abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62718857
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Het zou ook niet tof geweest zijn als hij op straat door een horde tuig in elkaar was getrapt. Maar hij stelt zich in de ring bewust bloot aan fysiek geweld. En gezien z'n onfrisse natrap-aktie van vorige keer, en z'n volslagen misplaatste stoerdoenerij met de no contest-beker, is het mooi dat hij kansloos en roemloos is afgegaan.
Eensch...

Lach hier Brian uit:
Make my day!
pi_62718904
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:13 schreef schatje het volgende:
Het moet Amanda (slaan onder de dekens) en Lieke (slaan bij de paardenbak) toch ook goed doen dat Brian een paar rake klappen heeft gekregen?
Ik hab niet de indruk dat Lieke het erg vond dat ze klappen kreeg van Brainless. Want nauwelijks een week later was ze weer grote vriendjes met hem, tenzij dat natuurlijk gespeeld was.
pi_62720411

Danique vol
pi_62721382
Heerlijk!
Jammer dat er geen filmpjes zijn...
Make my day!
  maandag 27 oktober 2008 @ 16:26:07 #205
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62722147
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:31 schreef Ning het volgende:
[ afbeelding ]

Danique vol
Het is inderdaad geen sport voor mietjes.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_62724073
Wel sneu voor moeder Netty, weer een mislukking erbij op de lijst.
Goedemorgen :W
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:11:25 #207
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_62725401
Interview Terror Jaap (Deleted scene Oog&Blik aflv. 86)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 06:30:35 #208
222744 Pros
verfrissend
pi_62740413
quote:
[ afbeelding ]

Danique vol
Volgens mij snap ik het
Het is niet stoer een kick te krijgen van een lekkere chick, oww die vernedering
maar het is wel ok om ko te gaan door een bokskickprof op de K1.

Beetje hoofdpijn nu Brian ?
Zohar's delight
pi_62740927
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:38 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Ik hab niet de indruk dat Lieke het erg vond dat ze klappen kreeg van Brainless. Want nauwelijks een week later was ze weer grote vriendjes met hem, tenzij dat natuurlijk gespeeld was.
ja tuurlijk bij lieke was alles gespeeld he....

lieke rules
pi_62740938
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 17:25 schreef blomst het volgende:
Wel sneu voor moeder Netty, weer een mislukking erbij op de lijst.
ach ze is niets anders gewent
pi_62741410
Iets te fanatiek...
gisteren, 23:57, 161 x bekeken
Gisteren heb ik mijn partij gevochten tegen Rachid el Bouddounti in Beverwijk. Het was echt een knallende wedstrijd en weer van korte duur. Ik had mezelf voorgenomen om explosief te starten en dat gebeurde dan ook meteen na de bel van de 1ste ronde.

Stoten en trappen volgde elkaar op van zowel mijn kant als Rachid. Er was geen moment rust tijdens de eerste ronde totdat ik een harde stoot van Rachid kreeg precies tegen me neus. Me lichaam schakelde zichzelf op non-actief en toen heb ik enkele sterretjes gezien...kreeg 8 tellen van de scheidsrechter....(dezelfde man die de wedstrijd met Yuri en mij deed) en toen was er al aardig wat lucht vertrokken uit me longen. Klappen gingen heen en weer en de scheidsrechter kapte de partij af. Rachid gewonnen, Brian verloren.

Ervaring rijker en een leerzame les geleerd om niet te fanatiek van start te gaan wat de omstandigheden ook zijn en berekenend te werk gaan. Hans en het team is hartstikke trots op me en veel mensen vonden het een top partij ongeacht de uitkomst.

Mijn grote dank gaat ook uit naar Hans Nijman en het gehele Top Team Beverwijk voor een ontzettend goed verzorgd gala en al hun inzet.

Ook een dank gaat uit naar mijn sponsors van die avond MuchachoMalo en Joya. Zij hebben gezamenlijk mijn vechtersoutfit verzorgd.

Thanks to all. Volgende keer beter.

Hyves Brian
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:01:46 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62741795
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 08:40 schreef Ning het volgende:
Thanks to all. Volgende keer beter.
Dan staat ie niet meer op?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_62741835
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan staat ie niet meer op?

http://brianaire.hyves.nl/blog/17216673/Iets_te_fanatiek/rc3J/
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:04:48 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62741869
quote:
Dat profiel is niet zichtbaar voor me.
pi_62741903
Mijn grote dank gaat ook uit naar Hans Nijman en het gehele Top Team Beverwijk
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:43:15 #216
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62742745
quote:
Klappen gingen heen en weer en de scheidsrechter kapte de partij af. Rachid gewonnen, Brian verloren.
Geen woord over de 2e keer dat hij neer ging en er toch op alle bokssites (ooggetuigeverslagen) staat dat dat zo was en Rachid had gewonnen op KO.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_62742954
Brian is dus geen goede verliezer. Inderdaad weer niet toegeven dat hij gewoon op KO heeft verloren.
Kijk verliezen is nooit leuk maar waarom durft jij niet gewoon de waarheid neer te zetten. Ik vind het toch al knap van die knullen dat ze het uberhaubt durven om zich voor hun plezier zo in elkaar te laten stompen en trappen. Ik weet leukere manieren om mijn zondagmiddag door te komen hoor. Qua mentaliteit kan er nog wel wat aan brian verbeterd worden door hem te leren om een goed verliezer te zijn.
pi_62742972
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:51 schreef lies1958 het volgende:
Brian is dus geen goede verliezer. Inderdaad weer niet toegeven dat hij gewoon op KO heeft verloren.
Kijk verliezen is nooit leuk maar waarom durft hij niet gewoon de waarheid neer te zetten. Ik vind het toch al knap van die knullen dat ze het uberhaubt durven om zich voor hun plezier zo in elkaar te laten stompen en trappen. Ik weet leukere manieren om mijn zondagmiddag door te komen hoor. Qua mentaliteit kan er nog wel wat aan brian verbeterd worden door hem te leren om een goed verliezer te zijn.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:52:46 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62743002
Was het echt een KO? Ik dacht dat de scheidsrechter de wedstrijd stillegde voordat Brian überhaupt KO kon worden geslagen.
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:53:30 #220
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62743027
quote:
Klappen gingen heen en weer en de scheidsrechter kapte de partij af. Rachid gewonnen, Brian verloren.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:58:52 #221
226422 dgklieke
pi_62743168
Opkomst Brian Kickboksgala Beverwijk
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:06:04 #222
135305 beequeen
Lost.
pi_62743332
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:58 schreef dgklieke het volgende:
Ik zie Brian lopen in de duinen en wat trappen tegen een boksding. BTW, ik wil zijn opkomst niet zien maar zijn afgang.

Maak 'm stuk.

[ Bericht 5% gewijzigd door beequeen op 28-10-2008 10:11:24 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_62743408
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:58 schreef dgklieke het volgende:

Aan dat filmpje heeft het in ieder geval niet gelegen...dat ziet er goed uit.
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:09:47 #224
135305 beequeen
Lost.
pi_62743424
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:52 schreef Copycat het volgende:
Was het echt een KO? Ik dacht dat de scheidsrechter de wedstrijd stillegde voordat Brian überhaupt KO kon worden geslagen.
Ik heb er de ballen verstand van maar ik heb begrepen dat hij neerging, 8 tellen kreeg en daarna weer flink wat klappen kreeg. De scheids stopte toen de wedstrijd. Dat noemen ze een technisch KO, geloof ik.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_62743683
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik heb er de ballen verstand van maar ik heb begrepen dat hij neerging, 8 tellen kreeg en daarna weer flink wat klappen kreeg. De scheids stopte toen de wedstrijd. Dat noemen ze een technisch KO, geloof ik.
Ja. Dat is gewoon KO hoor!
Make my day!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:22:19 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62743717
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:20 schreef agter het volgende:

Ja. Dat is gewoon KO hoor!
OK!

Leuk dat filmpje. Vooral die still van het logo van dat onderbroekenmerk minutenlang in beeld.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:25:15 #227
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62743780
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:06 schreef pullup het volgende:
Mijn grote dank gaat ook uit naar Hans Nijman en het gehele Top Team Beverwijk
Ik dnek dat we ze allemaal dankbaar zijn
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_62743798
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

OK!

Leuk dat filmpje. Vooral die still van het logo van dat onderbroekenmerk minutenlang in beeld.
Ja geweldig, dacht al dat het aan mij pc lag, eerst Brian door de duinen, dan heeeeeeel lang dat onderbroekenmerk in beeld en dan ook nog een flink aantal seconden zwart beeld.

Oh wacht dat zwarte beeld, is zijn KO!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_62743892
Ach hij heeft in ieder geval nog wat optredens!

31-10-2008 - Brianaire @ De Kaap in Weesp
DJ en Rap optreden in De Kaap te Weesp.

07-11-2008 - Brianaire @ Industry of House in Marcanti Amsterdam
DJ optreden bij het 1 jarig bestaan van Industry!

15-11-2008 - Brianaire @ Club More Amor Amsterdam
DJ optreden in Club More Amore in Amsterdam.

Bron: http://www.brianaire.com/
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_62750256
mijn dag is weer helemaal super nu ik hier lees dat brian ko is gemept.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:56:54 #231
226422 dgklieke
pi_62750299
WEBLOG huub DINSDAG

Tijdje niet gelogd en dat zijn jullie niet gewend van mij, maar hebben het gewoon druk op werk. Dus dat

Zondag heerlijk naar Oldenzaal geweest, uiteindelijk heel lang uitgeslapen dus niet naar de Sauna geweest. Maar wel lekker naar mijn zus en Max. Mijn neefjes weer gezien en dat was zo lekker. Ik mis ze enorm, dus het waas ook leuk om ze weer te zien

Later is mijn moeder nog gekomen (ze moest eerst werken) en hebben lekker gekaart. Claire en ik kwamen zondagnacht laat thuis maar wel voldaan,

Brian had natuurlijk zijn partij deze zondag. Was door Hans wel uitgenodigd om te kijken maar had gewoon te weinig tijd om ook nog een partij in Beverwijk te gaan kijken. Brian heeft verloren en heb daar natuurlijk veel reacties op gehad. Weer veel kansloze reacties, dat ik het mooi zou vinden en fijn zou vinden.... daarom graag even de laatste beelden in de Gouden Kooi van de finalisten samen...

Kijk het is heel simpel, en zelfs in de kooi was ik heel duidelijk daarover. Ik wilde als speler heel graag dat Brian in zijn eerste gevecht verloor en als mens wilde ik dat hij zou winnen. Dat heb ik zelfs in de villa toen tegen hem gezegd....

Nu had Brian zijn tweede partij en natuurlijk wilde ik dat hij die zou winnen! Sterker nog heb superveel respect voor Brian dat hij deze tweede partij is aangegaan. Niet alleen maar omdat K1 vechten echt een harde sport is, maar vooral omdat iedereen natuurlijk zit te wachten dat Brian verliest. Want dan kunnen we lekker met zijn allen wijzen en zeggen, hahaha wat een sukkel!

Heb daarom dubbel zoveel respect voor Brian dat hij is gaan vechten, en dat hij de partij dan heeft verloren...tja dat is niet anders. Dat hoort ook bij een spel. Je kan winnen of verliezen....en als je met 1 van die 2 niet kan omgaan, moet je er niet eens aan beginnen....

Kreeg een beetje de reactie dat ik mij wel slecht zou hebben uitgelaten over mede miljonairs...nou heb tijdens het spel zeker wel slecht gesproken over mijn mede kandidaten (sommigen)

Maar je mag mij het interview aanwijzen waarin ik heb nagetrapt of smerig heb gesproken over oud kandidaten.....dat laat ik wel aan andere oud miljonairs over,

Morgen lekker vrije dag! Heerlijk!

Laters all!
bron http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:30:04 #232
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62753272
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:56 schreef dgklieke het volgende:
WEBLOG huub DINSDAG

Nu had Brian zijn tweede partij en natuurlijk wilde ik dat hij die zou winnen! Sterker nog heb superveel respect voor Brian dat hij deze tweede partij is aangegaan. Niet alleen maar omdat K1 vechten echt een harde sport is, maar vooral omdat iedereen natuurlijk zit te wachten dat Brian verliest. Want dan kunnen we lekker met zijn allen wijzen en zeggen, hahaha wat een sukkel!

Heb daarom dubbel zoveel respect voor Brian dat hij is gaan vechten, en dat hij de partij dan heeft verloren...tja dat is niet anders. Dat hoort ook bij een spel. Je kan winnen of verliezen....en als je met 1 van die 2 niet kan omgaan, moet je er niet eens aan beginnen....
Nou Hubert, veel respect dat je dit schrijft. Heb je ook ballen voor nodig. Straks ga ik je nog stoer vinden.
pi_62754682
quote:
[ afbeelding ]

Danique vol
Mooooooooooooooooooooi!!!!!!!!!!!!!!

Wat heerlijk om te zien. Ik was helegaar vergeten dat Brrrrrrrrrrrrr zondag moest vechten.
Fijns, deze foto's, heel fijns

Zou Nettie weer gezegd hebben: "Je zit er weer net naast. Net als met tennis en DGK."
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:33:00 #234
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_62755498
quote:
WEBLOG huub DINSDAG

De reden waarom de meeste mensen nu roepen dat Brian een sukkel is en dat er zo veel vreugde is over het feit dat hij neergeslagen is, komt voornamelijk doordat hij zichzelf als winnaar heeft uitgeroepen bij een no-contest wedstrijd. En omdat hij daadwerkelijk van plan was om iemand die een meter kleiner is en 50 kilo lichter kapot te slaan in de ring onder het mom van 'sport'.
Dus nogmaals!
Rat KO!!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:58:29 #235
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62757845
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:33 schreef mazaru het volgende:

[..]

De reden waarom de meeste mensen nu roepen dat Brian een sukkel is en dat er zo veel vreugde is over het feit dat hij neergeslagen is, komt voornamelijk doordat hij zichzelf als winnaar heeft uitgeroepen bij een no-contest wedstrijd. En omdat hij daadwerkelijk van plan was om iemand die een meter kleiner is en 50 kilo lichter kapot te slaan in de ring onder het mom van 'sport'.
Dus nogmaals!
Rat KO!!
Wat triest. Let it go. Neem een voorbeeld aan Huub. Hij weet tenminste wanneer het ongepast is.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:59:06 #236
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62757867
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:58 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat triest. Let it go. Neem een voorbeeld aan Huub. Hij weet tenminste wanneer het ongepast is.
heerlijk, van die vaste waarden
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:02:46 #237
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62757933
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:59 schreef Ripley het volgende:

[..]

heerlijk, van die vaste waarden
Ik schijn dom te zijn, ik snap je niet. Misschien wil je het uitleggen.
pi_62758963
quote:
WEBLOG huub DINSDAG

Tijdje niet gelogd en dat zijn jullie niet gewend van mij, maar hebben het gewoon druk op werk. Dus dat

Zondag heerlijk naar Oldenzaal geweest, uiteindelijk heel lang uitgeslapen dus niet naar de Sauna geweest. Maar wel lekker naar mijn zus en Max. Mijn neefjes weer gezien en dat was zo lekker. Ik mis ze enorm, dus het waas ook leuk om ze weer te zien

Later is mijn moeder nog gekomen (ze moest eerst werken) en hebben lekker gekaart. Claire en ik kwamen zondagnacht laat thuis maar wel voldaan,

Brian had natuurlijk zijn partij deze zondag. Was door Hans wel uitgenodigd om te kijken maar had gewoon te weinig tijd om ook nog een partij in Beverwijk te gaan kijken. Brian heeft verloren en heb daar natuurlijk veel reacties op gehad. Weer veel kansloze reacties, dat ik het mooi zou vinden en fijn zou vinden.... daarom graag even de laatste beelden in de Gouden Kooi van de finalisten samen...

Kijk het is heel simpel, en zelfs in de kooi was ik heel duidelijk daarover. Ik wilde als speler heel graag dat Brian in zijn eerste gevecht verloor en als mens wilde ik dat hij zou winnen. Dat heb ik zelfs in de villa toen tegen hem gezegd....

Kreeg een beetje de reactie dat ik mij wel slecht zou hebben uitgelaten over mede miljonairs...nou heb tijdens het spel zeker wel slecht gesproken over mijn mede kandidaten (sommigen)

Maar je mag mij het interview aanwijzen waarin ik heb nagetrapt of smerig heb gesproken over oud kandidaten.....dat laat ik wel aan andere oud miljonairs over,

Morgen lekker vrije dag! Heerlijk!

Laters all!
Nee hoor Huub dat doe je absoluut niet
hoeveel spelfouten zijn hier toegestaan ???
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:48:45 #239
38396 mazaru
pi_62763405
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 18:02 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik schijn dom te zijn, ik snap je niet. Misschien wil je het uitleggen.
Om me even tot jouw niveau te verlagen: "Je bent dom en triest."
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:00:00 #240
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62763847
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:48 schreef mazaru het volgende:

[..]

Om me even tot jouw niveau te verlagen: "Je bent dom en triest."
Look who's talking! Weet je wel wat dat is dan? "niveau"
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:10:31 #241
38396 mazaru
pi_62764268
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Look who's talking! Weet je wel wat dat is dan? "niveau"
Oh, we gaan nog een tandje lager zitten?
Even terug naar mijn kleuterschooltijd dan maar.................

Nou jij weer!
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:30:31 #242
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62765016
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:10 schreef mazaru het volgende:

Nou jij weer!

Nee jullie staan quitte. Echt. Ho.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:02:29 #243
38396 mazaru
pi_62766260
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee jullie staan quitte. Echt. Ho.
Okay
pi_62766300
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Het zou ook niet tof geweest zijn als hij op straat door een horde tuig in elkaar was getrapt. Maar hij stelt zich in de ring bewust bloot aan fysiek geweld. En gezien z'n onfrisse natrap-aktie van vorige keer, en z'n volslagen misplaatste stoerdoenerij met de no contest-beker, is het mooi dat hij kansloos en roemloos is afgegaan.
Iedereen die hard heeft getraind en een ring betreedt is een held, dus al die keyboard-helden moeten niet zo negatief doen over Brian zijn wedstrijd.

En die nocontest van de vorige keer, was gewoon een beginners fout.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:28:57 #245
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62767170
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:10 schreef mazaru het volgende:

[..]

Oh, we gaan nog een tandje lager zitten?
Even terug naar mijn kleuterschooltijd dan maar.................

Nou jij weer!
Vroeger dacht ik dat jij een man was.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:43:11 #246
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62767660
Thunderbitch..snuif jij coke ofzo?

Anyway; jammer dat Brian geen echte schade heeft geleden. Immers , hij is gewoon de wedstrijd aangegaan, is aardig los gegaan voor een rookie en heeft niet eens iets gebroken of is buiten bewustzijn geweest.
Ik vind het maar mager.
Iets ernstigs was dan toch leuker geweest, want nu heeft hij nog niets geleerd. Het goede nieuws is echter dat dit er wel voor zorgt dat hij niet opgeeft en de kans toch nog aanwezig is dat hij in de ring tegen een willekeurige Igor aanloopt die zijn kop van zijn romp rukt en hem ermee doodslaat.

Een mens kan alleen hopen!
pi_62767763
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:43 schreef SHE het volgende:
Thunderbitch..snuif jij coke ofzo?

Anyway; jammer dat Brian geen echte schade heeft geleden. Immers , hij is gewoon de wedstrijd aangegaan, is aardig los gegaan voor een rookie en heeft niet eens iets gebroken of is buiten bewustzijn geweest.
Ik vind het maar mager.
Iets ernstigs was dan toch leuker geweest, want nu heeft hij nog niets geleerd. Het goede nieuws is echter dat dit er wel voor zorgt dat hij niet opgeeft en de kans toch nog aanwezig is dat hij in de ring tegen een willekeurige Igor aanloopt die zijn kop van zijn romp rukt en hem ermee doodslaat.

Een mens kan alleen hopen!
Jij klinkt wel weer erg opgefokt, zit jij aan de coke?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_62767940
Respekt moet je verdienen.
en gezien het gedrag van brian in de kooi en daarbuiten, is respekt nog ver te zoeken.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:51:22 #249
38396 mazaru
pi_62767944
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Iedereen die hard heeft getraind en een ring betreedt is een held, dus al die keyboard-helden moeten niet zo negatief doen over Brian zijn wedstrijd.

En die nocontest van de vorige keer, was gewoon een beginners fout.
Toen hij terug in de kooi kwam, hield hij de beker boven zijn hoofd, en hij riep heel triomfantelijk: "GEWONNEN!!"
Ook een beginnersfout?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:52:25 #250
38396 mazaru
pi_62767979
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Vroeger dacht ik dat jij een man was.
Nog een bewijs dat je niet moet proberen te denken