niet dat ik weet maar het zou prima kunnen hahaquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben je ook allergisch voor prei?
Ik ga mn bord nog een keer volgooienquote:
Een tussen-n te veel of te weinig?quote:
Herfs Tquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een tussen-n te veel of te weinig?
Doorkomende verstandskiesquote:
quote:2006: 42.069 km
ah bah.. die van mij besloten met zn alle afgelopen vrijdag weer een stukje omhoog te komenquote:
Jij krijgt hem ook nog welquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:34 schreef Fha het volgende:
Maak me niet jaloers joh!!
Ik heb hem al wel even vastgehouden
quote:
quote:
Gewoon eruit laten halenquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:19 schreef Fha het volgende:
[..]
ah bah.. die van mij besloten met zn alle afgelopen vrijdag weer een stukje omhoog te komen
Dat absoluutquote:
Mjah nou.. hmm ..quote:
Ik bleek nog een retourtje Utrecht - Zaltbommel niet meegerekend te hebben.quote:
Dat is dan positiefquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik heb zojuist de uitslag gekregen van mijn dokter of ik het wel of niet had qua ziekte van Pfeiffer. Uitslag was negatief.
Goeienavondquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik heb zojuist de uitslag gekregen van mijn dokter of ik het wel of niet had qua ziekte van Pfeiffer. Uitslag was negatief.
In een database ofzo?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bleek nog een retourtje Utrecht - Zaltbommel niet meegerekend te hebben.![]()
Ben begin 2007 pas begonnen met per dag bijhouden, daarvoor heb ik alles moeten reconstrueren aan de hand van foto's, dagboekaantekeningen, reiskostendeclaraties and the like
Zodoendequote:Op maandag 20 oktober 2008 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bleek nog een retourtje Utrecht - Zaltbommel niet meegerekend te hebben.![]()
Ben begin 2007 pas begonnen met per dag bijhouden, daarvoor heb ik alles moeten reconstrueren aan de hand van foto's, dagboekaantekeningen, reiskostendeclaraties and the like
Is er niet zo'n soort site waar je al je reizen kunt invoeren voor de trein. Dat ding berekent dan je reisafstand.quote:
Oh jawel hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:33 schreef OA het volgende:
[..]
Is er niet zo'n soort site waar je al je reizen kunt invoeren voor de trein. Dat ding berekent dan je reisafstand.
Welkom bij de clubquote:
Mijn formulieren Geld Terug Bij Vertraging hou ik wel in een database bij. Omdat ik dan bij het invoeren meteen het formulier zelf als het ware invul, zodat ik alleen maar een blanco formulier in de handinvoerbak hoef te gooien en het rolt er automagisch uitquote:
Naisquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn formulieren Geld Terug Bij Vertraging hou ik wel in een database bij. Omdat ik dan bij het invoeren meteen het formulier zelf als het ware invul, zodat ik alleen maar een blanco formulier in de handinvoerbak hoef te gooien en het rolt er automagisch uit
Kijk dat noem ik nou eens automatiserenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn formulieren Geld Terug Bij Vertraging hou ik wel in een database bij. Omdat ik dan bij het invoeren meteen het formulier zelf als het ware invul, zodat ik alleen maar een blanco formulier in de handinvoerbak hoef te gooien en het rolt er automagisch uit
WJzquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Kijk dat noem ik nou eens automatiseren
Dank uquote:
Ik ga natuurlijk niet als een malle pietje iedere keer WEERquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Kijk dat noem ik nou eens automatiseren
Je kan hem ook 1 keer invullen en kopietjes makenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet als een malle pietje iedere keer WEERnaam geslacht adres postcode woonplaats telefoonnummer girorekeningnummer plaats van ondertekening datum van ondertekening
in lopen vullen he
Waarom niet, je oefent genoegquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet als een malle pietje iedere keer WEERnaam geslacht adres postcode woonplaats telefoonnummer girorekeningnummer plaats van ondertekening datum van ondertekening
in lopen vullen he
Nee dat kan niet want die fomulieren hebben een uniek nummerquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Je kan hem ook 1 keer invullen en kopietjes maken
Goed punt dan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat kan niet want die fomulieren hebben een uniek nummer
die slappe-lul-ervaring kan wel weer weg uit je sig nouquote:
Al een tijdje hoorquote:
Jortquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die slappe-lul-ervaring kan wel weer weg uit je sig nou
ja, ik ga zondag waarschijnlijk samen met mijn vader. Die heeft het modelspoorvirus ook weer flink te pakken!quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al een tijdje hoorGa je nog naar Eurospoor?
