jezus christus 4000dukaten voor een uur? Zijn die mensen gek geworden. Daar kan je een dikke bekende dj van neerzetten... Zo hot zijn ze toch ook niet meer,. denk dat je gek moet zijn als je een van hun wil boeken voor die prijs.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:01 schreef dgklieke het volgende:
Prijslijst Gouden Kooi
Amanda & Brian 1h ¤ 4000.00 Zang & Paaldansen
Brian 50m ¤ 2550.00
Brian & Huub 1h ¤ 4250.00
Brian & Huub 1h ¤ 4250.00
Claire 1h ¤ 1200.00 Visagie, Meet & Greet
Dennis Bax 30m ¤ 1995.00 Zang optreden en Meet & Greet
Huub 50m ¤ 2300.00
Huub en Jaap 1h ¤ 3950.00
Jaap 50m ¤ 2300.00 Bekend als Terror Jaap!
Lieke 30m ¤ 1650.00 Meet & Greet
Nadia 30m ¤ 1150.00 Meet & Greet
bron
In december komt ook zijn dichtbundel uitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:45 schreef Suikeroom het volgende:
ik vind het wel grappig dat Brian nog steeds denkt dat ie een rapper kan worden
Mooi getimed. Kom ik er echt niet uit met mijn kerstgedichtjes, kan ik er altijd nog de Dikke van Kubatz op naslaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:47 schreef mootie het volgende:
In december komt ook zijn dichtbundel uit
quote:
quote:een leuke antiliaan
met een temprament
en spontaan
daar houden wij van
opgegroeit op bonaire
en weet wat het is
om iets op te bouwen
naar een carriere met zijn broer en mama
zijn ze op bonaire niet blijven hangen
en in nederland is het allemaal begonnen
hij deed mee met een spel
en brian zijn carriere is begonnen
heeft veel geleert van dichter
tot hij leert kickboxen
een jongen van deze tijd
en van die wijsheid
kunnen wij allemaal leren
Brian je bent een topper
en wij kwik,kwek en kwak
vechten voor jou
Brianaire (10034)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:07 schreef Estherdv het volgende:
ja veel he..., wie zou daar nu lid van worden?
Waar las je dat? Hopelijk gaat beter met hem, Talpa had zijn woning tot 1 augustus betaald,quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:56 schreef mazaru het volgende:
Mikey is opgenomen in het ziekenhuis met een astma-aanval. Hij is met een ambulance richting Breda vertrokken.
Komt dat dan tegenwoordig nog voor een astma-aanval?? Met de medicatie van nowadays is astma goed controleerbaar.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:56 schreef mazaru het volgende:
Mikey is opgenomen in het ziekenhuis met een astma-aanval. Hij is met een ambulance richting Breda vertrokken.
Mikey woont niet meer in zijn huisje. Dat was te duur voor hem.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waar las je dat? Hopelijk gaat beter met hem, Talpa had zijn woning tot 1 augustus betaald,
Mickey woont nu elders? Hele opgave voor die man om zich staande te houden met werk,
woning, hond, huishouden.
Zou wanneer hij op zichzelf ging wonen alleen af en toe een Chineesje gebruiken...
zag net een foto van Amy Winehouse, heeft nu een suiker-spinapparaat waar ze die rommel in doet.
Astma is volgens mij ongeneeslijk.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Komt dat dan tegenwoordig nog voor een astma-aanval?? Met de medicatie van nowadays is astma goed controleerbaar.
Gebruikt hij dan geen medicatie ofzo? In de DGK heb ik hem nog nooit zien inhalleren/puffen trouwens,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |