en ik moet nu staatsexamen doen.

Heb je nog contact met mensen uit de Gouden Kooi?
Ja, nog met Nadia, Lieke en Ricardo de butler, daar lach ik me suf mee. Ik ga vaak met hem stappen. Maar met Jaap heb ik nog het meest contact. Jaap is gewoon een hele aardige, gezellige gozer. Hij komt volgende week bij mij eten, dus ik moet veel eten in huis halen. Haha

Aan wie heb je de grootste hekel gehad in de Gouden Kooi?
Achteraf gezien aan Brian. Er is een heleboel gebeurd en het naarste gevoel heb ik toch bij hem. Daarnaast ook ik dat ook met Huub. Ik zeg hem wel gedag, maar meer ook niet. Ik zie hem zeker niet als vriend. Huub is gewoon te ver gegaan in de Kooi. Hij zei bijvoorbeeld tegen mij: ‘Ik snap dat je vader overleden is, ik zou ook naar beneden springen met zo’n dochter.’ Ook toen de moeder van Eric was overleden toen dreigde hij om de foto van zijn moeder te verbranden. Dan ga je een grens over en zal ik nooit meer vrienden met je kunnen worden.

De andere villabewoners en jij zeiden altijd dat het tussen Claire en Huub geen echte liefde was. Zij zijn ondertussen wel nog steeds bij elkaar in tegenstelling tot Brian en jij. Hoe kijk je daar nu naar?
Ik denk dat als je getrouwd bent een kind hebt dat de stap om uit elkaar te gaan veel groter is, maar dat betekent niet dat je relatie goed is. Als ik kijk naar wat er bij hen gebeurd, denk ik dat Claire het gewoon pikt als Huub dingen met andere vrouwen doet. Zo kan je een relatie in stand houden, maar die naam relatie stelt dan voor mij niet veel meer voor. Nadia en Dennis zijn ook nog bij elkaar, maar wat ik merk is dat ze allemaal heel erg hun eigen levens hebben. Ik ben heel erg blij dat ik in ieder geval nu vrijgezel ben.

Ben je al op kraamvisite geweest bij Nadia en Dennis?
Ja natuurlijk! En Nadia is ook met de kleine bij mij thuis geweest.

Je bent na de Kooi gaan samenwonen met Brian. Hoe was dat?
Als je net buiten komt is het heel heftig. Je leert iemand echt anders kennen. Men zei altijd dat iedereen anders is buiten, maar dat geloofde ik nooit, omdat ik zelf altijd heel erg mezelf ben geweest en dan verwacht je dat ook van andere. Daar heb ik me erg in vergist. Helemaal bij Brian.

Veranderde jullie relatie toen er geen camera’s meer bij waren?
Hij was in de Kooi al agressief, maar buiten was het op een gegeven moment echt niet meer te doen voor mij. Ik was echt ontzettend verliefd op die gozer, maar die agressie trok ik op een gegeven moment niet meer. Daarnaast belazerde hij me ook. Hij ging vreemd bij het leven en maakte z’n ex zwanger, terwijl hij met mij was. Toen dacht ik, waar ben ik ingetrapt?

Had Brian het erg moeilijk met het feit dat hij na wekenlang de gedoodverfde winnaar te zijn geweest, uiteindelijk toch niet heeft gewonnen?
Brian had het heel erg moeilijk mee. Hij kwam daar ook helemaal niet meer uit. Ik ben iemand die zoiets heeft, het is gebeurd. Terecht dat je er doorheen bent, maar Huub en ik hebben ook verloren en we gaan nu weer door. Probeer het positieve eruit te halen en we gaan een nieuw avontuur aan. Ga verder! Hij bleef heel lang in het negatieve hangen.

Hoe verwekte jij het feit dat je verloren hebt?
Ik had er nooit zo lang over nagedacht. Ik dacht iedereen speelt zijn spel, de een nog smeriger dan de ander en ik dacht als ik win, win ik en anders niet. Heel simpel. In de Gouden Kooi sloeg Brian mij ook al regelmatig, maar daar hield ik altijd m’n mond over. Ik gunde die gozer alles omdat ik wist hoe graag hij wou winnen en ging daar mezelf helemaal in voorbij.

Maar lichamelijk geweld was toch verboden in de Gouden Kooi?
De regels omtrent het slaan waren snel het raam uit. Iedereen sloeg elkaar. Tussen Brian en mij gebeurde het heel vaak onder de dekens en achter de schermen vroegen ze daar dan naar en ook fans die de via internet volgde, maar ik heb altijd mijn hand boven zijn hoofd gehouden. Ik dacht als ik het toegeef dan ligt hij er meteen uit. Ik was blind van verliefdheid. Ik dacht het buiten anders zou gaan. Ik zat gewoon op een roze wolk. Ik dacht dat Claire op een roze wolk zat, maar ik zat nog veel hoger.

Greep de productie ooit in bij ruzies in de villa?
Er werd heel vaak ingegrepen door de productie. Zeker op het laatst werd het een dagelijks ritueel dat de hele productie naar binnen stormde. Het was gewoon niet meer te doen. We zaten daar te lang en trokken het niet meer met elkaar. Het liep uit de hand er kon gewoon een dode vallen. Zo erg was het echt.

Hebben jullie psychische hulp gekregen nadat je uit de Kooi kwam?
We hebben allemaal een keer een psychologisch gesprek gehad. Maar ik denk dat er wel meer begeleiding had moeten zijn. Zeker als je kijkt naar een jongen als Brian. Die ging er zo aan onderdoor en hij heeft ook maar een psychologisch gesprek gehad. Ik wil zelf eigenlijk ook nog wel psychologische hulp. Gewoon, omdat ik het fijn vind. Ik zie dat niet als iets fouts ofzo. Ik denk dat het heel goed is na zo’n heftige ervaring. Ik hoopte dat we meer hulp zouden krijgen, maar dat is er niet helemaal.

Wat voor reacties krijg je sinds je weer buiten bent?
Ik krijg nog erg veel aandacht, vooral op straat. Dat is heel heftig. Ik heb wel tijden gehad dat ik het moeilijk vond, maar over het algemeen vind ik het leuk. Het is natuurlijk erg wennen. Ik heb 16 maanden in de Kooi gezeten en ik ben een beetje schuw geworden. Normaal zou ik overal gaan dansen, maar nu weet ik dat iedereen op me let. De reacties zijn wel voornamelijk heel positief. Ik kan de negatieve reacties op een hand tellen. Ik krijg heel veel respect van mensen. Maar dat is voor iedereen anders. Ik was ook in Spanje toen Huub klappen kreeg. Dus ik ben erg blij met hoe mensen op mij reageren. Ik heb laatst een gouden hangertje gekregen van een aantal fans met de tekst "In ons hart, van je maatjes’’. Ik heb ook een fandag gehad dus dat is allemaal heel erg leuk.

Waar woon je nu?
Ik woon nu in Zaandam, maar wil weer in Amsterdam gaan wonen. Ik heb met Brian bij zijn moeder in Almere en Zaandam samengewoond. Brian woont nu nog steeds bij zijn moeder.

Waar ben je nu mee allemaal bezig?
Ik treed nog steeds op en ga een single uitbrengen met een videoclip, getiteld ‘Bye Boy’. Ook ga ik een eigen beautysalon beginnen in Amsterdam-Zuid. Ik wil graag een lopende zaak erbij. En ik heb nog wat andere leuke dingen in het vooruitzicht, maar daar kan ik nog niet veel over zeggen.

Hoe ziet een optreden van Amanda eruit?
Tijdens mijn optredens ga ik eerst zingen. Nu doe ik twee covers, maar straks m’n eigen single en daarna doe ik een paaldansact. Ik sluit dan af met een meet&greet. Ik heb in het verleden veel optredens gedaan met Brian. We werden veel samen geboekt, maar die boekingen doe ik niet meer. Ik heb nu ook alleen opgetreden bij Mysteryland en Pleasure Island en dat vond ik heel leuk voor zoveel mensen.

Ben je al gevraagd door Playboy?
Ik heb met Playboy een gesprek gehad, maar we zijn er niet uitgekomen. Eerst leek het me wel leuk, maar nu hoeft het eigenlijk niet zo van mij. Ik ben nu met iets anders heel erg leuks bezig. Ik heb ook nog nooit helemaal naakt geposeerd. Met mijn paaldansoptredens heb en hou ik ook altijd een kort broekje en een shirtje aan. Ik hou wel van erotisch dansen, maar ik dans niet in m’n ondergoed of zonder top.

Jouw hondje overleed toen je in de Gouden Kooi zat.
Heb je al een nieuwe gekocht?
Ik heb nog geen nieuwe, want ik vind het best wel moeilijk. Ik wil wel weer graag hondje voor m'n andere hondje, maar geen Chihuahua meer, want dat zou een soort vervanging zijn en dat is er niet. Dus nu wil ik een Pinkeneesje gaan kopen.

Zou je ooit nog aan een reality-programma meedoen?
Ik zou niet meer aan zoiets meedoen. Ik ben bijvoorbeeld gevraagd voor ‘Can’t buy me love’, maar Ik zag er helemaal niks in. Ik vind het concept helemaal niet leuk. Het programma scoort ook totaal niet.

Tot slot. Wat vond je het schokkendste moment uit de Gouden Kooi?
Het moment dat Jaap ging kotsen en daarna zijn eigen kots opdronk. Dat vond ik echt niet normaal. Ik hield het niet meer. En toen Jaap ging poepen en daarna zijn kont met de dekens afveegde. Dat trok ik echt niet, maar dat liet ik natuurlijk niet merken, want dan liet je je zwakke plek zien. Toen dacht ik wel zijn er nog grenzen hier? Nee… Ik moest ook wel echt even wennen aan al die hoeren die langs kwamen. Ik dacht echt wat is dit? Maar dat was ook wel echt het leuke. Er waren gewoon geen grenzen en dat wilden we ook wel zo. We wilden gewoon een programma maken wat mensen nooit meer zouden vergeten. Ook al was het te smerig voor woorden, want dat was het.
Bron : Msn Starlounge
pi_62683741
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:36 schreef sunny16947 het volgende:
Was me al eerder opgevallen. Alleen zijn er nog geen kiekjes van Tamara bij gekomen.
Die zijn waarschijnlijk ook al uit elkaar
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:21:47 #120
226422 dgklieke
pi_62699143
Brian Kubatz: Van de Kooi naar de Ring..
ik kreeg net te horen dat hij in de eerste ronde uit was,en flink klappen heeft gehad,eindelijk gerechtigheid!
bron
http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=f11a914371aa3cf022f829579f19c48a&threadid=25116&perpage=15&pagenumber=1
pi_62699458
Ik ben niet haatdragend, maar Brian die klappen krijgt, is altijd goed nieuws!
Make my day!
  zondag 26 oktober 2008 @ 21:45:54 #122
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62702326
Brian van de gouden kooi verliest door ref stoppage

http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=41696
Snooker is top!!!
  zondag 26 oktober 2008 @ 22:11:08 #123
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62703307
Volgens berichten:

brain is meteen als een dolle hond gaan knokken maar de tegenstander had zoiets van laat maar ff en daarna kreeg brain een ongelofelijke knal waardoor hij viel en bij overeind gekomen te zijn kreeg ie er nog een bovenop waardoor hij voor de 2e keer viel waardoor hij door ko niet de 1e ronde kon afmaken. Hij werd aangekondigd met the golden boy maar is met de staart tussen zijn benen afgedropen!! het publiek heeft hem uitgejoeld.
Snooker is top!!!
pi_62703475
Gelukkig kan hij zich nu niet meer op amanda afreageren.
Geniet van je bericht sunny , gun iedereen wat maar een brian met zijn losse handjes echt helemaal niks
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_62704261
Zijn daar geen beelden van?
pi_62704508

sorry

nee, echt

Go hard or go home
pi_62705685
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:11 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens berichten:

brain is meteen als een dolle hond gaan knokken maar de tegenstander had zoiets van laat maar ff en daarna kreeg brain een ongelofelijke knal waardoor hij viel en bij overeind gekomen te zijn kreeg ie er nog een bovenop waardoor hij voor de 2e keer viel waardoor hij door ko niet de 1e ronde kon afmaken. Hij werd aangekondigd met the golden boy maar is met de staart tussen zijn benen afgedropen!! het publiek heeft hem uitgejoeld.
Is het heel erg, dat ik hiervan geniet!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_62705903
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:11 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens berichten:

het publiek heeft hem uitgejoeld.
Alweer
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:22:51 #129
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_62705943
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:15 schreef petraa het volgende:

[..]

Daar moet op gedronken worden hihahooooo
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_62706104
wat erg voor hem
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:31:55 #131
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62706191
Ben reuze benieuwd of er nog filmpjes van opduiken.
Snooker is top!!!
pi_62706238
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:35 schreef 1299 het volgende:
Zijn daar geen beelden van?
was het aan het lezen en dat wilde ik ook vragen

maar waarschijnlijk niet dus, misschien komen ze nog
pi_62706254
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:15 schreef petraa het volgende:

[..]

Ja dat is erg...hihihi...geen beter vermaak dan leedvermaak
Hangplek voor vrije gedachten
pi_62706467
Brian

Ik baal nu als een stekker.... dat ik er niet was
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:49:42 #135
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62706688
Ik hoop maar dat Anita hem buiten de ring op stond te wachten. Want dat heeft hij nu wel nodig. Tennissen niet, dgk niet, rappen niet, djen niet, kickboxen niet. Hoeveel nederlagen kan een mens verdragen pffffffffff
Snooker is top!!!
pi_62706713
Hij krijgt toch wel een beker mee!
Go hard or go home
pi_62707217

Tja...dit keer was het een echte tegenstander, geen Huubje die 30 kilo lichter is, of een of andere ingehuurde beginneling. Het was te verwachten dat ie ook hierin zou gaan falen, hij had al vanaf het begin een verkeerde instelling wat vechtsporten betreft.

Nu maar hopen dat er snel een filmpje op youtube komt
  † In Memoriam † maandag 27 oktober 2008 @ 00:18:50 #138
128220 Peter6000
pi_62707244
Wat een haat weer.

Jullie onbeschofte goeroe Huub heeft aangegeven dat het triest is nu nog met een televisieprogramma bezig te zijn dat al bijna een half jaar afgelopen is.
  maandag 27 oktober 2008 @ 00:20:59 #139
226422 dgklieke
pi_62707278
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:50 schreef noekje het volgende:
Hij krijgt toch wel een beker mee!
  maandag 27 oktober 2008 @ 01:16:09 #140
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_62707970
Wij vieren feest ,tis uit met de malaise,want het is weer tijd voor de polonaise..
Hoe het verder gaat weet ik niet..Gefeliciteerd winnaar van de wedstrijd...
  maandag 27 oktober 2008 @ 01:17:41 #141
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_62707980
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:49 schreef sunny16947 het volgende:
Ik hoop maar dat Anita hem buiten de ring op stond te wachten. Want dat heeft hij nu wel nodig. Tennissen niet, dgk niet, rappen niet, djen niet, kickboxen niet. Hoeveel nederlagen kan een mens verdragen pffffffffff
En dichten niet..
  maandag 27 oktober 2008 @ 01:20:12 #142
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62707996
wat zijn dit voor een VOL en Nowlive comments hier

waar blijft Lisa_1948 met de taart? vieren jullie het 1malig? niet vergeten om op zn hyves te gaan spammen heh
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_62708114
Hyves Brian :
Anouk (48)
gisteren, 22:14

Ondanks dat je verloren heb, ging je wel lekker hoor!!! Ben trots op je!!!
dikke knuf

wat ging er dan lekker?? Die 2 harde klappen ?????? Je hebt fans en je hebt fans... haha
  maandag 27 oktober 2008 @ 01:43:19 #144
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_62708138
Gedicht .rian..
M'n kaken zijn rood.ik heb hoge nood,
Ik ga nu snel naar Tamara rennen om haar nog eens extra te verwennen,
Als mijn dunne beentjes me kunnen dragen weliswaar,
maar anders kom ik op een andere manier wel klaar.

Deze nederlaag zet ik om in een goede rep,
als ik er de kracht nog voor heb..
p.s Deze zin heb ik ook gepiktvan een BN ner...
YO rian

[ Bericht 0% gewijzigd door mooiiiiii op 27-10-2008 01:44:29 (spelfout) ]
  maandag 27 oktober 2008 @ 01:46:06 #145
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_62708156
Naaktslakken eten ....fans,enjoy
pi_62708797

pi_62708841
mag ik ook even mee lachen, dat brian ko is gegaan.
pi_62708845
quote:
wat is het toch een vreselijke sport, ik snap niet dat mensen dit leuk vinden om naar te kijken

wat een agressie.......
pi_62708847
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 06:05 schreef hondjes het volgende:
mag ik ook even mee lachen, dat brian ko is gegaan.
ja dat mag........ dat dan weer wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')