Jortquote:
Fhaquote:
Ik ga niet denk ik. Kost alleen maar geldquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:37 schreef DaMart het volgende:
ja, ik ga zondag waarschijnlijk samen met mijn vader. Die heeft het modelspoorvirus ook weer flink te pakken!
Ik ben nog nooit op zo'n grote beurs geweest, dus lijkt me wel eens leuk om naartoe te gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga niet denk ik. Kost alleen maar geld
Ik was er in 2006, was wel leuk, vrij goedkoop aan een hoop leuke dingetjes kunnen komen. Maar de hal was maar halfvol dus dat zag er wat schraal uit. En er stonden ook een paar (grote) banen. en er is bier en broodje worst en zoquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:51 schreef DaMart het volgende:
Ik ben nog nooit op zo'n grote beurs geweest, dus lijkt me wel eens leuk om naartoe te gaan.
Ik hoop ook nog wat leuke dingen op de kop te tikken... wil vooral eens naar materieel kijken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was er in 2006, was wel leuk, vrij goedkoop aan een hoop leuke dingetjes kunnen komen. Maar de hal was maar halfvol dus dat zag er wat schraal uit. En er stonden ook een paar (grote) banen. en er is bier en broodje worst en zoMagoe een paar uur later ben je toch weer 250 euro lichter
quote:
quote:
sorry, ik kwam blijkbaar echt alleen maar ff zwaaien.. heb daarna lekker ff genoten van mijn niewe bank.. sjeez, wat ligt die lekkerquote:
nou ja.. voor mij nieuw dan. Krijgertje van een kennis, die wel een nieuwe gekocht hebbenquote:
lekker tochquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nou ja.. voor mij nieuw dan. Krijgertje van een kennis, die wel een nieuwe gekocht hebben
Maar nog hartstikke goed, en stukken fijner dan mijn vorige
Mooie nieuwe ervaring he?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
* frits stoot zich dus niet aan het bed
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:00 schreef OA het volgende:
Hallo Ph, hoe rijdt die 14% bijtelling?
Joquote:
Klinkt allemaal zeer goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:17 schreef Pheno het volgende:
Tofste wagen die ik ooi tgehad heb, rijdt toch lekker door (beter dan de horrorverhalen doen geloven), neemt de bochten best leuk als je niet van het gas gaat (afslag A30 - A1 mooi te proberen). Stuurt lekker licht en parkeert netjes zelf in (he, ik moest het proberen).
En het gadgetsysteem is gewoon te tof voor woorden. Op een paar commandos reageert hij al, ik ben hem nog aan het instellen zodat ik straks geen knop meer hoef aan te raken
Mijn telefoontje heeft hij al herkend, dus die is nu al geintegreerd (adresboek en zo).
Geintegreerd met het adresboek van de auto zelf of wat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:17 schreef Pheno het volgende:
Mijn telefoontje heeft hij al herkend, dus die is nu al geintegreerd (adresboek en zo).
Wellicht met de navigatie. Roep je "Jan" omdat je hem wilt bellen en dan begint dat ding alvast die kant op te rijden, ipv te bellen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geintegreerd met het adresboek van de auto zelf of wat?
Met dat ja. De auto heeft zelf een adresboek, zodat ie niet de telefoon constant nodig heeft voor alle data, alleen voor het eigenlijke spraakverkeer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geintegreerd met het adresboek van de auto zelf of wat?
Dus als je eens lekker zit te GODverren achter het stuur zoals elke ochtendspits dan geeftie gas bij en zoektie een mooie dikke boom of een pilaar van een viaduct uit? Handigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:42 schreef OA het volgende:
Wellicht met de navigatie. Roep je "Jan" omdat je hem wilt bellen en dan begint dat ding alvast die kant op te rijden, ipv te bellen...
Ochtendspitsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus als je eens lekker zit te GODverren achter het stuur zoals elke ochtendspits dan geeftie gas bij en zoektie een mooie dikke boom of een pilaar van een viaduct uit? Handig
Je zult toch eerst de commandknop op het stuur moeten indrukken voordat ie uberhaupt reageertquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus als je eens lekker zit te GODverren achter het stuur zoals elke ochtendspits dan geeftie gas bij en zoektie een mooie dikke boom of een pilaar van een viaduct uit? Handig
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:17 schreef Pheno het volgende:
ik ben hem nog aan het instellen zodat ik straks geen knop meer hoef aan te raken
Tot zover de pret dan dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:09 schreef Pheno het volgende:
Je zult toch eerst de commandknop op het stuur moeten indrukken voordat ie uberhaupt reageert
Ah, ritje terug end at regelen we dan wel. Nu is het touchscreen ook niet al te lastig, maar het scheelt vette vingersquote:
Op z'n minst het geld voor het lidmaatschap terug!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:29 schreef Frutsel het volgende:
"mijd Utrecht en Rotterdam"
mag je nu vrij nemen op kosten van de ANWB?
Ik heb de eerste 4 jaar geen apk nodig!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:42 schreef Klonk het volgende:
yeah, mijn auto is probleemloos door de apk gekomen
gehehehequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:38 schreef OA het volgende:
[..]
Op z'n minst het geld voor het lidmaatschap terug!
jij bent toch ook nog niet zo oud ofzo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 4 jaar geen apk nodig!
Nee, das waar. Maar over 4 jaar ben ik 30, dus dan is er geen houden meer aanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij bent toch ook nog niet zo oud ofzo?
Gelukkig ben ik al voor Utrecht uit de trein gestapt danquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:29 schreef Frutsel het volgende:
Het zijn dan ook de afvalputten van het land. Die steden moet je altijd mijden als het een beetje kanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:29 schreef Frutsel het volgende:
quote:
quote:Top 100 van maandag 20 oktober 2008
25. 084 OA
42. 067 JortK
68. 052 Dark_Angelus
69. 051 Dr_Flash
92. 043 Papierversnipperaar
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Marcquote:
Wat dacht je van mijquote:
Jij en gewerkt... Heel de dag met je Prius gespeeld zul je bedoelen...quote:
Nee, maar 50km gereden, mijn pa was jarigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Jij en gewerkt... Heel de dag met je Prius gespeeld zul je bedoelen...
Klinkt mooi man! Niet verwacht een aantal jaar geleden toen ze dat apparaat introduceerdenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:17 schreef Pheno het volgende:
Tofste wagen die ik ooi tgehad heb, rijdt toch lekker door (beter dan de horrorverhalen doen geloven), neemt de bochten best leuk als je niet van het gas gaat (afslag A30 - A1 mooi te proberen). Stuurt lekker licht en parkeert netjes zelf in (he, ik moest het proberen).
En het gadgetsysteem is gewoon te tof voor woorden. Op een paar commandos reageert hij al, ik ben hem nog aan het instellen zodat ik straks geen knop meer hoef aan te raken
uitgraven en dumpen in zee? Samen met Den Haag en A'dam?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn dan ook de afvalputten van het land. Die steden moet je altijd mijden als het een beetje kan
Rotterdam: Eensquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn dan ook de afvalputten van het land. Die steden moet je altijd mijden als het een beetje kan
O ja. Nog gefeliciteerd dan maar!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar 50km gereden, mijn pa was jarig
Frits, wanneer is het nou open huis bij jou?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Rotterdam: Eens
Utrecht: No way, fucking mooie stad man!
Het rijdt ideaal. Tenminste, je moet geen audi achtig gegrom willen hebben, dat was ook altijd wel lekker. Maar de stilte valt me nu opeens op. Best lekker.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Klinkt mooi man! Niet verwacht een aantal jaar geleden toen ze dat apparaat introduceerden
Ja komend weekend willen we er in, en dan een paar weekjes later open huisquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Frits, wanneer is het nou open huis bij jou?
Ja idd, Audi is ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het rijdt ideaal. Tenminste, je moet geen audi achtig gegrom willen hebben, dat was ook altijd wel lekker. Maar de stilte valt me nu opeens op. Best lekker.
Mooi. Afgelopen zaterdag housewarming gehad bij vrinden, komende 3 zaterdagen ook...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja komend weekend willen we er in, en dan een paar weekjes later open huis
coole vriend! eentje die 4 zaterdagen op rij feest geeftquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:28 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi. Afgelopen zaterdag housewarming gehad bij vrinden, komende 3 zaterdagen ook...![]()
Al die mensen die maar uit huis gaan...
Ik heb alleen maar zulke vriendenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
coole vriend! eentje die 4 zaterdagen op rij feest geeft
Omdat er meer van 'die kant' zijn....quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:49 schreef OA het volgende:
[..]
Omdat er meer van 'die kant' zijn....
[ afbeelding ]
Deze is duurder dan de audiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja idd, Audi is ookMaar dit zal wel
in je portemonnaie zijn
![]()
En stilte is ook best lekker
Je was niet ff uitgelogd? Dat wil ik ook nog wel eens meemaken wanneer ik van vast naar WiFi gaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:14 schreef vdvorst het volgende:
He, ik heb geen quick reply meer!
En ik zie een banner na de 1e post!
Wat is er met fok aan de hand?
Anyways, zit bijna op 7500 posts (H)
Goeiemiddag trouwens
Duurder ondanks die goedkope bijtelling? Of bedoel je gewoon duurder in de aanschaf?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze is duurder dan de audi
Maar goed, bijtelling ftw.
http://www.toyota.nl/cars/new_cars/prius/index.aspxquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:52 schreef Klonk het volgende:
wat voor een toffe gadgets zitten er dan allemaal in je prius ?
Aanschaf.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Duurder ondanks die goedkope bijtelling? Of bedoel je gewoon duurder in de aanschaf?
Nee hoor, zit gewoon op de laptop, als altijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je was niet ff uitgelogd? Dat wil ik ook nog wel eens meemaken wanneer ik van vast naar WiFi ga
ga ik straks ff doen, nu ga ik eerst een stuk fietsen, het is eindelijk droogquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.toyota.nl/cars/new_cars/prius/index.aspx
Tech edition maar bekijken.
Ocean Blue. he, je bent pinguin of je bent het nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dat hoefde jij niet te doen![]()
Maar welke kleur heb je eigenlijk?
Ik zat op een 15 locaties ingelogd? Naja, alles behalve deze uitgelogd... thuis en op gsm maar een keer opnieuw inloggen zodat dubbele wegzijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:27 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Nee hoor, zit gewoon op de laptop, als altijd
Gewoon via wifi, nooit via lan op laptop (thuis en school beide automatisch wifi)
Geen idee hoe het komt hoor
Ik dacht al zoiets jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:34 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik zat op een 15 locaties ingelogd? Naja, alles behalve deze uitgelogd... thuis en op gsm maar een keer opnieuw inloggen zodat dubbele wegzijn
QQ nog niet terug..., maarja
Ja ach, het is hier al een tijdje niet zo levendig meerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:45 schreef OA het volgende:
Doods hier. Ik heb m'n heil al gezocht in SES...
Beetje per dag verschillend. En in SES is het ook best gezelligquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ach, het is hier al een tijdje niet zo levendig meer
Goede APK geweest.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:55 schreef Klonk het volgende:
zucht, komt de auto door de APK doet mijn pc geluidsgebeuren niets meer, mijn toffe altec naar de klote, zelfs een nieuwe zekering helpt niet
Ik ben er ook eens een dagje nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
je weet ons te vindenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
man zijn is tof, ik maar de subwoofer kast open, uiteraard los van de stroom gehaald, kijk er naar met een blik alsof ik verstand van heb, friemel aan wat snoertjes en wat denk je, hij doet het weerquote:
ach, flatscreen televisies zijn verpauperd, je herkent de liefhebbers van goed beeld nu aan een dikke crt bakquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:26 schreef Pheno het volgende:
Echt, ik ga de bijstand maar even in. Even een tvtje scoren op de centen van de belasting.
klinkt als een productieve dagquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:34 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo eens even niets doen en naar huis.
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goeie oplossingquote:
WPzquote:
Shit, hebben ze me weer gefilmd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:42 schreef Klonk het volgende:
ik zag vandaag ook ergens een filmpje van iemand die het zo te zien helemaal niet zo slecht heeft maar wel bij de voedselbank komt, met de auto...
quote:
als je blond bent, 2 negerkindjes hebt en in een Citroen AX rondcrost wel jaquote:
Sprekend de beschrijving van een pinguin met een nagelnieuwe prius, hmmm.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je blond bent, 2 negerkindjes hebt en in een Citroen AX rondcrost wel ja
Te vroeg MPGquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:28 schreef MPG het volgende:
Zo, naar huis, auto in en dan naar werkwerkwerk![]()
![]()
Fhaquote:
ik heb ook geen zin meer in nuttige dingen doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:52 schreef Fha het volgende:
Klonk![]()
OA
Pff wat is leren toch vermoeiend. Ik ga lekker niks nuttigs meer doen vandaag
Wat ga jij voor on-nuttigs doen dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb ook geen zin meer in nuttige dingen doen
Oh, die ken ik al. Van vroegah.quote:
Ik heb hem nog nooit gezien geloof ikquote:
Dus ik ben blij want nu kan ik hem kopen.quote:
het was een stomme herhalingquote:
Ik kende het nog niet.quote:
quote:
Nog niet alle.. maar ik heb iig gezorgd dat de kids gegeten hebben en zo, en dat ze nu in bed liggen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo, alle nuttige dingen zijn gedaan in Huize Klonk, eindelijk ff niets
Mooi. Dan kun je me nu antwoord geven.quote:
lekkerquote:
Dr34merquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooi. Dan kun je me nu antwoord geven.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:50 schreef Fha het volgende:
Ik heb een politiek correcte tostiwant ik had nog maar 1 witte boterham dus nu issie wit/bruin
Daarom hebben wij nou Duo Penotti.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:50 schreef Fha het volgende:
Ik heb een politiek correcte tostiwant ik had nog maar 1 witte boterham dus nu issie wit/bruin
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles goed hier?
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
NCIS is nog bezigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:20 schreef Fha het volgende:
![]()
ik zit te wachten tot House eindelijk begint
Jaaaquote:
ik kijk het gewoon allebeiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaaook leuk
maar ik heb zin in sarcastische klootzakken
![]()
ofzo
heul nie!quote:
Ach, ik vind sommige dingen wel tof om te kijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:27 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk eigenlijk geen series. Dat scheelt me heel wat tijd en al die dingen lijken op elkaar. Is er iets een hit dan krijg je tig spinoffs (zie CSI bijvoorbeeld). Nah, ik mis er niet veel aan.
Ik zit ook al te balen jaquote:
Ik wacht wel tot ik 'm kan kijken als het mij uitkomtquote:
het kwam mij om half 9 wel uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ik 'm kan kijken als het mij uitkomt.
Mij niet, ik loop een paar seizoenen achter, was toen een aflevering van seizoen 1 aan 't kijkenquote:
IJspakkingquote:
jumquote:
ah op die manierquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Mij niet, ik loop een paar seizoenen achter, was toen een aflevering van seizoen 1 aan 't kijken.
Ja, ja... Onder een steen gezeten. Ik kijk bijna geen tv dus het duurt ff voordat ik leuke series ontdek
.
Mmmm!quote:
niet zo mmmmmmquote:
ik heb een tostiquote:
Ik heb net mn 2e opquote:
Klonkje tochquote:
Slagroomtruffelquote:
klinkt bekendquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:15 schreef Klonk het volgende:
zo, ijsje op, en mijn handen kunnen wassen, ging iets minder goed met de fijne motoriek tijdens het eten van het ijsje
EauAhquote:
Awwwquote:
maar deze jonge troela duikt er zo ook in hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:25 schreef Klonk het volgende:
whehehe
en net nu het gezellig gaat worden gaat deze ouwe lul naar bed
Nou bedanktquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:25 schreef Klonk het volgende:
whehehe
en net nu het gezellig gaat worden gaat deze ouwe lul naar bed
oehquote:
Vanaf het station?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh![]()
Zeg bleeed, MPG en ik hebben nog naar je gezwaaid vandaag
Ik moet al bijna weerquote:
idemquote:
Slechte vermommingquote:
naar Jakartaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 05:56 schreef Klonk het volgende:
waar gaat de reis heen Indah ?
tevens een goeiemorgen allemaal
P0wnedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:13 schreef JortK het volgende:
Tering ik liet net een vet vieze scheet komt er net een collega binnen
Forum Opties | |