Of op het feit dat haar vriendje, haar ware liefde, degene waar zij tenminste een echte relatie mee had, pappie gaat worden bij een anderquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Amanda's mening betreffende, dat Claire, Huub nooit voor haar alleen zal hebben,is waarschijnlijk gebaseerd op je eigen uitlatingen aangaande monogamie.
dat was echt WEL raar....ze luisterde niet eens naar hem,quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Er had ook een onpartijdige professionele persoon ingezet moeten worden. Als je de vrije keuze hebt, dan kies je ook daarvoor. Raar is het niet.
Precies, dat ja. Zou ze gedacht hebben dat "haar milieu" haar wel zou beschermen ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:06 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
dat was echt WEL raar....ze luisterde niet eens naar hem,
als iemand toen wist hoe het was om van een dergelijk programma naar buiten te komen was hij het....
ik ken Bart als een behoorlijk evenwichtig, verstandig en objectief persoon....
zij gedroeg zich als een omhooggevallen, irritant, dom en onwetend kind in dat gesprek
Niet alleen in dat gesprek hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:06 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
als iemand toen wist hoe het was om van een dergelijk programma naar buiten te komen was hij het....
zij gedroeg zich als een omhooggevallen, irritant, dom en onwetend kind in dat gesprek
wij willen streamsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:18 schreef beequeen het volgende:
Die gifjes vanMazaru, vooral die met dat kroontje....priceless
![]()
![]()
Alleen al door die gifjes mis ik DGK.![]()
YEAH !!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:28 schreef hondjes het volgende:
[quote]Op vrijdag 24 oktober 2008 13:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[/quote)
24 uur Ribas![]()
DGK valt niet te toppen, zeker niet door CBML. Toen Brian op bezoek was is dat hok vertelden ze dat ze om een uur of 13.00 hun nest uitkomen en om 04.00 uur naar bed gaan. Voor mij geen streams, dank je.quote:
waarom belde je haar dan direct nadat haar verkering uit was? medeleven? dacht het niet, eerder sensatie. net als het uitnodigen voor de opening...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:06 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Dat is geen natrappen. Huub en ook Eric hebben haar dat ook recht in het gezicht gezegd dat ze zich gedroeg als een omhooggevallen irritant mens.quote:
leg eens uit wat is het dan wel .quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:46 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat is geen natrappen. Huub en ook Eric hebben haar dat ook recht in het gezicht gezegd dat ze zich gedroeg als een omhooggevallen irritant mens.
Ik heb niets tegen Bart, vond het leuk dat hij toen gewonnen heeft, maar je gaat me toch niet vertellen dat hij objectief was. Ik zou het denk ik ook niet kunnen zijn, als ik vriendjes ben met een van de spelers. Slechte zet van de leiding.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:06 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Het is gewoon Huub.quote:
helemaal mee eens ,niets aan toe te voegen .klassequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is gewoon Huub.
Vandaag je geweldig vinden en morgen je de t@ring schelden, en je weer lief vinden. Geeft niet, is ook niet erg, maar de zwarte piet steeds naar een andere toeschuiven, onder aansporing van zijn adepten, vind ik wel minder intelligent, en beheerst. (oja, beheerst was hij eigenlijk ook niet).
Sorry Huub, in jouw soort ben je een beste brave kerel, maar blijf met beide beentje op de grond, ondanks de verheerlijking her en der. Je weet het misschien niet, maar mensen zijn wispelturig. Je weet van vandaag, maar je weet niet van morgen (zei mijn oma altijd).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |