Brian kan ' meerdere bundels' samenstellen',quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:05 schreef sunny16947 het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Luc de DJquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:26 schreef Marrije het volgende:
Och, die kale kop staat Huub ook nog wel goed.
dit meen je toch niet serieusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:26 schreef Marrije het volgende:
Och, die kale kop staat Huub ook nog wel goed.
Oh, ik hou juist wel van een man die z'n hoofd kaal durft te scheren voor de lolquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:36 schreef Desii het volgende:
dit meen je toch niet serieus![]()
Ik vind het wel lachen, maar het staat hem van geen meter dat kale bolletje...
dus speciaal voor Huubje![]()
En misschien wel gekocht op de zwarte markt of in turkije. Maar amanda kennende heeft die heel veel geld betaald voor die lelijke tas. En als ze zo modebewust is moet ze toch weten dat je in het herfst seizoen niet meer met een witte tas rondloopt maar je tas aanpast aan de kleur van je jas of schoenen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:10 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dat Louis Vuitton tasje altijd oerlelijk gevonden. Het is imo net een toilettas voor op de camping.
En daar dan je rol toiletpapier in anders loop je zo voor lul hè? Maar ssserieusss, geen gezicht. Tijdens de opening van Studio Claire droeg ze dat ding ook al en dat in combi met een soort retrojurkje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:10 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dat Louis Vuitton tasje altijd oerlelijk gevonden. Het is imo net een toilettas voor op de camping.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
Amanda, Dorien ( en Deborah?) gespot bij de Elite Model Look. Dat tasje, truttigheid ten top of ligt dat aan mij?
Ik weet dat ze in dat hok ook een tijd met een tasje heeft lopen zeulen, kadootje van Mamanda.
Filmpje van nu.nl.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:00 schreef dgklieke het volgende:
Claire: "Goh, Huub, weet je wat ik geil vind, zo'n kale kop met van die stoppeltjes, dat schuurt zo lekker !"
Huub: "Ja maar schatje, als ik mijn kop kaal laat scheren krijg ik weer van alle kanten commentaar en lachen ze me uit, omdat ik dat helemaal zo'n rattekoppie krijg"
Claire: "Ach, m'n kleine geile pleeborsteltje, we kunnen het toch zo organiseren dat je vrienden een geintje met je hebben uitgehaald, dan kun jij gewoon zeggen dat je er ook niets aan kon doen, toch ........"
Huub: "Nou, okee, als jij er zo opgewonden van raakt, ......vooruit dan maar"
Claire: "Joehoe, dolletjes, dan doen we het op mijn openingsfeestje, dan kan iedereen zien dat je er niets aan kon doen..........en dan kan ik het 's avonds meteen effe uitproberen"
bron
he FOK jou, ik heb een baan!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:31 schreef lehia het volgende:
WIE? kunnen die doelloze kids niet gewoon een baan zoeken?
ben wel benieuwd hoe het met Mirsad "¦eki" Baliç van sbs de bus is WIE nou kijk dat bedoel ik..
grow fking up!
ja daar maak ik schoonquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:45 schreef dgklieke het volgende:
[..]
![]()
in de keuken bij cbml
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |