Hier stopte ik met lezen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:05 schreef dgklieke het volgende:
Zelf ben ik iemand die heel erg vaart op haar gevoel.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:22 schreef noekje het volgende:
Gelukkig heeft ze geen labrador en een Volvo nodig om gezapig te zijn.
Zij blijft het type dat úren lult en op het eind blijf je verdwaasd achter omdat de clue gewoon niet duidelijk is.
'..blablabla...heel verhaal...ja en toen... maar...blabla..hihi...nou...blablabla... ging ik maar op korfbal...echt heel grappig..nou dus... '
Dus elke dag zo'n "column" bij de avondmaaltijd lijkt je niets?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:43 schreef Huubdgk het volgende:
*leunt achterover, aanschouwt de column, en haalt opgelucht adem...close call*
goeiemiddag all
heb je nog een bomberjack met rotterdam terror corps ofzo, doe m voor de lol is aan en doe voor de neus van Ribas de Hitler groetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:43 schreef Huubdgk het volgende:
*leunt achterover, aanschouwt de column, en haalt opgelucht adem...close call*
goeiemiddag all
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:43 schreef Estherdv het volgende:
[..]
lieke rules, ik vind haar een toppertje
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:43 schreef Estherdv het volgende:
[..]
lieke rules, ik vind haar een toppertje
Zijn ze wel erg laat mee.quote:
Het zijn meestal jouw fans hoor, die niet kunnen loslaten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:00 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
VOL is beetje net als Lieke, moeite om dingen los te laten...LET IT GO PEOPLE LET IT GO!
nou ik weet niet wat ik VOL ooit heb misdaan, maar heb daar net gelezen daar zijn ze zo anti huub, niet dat dat erg is maar de kooi is bijna al een halfjaar geleden gestopt.....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het zijn meestal jouw fans hoor, die niet kunnen loslaten.
Huh? Wie plaatst die column dan en wie zit er te crossposten van andere fora? Dat zijn toch haar fans.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het zijn meestal jouw fans hoor, die niet kunnen loslaten.
GODVERDOMME DAT SCHOT VAN BERGKAMP OP DE PAAL, EN DAN DIE WISSELS VAN RIJKAARD, HOEZO BRENGT IE ARON WINTER EN PETER VAN VOSSEN IN????? RUIM EEN UUR LANG MET 11 TEGEN 10, 2 PENALTY'S EN NOG NIET WINNEN!!!! KUT TOERNOOI, KUT FRANK DE BOER MET JE ZURE KUTKOP!!! EN JAAP STAM HAD GEWOON PECH, JAAP IS EEN HELD!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:18 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nou ik weet niet wat ik VOL ooit heb misdaan, maar heb daar net gelezen daar zijn ze zo anti huub, niet dat dat erg is maar de kooi is bijna al een halfjaar geleden gestopt.....
ik lach mij helemaal suf hier, samen met een paar collega's. MENSEN HET WAS EEN TV PROGRAMMA, let it go!
beetje alsof je nog steeds dagelijks bezig zou zijn met Nederland-Italie EK2000.....
Ik lach me regelmatig suf.... je weet wel wanneer.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:18 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nou ik weet niet wat ik VOL ooit heb misdaan, maar heb daar net gelezen daar zijn ze zo anti huub, niet dat dat erg is maar de kooi is bijna al een halfjaar geleden gestopt.....
ik lach mij helemaal suf hier, samen met een paar collega's. MENSEN HET WAS EEN TV PROGRAMMA, let it go!
beetje alsof je nog steeds dagelijks bezig zou zijn met Nederland-Italie EK2000.....
Het is dat zwarte gat. We willen streams, BB, DGK of CBML, maakt niet uit. We willen dag en nacht kunnen gluren en meeluisteren.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:18 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:00 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
VOL is beetje net als Lieke, moeite om dingen los te laten...LET IT GO PEOPLE LET IT GO!
Nee hoor.. Mij is is het dagelijks opgevallen!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:32 schreef Poezewoes het volgende:
Dat heeft ze goed weten te verbergen in de Gouden kooi al die positive dingen!
En waarom heb jij dan de usernaam Huubdgk aangenomen? Je probeert zelf ook nog te teren op DGK, anders had je wel voor een andere usernaam gekozen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:18 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
quote:
Geen grapjes over maken joh... Hij moet naar een uitvaart in Karinthië, vandaar z'n nieuwe kapsel..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
heb je nog een bomberjack met rotterdam terror corps ofzo, doe m voor de lol is aan en doe voor de neus van Ribas de Hitler groet
Gelukkig ben ik van huis uit niet jaloers uitgevallen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:27 schreef beequeen het volgende:
Zo te zien trekt Lieke veel vrouwelijke aanbidders, goh.
Het was de slimste zet ooit om Peter van Vossen erin te zetten... Peter is meer held dan Jaap ooit zou zijn en dan heb ik het nog niet eens over z'n sexappealquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
GODVERDOMME DAT SCHOT VAN BERGKAMP OP DE PAAL, EN DAN DIE WISSELS VAN RIJKAARD, HOEZO BRENGT IE ARON WINTER EN PETER VAN VOSSEN IN????? RUIM EEN UUR LANG MET 11 TEGEN 10, 2 PENALTY'S EN NOG NIET WINNEN!!!! KUT TOERNOOI, KUT FRANK DE BOER MET JE ZURE KUTKOP!!! EN JAAP STAM HAD GEWOON PECH, JAAP IS EEN HELD!!!
Nou, Nederland-Italie EK2000 was wel heftig hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:18 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
WB mazaru, toffe ava.
Wat gebeurt hier allemaal? Er zijn bezems nodig.![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:13 schreef Desii het volgende:
[..]
Het was de slimste zet ooit om Peter van Vossen erin te zetten... Peter is meer held dan Jaap ooit zou zijn en dan heb ik het nog niet eens over z'n sexappeal![]()
Of was dat nou Rabies![]()
Fannnnn... help
Kan ook in de genen zittenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik van huis uit niet jaloers uitgevallen.
jezus christus 4000dukaten voor een uur? Zijn die mensen gek geworden. Daar kan je een dikke bekende dj van neerzetten... Zo hot zijn ze toch ook niet meer,. denk dat je gek moet zijn als je een van hun wil boeken voor die prijs.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:01 schreef dgklieke het volgende:
Prijslijst Gouden Kooi
Amanda & Brian 1h ¤ 4000.00 Zang & Paaldansen
Brian 50m ¤ 2550.00
Brian & Huub 1h ¤ 4250.00
Brian & Huub 1h ¤ 4250.00
Claire 1h ¤ 1200.00 Visagie, Meet & Greet
Dennis Bax 30m ¤ 1995.00 Zang optreden en Meet & Greet
Huub 50m ¤ 2300.00
Huub en Jaap 1h ¤ 3950.00
Jaap 50m ¤ 2300.00 Bekend als Terror Jaap!
Lieke 30m ¤ 1650.00 Meet & Greet
Nadia 30m ¤ 1150.00 Meet & Greet
bron
In december komt ook zijn dichtbundel uitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:45 schreef Suikeroom het volgende:
ik vind het wel grappig dat Brian nog steeds denkt dat ie een rapper kan worden
Mooi getimed. Kom ik er echt niet uit met mijn kerstgedichtjes, kan ik er altijd nog de Dikke van Kubatz op naslaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:47 schreef mootie het volgende:
In december komt ook zijn dichtbundel uit
quote:
quote:een leuke antiliaan
met een temprament
en spontaan
daar houden wij van
opgegroeit op bonaire
en weet wat het is
om iets op te bouwen
naar een carriere met zijn broer en mama
zijn ze op bonaire niet blijven hangen
en in nederland is het allemaal begonnen
hij deed mee met een spel
en brian zijn carriere is begonnen
heeft veel geleert van dichter
tot hij leert kickboxen
een jongen van deze tijd
en van die wijsheid
kunnen wij allemaal leren
Brian je bent een topper
en wij kwik,kwek en kwak
vechten voor jou
Brianaire (10034)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:07 schreef Estherdv het volgende:
ja veel he..., wie zou daar nu lid van worden?
Waar las je dat? Hopelijk gaat beter met hem, Talpa had zijn woning tot 1 augustus betaald,quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:56 schreef mazaru het volgende:
Mikey is opgenomen in het ziekenhuis met een astma-aanval. Hij is met een ambulance richting Breda vertrokken.
Komt dat dan tegenwoordig nog voor een astma-aanval?? Met de medicatie van nowadays is astma goed controleerbaar.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:56 schreef mazaru het volgende:
Mikey is opgenomen in het ziekenhuis met een astma-aanval. Hij is met een ambulance richting Breda vertrokken.
Mikey woont niet meer in zijn huisje. Dat was te duur voor hem.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waar las je dat? Hopelijk gaat beter met hem, Talpa had zijn woning tot 1 augustus betaald,
Mickey woont nu elders? Hele opgave voor die man om zich staande te houden met werk,
woning, hond, huishouden.
Zou wanneer hij op zichzelf ging wonen alleen af en toe een Chineesje gebruiken...
zag net een foto van Amy Winehouse, heeft nu een suiker-spinapparaat waar ze die rommel in doet.
Astma is volgens mij ongeneeslijk.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Komt dat dan tegenwoordig nog voor een astma-aanval?? Met de medicatie van nowadays is astma goed controleerbaar.
Gebruikt hij dan geen medicatie ofzo? In de DGK heb ik hem nog nooit zien inhalleren/puffen trouwens,
Oh! Mathara?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:58 schreef mazaru het volgende:
Maar is het afgelopen weekend opgenomen voor een astma-aanval, en nog iets erbij, waarschijnlijk een longontsteking.
Je schreef al een paar keer eerder info over Mikey, waar lees of hoor je dat, ken je hem,quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:58 schreef mazaru het volgende:
Mikey woont niet meer in zijn huisje. Dat was te duur voor hem.
Hij woont nu op een camping. Maar is het afgelopen weekend opgenomen voor een astma-aanval, en nog iets erbij, waarschijnlijk een longontsteking.
Hij moet ongeveer een week in het ziekenhuis blijven. Zijn hond is vandaag naar het dierenasiel gebracht.
Ik weet dat astma ongeneeslijk is, ben zelf astmapatient. Maar dat iemand nog een zware astma-aanval krijgt tegenwoordig en zelfs met ambulance naar ziekenhuis moet???? .. dit komt haast niet voor, ook volgens mijn longarts omdat de medicatie stukken verbetert is tov vroeger.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Astma is volgens mij ongeneeslijk.
Hij woont nu ook in een caravan, dat is een stuk kouder dan in de gouden kooi. Misschien dat die daarom een aanval heeft gekregen.
Mike kwam rond de Kerstdagen met een longontsteking de villa binnen, heeft dagen liggen hoesten,quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb Mike in DGK ook nooit iets horen zeggen over het benauwd hebben e.d. of zijn medi zien puffen zeker omdat hij ook nog rookte als een schoorsteen. Vreemd.......
vergeet je niet dat er in dat geld een heleboel kosten zijn meegenomen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:51 schreef -Jean- het volgende:
[..]
jezus christus 4000dukaten voor een uur? Zijn die mensen gek geworden. Daar kan je een dikke bekende dj van neerzetten... Zo hot zijn ze toch ook niet meer,. denk dat je gek moet zijn als je een van hun wil boeken voor die prijs.
ach ja eigen schuld dikke bult, moet ie ook maar niet zoveel roken als je copd patient bent, ik heb er geen medelijden mee. Klinkt mij meer als longemfyseem in de oren trouwens (heet niet voor niks de rokerslong).quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mike kwam rond de Kerstdagen met een longontsteking de villa binnen, heeft dagen liggen hoesten,
kreeg medicatie, heeft liggen piepen in bed, de mensen konden er niet van slapen.
En ik weet zeker dat Brian nu naast Mikeys bedje zit en zijn handje vasthoudt!quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:32 schreef LoveProfusion het volgende:
De hele Mike verhaallijn was toch Brians idee? Om aan te tonen hoe barmhartig hij wel niet was?
Ik vond heel dat Mike gedoe maar irritant ...ze hadden hem gewoon onder die brug moeten laten liggen.
Ik ken hem niet persoonlijk, maar ik ken wel iemand die vlak bij hem woont. Vandaar dat ik af en toe iets hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je schreef al een paar keer eerder info over Mikey, waar lees of hoor je dat, ken je hem,
welke bron? Las dat hij in het ziekenhuis ligt in Breda?
Toch hopelijk geen drain in zijn longen, zal wel nu wel in goede handen zijn
Gaan ze er beiden op vooruitquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mikey woont niet meer in zijn huisje. Dat was te duur voor hem.
Hij woont nu op een camping. Maar is het afgelopen weekend opgenomen voor een astma-aanval, en nog iets erbij, waarschijnlijk een longontsteking.
Hij moet ongeveer een week in het ziekenhuis blijven. Zijn hond is vandaag naar het dierenasiel gebracht.
Lieke draagt nog steeds dat nephaar. Valt me dan weer een beetje tegen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:37 schreef dgklieke het volgende:
Hedda op lieke's verjaardag
[ afbeelding ]
En zie ze 'ns stralen... Ze lijken Huub niet echt te missen..quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:37 schreef dgklieke het volgende:
Hedda op lieke's verjaardag
[ afbeelding ]
Ach, als Jaap in een caravan past moet dat ook met een magere zwerver en een hond lukken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:08 schreef Peter.N het volgende:
Dan de reden waarom hij naar Brabant is verhuisd. Dat is omdat hij bij Auke Visser, de andere persoon die hem naast mij ook al maanden helpt, kon werken. Aangezien Auke en ik hem dus al vanaf het begin af aan niet laten zakken, leek het ons een redelijke oplossing om tijdelijk voor hem een caravan te huren in de buurt van Auke, zodat hij toch aan het werk kan en dus ook zijn centen kan verdienen. Een caravan die overigens zeer groot is en waar hij prima met Dilana kan vertoeven. Dus ik denk dat wij hem daar uitermate prima mee hebben geholpen. Ook al is het een caravan, het is altijd beter dan op straat.
Het was een kut hond. Beter, laten afmaken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh! Mathara?
En de hond naar het asiel. Dat is wel zielig.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Het was een kut hond. Beter, laten afmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |