De one million dollar question is , WELKE VRAAG?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Degenen die het 't meest serieus nemen, zijn juist de users die zich "hier boven voelen staan".
Jeetje, ze had toch een ander kleur slipje kunnen aantrekken als ze wist dat ze op de hometrainer ging zitten?quote:
Het is vermaak. Stom vermaak. Zeg nou zelf, het blijft grappig om te volgen en jij lacht om Huubs broekje en ik lach om Brians KO.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, het is allemaal niet zo belangrijk. Er zijn ergere dingen in de wereld.
Doe mij dan anytime het broekje en de hometrainer. Jammer, ik vind het toch geen vergelijk hoor. Een beetje lachen okay, niets mis mee, maar het gaat wel veel verder, dacht ik zo.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is vermaak. Stom vermaak. Zeg nou zelf, het blijft grappig om te volgen en jij lacht om Huubs broekje en ik lach om Brians KO.
Of om Amanda die een staatsexamen op een hometrainer doet en zich afvraagt waarom ze niet vooruit komt.
LOL.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:46 schreef noekje het volgende:
Of om Amanda die een staatsexamen op een hometrainer doet en zich afvraagt waarom ze niet vooruit komt.
Hij kiest daar toch zelf voor en nu moeten mensen zich schamen omdat Brian heeft verloren want oooh jeetjemineetje, dat zit diep. Hij heeft verloren, het gaat niet om het geweld of wat dan ook. Als hij mee zou doen aan het songfestival, zouden mensen ook lachen. Deal with it.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doe mij dan anytime het broekje en de hometrainer. Jammer, ik vind het toch geen vergelijk hoor. Een beetje lachen okay, niets mis mee, maar het gaat wel veel verder, dacht ik zo.
Maar goed, "I'm not my brother's keeper, so knock yourselves out"
Dat laatste stelt me dan wel weer gerust.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De one million dollar question is , WELKE VRAAG?
Ik ben altijd serieus als het gaat over collectief leedvermaak, hetgeen ik mijn kind ook duidelijk maak, dat hij er niet beter van wordt en dat het geen mooi karaktertrekje is. DAT neem ik serieus. Maar, dat ben ik, een ander is vrij om te doen wat hij of zij goeddunkt.
Nee noekje (lekker ding!), met lachen om Brian's zoveelste afgang geef je te kennen dat je geweld vereert en dat je hart inktzwart is van het gal.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:52 schreef noekje het volgende:
Hij kiest daar toch zelf voor en nu moeten mensen zich schamen omdat Brian heeft verloren want oooh jeetjemineetje, dat zit diep. Hij heeft verloren, het gaat niet om het geweld of wat dan ook. Als hij mee zou doen aan het songfestival, zouden mensen ook lachen. Deal with it.
Ik heb al eerder aangegeven dat hij er zelf voor gekozen heeft, dus er is niets aan de hand, want bij elke wedstrijd kan er maar een winnen. Er zullen er genoeg verloren hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij kiest daar toch zelf voor en nu moeten mensen zich schamen omdat Brian heeft verloren want oooh jeetjemineetje, dat zit diep. Hij heeft verloren, het gaat niet om het geweld of wat dan ook. Als hij mee zou doen aan het songfestival, zouden mensen ook lachen. Deal with it.
Kijk, zo ben ik dan ook weer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat laatste stelt me dan wel weer gerust.
breng hem nou niet op een ideequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, wel waar. Ik kijk ook altijd graag naar b actiefilms met Chuck.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee noekje (lekker ding!), met lachen om Brian's zoveelste afgang geef je te kennen dat je geweld vereert en dat je hart inktzwart is van het gal.
Kan wel kloppen want jaap en amanda waren er allebei.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
Is dat niet Amanda links bovenin?
[ afbeelding ]
Nee gaat staatsexamen doen las ik ergens, weet niet meer waar.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL.
Heeft ze haar rijbewijs inmiddels eigenlijk al?
Als je je leven voor geld hoereert op televisie, dan komen daar leuke en minder leuke reacties op. Je zou wel erg dom moeten zijn om je dat niet te realiseren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De one million dollar question is , WELKE VRAAG?
Ik ben altijd serieus als het gaat over collectief leedvermaak, hetgeen ik mijn kind ook duidelijk maak, dat hij er niet beter van wordt en dat het geen mooi karaktertrekje is. DAT neem ik serieus. Maar, dat ben ik, een ander is vrij om te doen wat hij of zij goeddunkt.
Daar zijn we het over eens, maar daar gaat het niet om.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je je leven voor geld hoereert op televisie, dan komen daar leuke en minder leuke reacties op. Je zou wel erg dom moeten zijn om je dat niet te realiseren.
Laten we ons er collectief om vermaken!quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:06 schreef mazaru het volgende:
herhaling!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*zucht*
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw.
Die rat die gaat neer,
wat wil je nog meer![]()
Okay!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Laten we ons er collectief om vermaken!![]()
![]()
* aanhaakt in polonaisequote:
Die troostbeker ook, zo pontificaal op tafelquote:
Dat gifjequote:
Het zou ook niet tof geweest zijn als hij op straat door een horde tuig in elkaar was getrapt. Maar hij stelt zich in de ring bewust bloot aan fysiek geweld. En gezien z'n onfrisse natrap-aktie van vorige keer, en z'n volslagen misplaatste stoerdoenerij met de no contest-beker, is het mooi dat hij kansloos en roemloos is afgegaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |