en ook nog legale klappenquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:31 schreef agter het volgende:
Ik ben niet haatdragend, maar Brian die klappen krijgt, is altijd goed nieuws!
Wat is dit voor een Viva reactie dan? Boehoe..quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:20 schreef Suikeroom het volgende:
wat zijn dit voor een VOL en Nowlive comments hier![]()
![]()
![]()
waar blijft Lisa_1948 met de taart? vieren jullie het 1malig? niet vergeten om op zn hyves te gaan spammen heh
Hij is er niet heengegaan om geaaid te worden, neem ik aan. Ik houd niet van dit soort sporten, maar hij is in ieder geval geen pussy, hij gaat het aan. Uiteindelijk kan er maar 1 winnen, it's the name of the game.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:31 schreef agter het volgende:
Ik ben niet haatdragend, maar Brian die klappen krijgt, is altijd goed nieuws!
En mensen met dit soort reakties denken dat ze cbml kunnen volgen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:55 schreef beequeen het volgende:
Ik lees het nu pas, wat een feest.![]()
![]()
Deze MOTHERFOCKING SHIT kon hij natuurlijk niet rapporteren hè? Zou hij ook gehuild hebben, net als na de lowkick van Nena?![]()
Filmpje
Wat slaat er precies als een tang op een varken en wat hebben reacties in een topic over oud-DGKers precies te maken met het al dan niet kunnen volgen van CBML? Het rings geen bell, zeg maar.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:59 schreef ThunderBitch het volgende:
En mensen met dit soort reakties denken dat ze cbml kunnen volgen?Tang en varken, ring a bell???
Volgens mij ben je nog niet goed wakker. Het gaat hier over oud-DGKers en niet CBML. Neem een kop koffie.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:59 schreef ThunderBitch het volgende:
En mensen met dit soort reakties denken dat ze cbml kunnen volgen?Tang en varken, ring a bell???
Volgens mij nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
Is dat niet Amanda links bovenin?
[ afbeelding ]
ik bedoel I couldnt care less, als je hier zo fanatiek blij om bent dan zit het toch wel heel erg diep bij julliequote:Op maandag 27 oktober 2008 08:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is dit voor een Viva reactie dan? Boehoe..![]()
Leuke sport, ziet er echt schattig uit. Eén gelukje, hij mocht er wel voor bij een buffet staan in Brazilië.
Nee, jij hebt het er helemaal niet druk mee. Al maanden niet, maar wel alles bijlezen, mekkeren over Hyves spammen en praten over Liesje. Gelukkig zit dat allemaal aan de oppervlakte.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik bedoel I couldnt care less, als je hier zo fanatiek blij om bent dan zit het toch wel heel erg diep bij jullie
het enige topic wat ik over DGK lees zijn die hier op fok, omdat het bij het CBML gedeelte staat.. en ik kan je vertellen dat het geen dagelijkse bezigheid is.. en mensen die hier komen een beetje prikkelen is leuk, en daar hoort Huub tegenwoordig ook bij hehquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het er helemaal niet druk mee. Al maanden niet, maar wel alles bijlezen, mekkeren over Hyves spammen en praten over Liesje. Gelukkig zit dat allemaal aan de oppervlakte.![]()
Huub gaat naar de sauna. 'Oeh, dat wordt vechten!'
Ja, uh uh.You couldn't care less.
Ach, mooi man. Brian wilde batsen en hij kreeg batsen. It's all in the game.
Okay, even uitleggen. Het is ook niet gemakkelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat slaat er precies als een tang op een varken en wat hebben reacties in een topic over oud-DGKers precies te maken met het al dan niet kunnen volgen van CBML? Het rings geen bell, zeg maar.
Ik die van jou ook niet hoor.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het enige topic wat ik over DGK lees is deze, omdat het bij het CBML gedeelte staat.. en ik kan je vertellen dat het geen dagelijkse bezigheid is.. en mensen die hier komen een beetje prikkelen is leuk, en daar hoort Huub tegenwoordig ook bij heh![]()
ik wil verder jullie plezier ook niet ontnemen hoor
Ik vond de opmerking over Huub grappig, dit in het kader van Huub zijn eigen verhaal en opvliegend karakter, en omdat hij iemand is die niets wil pikken. Zijn goed recht, maar wel grappig.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het er helemaal niet druk mee. Al maanden niet, maar wel alles bijlezen, mekkeren over Hyves spammen en praten over Liesje. Gelukkig zit dat allemaal aan de oppervlakte.![]()
Huub gaat naar de sauna. 'Oeh, dat wordt vechten!'
Ja, uh uh.You couldn't care less.
Ach, mooi man. Brian wilde batsen en hij kreeg batsen. It's all in the game.
Bedankt voor de koffie, kijk, dat vind ik nou wel sociaal.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog niet goed wakker. Het gaat hier over oud-DGKers en niet CBML. Neem een kop koffie.
Het is toch allemaal grappig. God, om überhaupt hier nog serieus op te reageren. Hij heeft verloren, Huub krijgt ruzie in een sauna, Amanda zit zat op een hometrainer, weet ik veel..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vond de opmerking over Huub grappig, dit in het kader van Huub zijn eigen verhaal en opvliegend karakter, en omdat hij iemand is die niets wil pikken. Zijn goed recht, maar wel grappig.
Wat hier gebeurt is kleinzielig en beneden peil, want het was een gevecht, en geen saunabezoek.
Degenen die het 't meest serieus nemen, zijn juist de users die zich "hier boven voelen staan".quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat hier gebeurt is kleinzielig en beneden peil, want het was een gevecht, en geen saunabezoek.
Inderdaad, het is allemaal niet zo belangrijk. Er zijn ergere dingen in de wereld.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is toch allemaal grappig. God, om überhaupt hier nog serieus op te reageren. Hij heeft verloren, Huub krijgt ruzie in een sauna, Amanda zit zat op een hometrainer, weet ik veel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |