abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62537587
Vervolg van: Ex-Gouden Kooi bewoners in de media # 8

Laatse nieuws: Mikey is opgenomen in het ziekenhuis met een astma-aanval.
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:08 schreef Peter.N het volgende:
Ik zal even het 1 en ander uit de wereld helpen omtrent Mikey. Mijn naam is Peter Nuninga en ik ben degene die Mikey al vanaf zijn uittrede uit De Gouden Kooi steunt en helpt met van alles en nog wat om in het normale levenspartroon te kunnen blijven meegaan. Allereerst de speculaties omtrent zijn verblijf in de villa. Mike heeft hiermee een lot uit de loterij gewonnen. Op het moment dat hij binnenkwam had hij al gewonnen. Deze man had niks te verliezen en alle aandacht en hulp die hij kreeg was dus al meer dan winstgevend voor hem.
Ik snap dan ook niet dat er mensen zijn die zeggen "had hem maar onder de brug gelaten". Ze zouden je moeten opsluiten in een kooitje van 2m bij 4m met 10 dorstige en uitgehongerde hyena's. Niet iedereen heeft het voor het kiezen in het leven. Ik ken Mike als een zeer sociaal persoon die een zeer grote dosis liefde voor zijn hond Dilana heeft. Dilana gaat te aller tijde op alle fronten voor bij hem. Die komt echt niks tekort. Er zijn veel baasjes die daar nog een voobeeld aan kunnen nemen. Hij en Dilana hebben zoveel gedeeld samen en dat herken je duidelijk terug in zijn liefde voor haar. Check eens wat youtube filmpjes voor de gein. En ja, als haar baasje dan plotseling in het ziekenhuis belandt lijkt het mij een zeer logisch verhaal dat er opvang voor haar wordt geregeld. Zo'n beestje kan je natuurlijk niet aan z'n lot overlaten in een caravan. Daar heeft hij zeer goed in gehandeld en is dus ook absoluut NIET zielig.

Dan over het feit wat zo'n asiel nou precies kost en of Mikey, of om in sommige termen van jullie te blijven 'De Zwerver' dat wel zou kunnen betalen. Dat kost rond de 10 euro per dag en ja dat kan hij betalen. Hoe kan een 'zwerver' dat nou betalen en waarom woont hij in vredesnaam in een caravan hoor ik sommigen al denken. Nou iemand die nooit geen opleiding heeft gehad en/of werkervaring nauwelijks tot niet heeft opgedaan, is een bovenwoning in Hilversum onbetaalbaar. Het bedrag wat hij daar moest neertellen is voor hem en andere mensen met een minimaal inkomen absoluut niet te doen. Hij is als het ware van de wal in de sloot geholpen. 6 maanden is er uiteindelijk voor hem betaald en daarna heeft hij het moeten uitzoeken. En terecht, want je kan uiteraard niet iemand z'n hele leven blijven bekostigen natuurlijk. Maar had hem dan in iets betaalbaars geholpen in plaats van iets wat niet op te brengen valt of waar je je niet in kan schrijven aangezien het geregistreerd staat als kantoorpand zeg ik dan op mijn beurt. Hier is Mikey nooit gebaat bij geweest. Ja voor die 6 maanden inderdaad wel. De reden dat hij dus is vertrokken uit Hilversum spreekt bij deze voor zich neem ik aan.

Dan de reden waarom hij naar Brabant is verhuisd. Dat is omdat hij bij Auke Visser, de andere persoon die hem naast mij ook al maanden helpt, kon werken. Aangezien Auke en ik hem dus al vanaf het begin af aan niet laten zakken, leek het ons een redelijke oplossing om tijdelijk voor hem een caravan te huren in de buurt van Auke, zodat hij toch aan het werk kan en dus ook zijn centen kan verdienen. Een caravan die overigens zeer groot is en waar hij prima met Dilana kan vertoeven. Dus ik denk dat wij hem daar uitermate prima mee hebben geholpen. Ook al is het een caravan, het is altijd beter dan op straat.

De reden dat Mikey in het ziekenhuis ligt is omdat hij al heel lang kampt met ademhalingsproblemen en zeer vaak benauwd is. Het nadeel ervan is echter dat hij zich hier nooit voor heeft laten behandelen. Erg stom zou je zeggen, maar ik denk dat ik de reden daarvan niet echt hoef uit te leggen van hoe dat nou precies komt. Hij is inderdaad op tijd opgehaald en wordt er nu eindelijk voor behandeld. Hij is gelukkig in goede handen en met een aantal dagen weer helemaal op de been. Zodra hij uit het ziekenhuis is zullen wij Dilana ophalen en zal hij fulltime bij mijn neef aan het werk gaan.

Voor diegene die Mikey liever onder de brug hadden gelaten en/of die toch alleen maar slecht over hem kunnen praten en/of speculeren op het internet, zoek een andere hobby. Mike is een zeer goed, beschaafd en oprecht mens die het geluk heeft gekregen om weer een leven op te kunnen bouwen. Misgun het hem dan ook niet.

Nou tot zover. Dreigmail, haatmail, fanmail, liefdesverklaringen en verjaardagsfelicitaties omtrend mijn persoon het mag allemaal weer naar: pierre_2010@hotmail.com

Maar ook voor de oprechte mensen die Mikey graag een steuntje in de rug willen geven ben ik uiteraard bereikbaar.

Grtz,

Peter Nuninga
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:11:15 #2
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_62538899
En nog een keer de vraag waarom ze zo'n achterlijk duur huis voor hem hebben geregeld, ipv een goedkoop huurhuisje waar hij met een minimuminkomen ook had kunnen wonen?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:25:37 #3
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62543012
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:11 schreef mazaru het volgende:
En nog een keer de vraag waarom ze zo'n achterlijk duur huis voor hem hebben geregeld, ipv een goedkoop huurhuisje waar hij met een minimuminkomen ook had kunnen wonen?
Vrije sector woningen zijn altijd duur.
En een goedkoop huurhuisje krijg je niet zomaar.
De woning was voor een item van het programma, zo werkt dat bij Endemol.
pi_62546544
in een caravan wonen , als je gezondheid niet al te best is , verschrikkelijk ,ik hebt het ook overleefd maar voor een iemand die in het weekend behoorlijk de bloemetjes buiten zet en straks in de winter erg zwaar

tegenwoordig betaal je ook veel geld voor de huur en stookkosten , en een olie kachel is voor iemand met astma dodelijk.

talpa hebt hem een mooie kans gegeven ,maar wel in de verkeerde richting , van ex zwerver naar een
leven van klatergoud ,dat is toch geen helpen dat is iemand naar de klote helpen .maar ja ,eigenlijk had brrr voor deze miky moeten zorgen hij is toch van de goeie doelen ,hopelijk zit hij hier in brabant beter
hier kan hij zowie zo in de kassen werken ,werk zat bij ons , de polen zijn hier niet aan te slepen .

en rijden met dikke vette outo,s rond en pakken met geld .
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:48:26 #5
38396 mazaru
pi_62550159
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 08:30 schreef Hobby het volgende:
in een caravan wonen , als je gezondheid niet al te best is , verschrikkelijk ,ik hebt het ook overleefd maar voor een iemand die in het weekend behoorlijk de bloemetjes buiten zet en straks in de winter erg zwaar

tegenwoordig betaal je ook veel geld voor de huur en stookkosten , en een olie kachel is voor iemand met astma dodelijk.

talpa hebt hem een mooie kans gegeven ,maar wel in de verkeerde richting , van ex zwerver naar een
leven van klatergoud ,dat is toch geen helpen dat is iemand naar de klote helpen .maar ja ,eigenlijk had brrr voor deze miky moeten zorgen hij is toch van de goeie doelen ,hopelijk zit hij hier in brabant beter
hier kan hij zowie zo in de kassen werken ,werk zat bij ons , de polen zijn hier niet aan te slepen .

en rijden met dikke vette outo,s rond en pakken met geld .
Die polen zijn nou juist het probleem. Waarom een dure nederlander aannemen, als je het ook met een goedkope pool kan doen?
pi_62561315
stuk van jaap in de nieuwe veronicagids. Gaat over eten en health. Jaap neemt dit dus absoluut niet serieus en antwoord op zijn jaaps. Heb geen scanner dus kan het niet neerzetten hier.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:32:23 #7
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62580794
Iemand het stuk in de party van de opening van Claire's studio?????????
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:14:07 #8
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_62581962
Interview John Kerster Omroep Hilversum
gisteren, 18:25, 373 x bekeken
Hai allemaal.

Ik heb er weer een werkdag op zitten. Was een nuttige dag!

Was vandaag uitgenodigd door John Kerster voor een interview voor tv Hilversum. Dat is dit weekend in meervoud te zien. Ik heb gekletst over vanalles en nog wat, en mocht wat reclame maken voor mijn salon. Lekker dus.

Heb daarna wat mooie nieuwe kwasten aangeschaft en toen ik terug kwam was Wendy de salon aan het verbouwen. Ze heeft alles lekker strak neergezet, dus de salon ziet er weer spik en span uit.

Huub is vandav pas laat thuis dus ik ga even een vrouwen avondje inlassen Heeft iemand nog snel een leuke filmtip voor vanavond??? Ga nu lekker eten, helemaal naar de supermarkt gegaan om echt wat lekkers uit te zoeken.. mmm!

En dan ga ik lekker douchen, maskertje nemen je weet wel, dat soort dingen! HEERLIJK ben er vreselijk aan toe. Mijn mobielje staat alvast op stil...

Morgen heb ik een visagie klusje, heb ik onwijs veel zin in. Wendy en Es staan er morgen voor de allereerste keer alleen voor. Ik ben benieuwd hoe het gaat... Ik schat in: top! Want het zijn echt top meiden.

De herenkapper van 2 deuren verder kwam net nog even op visite. Hoe lief! Echt even geinteresseerd kletsen. De salon bewonderen, heb hem wat goodys meegegeven. Echt een lieve man. Totaal geen vrees voor mijn salon, zo moet het zijn.

Dus.. dat was m weer,

Fijne avond

LFS

Claire!
bron http://claire-recourt.hyves.nl/blog/17017001/Interview_John_Kerster_Omroep_Hilversum/icEz/?&pageid=3IURSCQH5AM80KWGC
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:08:53 #9
226422 dgklieke
pi_62583547
Er is er een jarig...-

Jaycee-Lynn (23867)
mijn papa wordt op 23 oktober 26 jaar!
Zou er een feestje zijn? Of wil je weten wat Dennis wil hebben? Krabbel Dennis of stuur een kaartje!

Krabbel Dennis

[ Bericht 5% gewijzigd door dgklieke op 22-10-2008 15:28:48 ]
pi_62600207
Jaycee lynn is echt wel cute!
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  donderdag 23 oktober 2008 @ 17:31:02 #11
226422 dgklieke
pi_62616721
amanda en luc in de Area sixzz

donderdag 23 oktober 2008 @ 17:33:33 #12
226422 dgklieke
pi_62616772
  † In Memoriam † donderdag 23 oktober 2008 @ 18:07:17 #13
135305 beequeen
Lost.
pi_62617360
Ach, Amanda treedt tegenwoordig op met Dubbele Lul. Van de ene neprapper naar de andere, goeie switch.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 23 oktober 2008 @ 18:15:28 #14
38396 mazaru
pi_62617492
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:07 schreef beequeen het volgende:
Ach, Amanda treedt tegenwoordig op met Dubbele Lul. Van de ene neprapper naar de andere, goeie switch.
Maar Luc kwam wel een stuk minder agressief over dan die rat
pi_62617493
Wat een paupers
  † In Memoriam † donderdag 23 oktober 2008 @ 18:24:47 #16
135305 beequeen
Lost.
pi_62617668
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:15 schreef mazaru het volgende:

Maar Luc kwam wel een stuk minder agressief over dan die rat
Dat is waar, maar vergeet niet dat hij een tijdje in de Oostenrijkse bak heeft gezeten en in Nederland is opgepakt voor wapenbezit. Lekkere jongen, maar daar valt Amanda nu eenmaal op hè?

Yep, @Weaut, het zijn idd paupers.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 23 oktober 2008 @ 20:59:23 #17
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_62622030
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:50 schreef Ziet het volgende:
Jaycee lynn is echt wel cute!
Zo echt wel! Knap kindje!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 21:56:00 #18
226422 dgklieke
pi_62624142
het gaat goed met Mike en Dilana

Mike is al weer uit het ziekenhuis en had last van ademhalingsproblemen.
Dilana, is niet in een kennel maar gewoon thuis
zegt palma
bron nl
  donderdag 23 oktober 2008 @ 22:05:08 #19
226422 dgklieke
pi_62624537

Slam FM JobSwap
vandaag, 13:39, 201 x bekeken
Beste hyvers,

Ik doe mee aan de SlamFM jobswap.
Morgenvroeg van 06.00 tot 10.00 neem ik het radioprogramma 'Warming Up' van Timo Kamst over op SlamFm. Ik zal samen met Kristel van Eijk a.k.a Kristel Kicks het programma presenteren Dus hoor je een bekende stem uit je speakers komen... C'est moi!

Timo geeft in zijn plaats één van mijn Yoga-lessen en een VIFIT-les (soort van 50+ gym) Ik kan jullie zeggen, het wordt hilarisch. We hebben al wat vooropnames gemaakt en ik heb echt in een scheur gelegen.

Dus morgen... DJ Lieke @ SlamFM

bron http://sporty-lieke.hyves.nl/blog/17073707/Slam_FM_JobSwap/3sV-/?&pageid=625L41ZDDLWKK0G84

[ Bericht 14% gewijzigd door dgklieke op 23-10-2008 22:15:32 ]
  donderdag 23 oktober 2008 @ 22:44:08 #20
226422 dgklieke
pi_62626167
Column Lieke de Lange

Spiegelbeeld

Stel je voor…
07.00 uur ’s ochtends. Het is nog schemerig donker buiten en de ochtenddauw staat nog aan de koude grond. Jij ligt nog heerlijk in je warme bed, ver weg in dromenland.
Dan gaat de wekker, het is nog hartstikke vroeg, maar een nieuwe dag is aangebroken en het is tijd om op te staan en de dag te beginnen.
Je wrijft de slaap uit je ogen, rekt je eens flink uit en stapt je bed uit.
Je gooit de gordijnen open en zuigt de eerste zonnestralen van de dag op.
Je gaat voor de spiegel staan en kijkt je spiegelbeeld eens diep in de ogen aan. Je ziet de wallen onder je ogen, je vale teint en de moeheid straalt er vanaf. Pfff, denk je… deze dag wordt helemaal niks. Ik wil weer slapen, ik wil niet werken…

En ineens praat je spiegelbeeld tegen je:
“Goedemorgen… Ja, je bent nog moe hè, ik zie het aan je. Geeft niet. Ga lekker douchen, daar word je wakker van. Doe wat energie op met een ontbijtje en een kop koffie en je zult zien, dat je, je een stuk beter voelt. Doe rustig aan, neem je tijd, daar knap je van op. Je zult zien, dat het allemaal best meevalt…”

We laten ons vaak gek maken door onze gedachten. We hebben regelmatig adviezen, bevestiging en een duw in de goede richting nodig van anderen om stappen voorwaarts te kunnen nemen, of zelfs op onszelf te kunnen en durven vertrouwen.
Zonder dat we het onszelf beseffen, ligt ieder antwoord op elke vraag in onszelf. We weten alles dondersgoed voor een ander, maar emoties nemen regelmatig de overhand als het op onszelf aankomt. We zien door de bomen het bos niet meer en al zeker niet de richting waarin we de juiste stappen moeten ondernemen. Zo subjectief zijn we dus. Ratio en Emotie, ze gaan regelmatig door elkaar heen en soms raken we in de knoop met ons verstand en gevoel. Het vinden en het houden van balans is niet altijd even makkelijk. Daarvoor hebben we zo nu en dan de wijze raad van anderen nodig. We zijn sociale wezens en de mensen om ons heen kunnen soms wél objectief zijn, waar wij de objectiviteit allang zijn verloren.

We blijven echter een vat van emoties en een hele hoop gezond verstand. Neem goede raad van anderen ter harte, maar wat anderen ook zeggen, met alle goede bedoelingen van dien, vergeet nooit, dat alles in jezelf ligt en jij de enige bent die jou leven leidt. Je bent je eigen spiegelbeeld. Durf jezelf daarom ook recht aan te kijken in de spiegel en jezelf te vragen wat je nou echt wilt, wat je nou echt voelt en durf te handelen naar wie je bent. Natuurlijk zal de spiegel niet echt terug praten, maar als je af en toe in hectische tijden, waarin alles je even teveel lijkt te worden en de juiste beslissingen nemen het moeilijkst lijkt wat er op dat moment is, even pas op de plaats neemt. Even jezelf wat tijd en rust gunt. Dan zul je merken, dat de juiste antwoorden vanzelf komen. Alsof je in de spiegel kijkt en je jezelf toespreekt… Durf te luisteren naar jezelf, durf te handelen naar jezelf, durf te leven!

Liefs Lieke
bron http://www.vvisps.nl/?p=pagina&id=36
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:07:22 #21
38396 mazaru
pi_62627090
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 21:56 schreef dgklieke het volgende:
het gaat goed met Mike en Dilana

Mike is al weer uit het ziekenhuis en had last van ademhalingsproblemen.
Dilana, is niet in een kennel maar gewoon thuis
zegt palma
bron nl
Lijkt me logisch dat Dilana weer 'thuis' is, als Mikey ook weer uit het ziekenhuis is.

Maar wel fijn dat Mikey weer zo snel is opgeknapt.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 02:43:41 #22
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_62630936
Heb geen enkel medelijden met Mikey ....... die kutzwerver dacht wel even
zijn spel te kunnen spelen en Brian aan de overwinning te helpen

Alleen Huub en Lieke hadden het beste met hem voor, jammer dat die loser
dat nooit in de gaten heeft gehad. Laat hem lekker verrotten
.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 07:56:09 #23
226422 dgklieke
pi_62632574
Een goed gesprek met... Amanda
22-10-08 17:03
Leven na de Gouden Kooi

MSN Starlounge kwam Amanda Balk (20) tegen op een feestje in Amsterdam. Amanda zat 16 maanden lang in de Gouden Kooi, de langstlopende realityshow ter wereld. Wij vroegen haar het hemd van het lijf...

Waarom ben je ooit mee gaan doen aan de Gouden Kooi?
Mijn vriendinnetje, Nena, zat er eerst in en ik was haar contactpersoon. Toen kwam ik daar en vroegen ze mij of ik ook de Gouden Kooi in wilde als miljonair. Ik woonde destijds nog samen met mijn toenmalige vriend en dus zei ik nee. Het werd me tot twee keer toe weer gevraagd. De derde keer was m'n relatie net over en toen dacht ik: 'Waarom ook niet. Ik ben 19 jaar, wat heb ik te verliezen?'

Wat waren je verwachtingen ervan destijds?
Ik had niet veel verwachtingen, ik keek eigenlijk weinig naar de serie en stelde me gewoon blanco op ten opzichte van de bewoners. Wel was ik van plan om mijn diploma’s daar te gaan halen en dat heb ik ook gedaan. Ik heb m’n nagelstyliste- en visagie diploma gehaald. En ik heb een paaldanscursus gevolgd en piano leren spelen. Ook heb ik rijlessen gehad, maar daar ben ik toen steeds voor gezakt. Ik heb heel erg examenvrees en ik moet nu staatsexamen doen.

Heb je nog contact met mensen uit de Gouden Kooi?
Ja, nog met Nadia, Lieke en Ricardo de butler, daar lach ik me suf mee. Ik ga vaak met hem stappen. Maar met Jaap heb ik nog het meest contact. Jaap is gewoon een hele aardige, gezellige gozer. Hij komt volgende week bij mij eten, dus ik moet veel eten in huis halen. Haha

Aan wie heb je de grootste hekel gehad in de Gouden Kooi?
Achteraf gezien aan Brian. Er is een heleboel gebeurd en het naarste gevoel heb ik toch bij hem. Daarnaast ook ik dat ook met Huub. Ik zeg hem wel gedag, maar meer ook niet. Ik zie hem zeker niet als vriend. Huub is gewoon te ver gegaan in de Kooi. Hij zei bijvoorbeeld tegen mij: ‘Ik snap dat je vader overleden is, ik zou ook naar beneden springen met zo’n dochter.’ Ook toen de moeder van Eric was overleden toen dreigde hij om de foto van zijn moeder te verbranden. Dan ga je een grens over en zal ik nooit meer vrienden met je kunnen worden.

De andere villabewoners en jij zeiden altijd dat het tussen Claire en Huub geen echte liefde was. Zij zijn ondertussen wel nog steeds bij elkaar in tegenstelling tot Brian en jij. Hoe kijk je daar nu naar?
Ik denk dat als je getrouwd bent een kind hebt dat de stap om uit elkaar te gaan veel groter is, maar dat betekent niet dat je relatie goed is. Als ik kijk naar wat er bij hen gebeurd, denk ik dat Claire het gewoon pikt als Huub dingen met andere vrouwen doet. Zo kan je een relatie in stand houden, maar die naam relatie stelt dan voor mij niet veel meer voor. Nadia en Dennis zijn ook nog bij elkaar, maar wat ik merk is dat ze allemaal heel erg hun eigen levens hebben. Ik ben heel erg blij dat ik in ieder geval nu vrijgezel ben.

Ben je al op kraamvisite geweest bij Nadia en Dennis?
Ja natuurlijk! En Nadia is ook met de kleine bij mij thuis geweest.

Je bent na de Kooi gaan samenwonen met Brian. Hoe was dat?
Als je net buiten komt is het heel heftig. Je leert iemand echt anders kennen. Men zei altijd dat iedereen anders is buiten, maar dat geloofde ik nooit, omdat ik zelf altijd heel erg mezelf ben geweest en dan verwacht je dat ook van andere. Daar heb ik me erg in vergist. Helemaal bij Brian.

Veranderde jullie relatie toen er geen camera’s meer bij waren?
Hij was in de Kooi al agressief, maar buiten was het op een gegeven moment echt niet meer te doen voor mij. Ik was echt ontzettend verliefd op die gozer, maar die agressie trok ik op een gegeven moment niet meer. Daarnaast belazerde hij me ook. Hij ging vreemd bij het leven en maakte z’n ex zwanger, terwijl hij met mij was. Toen dacht ik, waar ben ik ingetrapt?

Had Brian het erg moeilijk met het feit dat hij na wekenlang de gedoodverfde winnaar te zijn geweest, uiteindelijk toch niet heeft gewonnen?
Brian had het heel erg moeilijk mee. Hij kwam daar ook helemaal niet meer uit. Ik ben iemand die zoiets heeft, het is gebeurd. Terecht dat je er doorheen bent, maar Huub en ik hebben ook verloren en we gaan nu weer door. Probeer het positieve eruit te halen en we gaan een nieuw avontuur aan. Ga verder! Hij bleef heel lang in het negatieve hangen.

Hoe verwekte jij het feit dat je verloren hebt?
Ik had er nooit zo lang over nagedacht. Ik dacht iedereen speelt zijn spel, de een nog smeriger dan de ander en ik dacht als ik win, win ik en anders niet. Heel simpel. In de Gouden Kooi sloeg Brian mij ook al regelmatig, maar daar hield ik altijd m’n mond over. Ik gunde die gozer alles omdat ik wist hoe graag hij wou winnen en ging daar mezelf helemaal in voorbij.

Maar lichamelijk geweld was toch verboden in de Gouden Kooi?
De regels omtrent het slaan waren snel het raam uit. Iedereen sloeg elkaar. Tussen Brian en mij gebeurde het heel vaak onder de dekens en achter de schermen vroegen ze daar dan naar en ook fans die de via internet volgde, maar ik heb altijd mijn hand boven zijn hoofd gehouden. Ik dacht als ik het toegeef dan ligt hij er meteen uit. Ik was blind van verliefdheid. Ik dacht het buiten anders zou gaan. Ik zat gewoon op een roze wolk. Ik dacht dat Claire op een roze wolk zat, maar ik zat nog veel hoger.

Greep de productie ooit in bij ruzies in de villa?
Er werd heel vaak ingegrepen door de productie. Zeker op het laatst werd het een dagelijks ritueel dat de hele productie naar binnen stormde. Het was gewoon niet meer te doen. We zaten daar te lang en trokken het niet meer met elkaar. Het liep uit de hand er kon gewoon een dode vallen. Zo erg was het echt.

Hebben jullie psychische hulp gekregen nadat je uit de Kooi kwam?
We hebben allemaal een keer een psychologisch gesprek gehad. Maar ik denk dat er wel meer begeleiding had moeten zijn. Zeker als je kijkt naar een jongen als Brian. Die ging er zo aan onderdoor en hij heeft ook maar een psychologisch gesprek gehad. Ik wil zelf eigenlijk ook nog wel psychologische hulp. Gewoon, omdat ik het fijn vind. Ik zie dat niet als iets fouts ofzo. Ik denk dat het heel goed is na zo’n heftige ervaring. Ik hoopte dat we meer hulp zouden krijgen, maar dat is er niet helemaal.

Wat voor reacties krijg je sinds je weer buiten bent?
Ik krijg nog erg veel aandacht, vooral op straat. Dat is heel heftig. Ik heb wel tijden gehad dat ik het moeilijk vond, maar over het algemeen vind ik het leuk. Het is natuurlijk erg wennen. Ik heb 16 maanden in de Kooi gezeten en ik ben een beetje schuw geworden. Normaal zou ik overal gaan dansen, maar nu weet ik dat iedereen op me let. De reacties zijn wel voornamelijk heel positief. Ik kan de negatieve reacties op een hand tellen. Ik krijg heel veel respect van mensen. Maar dat is voor iedereen anders. Ik was ook in Spanje toen Huub klappen kreeg. Dus ik ben erg blij met hoe mensen op mij reageren. Ik heb laatst een gouden hangertje gekregen van een aantal fans met de tekst "In ons hart, van je maatjes’’. Ik heb ook een fandag gehad dus dat is allemaal heel erg leuk.

Waar woon je nu?
Ik woon nu in Zaandam, maar wil weer in Amsterdam gaan wonen. Ik heb met Brian bij zijn moeder in Almere en Zaandam samengewoond. Brian woont nu nog steeds bij zijn moeder.

Waar ben je nu mee allemaal bezig?
Ik treed nog steeds op en ga een single uitbrengen met een videoclip, getiteld ‘Bye Boy’. Ook ga ik een eigen beautysalon beginnen in Amsterdam-Zuid. Ik wil graag een lopende zaak erbij. En ik heb nog wat andere leuke dingen in het vooruitzicht, maar daar kan ik nog niet veel over zeggen.

Hoe ziet een optreden van Amanda eruit?
Tijdens mijn optredens ga ik eerst zingen. Nu doe ik twee covers, maar straks m’n eigen single en daarna doe ik een paaldansact. Ik sluit dan af met een meet&greet. Ik heb in het verleden veel optredens gedaan met Brian. We werden veel samen geboekt, maar die boekingen doe ik niet meer. Ik heb nu ook alleen opgetreden bij Mysteryland en Pleasure Island en dat vond ik heel leuk voor zoveel mensen.

Ben je al gevraagd door Playboy?
Ik heb met Playboy een gesprek gehad, maar we zijn er niet uitgekomen. Eerst leek het me wel leuk, maar nu hoeft het eigenlijk niet zo van mij. Ik ben nu met iets anders heel erg leuks bezig. Ik heb ook nog nooit helemaal naakt geposeerd. Met mijn paaldansoptredens heb en hou ik ook altijd een kort broekje en een shirtje aan. Ik hou wel van erotisch dansen, maar ik dans niet in m’n ondergoed of zonder top.

Jouw hondje overleed toen je in de Gouden Kooi zat.
Heb je al een nieuwe gekocht?
Ik heb nog geen nieuwe, want ik vind het best wel moeilijk. Ik wil wel weer graag hondje voor m'n andere hondje, maar geen Chihuahua meer, want dat zou een soort vervanging zijn en dat is er niet. Dus nu wil ik een Pinkeneesje gaan kopen.

Zou je ooit nog aan een reality-programma meedoen?
Ik zou niet meer aan zoiets meedoen. Ik ben bijvoorbeeld gevraagd voor ‘Can’t buy me love’, maar Ik zag er helemaal niks in. Ik vind het concept helemaal niet leuk. Het programma scoort ook totaal niet.

Tot slot. Wat vond je het schokkendste moment uit de Gouden Kooi?
Het moment dat Jaap ging kotsen en daarna zijn eigen kots opdronk. Dat vond ik echt niet normaal. Ik hield het niet meer. En toen Jaap ging poepen en daarna zijn kont met de dekens afveegde. Dat trok ik echt niet, maar dat liet ik natuurlijk niet merken, want dan liet je je zwakke plek zien. Toen dacht ik wel zijn er nog grenzen hier? Nee… Ik moest ook wel echt even wennen aan al die hoeren die langs kwamen. Ik dacht echt wat is dit? Maar dat was ook wel echt het leuke. Er waren gewoon geen grenzen en dat wilden we ook wel zo. We wilden gewoon een programma maken wat mensen nooit meer zouden vergeten. Ook al was het te smerig voor woorden, want dat was het.

bron http://msnnl.starlounge.com/index.cfm?objectid=37311&imagenr=6

[ Bericht 0% gewijzigd door dgklieke op 24-10-2008 08:20:08 ]
pi_62632803
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 07:56 schreef dgklieke het volgende:
Een goed gesprek met... Amanda
22-10-08 17:03
Leven na de Gouden Kooi

Waarom ben je ooit mee gaan doen aan de Gouden Kooi?
Mijn vriendinnetje, Nena, zat er eerst in en ik was haar contactpersoon. Toen kwam ik daar en vroegen ze mij of ik ook de Gouden Kooi in wilde als miljonair. Ik woonde destijds nog samen met mijn toenmalige vriend en dus zei ik nee. Het werd me tot twee keer toe weer gevraagd. De derde keer was m'n relatie net over en toen dacht ik: 'Waarom ook niet. Ik ben 19 jaar, wat heb ik te verliezen?'
Toen ze in de gouden kooi kwam beweerde ze toch echt dat ze nog een ruhlaasie had met Rogier. Pas na enige dagen in de kooi belde Rogier haar op om een pauze voor te stellen.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:00:20 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62633240
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 08:26 schreef humberto.tan het volgende:

Toen ze in de gouden kooi kwam beweerde ze toch echt dat ze nog een ruhlaasie had met Rogier. Pas na enige dagen in de kooi belde Rogier haar op om een pauze voor te stellen.
Dat viel me ook op.

En dit:
quote:
Waar woon je nu?
Ik woon nu in Zaandam, maar wil weer in Amsterdam gaan wonen. Ik heb met Brian bij zijn moeder in Almere en Zaandam samengewoond. Brian woont nu nog steeds bij zijn moeder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_62633362
De tyfus met je Pinkenees.
Go hard or go home
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:12:14 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62633454
En deze:
quote:
Daarnaast ook ik dat ook met Huub. Ik zeg hem wel gedag, maar meer ook niet. Ik zie hem zeker niet als vriend. Huub is gewoon te ver gegaan in de Kooi. Hij zei bijvoorbeeld tegen mij: ‘Ik snap dat je vader overleden is, ik zou ook naar beneden springen met zo’n dochter.’ Ook toen de moeder van Eric was overleden toen dreigde hij om de foto van zijn moeder te verbranden. Dan ga je een grens over en zal ik nooit meer vrienden met je kunnen worden.
Die moeder van Eric was toch al ver voor DGK overleden, trouwens?

Oh en deze vond ik ook wel funny:
quote:
Ben je al gevraagd door Playboy?
Ik heb met Playboy een gesprek gehad, maar we zijn er niet uitgekomen. Eerst leek het me wel leuk, maar nu hoeft het eigenlijk niet zo van mij. Ik ben nu met iets anders heel erg leuks bezig. Ik heb ook nog nooit helemaal naakt geposeerd. Met mijn paaldansoptredens heb en hou ik ook altijd een kort broekje en een shirtje aan. Ik hou wel van erotisch dansen, maar ik dans niet in m’n ondergoed of zonder top.
'Ja. ik wil drie miljoen jonguh! Ik ben Amanda uit de gouwe kooi!'
'Meid, je kan drie knaken krijgen en een treinkaartje.'

En ze danst niet, ik herhaal NIET in haar ondergoed!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:12:54 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62633469
En die column (...) van Lieke .
pi_62633498
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:12 schreef Copycat het volgende:
En die column (...) van Lieke .
Ja, ze freakt nog lang en gelukkig.

Amanda wint het qua entertainment. Ik wil méér!
Go hard or go home
pi_62633595
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 08:26 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Gaat niet over die Rogier.
Ze heeft het volgens mij over die relatie "voor" Rogier. Toen die relatie over was, zag ze het wel zitten.
Ze kreeg wat met Rogier toen ze al met DGK bezig was.
pi_62634045
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:14 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, ze freakt nog lang en gelukkig.

Amanda wint het qua entertainment. Ik wil méér!
Dat dus...van mij mogen ze haar elke week interviewen.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:44:44 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62634157
Amanda woonde, toen ze de kooi inging, toch al een paar maanden samen met Rogier? Op het Leidseplein. Volgens mij heeft ze het wel over hem.
pi_62634228
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:44 schreef Copycat het volgende:
Amanda woonde, toen ze de kooi inging, toch al een paar maanden samen met Rogier? Op het Leidseplein. Volgens mij heeft ze het wel over hem.
volgens mij hooguit twee weken.
waar iemand nog spreekt over een scharrel, heeft Amanda al een relatie.
Goedemorgen :W
pi_62634341
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:44 schreef Copycat het volgende:
hoe lang ze een relaasie met Rogier had, weet ik niet.
Maar ze was iig geen vrijgezel toen ze de kooi inging, wat ze niet zo zegt maar wel impliceert.

En dat verhaal van Lieke .... sprekende spiegelbeelden
Die sjieva of weet ik veel, heeft der goed te pakken
pi_62634626
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:48 schreef blomst het volgende:

[..]

volgens mij hooguit twee weken.
waar iemand nog spreekt over een scharrel, heeft Amanda al een relatie.
Over een verloving! Ze was immers al 6x verloofd geweest.
Go hard or go home
pi_62635507
Amanda blijft volhouden dat ze weet hoe de relatie's van de andere zijn. Ze kan nog steeds zien wat er gebeurt bij claire en huub en dennis en nadia. Terwijl ze eerst zegt dat ze huub niet wil zien en hem alleen maar groet. Amanda blijft maar jaloers volgens mij op de andere.
Dit onderstaande staat in het stukje daarover:

Ik denk dat als je getrouwd bent een kind hebt dat de stap om uit elkaar te gaan veel groter is, maar dat betekent niet dat je relatie goed is. Als ik kijk naar wat er bij hen gebeurd, denk ik dat Claire het gewoon pikt als Huub dingen met andere vrouwen doet. Zo kan je een relatie in stand houden, maar die naam relatie stelt dan voor mij niet veel meer voor. Nadia en Dennis zijn ook nog bij elkaar, maar wat ik merk is dat ze allemaal heel erg hun eigen levens hebben. Ik ben heel erg blij dat ik in ieder geval nu vrijgezel ben.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:22:58 #37
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62636629
quote:
Ook heb ik rijlessen gehad, maar daar ben ik toen steeds voor gezakt. Ik heb heel erg examenvrees en ik moet nu staatsexamen doen.
Nog steeds geen rijbewijs dus.
quote:
Heb je nog contact met mensen uit de Gouden Kooi?
Ja, nog met Nadia, Lieke en Ricardo de butler, daar lach ik me suf mee. Ik ga vaak met hem stappen. Maar met Jaap heb ik nog het meest contact. Jaap is gewoon een hele aardige, gezellige gozer. Hij komt volgende week bij mij eten, dus ik moet veel eten in huis halen. Haha
Ze had toch heeeeeeeeelemaal niks met Jaap? Of trekken Jaap's centen haar nu? Of misschien mag ze in zijn show meedoen.
quote:
Aan wie heb je de grootste hekel gehad in de Gouden Kooi?
Achteraf gezien aan Brian. Er is een heleboel gebeurd en het naarste gevoel heb ik toch bij hem. Daarnaast ook ik dat ook met Huub. Ik zeg hem wel gedag, maar meer ook niet. Ik zie hem zeker niet als vriend. Huub is gewoon te ver gegaan in de Kooi. Hij zei bijvoorbeeld tegen mij: ‘Ik snap dat je vader overleden is, ik zou ook naar beneden springen met zo’n dochter.’ Ook toen de moeder van Eric was overleden toen dreigde hij om de foto van zijn moeder te verbranden. Dan ga je een grens over en zal ik nooit meer vrienden met je kunnen worden
Ze was toch zo blij dat Huub haar na de verbroken relatie belde!!!!
quote:
De andere villabewoners en jij zeiden altijd dat het tussen Claire en Huub geen echte liefde was. Zij zijn ondertussen wel nog steeds bij elkaar in tegenstelling tot Brian en jij. Hoe kijk je daar nu naar?
En wel naar de opening van Claire haar studio. Hoe hypocriet kun je zijn.
quote:
Het liep uit de hand er kon gewoon een dode vallen. Zo erg was het echt.
En de streamers maar uitlachen die zich zorgen maakte.
quote:
Ik hou wel van erotisch dansen, maar ik dans niet in m’n ondergoed of zonder top.
Het is nog minder dan ondergoed hahahaha
quote:
Wat vond je het schokkendste moment uit de Gouden Kooi?
Het moment dat Jaap ging kotsen en daarna zijn eigen kots opdronk. Dat vond ik echt niet normaal. Ik hield het niet meer. En toen Jaap ging poepen en daarna zijn kont met de dekens afveegde. Dat trok ik echt niet, maar dat liet ik natuurlijk niet merken, want dan liet je je zwakke plek zien. Toen dacht ik wel zijn er nog grenzen hier? Nee… Ik moest ook wel echt even wennen aan al die hoeren die langs kwamen.
Dus niet de zgn aanranding van Huub was het schokkendste. En de hoeren hahahaha Een goeie die het zegt.
Snooker is top!!!
pi_62636778

We hebben allemaal een keer een psychologisch gesprek gehad. Maar ik denk dat er wel meer begeleiding had moeten zijn. Zeker als je kijkt naar een jongen als Brian. Die ging er zo aan onderdoor en hij heeft ook maar een psychologisch gesprek gehad. Ik wil zelf eigenlijk ook nog wel psychologische hulp. Gewoon, omdat ik het fijn vind. Ik zie dat niet als iets fouts ofzo. Ik denk dat het heel goed is na zo’n heftige ervaring. Ik hoopte dat we meer hulp zouden krijgen, maar dat is er niet helemaal.

Hé Coach.... Work to do !

Wat een schril contrast met hoe ze in de kooi reageerde op hulp.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_62637408
Amanda had wel een relatie met Rogier , voor ze de kooi inging.
Ze is alleen gevraagd , omdat Nena geen seks wilde, en Brian niet zonder kon.
Eigenlijk draaide de boel om Brian, die moest er tot het einde in blijven,maar redde het nauwelijks, vandaar iemand voor de seks, Amanda dus.
Verder werden regels aangepast, om Brian koest te houden, en we zagen wat er gebeurde, klappen, meppen etc.. maar ja, hij moest erin blijven, vandaar dat Amanda ook overal haar zin in kreeg, alles mocht eens uitkomen.bij een voortijdig vertrek van Amanda.(want die zou haar mond niet houden)
Alles draaide om geld, waarom denkt men dat Brian die 50.000 euro won.
De echte psycholoog was al lang vertrokken, na 2 maanden al, Anita had een rolletje in GTST, dus..
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:02:23 #40
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62637858
De echte psycholoog is na 2 maanden vertrokken omdat tijdens de screening hij mensen afkeurde en tegen zijn advies in er toch inkwamen. Hij wenste niet langer zijn goede naam op het spel te zetten.

Amanda heeft door haar domme verliefdheid verloren. Als zij Brian wegens fysiek geweld wel had laten verwijderen en na aangeven van Palma bij de buren niet had ontkend, had ze een heel goed statement kunnen maken, ook naar haar zus. Het had haar heel veel steun en fans opgeleverd.
Snooker is top!!!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:10:09 #41
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62638042
quote:
Ik denk dat als je getrouwd bent een kind hebt dat de stap om uit elkaar te gaan veel groter is, maar dat betekent niet dat je relatie goed is. Nadia en Dennis zijn ook nog bij elkaar, maar wat ik merk is dat ze allemaal heel erg hun eigen levens hebben.
Fijn zo'n vriendin die een bommetje onder je relatie probeert te leggen.
Snooker is top!!!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:17:14 #42
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62638207
volgens mij kan Amanda er niet zo goed tegen dat we eigen levens hebben.....

heb haar al ge sms et, wat dit te betekenen heeft en wat er van waar is.....

wel gezegd dat het een beetje jammer is...kijken hoe ze terug reageert
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_62638311
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 12:17 schreef Huubdgk het volgende:

vast een groet, meer contakt hebben jullie toch niet
Goedemorgen :W
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:29:38 #44
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62638550
*zucht*
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:29:46 #45
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62638558
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 12:17 schreef Huubdgk het volgende:

Amanda's mening betreffende, dat Claire, Huub nooit voor haar alleen zal hebben,is waarschijnlijk gebaseerd op je eigen uitlatingen aangaande monogamie.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:45:45 #46
38396 mazaru
pi_62638977
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:28 schreef Nostalgist het volgende:

Hé Coach.... Work to do !

Wat een schril contrast met hoe ze in de kooi reageerde op hulp.....
Herinnert u zich deze nog?

vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:50:02 #47
38396 mazaru
pi_62639106
En deze?

Echt hoor.
Die is beyond help
pi_62639138
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 12:45 schreef mazaru het volgende:

[..]

Herinnert u zich deze nog?

[ afbeelding ]
De beelden bij de woorden !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_62639169
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 12:50 schreef mazaru het volgende:
En deze?
[ afbeelding ]

Echt hoor.
Die is beyond help
[ afbeelding ]
Die kop van Bart ook. Zo van Wtf
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:52:32 #50
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62639180
Er had ook een onpartijdige professionele persoon ingezet moeten worden. Als je de vrije keuze hebt, dan kies je ook daarvoor. Raar is het niet.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')