Dat boeit niet, het gaat erom dat ze 450 euro krijgen om een tv van te kopen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Zijn er nog beeldbuis-tv's te koop dan?
dat heet bijzondere bijstandquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:43 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat boeit niet, het gaat erom dat ze 450 euro krijgen om een tv van te kopen.
Dus in het grootste deel van Nederland is die vergoeding al 450 euro?quote:Volgens Verschuren komt de vergoeding daarmee in lijn met de landelijke norm
Zoals ik het lees is een wens van die SP-wethouder.quote:één ding snap ik niet; is het nu al verhoogd of is het nog steeds maar een wens van die SP-wethouder?
Wat dacht je van ons...wij werkers kunnen het maar mooi gaan dokkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind dit echt ridicuul.
Daarbij: Van welk geld willen ze dat betalen? Volgens mij missen ze 30 miljoen uit kas.
Ja, televisie is een eerste levensbehoefte. Bezit je geen televisie dan saboteer je daarmee je beschikbaarheid voor de arbeidsmarkt en kun je gekort worden op je uitkering.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:46 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Daarbij lijkt een TV me geen eerste levensbehoefte. Sterker nog zonder zo'n ding heb je meer kans dat ze een baan gaan zoeken.
Dat is de provincie, de stad had zijn spaargeld al in het voorjaar terug gehaald volgens de gemeente omdat ze toen al signalen kreeg over die Ijslandse banken maar in het voorjaar werd er ook al bekend gemaakt dat de gemeente begroting niet erg goed dichtgetimmerd was en er ernstige tekorten waren.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind dit echt ridicuul.
Daarbij: Van welk geld willen ze dat betalen? Volgens mij missen ze 30 miljoen uit kas.
Goh, laat die mensen ook hun lolletje hebben in hun verder meestal niet zo plezierige leventjequote:Op maandag 20 oktober 2008 14:43 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat boeit niet, het gaat erom dat ze 450 euro krijgen om een tv van te kopen.
Ik zat van het weekend wat oude reclameblokken te kijken op youtube (geloof n.a.v. memorylane gedeelte hier), o.a. eentje uit '85 van de Postbank. Daarin wordt dus sparen gepromoot, zodat je over een half jaar een droger kan kopen. Werken en sparen!quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:53 schreef RSie het volgende:
wat een gigantische shitload of Bullshit.
weer zo'n heerlijk links minimavertroetelplan.
zet die luie Fuckers aan het werk, laat ze papier prikken om een flatscreen te kunnen betalen!
Ik ken legio mensen die gewoon hard werken maar nog steeds zo'n groot toestel hebben omdat ze het geld niet kunnen missen om een flatscreen te kopen. ze zouden er graag eentje willen hebben hoor, maar als je moet kiezen tussen eten of een platte tv dan is de keus snel gemaakt.
Misschien dat ze beter eens wat minder lol zouden kunnen maken en iets nuttigers zouden kunnen gaan doen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh, laat die mensen ook hun lolletje hebben in hun verder meestal niet zo plezierige leventje
Ow nee ik heb het plezierig, werken van 8.30 tot 17.00 daarbij nog 3 uur reistijd om iemand anders zn fucking tv te betalen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh, laat die mensen ook hun lolletje hebben in hun verder meestal niet zo plezierige leventje
Allejezus zeg. We hebben het hier over MINIMA, niet over uitkeringstrekkers alleen!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ow nee ik heb het plezierig, werken van 8.30 tot 17.00 daarbij nog 3 uur reistijd om iemand anders zn fucking tv te betalen.
Typische uitspraak van iemand die geen idee heeft wat het inhoud om van een bijstandsuitkering te levenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga ook lekker in de bijstand, lekker de hele dag op mn reet zitten en geld verdienen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |