Die moeder van Eric was toch al ver voor DGK overleden, trouwens?quote:Daarnaast ook ik dat ook met Huub. Ik zeg hem wel gedag, maar meer ook niet. Ik zie hem zeker niet als vriend. Huub is gewoon te ver gegaan in de Kooi. Hij zei bijvoorbeeld tegen mij: ‘Ik snap dat je vader overleden is, ik zou ook naar beneden springen met zo’n dochter.’ Ook toen de moeder van Eric was overleden toen dreigde hij om de foto van zijn moeder te verbranden. Dan ga je een grens over en zal ik nooit meer vrienden met je kunnen worden.
'Ja. ik wil drie miljoen jonguh! Ik ben Amanda uit de gouwe kooi!'quote:Ben je al gevraagd door Playboy?
Ik heb met Playboy een gesprek gehad, maar we zijn er niet uitgekomen. Eerst leek het me wel leuk, maar nu hoeft het eigenlijk niet zo van mij. Ik ben nu met iets anders heel erg leuks bezig. Ik heb ook nog nooit helemaal naakt geposeerd. Met mijn paaldansoptredens heb en hou ik ook altijd een kort broekje en een shirtje aan. Ik hou wel van erotisch dansen, maar ik dans niet in m’n ondergoed of zonder top.
Ja, ze freakt nog lang en gelukkig.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:26 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Toen ze in de gouden kooi kwam beweerde ze toch echt dat ze nog een ruhlaasie had met Rogier. Pas na enige dagen in de kooi belde Rogier haar op om een pauze voor te stellen.
Dat dus...van mij mogen ze haar elke week interviewen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ze freakt nog lang en gelukkig.
Amanda wint het qua entertainment. Ik wil méér!
volgens mij hooguit twee weken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:44 schreef Copycat het volgende:
Amanda woonde, toen ze de kooi inging, toch al een paar maanden samen met Rogier? Op het Leidseplein. Volgens mij heeft ze het wel over hem.
hoe lang ze een relaasie met Rogier had, weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:44 schreef Copycat het volgende:
Amanda woonde, toen ze de kooi inging, toch al een paar maanden samen met Rogier? Op het Leidseplein. Volgens mij heeft ze het wel over hem.
Over een verloving! Ze was immers al 6x verloofd geweest.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:48 schreef blomst het volgende:
[..]
volgens mij hooguit twee weken.
waar iemand nog spreekt over een scharrel, heeft Amanda al een relatie.
Nog steeds geen rijbewijs dus.quote:Ook heb ik rijlessen gehad, maar daar ben ik toen steeds voor gezakt. Ik heb heel erg examenvrees en ik moet nu staatsexamen doen.
Ze had toch heeeeeeeeelemaal niks met Jaap? Of trekken Jaap's centen haar nu? Of misschien mag ze in zijn show meedoen.quote:Heb je nog contact met mensen uit de Gouden Kooi?
Ja, nog met Nadia, Lieke en Ricardo de butler, daar lach ik me suf mee. Ik ga vaak met hem stappen. Maar met Jaap heb ik nog het meest contact. Jaap is gewoon een hele aardige, gezellige gozer. Hij komt volgende week bij mij eten, dus ik moet veel eten in huis halen. Haha
Ze was toch zo blij dat Huub haar na de verbroken relatie belde!!!!quote:Aan wie heb je de grootste hekel gehad in de Gouden Kooi?
Achteraf gezien aan Brian. Er is een heleboel gebeurd en het naarste gevoel heb ik toch bij hem. Daarnaast ook ik dat ook met Huub. Ik zeg hem wel gedag, maar meer ook niet. Ik zie hem zeker niet als vriend. Huub is gewoon te ver gegaan in de Kooi. Hij zei bijvoorbeeld tegen mij: ‘Ik snap dat je vader overleden is, ik zou ook naar beneden springen met zo’n dochter.’ Ook toen de moeder van Eric was overleden toen dreigde hij om de foto van zijn moeder te verbranden. Dan ga je een grens over en zal ik nooit meer vrienden met je kunnen worden
En wel naar de opening van Claire haar studio. Hoe hypocriet kun je zijn.quote:De andere villabewoners en jij zeiden altijd dat het tussen Claire en Huub geen echte liefde was. Zij zijn ondertussen wel nog steeds bij elkaar in tegenstelling tot Brian en jij. Hoe kijk je daar nu naar?
Ik denk dat als je getrouwd bent een kind hebt dat de stap om uit elkaar te gaan veel groter is, maar dat betekent niet dat je relatie goed is. Als ik kijk naar wat er bij hen gebeurd, denk ik dat Claire het gewoon pikt als Huub dingen met andere vrouwen doet. Zo kan je een relatie in stand houden, maar die naam relatie stelt dan voor mij niet veel meer voor. Nadia en Dennis zijn ook nog bij elkaar, maar wat ik merk is dat ze allemaal heel erg hun eigen levens hebben. Ik ben heel erg blij dat ik in ieder geval nu vrijgezel ben.
En de streamers maar uitlachen die zich zorgen maakte.quote:Het liep uit de hand er kon gewoon een dode vallen. Zo erg was het echt.
Het is nog minder dan ondergoed hahahahaquote:Ik hou wel van erotisch dansen, maar ik dans niet in m’n ondergoed of zonder top.
Dus niet de zgn aanranding van Huub was het schokkendste. En de hoeren hahahaha Een goeie die het zegt.quote:Wat vond je het schokkendste moment uit de Gouden Kooi?
Het moment dat Jaap ging kotsen en daarna zijn eigen kots opdronk. Dat vond ik echt niet normaal. Ik hield het niet meer. En toen Jaap ging poepen en daarna zijn kont met de dekens afveegde. Dat trok ik echt niet, maar dat liet ik natuurlijk niet merken, want dan liet je je zwakke plek zien. Toen dacht ik wel zijn er nog grenzen hier? Nee… Ik moest ook wel echt even wennen aan al die hoeren die langs kwamen.
Fijn zo'n vriendin die een bommetje onder je relatie probeert te leggen.quote:Ik denk dat als je getrouwd bent een kind hebt dat de stap om uit elkaar te gaan veel groter is, maar dat betekent niet dat je relatie goed is. Nadia en Dennis zijn ook nog bij elkaar, maar wat ik merk is dat ze allemaal heel erg hun eigen levens hebben.
vast een groet, meer contakt hebben jullie toch nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:17 schreef Huubdgk het volgende:
volgens mij kan Amanda er niet zo goed tegen dat we eigen levens hebben.....
heb haar al ge sms et, wat dit te betekenen heeft en wat er van waar is.....
wel gezegd dat het een beetje jammer is...kijken hoe ze terug reageert
Amanda's mening betreffende, dat Claire, Huub nooit voor haar alleen zal hebben,is waarschijnlijk gebaseerd op je eigen uitlatingen aangaande monogamie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:17 schreef Huubdgk het volgende:
volgens mij kan Amanda er niet zo goed tegen dat we eigen levens hebben.....
heb haar al ge sms et, wat dit te betekenen heeft en wat er van waar is.....
wel gezegd dat het een beetje jammer is...kijken hoe ze terug reageert
Herinnert u zich deze nog?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:28 schreef Nostalgist het volgende:
Hebben jullie psychische hulp gekregen nadat je uit de Kooi kwam?
Hé Coach.... Work to do !![]()
Wat een schril contrast met hoe ze in de kooi reageerde op hulp.....
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Herinnert u zich deze nog?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:50 schreef mazaru het volgende:
En deze?
[ afbeelding ]
Echt hoor.
Die is beyond help
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|