Hou dat even lekker daar. Het interesseert me echt niks wat ene Beer vindt. Tenzij het een geile beer mét humor is. Hij valt dus nu al af.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:00 schreef dgklieke het volgende:
Claire: "Goh, Huub, weet je wat ik geil vind, zo'n kale kop met van die stoppeltjes, dat schuurt zo lekker !"
Huub: "Ja maar schatje, als ik mijn kop kaal laat scheren krijg ik weer van alle kanten commentaar en lachen ze me uit, omdat ik dat helemaal zo'n rattekoppie krijg"
Claire: "Ach, m'n kleine geile pleeborsteltje, we kunnen het toch zo organiseren dat je vrienden een geintje met je hebben uitgehaald, dan kun jij gewoon zeggen dat je er ook niets aan kon doen, toch ........"
Huub: "Nou, okee, als jij er zo opgewonden van raakt, ......vooruit dan maar"
Claire: "Joehoe, dolletjes, dan doen we het op mijn openingsfeestje, dan kan iedereen zien dat je er niets aan kon doen..........en dan kan ik het 's avonds meteen effe uitproberen"
bron
quote:
Huub heeft nog geen 10% sexappeal van Ribasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:03 schreef Desii het volgende:
[..]
ja zelfs zonder haar, ziet hij er beter uit als jouw Rabiesje met
Op Amanda's niveau is dit een ruime voldoende. Ook de interpunctie (of beter gezegd het gebrek aan interpunctie) zien we maar even over het hoofd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, bijna foutloos. In elke zin zit zo'n beetje wel een fout, dus ik denk wel dat Amanda het zelf heeft geschreven.
Ik vind het wel humor !!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Hou dat even lekker daar. Het interesseert me echt niks wat ene Beer vindt. Tenzij het een geile beer mét humor is. Hij valt dus nu al af.
Mocht ie willen!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:28 schreef beequeen het volgende:
Hij lijkt zo sprekend op Pim Fortuyn. Jaren jonger, maar toch.
quote:
morgen in de Telegraaf huub werk als schoonmaker bij cbmlquote:
Het is zeker humor. Misschien moet hij hier eens een kijkje komen nemen.quote:
He pas op he? Ik vond Pim wel iets hebben, ondanks dat hij homo was. Huubdgk had beter niet aan dit mediagrapje mee kunnen doen. Het zorgt wel voor wat publiciteit, maar hij loopt nu echt voor lul.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:28 schreef beequeen het volgende:
Hij lijkt zo sprekend op Pim Fortuyn. Jaren jonger, maar toch.
ja maar stel dat het waar is dan is het media nieuwsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou!![]()
Anyway, dit is een media-topic. Ik ga het niet spellen.
...een snorretje toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:32 schreef Darklight het volgende:
Huub, je had vroeger toch ook een kale kop?
M-e-d-i-a.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:43 schreef dgklieke het volgende:
[..]
ja maar stel dat het waar is dan is het media nieuws
\quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Hou dat even lekker daar. Het interesseert me echt niks wat ene Beer vindt. Tenzij het een geile beer mét humor is. Hij valt dus nu al af.
Ja ,zoiets was hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:43 schreef Elske6 het volgende:
wat was de weddenschap met je vrienden Huub? Heb je gezegd : IK win de Kooi, anders mogen jullie me kaal scheren "????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |