abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:04:12 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62526330
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:58 schreef mazaru het volgende:
Maar is het afgelopen weekend opgenomen voor een astma-aanval, en nog iets erbij, waarschijnlijk een longontsteking.
Oh! Mathara?
En de hond naar het asiel. Dat is wel zielig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:07:26 #277
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_62526395
quote:

Mikey woont niet meer in zijn huisje. Dat was te duur voor hem.
Hij woont nu op een camping. Maar is het afgelopen weekend opgenomen voor een astma-aanval, en nog iets erbij, waarschijnlijk een longontsteking.
Hij moet ongeveer een week in het ziekenhuis blijven. Zijn hond is vandaag naar het dierenasiel gebracht.
Je schreef al een paar keer eerder info over Mikey, waar lees of hoor je dat, ken je hem,
welke bron? Las dat hij in het ziekenhuis ligt in Breda?

Toch hopelijk geen drain in zijn longen, zal wel nu wel in goede handen zijn
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:08:44 #278
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_62526420
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:03 schreef mazaru het volgende:

[..]

Astma is volgens mij ongeneeslijk.
Hij woont nu ook in een caravan, dat is een stuk kouder dan in de gouden kooi. Misschien dat die daarom een aanval heeft gekregen.
Ik weet dat astma ongeneeslijk is, ben zelf astmapatient. Maar dat iemand nog een zware astma-aanval krijgt tegenwoordig en zelfs met ambulance naar ziekenhuis moet???? .. dit komt haast niet voor, ook volgens mijn longarts omdat de medicatie stukken verbetert is tov vroeger.
Ik heb Mike in DGK ook nooit iets horen zeggen over het benauwd hebben e.d. of zijn medi zien puffen zeker omdat hij ook nog rookte als een schoorsteen. Vreemd.......
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:15:07 #279
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_62526562
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:08 schreef controlaltdelete het volgende:

Ik heb Mike in DGK ook nooit iets horen zeggen over het benauwd hebben e.d. of zijn medi zien puffen zeker omdat hij ook nog rookte als een schoorsteen. Vreemd.......
Mike kwam rond de Kerstdagen met een longontsteking de villa binnen, heeft dagen liggen hoesten,
kreeg medicatie, heeft liggen piepen in bed, de mensen konden er niet van slapen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:19:28 #280
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_62526660
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:51 schreef -Jean- het volgende:

[..]

jezus christus 4000dukaten voor een uur? Zijn die mensen gek geworden. Daar kan je een dikke bekende dj van neerzetten... Zo hot zijn ze toch ook niet meer,. denk dat je gek moet zijn als je een van hun wil boeken voor die prijs.
vergeet je niet dat er in dat geld een heleboel kosten zijn meegenomen.
de boekers moeten betaald worden, het management, het vervoer, de apparatuur, de "artiest", de BUma-rechten, etc. dus die prijs is helemaal niet echt hoog. + dat het de prtijs voor 2 man betreft.
vrij standaard prijzen hoor, in die Bizz.

maar jij denkt waarschijnlijk ook dat je Marco Borsato al op je feestje hebt staan als je 10.000 neerlegt.
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:20:29 #281
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_62526693
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:15 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Mike kwam rond de Kerstdagen met een longontsteking de villa binnen, heeft dagen liggen hoesten,
kreeg medicatie, heeft liggen piepen in bed, de mensen konden er niet van slapen.
ach ja eigen schuld dikke bult, moet ie ook maar niet zoveel roken als je copd patient bent, ik heb er geen medelijden mee. Klinkt mij meer als longemfyseem in de oren trouwens (heet niet voor niks de rokerslong).
Vindt het wel zielig voor de hond. Vraag me af wie de kosten van het asiel betaald al die tijd hij in het ziekenhuis ligt. Werkt hij inmiddels? Ik vrees van niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_62527029
De hele Mike verhaallijn was toch Brians idee? Om aan te tonen hoe barmhartig hij wel niet was?
Ik vond heel dat Mike gedoe maar irritant ...ze hadden hem gewoon onder die brug moeten laten liggen.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_62527425
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:32 schreef LoveProfusion het volgende:
De hele Mike verhaallijn was toch Brians idee? Om aan te tonen hoe barmhartig hij wel niet was?
Ik vond heel dat Mike gedoe maar irritant ...ze hadden hem gewoon onder die brug moeten laten liggen.
En ik weet zeker dat Brian nu naast Mikeys bedje zit en zijn handje vasthoudt!

/sarcasme off
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:58:55 #284
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_62527647
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:07 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Je schreef al een paar keer eerder info over Mikey, waar lees of hoor je dat, ken je hem,
welke bron? Las dat hij in het ziekenhuis ligt in Breda?

Toch hopelijk geen drain in zijn longen, zal wel nu wel in goede handen zijn
Ik ken hem niet persoonlijk, maar ik ken wel iemand die vlak bij hem woont. Vandaar dat ik af en toe iets hoor
Beschouw mij maar als jullie persoonlijke Fokverslaggeefster
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:03:10 #285
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_62529303
Jaycee-Lynn

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
pi_62529349
goh sneu voor hem dat mikey in het ziekenhuis ligt. Maar was wel te verwachten dat hij niet zou blijven werken fulltime bij de vuilniswagens. Als hij nu in een caravan woont ben ik bang hij heel snel verder gaat terugvallen in zijn vorige leventje. Al moet ik zeggen dat hij er op foto's waar hij op feesten is waar huub en jaap enzo ook zijn hij er wel nog heel goed verzorgd uitziet.
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:17:50 #287
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_62529657
quote:

[..]

Mikey woont niet meer in zijn huisje. Dat was te duur voor hem.
Hij woont nu op een camping. Maar is het afgelopen weekend opgenomen voor een astma-aanval, en nog iets erbij, waarschijnlijk een longontsteking.
Hij moet ongeveer een week in het ziekenhuis blijven. Zijn hond is vandaag naar het dierenasiel gebracht.
Gaan ze er beiden op vooruit
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:37:34 #288
226422 dgklieke
pi_62530172
Hedda op lieke's verjaardag
pi_62530981
Ik zal even het 1 en ander uit de wereld helpen omtrent Mikey. Mijn naam is Peter Nuninga en ik ben degene die Mikey al vanaf zijn uittrede uit De Gouden Kooi steunt en helpt met van alles en nog wat om in het normale levenspartroon te kunnen blijven meegaan. Allereerst de speculaties omtrent zijn verblijf in de villa. Mike heeft hiermee een lot uit de loterij gewonnen. Op het moment dat hij binnenkwam had hij al gewonnen. Deze man had niks te verliezen en alle aandacht en hulp die hij kreeg was dus al meer dan winstgevend voor hem.
Ik snap dan ook niet dat er mensen zijn die zeggen "had hem maar onder de brug gelaten". Ze zouden je moeten opsluiten in een kooitje van 2m bij 4m met 10 dorstige en uitgehongerde hyena's. Niet iedereen heeft het voor het kiezen in het leven. Ik ken Mike als een zeer sociaal persoon die een zeer grote dosis liefde voor zijn hond Dilana heeft. Dilana gaat te aller tijde op alle fronten voor bij hem. Die komt echt niks tekort. Er zijn veel baasjes die daar nog een voobeeld aan kunnen nemen. Hij en Dilana hebben zoveel gedeeld samen en dat herken je duidelijk terug in zijn liefde voor haar. Check eens wat youtube filmpjes voor de gein. En ja, als haar baasje dan plotseling in het ziekenhuis belandt lijkt het mij een zeer logisch verhaal dat er opvang voor haar wordt geregeld. Zo'n beestje kan je natuurlijk niet aan z'n lot overlaten in een caravan. Daar heeft hij zeer goed in gehandeld en is dus ook absoluut NIET zielig.

Dan over het feit wat zo'n asiel nou precies kost en of Mikey, of om in sommige termen van jullie te blijven 'De Zwerver' dat wel zou kunnen betalen. Dat kost rond de 10 euro per dag en ja dat kan hij betalen. Hoe kan een 'zwerver' dat nou betalen en waarom woont hij in vredesnaam in een caravan hoor ik sommigen al denken. Nou iemand die nooit geen opleiding heeft gehad en/of werkervaring nauwelijks tot niet heeft opgedaan, is een bovenwoning in Hilversum onbetaalbaar. Het bedrag wat hij daar moest neertellen is voor hem en andere mensen met een minimaal inkomen absoluut niet te doen. Hij is als het ware van de wal in de sloot geholpen. 6 maanden is er uiteindelijk voor hem betaald en daarna heeft hij het moeten uitzoeken. En terecht, want je kan uiteraard niet iemand z'n hele leven blijven bekostigen natuurlijk. Maar had hem dan in iets betaalbaars geholpen in plaats van iets wat niet op te brengen valt of waar je je niet in kan schrijven aangezien het geregistreerd staat als kantoorpand zeg ik dan op mijn beurt. Hier is Mikey nooit gebaat bij geweest. Ja voor die 6 maanden inderdaad wel. De reden dat hij dus is vertrokken uit Hilversum spreekt bij deze voor zich neem ik aan.

Dan de reden waarom hij naar Brabant is verhuisd. Dat is omdat hij bij Auke Visser, de andere persoon die hem naast mij ook al maanden helpt, kon werken. Aangezien Auke en ik hem dus al vanaf het begin af aan niet laten zakken, leek het ons een redelijke oplossing om tijdelijk voor hem een caravan te huren in de buurt van Auke, zodat hij toch aan het werk kan en dus ook zijn centen kan verdienen. Een caravan die overigens zeer groot is en waar hij prima met Dilana kan vertoeven. Dus ik denk dat wij hem daar uitermate prima mee hebben geholpen. Ook al is het een caravan, het is altijd beter dan op straat.

De reden dat Mikey in het ziekenhuis ligt is omdat hij al heel lang kampt met ademhalingsproblemen en zeer vaak benauwd is. Het nadeel ervan is echter dat hij zich hier nooit voor heeft laten behandelen. Erg stom zou je zeggen, maar ik denk dat ik de reden daarvan niet echt hoef uit te leggen van hoe dat nou precies komt. Hij is inderdaad op tijd opgehaald en wordt er nu eindelijk voor behandeld. Hij is gelukkig in goede handen en met een aantal dagen weer helemaal op de been. Zodra hij uit het ziekenhuis is zullen wij Dilana ophalen en zal hij fulltime bij mijn neef aan het werk gaan.

Voor diegene die Mikey liever onder de brug hadden gelaten en/of die toch alleen maar slecht over hem kunnen praten en/of speculeren op het internet, zoek een andere hobby. Mike is een zeer goed, beschaafd en oprecht mens die het geluk heeft gekregen om weer een leven op te kunnen bouwen. Misgun het hem dan ook niet.

Nou tot zover. Dreigmail, haatmail, fanmail, liefdesverklaringen en verjaardagsfelicitaties omtrend mijn persoon het mag allemaal weer naar: pierre_2010@hotmail.com

Maar ook voor de oprechte mensen die Mikey graag een steuntje in de rug willen geven ben ik uiteraard bereikbaar.

Grtz,

Peter Nuninga

[ Bericht 2% gewijzigd door Peter.N op 20-10-2008 18:18:36 ]
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:11:02 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62531039
En welk werk gaat ie bij je neef doen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:22:35 #291
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_62531355
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:37 schreef dgklieke het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke draagt nog steeds dat nephaar. Valt me dan weer een beetje tegen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:27:54 #292
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_62531505
Zag Nadia trouwens laatst weer eens in Alphen.
ze zag er gelukkig uit en liep met de kleine. Ma Bax liep er trouwens naast!

vindt het wel leuk dat tegen alle verwachtingen van de Fokkertjes in is er buiten Huub en Claire nog een stel dat het volhoudt na de kooi.
pi_62531879
Peter, het gaat hier soms wat hard, qua meningen maar dat moet je maar niet persoonlijk opvatten. Zo te horen komt het allemaal wel goed met Mikey. Het is hem gegund wat mij betreft.
Go hard or go home
pi_62532042
fijn om te lezen dat mikey dus heel bewust in een caravan woont. En ook heel belangrijk dat hij een baan heeft en dus nog wel een inkomen gelukkig. Ook lief van diegene die zich nog wel om hem bekommeren na de kooi en hem in de gaten houden. Van brian heeft mikey na de kooi nooit meer wat gehoord heb ik van mijn nichtje gehoord die hem gesproken heeft op de fandag van jaap en huub in augustus. Hij vertelde toen ook dat hij nog wel eens met huub en claire sprak. Maarja dit heb ik van horen zeggen en niet zelf gehoord.
Is wel knap zijn als mikey nog steeds clean is. Daar heb ik respekt voor hoor. In mijn omgeving is er iemand die steeds na een paar maanden tot een jaar afgekickt te zijn geweest weer terugvalt. Dus weet van dichtbij hoe moeilijk het clean blijven is zonder goede begeleiding voor de ex verslaafde.
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:52:45 #295
226422 dgklieke
pi_62534973
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:45:52 #296
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_62536399
En wat is het antwoord op de vraag waarom ze zo'n idioot duur onderkomen voor hem hadden geregeld, in plaats van een betaalbaar huisje?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:47:56 #297
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62536469
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:37 schreef dgklieke het volgende:
[ afbeelding ]
En zie ze 'ns stralen... Ze lijken Huub niet echt te missen..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:49:04 #298
6941 APK
Factual, I think.
pi_62536508
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:08 schreef Peter.N het volgende:

Dan de reden waarom hij naar Brabant is verhuisd. Dat is omdat hij bij Auke Visser, de andere persoon die hem naast mij ook al maanden helpt, kon werken. Aangezien Auke en ik hem dus al vanaf het begin af aan niet laten zakken, leek het ons een redelijke oplossing om tijdelijk voor hem een caravan te huren in de buurt van Auke, zodat hij toch aan het werk kan en dus ook zijn centen kan verdienen. Een caravan die overigens zeer groot is en waar hij prima met Dilana kan vertoeven. Dus ik denk dat wij hem daar uitermate prima mee hebben geholpen. Ook al is het een caravan, het is altijd beter dan op straat.
Ach, als Jaap in een caravan past moet dat ook met een magere zwerver en een hond lukken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_62536678
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh! Mathara?
En de hond naar het asiel. Dat is wel zielig.
Het was een kut hond. Beter, laten afmaken.
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:56:22 #300
6941 APK
Factual, I think.
pi_62536756
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:54 schreef schatje het volgende:

[..]

Het was een kut hond. Beter, laten afmaken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')