Het zijn meestal jouw fans hoor, die niet kunnen loslaten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:00 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
VOL is beetje net als Lieke, moeite om dingen los te laten...LET IT GO PEOPLE LET IT GO!
nou ik weet niet wat ik VOL ooit heb misdaan, maar heb daar net gelezen daar zijn ze zo anti huub, niet dat dat erg is maar de kooi is bijna al een halfjaar geleden gestopt.....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het zijn meestal jouw fans hoor, die niet kunnen loslaten.
Huh? Wie plaatst die column dan en wie zit er te crossposten van andere fora? Dat zijn toch haar fans.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het zijn meestal jouw fans hoor, die niet kunnen loslaten.
GODVERDOMME DAT SCHOT VAN BERGKAMP OP DE PAAL, EN DAN DIE WISSELS VAN RIJKAARD, HOEZO BRENGT IE ARON WINTER EN PETER VAN VOSSEN IN????? RUIM EEN UUR LANG MET 11 TEGEN 10, 2 PENALTY'S EN NOG NIET WINNEN!!!! KUT TOERNOOI, KUT FRANK DE BOER MET JE ZURE KUTKOP!!! EN JAAP STAM HAD GEWOON PECH, JAAP IS EEN HELD!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:18 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nou ik weet niet wat ik VOL ooit heb misdaan, maar heb daar net gelezen daar zijn ze zo anti huub, niet dat dat erg is maar de kooi is bijna al een halfjaar geleden gestopt.....
ik lach mij helemaal suf hier, samen met een paar collega's. MENSEN HET WAS EEN TV PROGRAMMA, let it go!
beetje alsof je nog steeds dagelijks bezig zou zijn met Nederland-Italie EK2000.....
Ik lach me regelmatig suf.... je weet wel wanneer.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:18 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nou ik weet niet wat ik VOL ooit heb misdaan, maar heb daar net gelezen daar zijn ze zo anti huub, niet dat dat erg is maar de kooi is bijna al een halfjaar geleden gestopt.....
ik lach mij helemaal suf hier, samen met een paar collega's. MENSEN HET WAS EEN TV PROGRAMMA, let it go!
beetje alsof je nog steeds dagelijks bezig zou zijn met Nederland-Italie EK2000.....
Het is dat zwarte gat. We willen streams, BB, DGK of CBML, maakt niet uit. We willen dag en nacht kunnen gluren en meeluisteren.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:18 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:00 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
VOL is beetje net als Lieke, moeite om dingen los te laten...LET IT GO PEOPLE LET IT GO!
Nee hoor.. Mij is is het dagelijks opgevallen!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:32 schreef Poezewoes het volgende:
Dat heeft ze goed weten te verbergen in de Gouden kooi al die positive dingen!
En waarom heb jij dan de usernaam Huubdgk aangenomen? Je probeert zelf ook nog te teren op DGK, anders had je wel voor een andere usernaam gekozen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:18 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
quote:
Geen grapjes over maken joh... Hij moet naar een uitvaart in Karinthië, vandaar z'n nieuwe kapsel..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
heb je nog een bomberjack met rotterdam terror corps ofzo, doe m voor de lol is aan en doe voor de neus van Ribas de Hitler groet
Gelukkig ben ik van huis uit niet jaloers uitgevallen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:27 schreef beequeen het volgende:
Zo te zien trekt Lieke veel vrouwelijke aanbidders, goh.
Het was de slimste zet ooit om Peter van Vossen erin te zetten... Peter is meer held dan Jaap ooit zou zijn en dan heb ik het nog niet eens over z'n sexappealquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
GODVERDOMME DAT SCHOT VAN BERGKAMP OP DE PAAL, EN DAN DIE WISSELS VAN RIJKAARD, HOEZO BRENGT IE ARON WINTER EN PETER VAN VOSSEN IN????? RUIM EEN UUR LANG MET 11 TEGEN 10, 2 PENALTY'S EN NOG NIET WINNEN!!!! KUT TOERNOOI, KUT FRANK DE BOER MET JE ZURE KUTKOP!!! EN JAAP STAM HAD GEWOON PECH, JAAP IS EEN HELD!!!
Nou, Nederland-Italie EK2000 was wel heftig hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:18 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
WB mazaru, toffe ava.
Wat gebeurt hier allemaal? Er zijn bezems nodig.![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:13 schreef Desii het volgende:
[..]
Het was de slimste zet ooit om Peter van Vossen erin te zetten... Peter is meer held dan Jaap ooit zou zijn en dan heb ik het nog niet eens over z'n sexappeal![]()
Of was dat nou Rabies![]()
Fannnnn... help
Kan ook in de genen zittenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik van huis uit niet jaloers uitgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |