niet dat ik weet maar het zou prima kunnen hahaquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben je ook allergisch voor prei?
Ik ga mn bord nog een keer volgooienquote:
Een tussen-n te veel of te weinig?quote:
Herfs Tquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een tussen-n te veel of te weinig?
Doorkomende verstandskiesquote:
quote:2006: 42.069 km
ah bah.. die van mij besloten met zn alle afgelopen vrijdag weer een stukje omhoog te komenquote:
Jij krijgt hem ook nog welquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:34 schreef Fha het volgende:
Maak me niet jaloers joh!!
Ik heb hem al wel even vastgehouden
quote:
quote:
Gewoon eruit laten halenquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:19 schreef Fha het volgende:
[..]
ah bah.. die van mij besloten met zn alle afgelopen vrijdag weer een stukje omhoog te komen
Dat absoluutquote:
Mjah nou.. hmm ..quote:
Ik bleek nog een retourtje Utrecht - Zaltbommel niet meegerekend te hebben.quote:
Dat is dan positiefquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik heb zojuist de uitslag gekregen van mijn dokter of ik het wel of niet had qua ziekte van Pfeiffer. Uitslag was negatief.
Goeienavondquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik heb zojuist de uitslag gekregen van mijn dokter of ik het wel of niet had qua ziekte van Pfeiffer. Uitslag was negatief.
In een database ofzo?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bleek nog een retourtje Utrecht - Zaltbommel niet meegerekend te hebben.![]()
Ben begin 2007 pas begonnen met per dag bijhouden, daarvoor heb ik alles moeten reconstrueren aan de hand van foto's, dagboekaantekeningen, reiskostendeclaraties and the like
Zodoendequote:Op maandag 20 oktober 2008 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bleek nog een retourtje Utrecht - Zaltbommel niet meegerekend te hebben.![]()
Ben begin 2007 pas begonnen met per dag bijhouden, daarvoor heb ik alles moeten reconstrueren aan de hand van foto's, dagboekaantekeningen, reiskostendeclaraties and the like
Is er niet zo'n soort site waar je al je reizen kunt invoeren voor de trein. Dat ding berekent dan je reisafstand.quote:
Oh jawel hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:33 schreef OA het volgende:
[..]
Is er niet zo'n soort site waar je al je reizen kunt invoeren voor de trein. Dat ding berekent dan je reisafstand.
Welkom bij de clubquote:
Mijn formulieren Geld Terug Bij Vertraging hou ik wel in een database bij. Omdat ik dan bij het invoeren meteen het formulier zelf als het ware invul, zodat ik alleen maar een blanco formulier in de handinvoerbak hoef te gooien en het rolt er automagisch uitquote:
Naisquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn formulieren Geld Terug Bij Vertraging hou ik wel in een database bij. Omdat ik dan bij het invoeren meteen het formulier zelf als het ware invul, zodat ik alleen maar een blanco formulier in de handinvoerbak hoef te gooien en het rolt er automagisch uit
Kijk dat noem ik nou eens automatiserenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn formulieren Geld Terug Bij Vertraging hou ik wel in een database bij. Omdat ik dan bij het invoeren meteen het formulier zelf als het ware invul, zodat ik alleen maar een blanco formulier in de handinvoerbak hoef te gooien en het rolt er automagisch uit
WJzquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Kijk dat noem ik nou eens automatiseren
Dank uquote:
Ik ga natuurlijk niet als een malle pietje iedere keer WEERquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Kijk dat noem ik nou eens automatiseren
Je kan hem ook 1 keer invullen en kopietjes makenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet als een malle pietje iedere keer WEERnaam geslacht adres postcode woonplaats telefoonnummer girorekeningnummer plaats van ondertekening datum van ondertekening
in lopen vullen he
Waarom niet, je oefent genoegquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet als een malle pietje iedere keer WEERnaam geslacht adres postcode woonplaats telefoonnummer girorekeningnummer plaats van ondertekening datum van ondertekening
in lopen vullen he
Nee dat kan niet want die fomulieren hebben een uniek nummerquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Je kan hem ook 1 keer invullen en kopietjes maken
Goed punt dan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat kan niet want die fomulieren hebben een uniek nummer
die slappe-lul-ervaring kan wel weer weg uit je sig nouquote:
Al een tijdje hoorquote:
Jortquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die slappe-lul-ervaring kan wel weer weg uit je sig nou
ja, ik ga zondag waarschijnlijk samen met mijn vader. Die heeft het modelspoorvirus ook weer flink te pakken!quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al een tijdje hoorGa je nog naar Eurospoor?
Jortquote:
Fhaquote:
Ik ga niet denk ik. Kost alleen maar geldquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:37 schreef DaMart het volgende:
ja, ik ga zondag waarschijnlijk samen met mijn vader. Die heeft het modelspoorvirus ook weer flink te pakken!
Ik ben nog nooit op zo'n grote beurs geweest, dus lijkt me wel eens leuk om naartoe te gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga niet denk ik. Kost alleen maar geld
Ik was er in 2006, was wel leuk, vrij goedkoop aan een hoop leuke dingetjes kunnen komen. Maar de hal was maar halfvol dus dat zag er wat schraal uit. En er stonden ook een paar (grote) banen. en er is bier en broodje worst en zoquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:51 schreef DaMart het volgende:
Ik ben nog nooit op zo'n grote beurs geweest, dus lijkt me wel eens leuk om naartoe te gaan.
Ik hoop ook nog wat leuke dingen op de kop te tikken... wil vooral eens naar materieel kijken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was er in 2006, was wel leuk, vrij goedkoop aan een hoop leuke dingetjes kunnen komen. Maar de hal was maar halfvol dus dat zag er wat schraal uit. En er stonden ook een paar (grote) banen. en er is bier en broodje worst en zoMagoe een paar uur later ben je toch weer 250 euro lichter
quote:
quote:
sorry, ik kwam blijkbaar echt alleen maar ff zwaaien.. heb daarna lekker ff genoten van mijn niewe bank.. sjeez, wat ligt die lekkerquote:
nou ja.. voor mij nieuw dan. Krijgertje van een kennis, die wel een nieuwe gekocht hebbenquote:
lekker tochquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nou ja.. voor mij nieuw dan. Krijgertje van een kennis, die wel een nieuwe gekocht hebben
Maar nog hartstikke goed, en stukken fijner dan mijn vorige
Mooie nieuwe ervaring he?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
* frits stoot zich dus niet aan het bed
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:00 schreef OA het volgende:
Hallo Ph, hoe rijdt die 14% bijtelling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |