Ik vond hem nou niet vriendelijk tegen haar doen. Ik kan me nog herinneren dat de anti-Amanda en -Brianfans het wel prachtig vonden van Bartje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:32 schreef sunny16947 het volgende:
Als iemand je wil begeleiden en handvaten wil geven voor een terugkeer buiten heeft dat m.i. niets te maken met partijdigheid of wel of niet objectief zijn. Je kunt het aanhoren en er mee doen wat je wilt, maar Amanda had de onbeschoftheid om gewoon van tafel weg te lopen.
Ik weet wat ik gezien heb, hoef geen filmpje meer te zien. Ik zou er ook de schijt van krijgen op den duur.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef beequeen het volgende:
Dieene kwam met de beste intenties binnen. Amanda gooide haar kont tegen de krib.
Eerste geprek van Bart met Brian en Amanda.
Misschien zijn er andere die wel willen kijken. Je zit niet in je uppie op dit subforum.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik weet wat ik gezien heb, hoef geen filmpje meer te zien. Ik zou er ook de schijt van krijgen op den duur.
Geen probleem hoor. It's a free country. Ik heb nergens gezegd dat anderen het niet mogen. Ik heb onderhand wel genoeg gezien. Dus dat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien zijn er andere die wel willen kijken. Je zit niet in je uppie op dit subforum.
Harry van de ponyclub, zomaar dood in de sloot, draaaaamaaaaaaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:00 schreef noekje het volgende:
Laten we niet vergeten dat Amanda ook getraumatiseerd is en was. Die zal wel gaan gillen elke avond als ze weer onder de wol kruipt.
Omg, ja! Ja!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Harry van de ponyclub, zomaar dood in de sloot, draaaaamaaaaaa
Tja als ik ergens geen zin in heb doe ik er ook niet aan mee, vooral niet als iemand die nooit iets betekend heeft en wanhopig in de spotlights probeert te blijven mij gaat vertellen hoe het allemaal inelkaar zit!! en dan zwaar beledigd is als je het niet met hem eens bentquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef beequeen het volgende:
Dieene kwam met de beste intenties binnen. Amanda gooide haar kont tegen de krib tijdens het laatste gesprek.
Eerste gesprek van Bart met Brian en Amanda.
Goed hè !!!quote:
Stel nou dat Lieke morgen wakker wordt, in de spiegel kijkt, en er uitziet als Viola Holt.... Slik je al dat geneuzel van haar dan nog voor zoete koek, of is het toch grotendeels geiligheid?quote:
Oud nieuws of plaatsen ze dit artikel nog een keer in het plaatselijke sufferdje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:55 schreef dgklieke het volgende:
Interview Noordhollands Dagblad 22-10-2008
brian van de gouden kooi naar de ring
Zal er wel uitgeknipt zijn, ze zijn vergeten de intro aan te passen, denk ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:24 schreef Copycat het volgende:
Een interview over blablabla en vriendin Amanda.
Dat laatste is er uitgeknipt of volgt er nog een stuk?
ik denk dat brian dat er uit heeft gekniptquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:24 schreef Copycat het volgende:
Een interview over blablabla en vriendin Amanda.
Dat laatste is er uitgeknipt of volgt er nog een stuk?
Ja, zoiets zal het wel zijn. Ben benieuwd wat er in de originele tekst stond.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:37 schreef Spaarne het volgende:[quote]
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:37 schreef Spaarne het volgende:
Zal er wel uitgeknipt zijn, ze zijn vergeten de intro aan te passen, denk ik.
Wat een aapmensen op die foto bij dat artikel trouwens, verschrikkelijk. Vraag me af wat het gezamenlijk IQ is van dat groepje ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |