Te vroeg MPGquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:28 schreef MPG het volgende:
Zo, naar huis, auto in en dan naar werkwerkwerk![]()
![]()
Fhaquote:
ik heb ook geen zin meer in nuttige dingen doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:52 schreef Fha het volgende:
Klonk![]()
OA
Pff wat is leren toch vermoeiend. Ik ga lekker niks nuttigs meer doen vandaag
Wat ga jij voor on-nuttigs doen dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb ook geen zin meer in nuttige dingen doen
Oh, die ken ik al. Van vroegah.quote:
Ik heb hem nog nooit gezien geloof ikquote:
Dus ik ben blij want nu kan ik hem kopen.quote:
het was een stomme herhalingquote:
Ik kende het nog niet.quote:
quote:
Nog niet alle.. maar ik heb iig gezorgd dat de kids gegeten hebben en zo, en dat ze nu in bed liggen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo, alle nuttige dingen zijn gedaan in Huize Klonk, eindelijk ff niets
Mooi. Dan kun je me nu antwoord geven.quote:
lekkerquote:
Dr34merquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooi. Dan kun je me nu antwoord geven.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:50 schreef Fha het volgende:
Ik heb een politiek correcte tostiwant ik had nog maar 1 witte boterham dus nu issie wit/bruin
Daarom hebben wij nou Duo Penotti.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:50 schreef Fha het volgende:
Ik heb een politiek correcte tostiwant ik had nog maar 1 witte boterham dus nu issie wit/bruin
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles goed hier?
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
NCIS is nog bezigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:20 schreef Fha het volgende:
![]()
ik zit te wachten tot House eindelijk begint
Jaaaquote:
ik kijk het gewoon allebeiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaaook leuk
maar ik heb zin in sarcastische klootzakken
![]()
ofzo
heul nie!quote:
Ach, ik vind sommige dingen wel tof om te kijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:27 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk eigenlijk geen series. Dat scheelt me heel wat tijd en al die dingen lijken op elkaar. Is er iets een hit dan krijg je tig spinoffs (zie CSI bijvoorbeeld). Nah, ik mis er niet veel aan.
Ik zit ook al te balen jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |