Eensch...quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou ook niet tof geweest zijn als hij op straat door een horde tuig in elkaar was getrapt. Maar hij stelt zich in de ring bewust bloot aan fysiek geweld. En gezien z'n onfrisse natrap-aktie van vorige keer, en z'n volslagen misplaatste stoerdoenerij met de no contest-beker, is het mooi dat hij kansloos en roemloos is afgegaan.
Ik hab niet de indruk dat Lieke het erg vond dat ze klappen kreeg van Brainless. Want nauwelijks een week later was ze weer grote vriendjes met hem, tenzij dat natuurlijk gespeeld was.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:13 schreef schatje het volgende:
Het moet Amanda (slaan onder de dekens) en Lieke (slaan bij de paardenbak) toch ook goed doen dat Brian een paar rake klappen heeft gekregen?
Het is inderdaad geen sport voor mietjes.quote:
Volgens mij snap ik hetquote:
ja tuurlijk bij lieke was alles gespeeld he....quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik hab niet de indruk dat Lieke het erg vond dat ze klappen kreeg van Brainless. Want nauwelijks een week later was ze weer grote vriendjes met hem, tenzij dat natuurlijk gespeeld was.
ach ze is niets anders gewentquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:25 schreef blomst het volgende:
Wel sneu voor moeder Netty, weer een mislukking erbij op de lijst.
Dan staat ie niet meer op?quote:
Dat profiel is niet zichtbaar voor me.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:03 schreef Ning het volgende:
http://brianaire.hyves.nl/blog/17216673/Iets_te_fanatiek/rc3J/
Geen woord over de 2e keer dat hij neer ging en er toch op alle bokssites (ooggetuigeverslagen) staat dat dat zo was en Rachid had gewonnen op KO.quote:Klappen gingen heen en weer en de scheidsrechter kapte de partij af. Rachid gewonnen, Brian verloren.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:51 schreef lies1958 het volgende:
Brian is dus geen goede verliezer. Inderdaad weer niet toegeven dat hij gewoon op KO heeft verloren.
Kijk verliezen is nooit leuk maar waarom durft hij niet gewoon de waarheid neer te zetten. Ik vind het toch al knap van die knullen dat ze het uberhaubt durven om zich voor hun plezier zo in elkaar te laten stompen en trappen. Ik weet leukere manieren om mijn zondagmiddag door te komen hoor. Qua mentaliteit kan er nog wel wat aan brian verbeterd worden door hem te leren om een goed verliezer te zijn.
quote:Klappen gingen heen en weer en de scheidsrechter kapte de partij af. Rachid gewonnen, Brian verloren.
Ik zie Brian lopen in de duinen en wat trappen tegen een boksding. BTW, ik wil zijn opkomst niet zien maar zijn afgang.quote:
Aan dat filmpje heeft het in ieder geval niet gelegen...dat ziet er goed uit.quote:
Ik heb er de ballen verstand van maar ik heb begrepen dat hij neerging, 8 tellen kreeg en daarna weer flink wat klappen kreeg. De scheids stopte toen de wedstrijd. Dat noemen ze een technisch KO, geloof ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:52 schreef Copycat het volgende:
Was het echt een KO? Ik dacht dat de scheidsrechter de wedstrijd stillegde voordat Brian überhaupt KO kon worden geslagen.
Ja. Dat is gewoon KO hoor!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van maar ik heb begrepen dat hij neerging, 8 tellen kreeg en daarna weer flink wat klappen kreeg. De scheids stopte toen de wedstrijd. Dat noemen ze een technisch KO, geloof ik.
OK!quote:
Ik dnek dat we ze allemaal dankbaar zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:06 schreef pullup het volgende:
Mijn grote dank gaat ook uit naar Hans Nijman en het gehele Top Team Beverwijk
Ja geweldig, dacht al dat het aan mij pc lag, eerst Brian door de duinen, dan heeeeeeel lang dat onderbroekenmerk in beeld en dan ook nog een flink aantal seconden zwart beeld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
OK!
Leuk dat filmpje. Vooral die still van het logo van dat onderbroekenmerk minutenlang in beeld.
Nou Hubert, veel respect dat je dit schrijft.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:56 schreef dgklieke het volgende:
WEBLOG huub DINSDAG
Nu had Brian zijn tweede partij en natuurlijk wilde ik dat hij die zou winnen! Sterker nog heb superveel respect voor Brian dat hij deze tweede partij is aangegaan. Niet alleen maar omdat K1 vechten echt een harde sport is, maar vooral omdat iedereen natuurlijk zit te wachten dat Brian verliest. Want dan kunnen we lekker met zijn allen wijzen en zeggen, hahaha wat een sukkel!
Heb daarom dubbel zoveel respect voor Brian dat hij is gaan vechten, en dat hij de partij dan heeft verloren...tja dat is niet anders. Dat hoort ook bij een spel. Je kan winnen of verliezen....en als je met 1 van die 2 niet kan omgaan, moet je er niet eens aan beginnen....
Mooooooooooooooooooooi!!!!!!!!!!!!!!quote:
De reden waarom de meeste mensen nu roepen dat Brian een sukkel is en dat er zo veel vreugde is over het feit dat hij neergeslagen is, komt voornamelijk doordat hij zichzelf als winnaar heeft uitgeroepen bij een no-contest wedstrijd. En omdat hij daadwerkelijk van plan was om iemand die een meter kleiner is en 50 kilo lichter kapot te slaan in de ring onder het mom van 'sport'.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:56 schreef dgklieke het volgende:
WEBLOG huub DINSDAG
Nu had Brian zijn tweede partij en natuurlijk wilde ik dat hij die zou winnen! Sterker nog heb superveel respect voor Brian dat hij deze tweede partij is aangegaan. Niet alleen maar omdat K1 vechten echt een harde sport is, maar vooral omdat iedereen natuurlijk zit te wachten dat Brian verliest. Want dan kunnen we lekker met zijn allen wijzen en zeggen, hahaha wat een sukkel!
Heb daarom dubbel zoveel respect voor Brian dat hij is gaan vechten, en dat hij de partij dan heeft verloren...tja dat is niet anders. Dat hoort ook bij een spel. Je kan winnen of verliezen....en als je met 1 van die 2 niet kan omgaan, moet je er niet eens aan beginnen....
bron http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1
Wat triest. Let it go. Neem een voorbeeld aan Huub. Hij weet tenminste wanneer het ongepast is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
De reden waarom de meeste mensen nu roepen dat Brian een sukkel is en dat er zo veel vreugde is over het feit dat hij neergeslagen is, komt voornamelijk doordat hij zichzelf als winnaar heeft uitgeroepen bij een no-contest wedstrijd. En omdat hij daadwerkelijk van plan was om iemand die een meter kleiner is en 50 kilo lichter kapot te slaan in de ring onder het mom van 'sport'.
Dus nogmaals!
Rat KO!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat triest. Let it go. Neem een voorbeeld aan Huub. Hij weet tenminste wanneer het ongepast is.
Ik schijn dom te zijn, ik snap je niet. Misschien wil je het uitleggen.quote:
Nee hoor Huub dat doe je absoluut nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:56 schreef dgklieke het volgende:
WEBLOG huub DINSDAG
Tijdje niet gelogd en dat zijn jullie niet gewend van mij, maar hebben het gewoon druk op werk. Dus dat
Zondag heerlijk naar Oldenzaal geweest, uiteindelijk heel lang uitgeslapen dus niet naar de Sauna geweest. Maar wel lekker naar mijn zus en Max. Mijn neefjes weer gezien en dat was zo lekker. Ik mis ze enorm, dus het waas ook leuk om ze weer te zien
Later is mijn moeder nog gekomen (ze moest eerst werken) en hebben lekker gekaart. Claire en ik kwamen zondagnacht laat thuis maar wel voldaan,
Brian had natuurlijk zijn partij deze zondag. Was door Hans wel uitgenodigd om te kijken maar had gewoon te weinig tijd om ook nog een partij in Beverwijk te gaan kijken. Brian heeft verloren en heb daar natuurlijk veel reacties op gehad. Weer veel kansloze reacties, dat ik het mooi zou vinden en fijn zou vinden.... daarom graag even de laatste beelden in de Gouden Kooi van de finalisten samen...
Kijk het is heel simpel, en zelfs in de kooi was ik heel duidelijk daarover. Ik wilde als speler heel graag dat Brian in zijn eerste gevecht verloor en als mens wilde ik dat hij zou winnen. Dat heb ik zelfs in de villa toen tegen hem gezegd....
Kreeg een beetje de reactie dat ik mij wel slecht zou hebben uitgelaten over mede miljonairs...nou heb tijdens het spel zeker wel slecht gesproken over mijn mede kandidaten (sommigen)
Maar je mag mij het interview aanwijzen waarin ik heb nagetrapt of smerig heb gesproken over oud kandidaten.....dat laat ik wel aan andere oud miljonairs over,
Morgen lekker vrije dag! Heerlijk!
Laters all!
bron http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1
Om me even tot jouw niveau te verlagen: "Je bent dom en triest."quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik schijn dom te zijn, ik snap je niet. Misschien wil je het uitleggen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Om me even tot jouw niveau te verlagen: "Je bent dom en triest."
Oh, we gaan nog een tandje lager zitten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
Look who's talking! Weet je wel wat dat is dan? "niveau"
Nee jullie staan quitte. Echt. Ho.quote:
Iedereen die hard heeft getraind en een ring betreedt is een held, dus al die keyboard-helden moeten niet zo negatief doen over Brian zijn wedstrijd.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou ook niet tof geweest zijn als hij op straat door een horde tuig in elkaar was getrapt. Maar hij stelt zich in de ring bewust bloot aan fysiek geweld. En gezien z'n onfrisse natrap-aktie van vorige keer, en z'n volslagen misplaatste stoerdoenerij met de no contest-beker, is het mooi dat hij kansloos en roemloos is afgegaan.
Vroeger dacht ik dat jij een man was.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, we gaan nog een tandje lager zitten?
Even terug naar mijn kleuterschooltijd dan maar.................
![]()
![]()
Nou jij weer!
Jij klinkt wel weer erg opgefokt, zit jij aan de coke?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:43 schreef SHE het volgende:
Thunderbitch..snuif jij coke ofzo?
Anyway; jammer dat Brian geen echte schade heeft geleden. Immers , hij is gewoon de wedstrijd aangegaan, is aardig los gegaan voor een rookie en heeft niet eens iets gebroken of is buiten bewustzijn geweest.
Ik vind het maar mager.
Iets ernstigs was dan toch leuker geweest, want nu heeft hij nog niets geleerd. Het goede nieuws is echter dat dit er wel voor zorgt dat hij niet opgeeft en de kans toch nog aanwezig is dat hij in de ring tegen een willekeurige Igor aanloopt die zijn kop van zijn romp rukt en hem ermee doodslaat.
Een mens kan alleen hopen!
Toen hij terug in de kooi kwam, hield hij de beker boven zijn hoofd, en hij riep heel triomfantelijk: "GEWONNEN!!"quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Iedereen die hard heeft getraind en een ring betreedt is een held, dus al die keyboard-helden moeten niet zo negatief doen over Brian zijn wedstrijd.
En die nocontest van de vorige keer, was gewoon een beginners fout.
Nog een bewijs dat je niet moet proberen te denkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik dat jij een man was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |