abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:53:45 #1
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62527516

Inleiding/Spelregels
Om even kort uit te leggen hoe het spel in elkaar zit: we bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp, het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia ook door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Deze rol heb je voor de rest van het spel. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij mij). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) hebben, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp.

Elke dag zullen er aanwijzingen zijn, die leiden naar de maffia, die de dorpsleden kunnen analyseren. Hiermee moeten ze proberen de maffialeden te vinden en lynchen.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun kills of andere abilities. Let er hierbij goed op wanneer de tijd is: de lynch door het dorp gebeurt elke dag om 19:00. Tussen 19:00 en 22:00 sturen de maffialeden en speciale rollen hun PM''s. Om 22:00 zullen deze ook bekend worden in het topic.

In de nacht (19:00 tot 22:00) zullen er dorpsleden sterven door toedoen van de maffia, waarna er aanwijzingen achtergelaten zullen worden. Aan de hand van deze aanwijzingen moet het dorp uitzoeken wie er tot de maffia behoren. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Overdag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

De burgemeester mag in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet van te voren aangekondigd worden door de burgemeester.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is.

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Doe aub de ## ervoor zodat voor mij gemakkelijk te vinden is wie waarop stemt.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit. Let’s keep it gezellig

Deadlines

De dag -> nacht-overgang zal elke dag om 19:00 plaatsvinden. (Tot die tijd mag iedereen stemmen wie er dood gaat)
De nacht -> dag-overgang zal elke dag om 22:00 plaatsvinden. (Tot die tijd mag iedereen met een speciale rol PMen)

Rollen:

Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je hebt geen speciale krachten. Je kunt slechts meedoen en stemmen. Je wint als alle maffia dood is gegaan, dit kun je bereiken door de hints van de nachtkills zo goed mogelijk op te lossen.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar mij PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor- Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard- Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn. Er zullen 2 bodyguards zijn.

Zombie - Je wraakgevoelens zijn altijd al hoog geweest, maar het blijkt dat ze zó hoog zijn dat je zelfs na je dood nog wraak wilt nemen. Wanneer je gekilled wordt, mag je de dag erna één iemand naar keuze doodmaken als je dat zou willen. De doodsoorzaak van jezelf maakt niet uit.

Bom; Als bom ben je schadelijk voor een ieder die jou vermoordt. Je ontploft en je moordenaar gaat met je mee het graf in. Als de bom bij een lynch sterft, gaat degene die als laatst op deze persoon stemde, ook dood.

Seriemoordenaar: Je hoort niet bij de maffia, maar je ambieert een positie bij hun groep. Daarom ga je zelf maar op pad en vermoord je iedereen; dorpelingen, maffialeden, het maakt niet uit. Jouw doel is om alleen over te blijven.

Spion: Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Cupido: deze schiet aan het begin van het spel zijn twee liefdespijlen op twee mensen, deze twee worden verliefd op elkaar en krijgen elkaars naam te horen van de spelleider. Zodra 1 van beide geliefden sterft, sterft de andere van liefdesverdriet
Voorbeeld

Voor men die wilt weten hoe het spel gaat, hier is een voorbeeld -> http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=66251

Hoe je rol-PM er uit zal zien:

Enkele voorbeelden van de PM's die je kunt krijgen:

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsbewoner.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsoudste.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Maffia spel is maffia.
Jouw medemaffialeden zijn:
Mafialid1
Mafialid2
Mafialid3

Voorlopig deelnemerslijst.

1) Wouser: Profiel History Fotoboek
2) Hara: Profiel History Fotoboek
3) PS: Profiel History Fotoboek
4) Thieske: Profiel History Fotoboek
5) Rimas: Profiel History Fotoboek
6) MaJo: Profiel History Fotoboek
7) Trevland: Profiel History Fotoboek
8) Sheepcidus: Profiel History Fotoboek
9) Clesar03: Profiel History Fotoboek
10) Ladidadida: Profiel History Fotoboek
11) -SG: Profiel History Fotoboek
12) SiestaGuru: Profiel History Fotoboek
13) DuTank: Profiel History Fotoboek
14) PrincePolly: Profiel History Fotoboek
15) De BW: Profiel History Fotoboek
16) bloodysunday: Profiel History Fotoboek
17) krul76: Profiel History Fotoboek
18) Lynda: Profiel History Fotoboek
19) Wendytje: Profiel History Fotoboek
20) isdatzo: Profiel History Fotoboek
21) SilentAlarm Profiel History -Geen Fotoboek-
22) CaLex
23) Susi
24) Yosander Profiel History Fotoboek
25) Robier Profiel History Fotoboek
26) Lekiamh Profiel History Fotoboek
Belangrijke posts:
Laffe huichelaar
pi_62527644
fipo (TVP)

Dat scheelde heel weinig
pi_62527645
weer mijn linkje kwijt?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:58:54 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62527646
Zo, en nu mag je de menukaart ( ) van de Mcdonalds verder zelf uitpluizen!
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:59:58 #5
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_62527673
Wat is de tussen stand van de BM verkiezingen?

EN STEM OP MIJ
pi_62527682
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:58 schreef timmmmm het volgende:
Zo, en nu mag je de menukaart ( ) van de Mcdonalds verder zelf uitpluizen!
Moet ik eigenlijk nog iets in mijn fobo zetten, of is dat niet verplicht?
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:04:08 #7
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62527775
Hoeft niet, mag ook niet, want dan verander je hem, en dat is dan weer niet toegestaan

@ trevland, volgens mij zijn jullie verwent door ladi als spelleidster, ik ga in ieder geval niet alles voor je doen, zoek hem zelf maar op in het vorige topic
Laffe huichelaar
pi_62527822
tvp
uit een aspergernest
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:11:26 #9
216584 Trevland
pi_62527933
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:37 schreef timmmmm het volgende:
-SG- (2): Sheepcidus, Wendytje
SilentAlarm
Trevland (1): Siestaguru
PP: (1) MaJo
Hara (4) Robier, CaLeX, silentalarm, PS
De BW (2) Susi, Ladidadida

Knippen en plakken mensen, even het lijstje aanvullen!
Hara ik wil wel op jouw stemmen maar dan moet je ook op mij stemmen
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:25:29 #10
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62528289
tvp, even bijlezen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:29:03 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62528380
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:11 schreef Trevland het volgende:

[..]

Hara ik wil wel op jouw stemmen maar dan moet je ook op mij stemmen
Waarom zit je steeds zo achter mijn stem aan
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:29:47 #12
216584 Trevland
pi_62528397
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Waarom zit je steeds zo achter mijn stem aan
Dan staa ik gedeelde 2de en niet verder naar onderen^^
pi_62529123
tvp
U MAD?
pi_62529684
Hara (4) Robier, CaLeX, silentalarm, PS
De BW (2) Susi, Ladidadida
Trevland (1): Siestaguru
SilentAlarm

Met Hara als burgemeester weten we dat er in ieder geval naar de hints gekeken wordt, de vorige ronde heeft de mafia er niet voor niets alles aan gedaan om Hara maar geen burgemeester te laten worden. Het zal me dan ook niets verbazen als er vlak voor het eind van de verkiezingen ineens veel stemmen naar een andere kandidaat gaan.

Mede dorpelingen, zorg dat we dit keer een goede burgemeester hebben en maak het de mafia niet weer te makkelijk .
pi_62530027
tvp
pi_62530132
Kunnen we de burgemeesterverkiezingen vandaag door laten gaan tot 20.00? Omdat we gisteren nauwelijks tijd hebben gehad is dat misschien beter. Er zijn nu ook nog maar 10 van de 25 stemmen binnen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:45:16 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62530396
Laten we maar eens kijken hoe dat ervor staat om 19.00, als we dan nog steeds zo weinig stemmen hebben vind ik het goed, maar met 15+ stemmen gaan we gewoon door, hoor,
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:22:08 #18
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_62531340
TVPeetje reetje
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_62531365
Nou, vooruit...

Ik gun Hara die positie wel voor een keertje.

##vote Harajuku
pi_62531385
# vote Hara
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:25:33 #21
216584 Trevland
pi_62531435
Ik vind het zo zielig voor SilentAlarm dat hij als enige nog geen vote heeft gekregen krijgt hij hem van mij

##Vote SilentAlarm
pi_62531508
Wrm snap ik het niet?
ik bedoel...
is dit een online game...?
of word dit hier gwn op forum gdn of hoe>?
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:28:42 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62531530
Zeg, kunnen jullie het lijstje nou niet kopieren, zo ingewikkeld is dat toch niet!?

Je hebt ze écht verwend dor alles voor ze te doen ladi!
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:30:03 #24
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62531564
@anieketje, dit spel wordt voornamelijk via het forum gespeeld, maar oook een beetje over PM, lees af en toe mee, dan snap je het voor volgende ronde wel
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:33:01 #25
163094 Ladidadida
pi_62531660
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:28 schreef timmmmm het volgende:
Zeg, kunnen jullie het lijstje nou niet kopieren, zo ingewikkeld is dat toch niet!?

Je hebt ze écht verwend dor alles voor ze te doen ladi!
Leuk hè, spelleider zijn
pi_62531695
Ik wil wel een beetje een strijd zien.

##unvote trevland
##vote de BW

Hara (6) Robier, CaLeX, silentalarm, PS, thieske, lekiamh
De BW (3) Susi, Ladidadida, SiestaGuru
Trevland (0)
SilentAlarm(1): Trevland
pi_62531727
oja ik stem nog steeds niet!
pi_62531890
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:34 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik wil wel een beetje een strijd zien.

##unvote trevland
##vote de BW

Trevland (0)
Vorige keer was dat ook zo makkelijk voor ons mafia, van die gasten die een spannende strijd willen zien zodat we maar 2 votes hoeven te verwisselen voor een meerderheid .
pi_62532000
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:40 schreef Robier het volgende:

[..]

Vorige keer was dat ook zo makkelijk voor ons mafia, van die gasten die een spannende strijd willen zien zodat we maar 2 votes hoeven te verwisselen voor een meerderheid .
Dus ik ben hier de mob aan het helpen? Mooi is dat, ik ben daar de vorige keer dus ook al ingetuind

Deze ezel stoot zich graag een paar keer tegen een steen.

Nuja, als er vlak voor het einde opeens wat stemmen naar bw gaan vanuit hara dan unvote ik hem maar.
pi_62532038
Dus ik ben mob OK, whatever.
U MAD?
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:48:06 #31
163094 Ladidadida
pi_62532064
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:40 schreef Robier het volgende:
zodat we maar 2 votes hoeven te verwisselen voor een meerderheid .
We, de maffia?
pi_62532073
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:46 schreef de_boswachter het volgende:
Dat is toch overduidelijk? Daarom heb ik natuurlijk ook nog steeds een stem op je staan.
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:48:45 #33
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62532082
Nou, ik heb al gemerkt Dat het niet zo goed is voor je humeur, Bij jou waren er tenmisnte geen idioten die hun rol screenshotten en PMen, nee ik heb echt een goeie eerste dag achter de rug!
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:49:07 #34
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62532092
Mensen die nu willen voorspellen wie wel of wie geen mob is .
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_62532093
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:48 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

We, de maffia?
Hij heeft het over de vorige ronde slome
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:50:04 #36
163094 Ladidadida
pi_62532117
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:49 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Hij heeft het over de vorige ronde slome
Hij gebruikt anders tegenwoordige tijd.
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:50:55 #37
216584 Trevland
pi_62532137
Goh nog geen eens 1 kill en de beschuldigingen vliegen al in het rond^^

Plzz dont unvote me
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:51:26 #38
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62532153
Trouwens, jullie spammen hard..
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:51:36 #39
163094 Ladidadida
pi_62532162
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:48 schreef timmmmm het volgende:
Nou, ik heb al gemerkt Dat het niet zo goed is voor je humeur, Bij jou waren er tenmisnte geen idioten die hun rol screenshotten en PMen, nee ik heb echt een goeie eerste dag achter de rug!
Haha, je kunt er wel chagrijnig van worden idd Maar straks ga je genieten, als jij alles weten en wij domme onwetenden maar wat lopen te kakelen.. Geloof me, je zit dan gierend achter je pc
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:53:47 #40
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62532221
Nou, voorlopig zijn de hints die ik heb kunnen fabriceren zo makkelijk dat jullie al snel evenveel weten als ik, maar ik ben er nog mee bezig
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:54:03 #41
216584 Trevland
pi_62532228
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:51 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Haha, je kunt er wel chagrijnig van worden idd Maar straks ga je genieten, als jij alles weten en wij domme onwetenden maar wat lopen te kakelen.. Geloof me, je zit dan gierend achter je pc
srry hoor maar moet het niet zijn: als jij alles wetende?

ik wil niet alleen onderaan staan dus:

##UNVOTE SilentAlarm
pi_62532298
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:46 schreef de_boswachter het volgende:
Nee, alleen de maffia doet er alles aan om te zorgen dat hara in ieder geval de eerste nacht dood gaat. We stuurden vorige ronde niet voor niets gelijk 2 man op haar af. Het zou me niets verbazen als ze dat nu weer doen, omdat hara gewoon heel goed is met de hints.
pi_62532344
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:45 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Dus ik ben hier de mob aan het helpen? Mooi is dat, ik ben daar de vorige keer dus ook al ingetuind

Deze ezel stoot zich graag een paar keer tegen een steen.

Nuja, als er vlak voor het einde opeens wat stemmen naar bw gaan vanuit hara dan unvote ik hem maar.
Ja, als je 2 kandidaten dicht bij elkaar houdt kan de maffia vervolgens naar keuze kiezen wie er de burgemeester wordt. Als je terug leest hoe we in het vorige spel de burgemeester bepaalde zul je ook zien dat we het toen zo als maffia hebben aangepakt .
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:59:00 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62532362
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:54 schreef Trevland het volgende:

[..]

ik wil niet alleen onderaan staan dus:

##UNVOTE SilentAlarm
Sorry trevland, ik heb geprobeerd me in te houden aangaande jouw spelfouten, maar dat is nu dus definitief voorbij, dat jij als een kip zonder kop woorden uitkraamt zonder schijnbaar enig verband, kan ik nog hebben, maar dat je nu werkelijk het lef hebt iemand anders op zijn fouten te wijzen gaat me echt net te ver!
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:59:13 #45
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62532368

Lekker thuiskomen zo, er stond weer een vol topic klaar!
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:01:27 #46
163094 Ladidadida
pi_62532427
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:54 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ik bedoelde: 'als jij alles weet' Maar je snapt de strekking. Ik probeer timmmmm een hart onder de riem te steken
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:03:40 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62532496
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Sorry trevland, ik heb geprobeerd me in te houden aangaande jouw spelfouten, maar dat is nu dus definitief voorbij, dat jij als een kip zonder kop woorden uitkraamt zonder schijnbaar enig verband, kan ik nog hebben, maar dat je nu werkelijk het lef hebt iemand anders op zijn fouten te wijzen gaat me echt net te ver!
Te viese fuuuuuurrrr

Of zo.
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:04:00 #48
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62532500
Krioro kon er 2 spellen terug anders ook goed de hints oplossen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:05:15 #49
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62532536
Wat ik toen meegekregen had was dat die voor de helft van robier kwamen, SG
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:05:53 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62532552
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:04 schreef -SG- het volgende:
Krioro kon er 2 spellen terug anders ook goed de hints oplossen.
Ook heel handig dat hij meedoet enzo
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:07:22 #51
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62532580
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja maar daar kan ik dan weer niks aan doen.

Ik kan dan weer wel zeggen dat ik even goed (mijn best doe) de hints ga oplossen. Dus daarom: Stem op mij!
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:13:08 #52
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62532717
Begin van het spel is altijd het tofst.

Iedereen die elkaar zit te beschuldigen en niemand word vertrouwd terwijl de maffia waarschijnlijk zit te stoken.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_62532726
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik toen meegekregen had was dat die voor de helft van robier kwamen, SG
We hebben toen inderdaad met z'n 2en zitten overleggen, maar die youtubefilmpjes -> Zweden was helemaal van hem en erg sterk .
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:13:49 #54
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62532732
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:07 schreef -SG- het volgende:

[..]

Ja maar daar kan ik dan weer niks aan doen.

Ik kan dan weer wel zeggen dat ik even goed (mijn best doe) de hints ga oplossen. Dus daarom: Stem op mij!
Ik heb mezelf bewezen, en jij?
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:14:34 #55
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62532751
Never mind.

Volgende ronde doe ik weer mee
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:15:33 #56
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62532775
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:13 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je gaat elke keer dood, dus kan je jezelf nooit bewijzen.
Radio Soulwax!
pi_62532797
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:15 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Je gaat elke keer dood, dus kan je jezelf nooit bewijzen.
Was jij erbij in de ronde dat ze alle hints heeft opgelost?
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:16:57 #58
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62532804
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:13 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Gebeurtenissen/resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst . Daarom is het ook heel moeilijk op wie je moet stemmen. Behalve voor de maffia natuurlijk .
pi_62532888
Wat is de tussenstand van welke stemming?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:24:53 #60
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62532997
Zo, het verhaaltje voor om 19.00 staat klaar, nu ga ik dan even eten maken, tot zo,
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:26:12 #61
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62533032
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:24 schreef timmmmm het volgende:
Zo, het verhaaltje voor om 19.00 staat klaar, nu ga ik dan even eten maken, tot zo,
Alvast smakelijk eten .
pi_62533047
De BW (3) Susi, Ladidadida, SiestaGuru maffiahoertjes
-SG- (3): Sheepcidus, Wendytje, DuTank
Trevland (0)
-------------------------------------------------
PSV'er. Of telt dat niet als motivatie?
pi_62533074
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:26 schreef DuTank het volgende:
Trevland (0)
-------------------------------------------------
pi_62533101
Hara (6) Robier, CaLeX, silentalarm, PS, thieske, lekiamh, krul76
Trevland (0)
pi_62533119
Mijn god wat een zooi pm's, ik dacht ff dat ik populair was geworden maar nee, enkel onzin pm's
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:34:32 #66
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62533245
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:26 schreef DuTank het volgende:

Altijd toch .
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:35:08 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62533256
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:29 schreef krul76 het volgende:
Mijn god wat een zooi pm's, ik dacht ff dat ik populair was geworden maar nee, enkel onzin pm's
Iedereen één keer raden
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:37:35 #68
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62533319
GVD iedereen heeft meerdere PMs gekregen en ik maar 1 van wouser.
Ben ik niet populair ofzo!

maandag 20 oktober 2008 @ 17:39:48 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62533368
Wees blij
pi_62533389
Ey krul, met jouw stem erbij worden het er zeven he , en zeg ook even iets als "## vote hara" voor het geval iemand gaat hertellen ofzow.

Erg spannend trouwens, deze strijd.
pi_62533438
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:40 schreef SiestaGuru het volgende:
Ey krul, met jouw stem erbij worden het er zeven he , en zeg ook even iets als "## vote hara" voor het geval iemand gaat hertellen ofzow.

Hara (7) Robier, CaLeX, silentalarm, PS, thieske, lekiamh, krul76
Trevland (0)
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:44:35 #72
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62533465
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:40 schreef SiestaGuru het volgende:

Ja wordt SG of BW 2e.
Radio Soulwax!
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:49:57 #73
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62533577
Ja, wacht maar. Op het laatste moment komt er weer zo een schaap langs dat mijn stemmen jat. Ik geloof het pas wanneer het 19.00 is
pi_62533627
Hara zei net in PM dat we vannacht Lekiamh als eerste moeten lynchen. Vergist zij zich ff hard! Ik ben helemaal geen maffia
Wat een sukkel. Stem dus niet op haar.
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:52:48 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62533637
Kom er maar in Sheep
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:54:38 #76
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62533682
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
Kom er maar in Sheep
Ben dit keer geen maffia.
Radio Soulwax!
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:56:23 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62533713
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:54 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Ben dit keer geen maffia.
Handig om te weten dat jij je alleen beschikbaar stelt wanneer je mafia bent
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:58:48 #78
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62533765
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:56 schreef Harajuku. het volgende:

Handig om te weten dat jij je alleen beschikbaar stelt wanneer je mafia bent
Krijg anders toch nooit stemmen.
Radio Soulwax!
pi_62534007
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:52 schreef DuTank het volgende:
Hara zei net in PM dat we vannacht Lekiamh als eerste moeten lynchen. Vergist zij zich ff hard! Ik ben helemaal geen maffia
Wat een sukkel. Stem dus niet op haar.
Sorry?
pi_62534046
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:08 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Sorry?
Ja duuuh, jij gaat er als eerste aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62534066
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:08 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Sorry?
Hard voor je
pi_62534099
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:10 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ja duuuh, jij gaat er als eerste aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag hopen van niet.
Dat gebeurde me al toen ik voor de eerste keer meedeed. Niet echt leuk om de hele tijd maar toe te moeten kijken.
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:14:23 #83
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62534120
Maffialijst:

1. DuTank
2. SiestaGuru
Radio Soulwax!
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:16:29 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62534160
quote:

[..]

Details details

$$$$$ vote Harajuku.
Huilen dan.
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:17:15 #85
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62534180
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:14 schreef Sheepcidus het volgende:
Maffialijst:

1. DuTank
2. SiestaGuru
Maffialijst:

1. DuTank
2. SiestaGuru
3. Sheepcidus
Huilen dan.
pi_62534201
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maffialijst:

1. DuTank
2. SiestaGuru
3. Sheepcidus
Gelijk 3 dorpsbewoners eraan dus
pi_62534230
#Hara
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:22:41 #88
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62534291
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maffialijst:

1. DuTank
2. SiestaGuru
3. Sheepcidus
4. Isdatzo
Radio Soulwax!
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:25:25 #89
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62534354
Ja, lieve mensen, ik ga echt jullie stemmen niet in de tussenstand zetten, wil je dat hij meetelt doe je dat zelf, als uitslag pak ik de laatste tussenstand
Laffe huichelaar
pi_62534371
Hara (9) Robier, CaLeX, silentalarm, PS, thieske, lekiamh, krul76, Isdatzo, Wouser
Trevland (0)
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:28:31 #91
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62534440
good boy, robier
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:32:41 #92
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62534512
## -SG-

Hara (9) Robier, CaLeX, silentalarm, PS, thieske, lekiamh, krul76, Isdatzo, Wouser
-SG- (4): Sheepcidus, Wendytje, DuTank, Rimas
Trevland (0)
pi_62534524
quote:

[..]

Hoi! Ik heb op het moment even weinig tijd, maar ik lees wel mee om wat te oefenen voor de volgende keer dat ik meedoe.
full stops and exclamation marks
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:33:19 #94
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62534532
Ik vetrouw die hele Sheepcidus voor geen cent
Huilen dan.
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:40:57 #95
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62534719
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vetrouw die hele Sheepcidus voor geen cent
Dan killt maffia me tenminste niet.
Radio Soulwax!
pi_62534889
Ik vertrouw niemand en kijk wel naar de hints in plaats van wat men zegt.
pi_62535106
Spannend
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:00:25 #98
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62535142

Na een lange dag heftige discussies en moddergooiende campagnes, aanvaardde het
dorp nu juichend Harajuku. als burgemeester. Er werd fanatiek
feestgevierd door haar aanhangers, en de stemming was zo vrolijk dat zelfs haar
tegenstanders in de verkiezing niet konden blijven mokken. Alleen de dorpsoudste
stond van een afstandje hoofdschuddend toe te kijken, blijkbaar waren ze niet zo
slim als hij/zij gedacht had, ze waren vergeten wat hen vannacht boven het hoofd
hing.......

Speciale rollen kunnen mij tot 22.00 uur PMen, ook wil ik uiterlijk voor half
tien een PM van cupido hebben!

Gefeliciteerd, Hara.
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:06:52 #99
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62535318
lol, ik ben het nog geworden ook Dank jullie
pi_62535364
Nou Hara, doe je ding en waag het niet maffia te zijn .
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:11:39 #101
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62535434
We're all doomed!
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:12:32 #102
216584 Trevland
pi_62535460
Als hara maffia is dan lyncen wij haar toch gewoon net zoals we het vorige potje hadden gedaan(toen kwam het ons alleen niet zo goed uit als maffia zijnde)
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:14:56 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62535518
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:09 schreef Robier het volgende:
Nou Hara, doe je ding en waag het niet maffia te zijn .
If only
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:15:39 #104
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62535542
Ja lynch maar, als ik nacht 1 maar overleef
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:20:11 #105
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62535668
Heel simpel: als je maffia bent overleef je die en anders niet.
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:21:21 #106
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62535688
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:20 schreef DuTank het volgende:
Heel simpel, ik heb bodyguards dus overleef de nacht
pi_62535764
quote:
Nee dus. Tevens tvp. Wat hara zegt. Er zijn nog BeeGees.
HAHAHAHAHA stayin' alive.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_62535771
quote:
Goede taktiek! Net als die heksen tests van vroeger, bind een steen om de verdachte der nek en smijt haar het water in. Overleefd de verdachte het dan is het een heks
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:26:26 #109
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62535842
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
lol, ik ben het nog geworden ook Dank jullie
Je weet mn rekeningnummer hè.
Huilen dan.
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:34:01 #110
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62536066
Pfff, ik had niet verwacht dat wachten op die PM's zo vervelend zou zijn, echt saaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Laffe huichelaar
pi_62536068
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

ik zou dat niet te hard roepen hara...
ik ga me de eerste rondjes ook rustig houden en niet teveel hints oplossen, zodat ik wat langer leef deze keer.
uit een aspergernest
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:34:40 #112
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62536082
Jij belooft voortaan leuke pm's te sturen?
Huilen dan.
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:36:07 #113
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62536122
Voor de mensen die het niet begrijpen.
quote:
Bodyguard- Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn. Er zullen 2 bodyguards zijn.
Radio Soulwax!
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:36:55 #114
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62536142
Ow, wacht, ik zou haast vergeten de bodyguards de verdelen, was je bijna onbeschermt hara
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:39:04 #115
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62536201
Ah, dat gaat de mafia waarderen.

Of ben je de dorpsidioot die zo snel mogelijk dood wil? Da's leuk, want wanneer de mafia jou vermoordt verlies je.
Huilen dan.
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:46:59 #116
202348 Susi
Temple of Love
pi_62536439
Gefeliciteerd bmmeke !

Nou, wachten op de eerste dooien dan maar he
pi_62536460
oh nog gefeliciteerd Hara!
uit een aspergernest
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:48:11 #118
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62536483
Wil de nachtwaker mij even een PM sturen, zo spoedig mogelijk
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:55:05 #119
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62536710
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:48 schreef timmmmm het volgende:
Wil de nachtwaker mij even een PM sturen, zo spoedig mogelijk
Eerste nacht doet die toch niks?
Radio Soulwax!
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:55:51 #120
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62536742
Bedankt mensen die me feliciteren
pi_62536848
Willen al die sukkels nou eens kappen met dat doelloze gepm continu?
Dank je
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:00:05 #122
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62536878
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Vergeten...
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:03:56 #123
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62536989
Lieve mensen, na contact met de Dorpsidioot, is dat probleem helemaal opgelost, er doet GEEN idioot mee aan het spel, oww, en voor het geval ik deze ronde vergeet, volgende keer dat ik zeg, als niemand anders wil, wil ik wel spelleider zijn, geef me dan een schop en een midelvinger, en laat iemand anders het doen, bij voorbaat dank
Laffe huichelaar
pi_62537191
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:03 schreef timmmmm het volgende:
Lieve mensen, na contact met de Dorpsidioot, is dat probleem helemaal opgelost, er doet GEEN idioot mee aan het spel, oww, en voor het geval ik deze ronde vergeet, volgende keer dat ik zeg, als niemand anders wil, wil ik wel spelleider zijn, geef me dan een schop en een midelvinger, en laat iemand anders het doen, bij voorbaat dank
En ik dacht dat wouser nog wel zo z'n best deed
pi_62537245
quote:
er doet GEEN idioot mee aan het spel,
dat durf ik te betwijfelen
uit een aspergernest
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:14:32 #126
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62537299
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:12 schreef wendytje het volgende:

[..]

dat durf ik te betwijfelen
Meerdere zelfs
Huilen dan.
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:15:35 #127
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62537338
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Meerdere zelfs
Fijn dat je het zo toe wil geven
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:21:23 #128
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62537530
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Fijn dat je het zo toe wil geven

Ja, ik ook van jou schat

Huilen dan.
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:21:25 #129
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62537532
Maar TS SL is zelf de grootste idioot hoor

En gaat nu naar beneden om ANTM te kijken
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:23:49 #130
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62537605
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, ik ook van jou schat

Misschien wil de burgemeester ons wel trouwen
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:34:23 #131
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62537885
Ik ben er vandoor, dus ik moet wat langer in spanning afwachten
Hoop dat ik nog leef zodirect
Live from Chicago
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:38:36 #132
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62538008
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Maar TS SL is zelf de grootste idioot hoor

En gaat nu naar beneden om ANTM te kijken
ANTM? Ik ben 19, maar heb het gevoel dat ik oud begin te worden
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:41:29 #133
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62538074
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:38 schreef DuTank het volgende:

[..]

ANTM? Ik ben 19, maar heb het gevoel dat ik oud begin te worden
America's next top model. Vraag me niet waarom ik het weet
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:41:53 #134
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62538084
Oh god...
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:42:40 #135
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62538094
Ik ga nu ook, lekker Comedy Central kijken
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:46:04 #136
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62538168
Oke, laat de kills maar komen en dan lossen we de hints wel eventjes op.
pi_62538256
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:46 schreef -SG- het volgende:
Oke, laat de kills maar komen en dan lossen we de hints wel eventjes op.
Dat vind ik nou een goed plan.
SPOILER
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:54:28 #138
163094 Ladidadida
pi_62538409
quote:
pi_62538489
Rip mij
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:16:31 #140
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62539079
Lieve Mobjes, willen jullie alsjeblieft opschieten?
Laffe huichelaar
pi_62539106
quote:
Waar mogen we op mikken met het schoppen?
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:19:29 #142
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62539176
Waar je maar op wilt, zolang de boodschap maar duidelijk overkomt!!!
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:51:36 #143
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62540205
Bekijk hier hoe ik de nacht overleef
pi_62540350
Hara, wees niet zo hoopvol, ze weten natuurlijk allang wie de twee bodyguards zijn, dus ze pakken jullie gewoon in 1 ronde..

Of niet...
pi_62540358
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
Bekijk hier hoe ik de nacht overleef
pi_62540372
aftellen is btw begonnen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:57:47 #147
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62540392
Nog ff snel schijten dan.
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:58:36 #148
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62540421
Hij komt waarschijnlijk een kwartiertje later, er zijn wat onduidelijkheden!
Laffe huichelaar
pi_62540468
omg begint al goed eerst al de screenshots door iemand en nu dit
pi_62540482
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:00 schreef Wouser het volgende:
omg begint al goed eerst al de screenshots door iemand [ afbeelding ] en nu dit
No Sh111111t sherlock
pi_62540485
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:58 schreef timmmmm het volgende:
Oh je gaat even overleggen met random wat mensen hoe het nu zit?
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_62540489
quote:
Buh... Nog 15 minuten in spanning
pi_62540544
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:00 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Oh je gaat even overleggen met random wat mensen hoe het nu zit?
brilljant vraag

Wanneer ik dus nu dood zou gaan accepteer ik dit niet dat snap je toch wel he
pi_62540581
Paniek panieeeeeeeeeeeeeeeeeeeek paniek in de tent

Ren voor je leven (letterlijk)

but don't worry super wouser is er
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:04:20 #155
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62540602
Wouser is aan de xtc .
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:04:42 #156
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62540613
Of in iedergeval aan de drugs .
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:05:51 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62540636
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:03 schreef Wouser het volgende:
Paniek panieeeeeeeeeeeeeeeeeeeek paniek in de tent

Ren voor je leven (letterlijk)

but don't worry super wouser is er
God help us
pi_62540680
drogen bedoel je -sg-
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:07:58 #159
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62540702

De seriemoordenaar was vandaag op pad, hij liep een willekeurige woning binnen en begon als in het wilde weg te schieten, toen liet hij een granaatje achter, en rende het huis weer uit. Toen hij na de explosie terugkwam om het lijk nog eens stevig te verminken (hij wilde er een smileyface van maken, net als bij Batman) ontdekte hij tot zijn schrik dat er geen lijk was! Wat een stumpert, die seriemoordenaar!

’s nachts sloop een maffialid De_boswachter’s kamer binnen, waar hij ekker lag te slapen. Hij sliep verschrikkelijk vast, hij had ook de hele avond gemonopolyd met een cheerleader. Het maffialid ging langzaam doch doelgericht te werk, De boswachter (Dorpsbewoner) werd nooit meer terug gevonden………
Opgeruimd staat netjes!

Nadat hij net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat hij het doorhad, werd Lekiamh onopvallend geschaduwd door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had. Hij volgde lekiam toen die een frietje ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokter) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld!

Na rijp beraad in de maffiakringen, werd besloten silentalarm om te leggen. ‘Hij mag dan wel dom zijn, maar toch mag ik hem niet, hij moet sterven!’ zo sprak the Godfather. En zo gebeurde het dus ook, SilentAlarm (Dorpsbewoner) werd de volgende dag met 14 kogels in zijn lijf dood gevonden, in zijn slaap afgemaakt…

De seriemoordenaarkill werd dus beschermt, in dat verhaaltje staan geen hints (dat is dus random onzin!)
Ik gebruik trouwens naar believen hij en zij, dat wil niets zeggen over het geslacht van de maffia!

Morgen is de lynch er om 19.00, zelfde tijd, zelfde zappelin dus, dan zullen we zien of het dorp zijn wwwrraaaaaaaaaaaaaaaak krijgt

[ Bericht 0% gewijzigd door timmmmm op 20-10-2008 22:14:29 ]
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:09:06 #160
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62540745
Velddoctor al weg. Doen ze goed .
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:09:06 #161
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62540746
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:02 schreef Wouser het volgende:

[..]

brilljant vraag

Wanneer ik dus nu dood zou gaan accepteer ik dit niet dat snap je toch wel he
Wanneer jij dat niet accepteerd maakt me dat niets uit, dat begrijp je toch wel hè, jij mag van geluk spreken dat ik je nog mee laat doen
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:09:21 #162
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_62540806
pi_62540833
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:09 schreef -SG- het volgende:
Velddoctor al weg. Doen ze goed .
Jammer , maar ze heeft gelukkig 1 kill voorkomen (nu ja dat had ook een maffia lid kunnen zijn).

Maar het allerbelangrijkste is: IK LEEF NOG!
pi_62540844
quote:
De seriemoordenaar was vandaag op pad, hij liep een willekeurige woning binnen en begon als in het wilde weg te schieten, toen liet hij een granaatje achter, en rende het huis weer uit. Toen hij na de explosie terugkwam om het lijk nog eens stevig te verminken (hij wilde er een smileyface van maken, net als bij Batman) ontdekte hij tot zijn schrik dat er geen lijk was! Wat een stumpert, die seriemoordenaar!
Ok wtf ?
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:12:09 #166
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62540876
quote:

’s nachts sloop een maffialid De_boswachter’s kamer binnen, waar hij ekker lag te slapen. Hij sliep verschrikkelijk vast, hij had ook de hele avond gemonopolyd met een cheerleader. Het maffialid ging langzaam doch doelgericht te werk, De boswachter (Dorpsbewoner) werd nooit meer terug gevonden………
Opgeruimd staat netjes!

Nadat ze net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat ze het doorhad, werd Lekiamh onopvallend geschaduwd door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had. Hij volgde lekiam toen die een frietje ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokterin) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld! <-----

Na rijp beraad in de maffiakringen, werd besloten silentalarm om te leggen. ‘Hij mag dan wel dom zijn, maar toch mag ik hem niet, hij moet sterven!’ zo sprak the Godfather. En zo gebeurde het dus ook, SilentAlarm (Dorpsbewoner) werd de volgende dag met 14 kogels in zijn lijf dood gevonden, in zijn slaap afgemaakt
potentiele hints behalve gekeeld .
pi_62540880
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:09 schreef Lekiamh het volgende:
...

Lekiamh(Velddokterin)
pwned

Lekiamh wanneer heb je je laten ombouwen
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:12:33 #168
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62540888
Haha serial killer pwnd
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:12:34 #169
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62540890
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:09 schreef Lekiamh het volgende:
...

Lekiamh(Velddokterin)
Oei, ik dacht dat jij een vrouw was, het spijt me, vergeef me, ik ga het meteen wijzigen
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:12:37 #170
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_62540892
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:11 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Jammer , maar ze heeft gelukkig 1 kill voorkomen (nu ja dat had ook een maffia lid kunnen zijn).

maandag 20 oktober 2008 @ 22:12:56 #171
202348 Susi
Temple of Love
pi_62540902
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]

quote:
Opgeruimd staat netjes!
quote:
Nadat ze net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat ze het doorhad, werd Lekiamh onopvallend geschaduwd door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had. Hij volgde lekiam toen die een frietje ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokterin) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld!
Een frietje halen bij de patatzaak ?
quote:
Na rijp beraad in de maffiakringen, werd besloten silentalarm om te leggen. ‘Hij mag dan wel dom zijn, maar toch mag ik hem niet, hij moet sterven!’ zo sprak the Godfather. En zo gebeurde het dus ook, SilentAlarm (Dorpsbewoner) werd de volgende dag met 14 kogels in zijn lijf dood gevonden, in zijn slaap afgemaakt…

maandag 20 oktober 2008 @ 22:13:43 #172
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_62540935
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:12 schreef Wouser het volgende:

[..]

pwned

Lekiamh wanneer heb je je laten ombouwen
Ja, na de vorige ronde eh? Ik kan me nog iets herinneren dat vlijmscherp was...
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:14:58 #173
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_62540968
quote:
Haha, ik weet in een keer wat je hiermee bedoelde.
pi_62541030
Monopoly -> bordspel -> Puntenslijpsel -> Fotoboek -> Favo Forum -> Mens Erger Je Niet -> Spelletjes Forum v. Fok
pi_62541043
ik leef nog!!

nu hints zoeken...
uit een aspergernest
pi_62541112
Ik leef nog!!
Morgen hints uitzoeken!
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:19:55 #177
216584 Trevland
pi_62541133
sterk wouser
pi_62541146
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]

's nachts sloop een maffialid De_boswachter's kamer binnen, waar hij ekker lag te slapen. Hij sliep verschrikkelijk vast, hij had ook de hele avond gemonopolyd met een cheerleader. Het maffialid ging langzaam doch doelgericht te werk, [De boswachter (Dorpsbewoner) werd nooit meer terug gevonden………
Opgeruimd staat netjes!

Wie had er ook al weer dyslexie
pi_62541229
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:17 schreef Wouser het volgende:
Monopoly -> bordspel -> Puntenslijpsel -> Fotoboek -> Favo Forum -> Mens Erger Je Niet -> Spelletjes Forum v. Fok
Puntenslijpsel (jong iemand) -> signature -> "I've got moves, you've got shoes, let's go dancing" -> cheerleader?
pi_62541344
Friet -> MaJo?
Geschaduwd -> Fobo -> foto's van MaJo. (MaJo als zwartepiet, MaJo verschuilt achter roos)
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:26:43 #181
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62541372
Ja daar dacht ik ook aan wouser .
pi_62541475
The Last Shadow Puppets #4 -> topic waarin MaJo heeft gepost -> check topic titel -> schaduw...?
pi_62541545
Ik stel een dubbele lynch voor want er zijn nu al 2 hints/alineas die voor 99,9% zeker naar 2 dames toe leiden!!
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:32:23 #184
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62541554
Het is friet
pi_62541557
timmmm wat ik wel even wil weten gekeeld is dat gewoon een typo?
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:33:06 #186
202348 Susi
Temple of Love
pi_62541572
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:25 schreef Wouser het volgende:
Friet -> MaJo?
Geschaduwd -> Fobo -> foto's van MaJo. (MaJo als zwartepiet, MaJo verschuilt achter roos)
Wow wow wow wat ga je snel ! Maar wel heel goed.

Wie komt er uit het zuiden des lands ?
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:33:08 #187
216584 Trevland
pi_62541574
Zozo wouser is op dreef.

daar heb je een aantal zeer sterke punten

ik geloof dat ik SiestaGuru moet bedanken voor de opmerking
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:33:20 #188
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62541582
Godfather -> Papa -> PP? als dat al een hint is.

Wouser is wel goed bezig met zoeken iig.
Radio Soulwax!
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:33:44 #189
202348 Susi
Temple of Love
pi_62541604
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:32 schreef DuTank het volgende:
Het is friet

Jíj !
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:33:50 #190
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62541609
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef Susi het volgende:

[..]

Ik.
pi_62541613
Wanneer gekeeld een hint is -> Trevland -> signature -> "Oh ja let niet op mijn TYPO's want ik is LYSDECTIES(of zo iets)"
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:34:17 #192
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62541620
gekeeld, wat is daar fout aan

http://www.mijnwoordenboek.nl/EN/verb/kelen
Laffe huichelaar
pi_62541632
quote:

[..]

ik :$?
pi_62541660
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:34 schreef timmmmm het volgende:
gekeeld, wat is daar fout aan

http://www.mijnwoordenboek.nl/EN/verb/kelen
Shit is dat een woord nog nooit van gehoord. Iig dan geen hint naar Trevland.
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:35:47 #195
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62541666
Nadat ze net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat ze het doorhad, werd Lekiamh onopvallend geschaduwd door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had. Hij volgde lekiam toen die een frietje ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokterin) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld!
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:35:51 #196
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62541669
quote:

[..]

Ik .
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:36:26 #197
216584 Trevland
pi_62541683
GOh timmmmm maakt eens een fout en hij geeft het toe en jullie zien het meteen als een hind richting mij. Goh het lijkt wel weer het voorige game waar iedereen elkaar beschuldigt^^
pi_62541696
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef Trevland het volgende:
Zozo wouser is op dreef.

daar heb je een aantal zeer sterke punten

ik geloof dat ik SiestaGuru moet bedanken voor de opmerking
Hummm? Ik weet dat ik geniale opmerkingen heb , maar ik zou niet weten waar je het nu over hebt.
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:36:58 #199
163094 Ladidadida
pi_62541702
Ik heb alle profiels gecheckt maar zie nergens patat
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:37:01 #200
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62541704
Waar is onze burgermeesteres?
pi_62541708
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef Sheepcidus het volgende:
Godfather -> Papa -> PP? als dat al een hint is.

Wouser is wel goed bezig met zoeken iig.
Als je niet weet wat godfather betekend...
PS ik kom ook uit het zuiden.
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:37:21 #202
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62541714
tssk, ik maakte helemaal geen fout (behalve dan die l vergeten bij ekker )
Gekeeld is gewoon een woord!
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:37:48 #203
216584 Trevland
pi_62541727
frietje met(of tewijl patatje met majo)
pi_62541733
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:36 schreef Ladidadida het volgende:
Patat -> MaJo?
pi_62541734
quote:
Ik heb alle profiels gecheckt maar zie nergens patat -O-
In KLB zijn ongeveer wel 100 topics geweest over de discussie friet en patat. Heb alleen geen zin om te zoeken.

1
2
3
<?php
even zoeken
?>
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:38:23 #206
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62541750
Ok, laten we ons concentreren op diegene die zo nodig PATAT moet zeggen, terwijl het FRIET is.
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:38:31 #207
216584 Trevland
pi_62541756
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:37 schreef timmmmm het volgende:
tssk, ik maakte helemaal geen fout (behalve dan die l vergeten bij ekker )
Gekeeld is gewoon een woord!
die bedoelde ik
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:39:01 #208
163094 Ladidadida
pi_62541771
Oh, Wouser is al goed bezig zie ik
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:39:43 #209
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62541794
Laten we MaJo gewoon schlachten tazzzz

MaJo (1) DuTank
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:40:07 #210
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62541802
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:37 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Als je niet weet wat godfather betekend...
PS ik kom ook uit het zuiden.
Kan het nog steeds hint zijn naar vader, maar is misschien vergezocht, slaat het gewoon op de maffia zelf.
Radio Soulwax!
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:40:27 #211
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62541810
Geboortedatum 14-01-1986 - 14 bij Lynda

opvallend geschaduwd - volgen - stalker - rimas

SG heeft GAM topics. Misschien neemt Tim ons in het ootje met spel - MEN maar is het spel - GAM

DuTank = ook MEN
Alle tijd van de wereld = DuTank is werkeloos volgens zijn profiel

En nu schei ik er even mee uit
pi_62541818
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:32 schreef PrincePolly het volgende:
Ik stel een dubbele lynch voor want er zijn nu al 2 hints/alineas die voor 99,9% zeker naar 2 dames toe leiden!!
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:41:02 #213
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62541825
quote:
Nadat hij net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat hij het doorhad, werd Lekiamh onopvallend geschaduwd door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had. Hij volgde lekiam toen die een frietje ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokter) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld!

De eerste alinea. De aaval..
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:41:06 #214
163094 Ladidadida
pi_62541827
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:38 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

In KLB zijn ongeveer wel 100 topics geweest over de discussie friet en patat. Heb alleen geen zin om te zoeken.
[ code verwijderd ]
Ja idd, het zijn er miljoenen Dus ik dacht, dan zoek in in de history
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:41:20 #215
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62541831
En way to go Wouser, ik had het niet verwacht
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:41:57 #216
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62541846
En inderdaad, die discussie steeds in KLB, iemand hier heeft KLB in zijn sig maar ik ben vergeten wie
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:42:23 #217
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62541860
Oh, ik zie nu pas dat we al een pagina verder zijn Even lezen
pi_62541873
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:40 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Kan het nog steeds hint zijn naar vader, maar is misschien vergezocht, slaat het gewoon op de maffia zelf.
Vader is ook alleen maar omdat dat hier eens ter sprake kwam.
Staat toch niet in fobo of profiel oid??

Dalijk krijgen hints met 20 cm. kloppend paars of 3x per dag schijten ...
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:43:36 #219
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62541897
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:41 schreef Harajuku. het volgende:
En inderdaad, die discussie steeds in KLB, iemand hier heeft KLB in zijn sig maar ik ben vergeten wie
Oh, ook dat was DuTank
pi_62541926
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:41 schreef -SG- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De eerste alinea. De aaval..
scherp (Y)
pi_62541930
Voorlopig:
# MaJo

Dus:
MaJo (2) DuTank, Robier
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:45:01 #222
202348 Susi
Temple of Love
pi_62541931
quote:
Het is toch een frietfetisjist ?
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:45:29 #223
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62541944
Hints e.d. staan alleen in Fobo, history en profiel, niet over wat over hier gezegd wordt.....
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:46:46 #224
163094 Ladidadida
pi_62541983
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:44 schreef CaLeX het volgende:

[..]

scherp (Y)
Jahoor, superscherp De andere hints wijzen niet naar me, ik heb niks met friet/patat en ook niet met veel tijd.
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:46:48 #225
202348 Susi
Temple of Love
pi_62541987
Ik heb zojuist ook maar even profiel en fobootje aangemaakt
pi_62541990
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:11 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

nee toch? er zouden toch 3 kills zijn (6 maffia, 3 kills)
pi_62541992
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef timmmmm het volgende:
Hints e.d. staan alleen in Fobo, history en profiel, niet over wat over hier gezegd wordt.....
Dankje wel.

Gr. PP, vader, wonend in het zuiden, Godfather liefhebber
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:47:16 #228
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62541996
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef timmmmm het volgende:
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:42 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Vader is ook alleen maar omdat dat hier eens ter sprake kwam.
Staat toch niet in fobo of profiel oid??

Dalijk krijgen hints met 20 cm. kloppend paars of 3x per dag schijten ...
Radio Soulwax!
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:48:29 #229
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62542021
Calex koopt/verkoopt ook veel spellen volgens zijn history

Edit: Heel veel eigenlijk
pi_62542028
veel tijd over ->

DuTank heeft gepost in het topic: "ik heb zin in WoW"
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:48:47 #231
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62542030
quote:
Opgeruimd staat netjes!
Lijkt me ook een potentiële hint.
Radio Soulwax!
pi_62542050
quote:

’s nachts sloop een maffialid De_boswachter’s kamer binnen, waar hij ekker lag te slapen. Hij sliep verschrikkelijk vast, hij had ook de hele avond gemonopolyd1 met een cheerleader2. Het maffialid ging langzaam doch doelgericht te werk, De boswachter (Dorpsbewoner) werd nooit meer terug gevonden………
Opgeruimd staat netjes!3

Nadat ze net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat ze het doorhad, werd Lekiamh onopvallend geschaduwd4 door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had. Hij volgde lekiam toen die een frietje5 ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokterin) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld! <-----

Na rijp beraad in de maffiakringen, werd besloten silentalarm om te leggen. ‘Hij mag dan wel dom zijn, maar toch mag ik hem niet, hij moet sterven!’6 zo sprak the Godfather7. En zo gebeurde het dus ook, SilentAlarm (Dorpsbewoner) werd de volgende dag met 148 kogels in zijn lijf dood gevonden, in zijn slaap afgemaakt

1Monopoly -> bordspel -> Puntenslijpsel -> Fotoboek -> Favo Forum -> Mens Erger Je Niet -> Spelletjes forum van FOK!
2Puntenslijpsel (jong iemand) -> signature -> "I've got moves, you've got shoes, let's go dancing" -> cheerleader?
3
4Geschaduwd -> The Last Shadow Puppets #4 -> Hierin heeft MaJo gepost.
5Frietje (hoort natuurlijk mayonaise bij) -> MaJo
6
7
8

Tussenstand
Dag 1
MaJo -> 2 Hints
Puntenslijpsel -> 2 Hints
pi_62542051
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:47 schreef CaLeX het volgende:

[..]

nee toch? er zouden toch 3 kills zijn (6 maffia, 3 kills)
Die van de seriemoordenaar heeft ze voorkomen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:50:17 #234
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62542076
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:48 schreef SiestaGuru het volgende:
veel tijd over ->

DuTank heeft werkeloos in zijn profiel, tijd zat dus.

Lezen jullie mijn posts niet of zo
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:50:19 #235
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62542079
quote:
veel tijd over ->

Weet je wat mijn post was dan?
Maar ik heb inderdaad veel tijd ja, komt omdat ik nog op school zit en genoeg tijd heb om daar alles te doen.
pi_62542096
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:50 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

DuTank heeft werkeloos in zijn profiel, tijd zat dus.

Lezen jullie mijn posts niet of zo
Sorry Ik ben meer van het willekeurig dingen in he rond blaten, luisteren is niet mijn ding.
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:51:03 #237
216584 Trevland
pi_62542099
quote:
veel tijd over ->

Dan heb je echt tijd te veel(en geen leven BTW)

das wel een hele sterke Siesta^^
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:52:08 #238
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62542131
Hahah, ik dacht dat Puntenslijpsel niet meedeed, maar die staat afgekort in de deelnamelijst als PS
pi_62542161
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:50 schreef DuTank het volgende:

[..]

Weet je wat mijn post was dan?
Maar ik heb inderdaad veel tijd ja, komt omdat ik nog op school zit en genoeg tijd heb om daar alles te doen.
Nee, wat dan? Ik denk dat tim niet zozeer alle topics gaat doorlezen maar gewoon wat titels pakt en daarop reageer, tenminste dat doe ik ook niet, daar ben ik veels te lui voor.

Ohw buh... Hij zet in zijn post: "WoW staat toch voor World of Wankers?". Dat doet toch wel wat af aan de hint
pi_62542220
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:49 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Die van de seriemoordenaar heeft ze voorkomen.
de eerste ronde heeft de SK toch geen kill?
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:55:44 #241
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62542240
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:52 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Nee, wat dan? Ik denk dat tim niet zozeer alle topics gaat doorlezen maar gewoon wat titels pakt en daarop reageer, tenminste dat doe ik ook niet, daar ben ik veels te lui voor.
Dat is waar. Zou goed richting mij kunnen wijzen, maar wel ongelooflijk dom om daarmee te komen dat het een hint zou kunnen zijn
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:35 schreef DuTank het volgende:
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:56:14 #242
163094 Ladidadida
pi_62542251
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:47 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Dankje wel.

en nr. 14 op de lijst..
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:56:18 #243
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62542253
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
DuTank = ook MEN
Alle tijd van de wereld = DuTank is werkeloos volgens zijn profiel
Dat zijn wel twee verschillende kills, dus kan er maar een op hem slaan.
Radio Soulwax!
pi_62542260
Mensen voeg jullie hints bij mijn post toe :)

Wanneer een bepaalde vetgedrukte hint naar meer dan 1 persoon leidt gewoon eronder zetten dan...

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
De seriemoordenaar was vandaag op pad, hij liep een willekeurige woning binnen en begon als in het wilde weg te schieten, toen liet hij een granaatje achter, en rende het huis weer uit. Toen hij na de explosie terugkwam om het lijk nog eens stevig te verminken (hij wilde er een smileyface van maken, net als bij Batman) ontdekte hij tot zijn schrik dat er geen lijk was! Wat een stumpert, die seriemoordenaar!

’s nachts sloop een maffialid De_boswachter’s kamer binnen, waar hij ekker lag te slapen. Hij sliep verschrikkelijk vast, hij had ook de hele avond [b]gemonopolyd[/b][sup]1[/sup] met een [b]cheerleader[/b][sup]2[/sup]. Het maffialid ging langzaam doch doelgericht te werk, De boswachter (Dorpsbewoner) werd nooit meer terug gevonden………
[b]Opgeruimd staat netjes![/b][sup]3[/sup]

Nadat ze net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat ze het doorhad, werd Lekiamh onopvallend [b]geschaduwd[/b][sup]4[/sup] door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had. Hij volgde lekiam toen die een [b]frietje[/b][sup]5[/sup] ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokterin) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld! <-----

Na rijp beraad in de maffiakringen, werd besloten silentalarm om te leggen. [b]‘Hij mag dan wel dom zijn, maar toch mag ik hem niet, hij moet sterven!’[/b][sup]6[/sup] zo sprak [b]the Godfather[/b][sup]7[/sup]. En zo gebeurde het dus ook, SilentAlarm (Dorpsbewoner) werd de volgende dag met [b]14[/b][sup]8[/sup] kogels in zijn lijf dood gevonden, in zijn slaap afgemaakt

[sup]1[/sup]Monopoly -> bordspel -> [b]Puntenslijpsel[/b] -> Fotoboek -> Favo Forum -> Mens Erger Je Niet -> Spelletjes forum van FOK!
[sup]2[/sup][b]Puntenslijpsel[/b] [i](jong iemand)[/i] -> signature -> "I've got moves, you've got shoes, let's go dancing" -> cheerleader?
[sup]3[/sup]
[sup]4[/sup]Geschaduwd -> http://forum.fok.nl/topic/1201754 -> Hierin heeft [b]MaJo[/b] gepost.
[sup]5[/sup]Frietje [i](hoort natuurlijk mayonaise bij)[/i] -> [b]MaJo[/b]
[sup]6[/sup]
[sup]7[/sup]
[sup]8[/sup]

[u]Tussenstand[/u]
[b]Dag 1[/b]
[i]MaJo -> 2 Hints[/i]
[i]Puntenslijpsel -> 2 Hints[/i]
pi_62542280
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:55 schreef DuTank het volgende:

[..]

Dat is waar. Zou goed richting mij kunnen wijzen, maar wel ongelooflijk dom om daarmee te komen dat het een hint zou kunnen zijn
[..]

Ja ik denk dat je gelijk hebt. Jammer, ik dacht ook eindelijk eens een goede hint in een history te vinden
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:59:06 #246
202348 Susi
Temple of Love
pi_62542326
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:56 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

en nr. 14 op de lijst..
Dat doet 't 'm

## PP
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:59:27 #247
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62542333
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:57 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Ja ik denk dat je gelijk hebt. Jammer, ik dacht ook eindelijk eens een goede hint in een history te vinden
Dat was juist zijn plan
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:00:00 #248
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62542345
Er staan verschillende hints, bij verschillende mensen, daar zit niet echt een systeem in, elke hint kan op iedereen slaan

Misschien had ik dat wat eerder kunnen zeggen
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:01:12 #249
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62542377
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:00 schreef timmmmm het volgende:
Er staan verschillende hints, bij verschillende mensen, daar zit niet echt een systeem in, elke hint kan op iedereen slaan

Misschien had ik dat wat eerder kunnen zeggen
Dan staat DuTank nu hoog op mijn lijstje. Werkeloos, MEN, KLB ->friet patat
pi_62542379
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:59 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat was juist zijn plan
He? Wie wat waar hoe?

Trouwens complimenten aan timmm, direct al 4 mensen met behoorlijk duidelijk hints, niks niet subtiel.
pi_62542386
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:46 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Jahoor, superscherp De andere hints wijzen niet naar me, ik heb niks met friet/patat en ook niet met veel tijd.
klopt.... jij bent alleen te vinden icm een kaassoufletje

en een kaassoufletje is nog geen patatje....
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:01:50 #252
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62542396
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:59 schreef Susi het volgende:

[..]

Dat doet 't 'm

## PP
Wat leidt er nog meer naar PP dan? Ik mis de helft hier
pi_62542411
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:59 schreef Susi het volgende:

[..]

Dat doet 't 'm

## PP
Lol, hiermee val je door de mand.
Als iemand momenteel geen mafia is, dan ben ik het.
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:02:49 #254
163094 Ladidadida
pi_62542413
Maar de hints naar MaJo zijn ook wel goed. Ik slaap er nog een nachtje over, trusten Fokkertjes!
pi_62542421
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:01 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Godfather (father ). En nog zoveel meer !!
pi_62542435
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:01 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Deze dingen (geript uit een andere post):

maandag 20 oktober 2008 @ 23:03:52 #257
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62542444
Jullie praten ook teveel!

Je krijgt maar een topic per dag hoor, als de nieuwe dan weer vol is maak je zelf maar een nieuwe, het blijft geen feest
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:05:50 #258
163094 Ladidadida
pi_62542478
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:01 schreef CaLeX het volgende:

[..]

klopt.... jij bent alleen te vinden icm een kaassoufletje

en een kaassoufletje is nog geen patatje....
Zelfs kaassoufletje snap ik niet?
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:06:25 #259
202348 Susi
Temple of Love
pi_62542490
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:02 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Lol, hiermee val je door de mand.
Als iemand momenteel geen mafia is, dan ben ik het.
Oh vloek, PS dus.

## unvote PP

solly

Edit: LAMA ! Ik slapie doen moeten
pi_62542495
Wat is MEM?
pi_62542510
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:03 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Deze dingen (geript uit een andere post):

OMFG. Dit meen je niet hè DAT HEB IK ZELF GESCHREVEN!!!!!

PS: ik heb een voetbalshirt met nummer 14, mijn lievelingseten is friet (oh nee patat), ik ben mafia van beroep (dit terzijde), ik heb een schaduw als ik in de zon (langzaam) loop...
pi_62542531
slim ook om mij om te leggen van de mafia Had vorige ronde alles fout. Ik hoor het wel weer. x
U MAD?
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:08:32 #263
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62542548
RIP Bwtje
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:08:39 #264
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62542553
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:07 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

PS: ik heb een voetbalshirt met nummer 14, mijn lievelingseten is friet (oh nee patat), ik ben mafia van beroep (dit terzijde), ik heb een schaduw als ik in de zon (langzaam) loop...
pi_62542574
quote:

’s nachts sloop een maffialid De_boswachter’s kamer binnen, waar hij ekker lag te slapen. Hij sliep verschrikkelijk vast, hij had ook de hele avond gemonopolyd1 met een cheerleader2. Het maffialid ging langzaam doch doelgericht te werk, De boswachter (Dorpsbewoner) werd nooit meer terug gevonden………
Opgeruimd staat netjes!3

Nadat ze net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat ze het doorhad, werd Lekiamh onopvallend geschaduwd4 door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had9. Hij volgde lekiam toen die een frietje5 ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokterin) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld! <-----

Na rijp beraad in de maffiakringen, werd besloten silentalarm om te leggen. ‘Hij mag dan wel dom zijn, maar toch mag ik hem niet, hij moet sterven!’6 zo sprak the Godfather7. En zo gebeurde het dus ook, SilentAlarm (Dorpsbewoner) werd de volgende dag met 148 kogels in zijn lijf dood gevonden, in zijn slaap afgemaakt

1Monopoly -> bordspel -> Puntenslijpsel -> Fotoboek -> Favo Forum -> Mens Erger Je Niet -> Spelletjes forum van FOK!
2Puntenslijpsel (jong iemand) -> signature -> "I've got moves, you've got shoes, let's go dancing" -> cheerleader?
3
Rimas -> Stalker
DuTank -> KLB -> Patat versus Friet
6
7
8Lynda -> profiel -> geboortedatum -> 14-01-1986
9Yosander -> fotoboek -> 18 uur al OpenTDD gespeelt -> EN HET IS PAS MAANDAG ZOMFG
DuTank -> fotoboek -> Werkenloos

Tussenstand
Dag 1
MaJo -> 2 Hints
DuTank -> 3 Hints
Yosander -> 1 Hint
Rimas -> 1 Hint
Lynda -> 1 Hint
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:10:09 #266
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62542578
quote:

[..]

Niet zo boos doen.

Wedden op Sport #983 - PrincePolly = papa geworden ! Je hebt daar in gepost dus die hint kan op vader slaan.
Radio Soulwax!
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:10:19 #267
202348 Susi
Temple of Love
pi_62542583
quote:

[..]

Hihi
pi_62542591
Gewoon even pp nog eens doorgelopen:

Monopoly -> Spel -> PP heeft gepost in: "hoe heet dit spel?.."
Cheerleader -> dansen -> PP heeft gepost in: "Mensen die niet snappen hoe ze moeten dansen"
Cheerleader -> slet -> PP heeft gepost in: "Ben ik een hoer/slet ?"

## vote PP
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:10:46 #269
163094 Ladidadida
pi_62542593
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:06 schreef Wouser het volgende:
Wat is MEM?
Memmen?
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:11:00 #270
216584 Trevland
pi_62542599
Ik ga ook zo maar pitten zie morgen wel verder hoe en wat met de hints
pi_62542600
Heb ik nog iets gemist?
pi_62542632
quote:

[..]

Dat zag ik niet, het was een quote waaruit ik het geript had... Sorry, dat van godfather fan slaat dan antuurlijk nergens op.
pi_62542634
quote:
Ik heb vanavond nog patat gegeten.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:13:18 #274
202348 Susi
Temple of Love
pi_62542649
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:12 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik heb vanavond nog patat gegeten.
OOOOOOOH jij stiekemerd !
pi_62542652
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:10 schreef SiestaGuru het volgende:
Gewoon even pp nog eens doorgelopen:

Monopoly -> Spel -> PP heeft gepost in: "hoe heet dit spel?.."
Cheerleader -> dansen -> PP heeft gepost in: "Mensen die niet snappen hoe ze moeten dansen"
Cheerleader -> slet -> PP heeft gepost in: "Ben ik een hoer/slet ?"

## vote PP
Echt lol.

Ik ga NU 4 hints over jou zoeken en geef me 2 minuten de tijd.
pi_62542668
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:13 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Echt lol.

Ik ga NU 4 hints over jou zoeken en geef me 2 minuten de tijd.
Je twee minuten gaan nu in
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:14:24 #277
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62542679
Oww, PP post alsjeblieft wwat vaker, ik lig hier elke keer weer dubbel
Laffe huichelaar
pi_62542700
quote:

Opgeruimd staat netjes!3

Nadat ze net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat ze het doorhad, werd Lekiamh onopvallend geschaduwd4 door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had9. Hij volgde lekiam toen die een frietje5 ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokterin) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld! <-----

Princepolly -> history -> Hoe heet dit spel...? -> monopoly
Princepolly -> history -> Mensen die niet snappen hoe ze moeten dansen -> cheerleader
3
Rimas -> Stalker
DuTank -> KLB -> Patat versus Friet
6
7
8Lynda -> profiel -> geboortedatum -> 14-01-1986
9Yosander -> fotoboek -> 18 uur al OpenTDD gespeelt -> EN HET IS PAS MAANDAG ZOMFG
DuTank -> fotoboek -> Werkenloos

Tussenstand
Dag 1
MaJo -> 2 Hints
DuTank -> 3 Hints
Yosander -> 1 Hint
Rimas -> 1 Hint
Lynda -> 1 Hint
Princepolly -> 2 Hints
pi_62542712
Posthistorie: Honger -> Friet
Siesta en slapen -? ER IS IN DE NACHT EEN MOORD GEPLEEGD!!!
Hij heeft gepost in een topic dat om 14:XX geopend werd
Hij postte in vogeltjesdans topic -> Chearleeders dansen!

KLAAR
echt De laatste is nog wel de vetste: cheerleader ->staat gelijk aan slet-> topic.
pi_62542734
pi_62542736
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:09 schreef Wouser het volgende:

[..]
Ehm, die 18 uur OpenTTD slaat op de afgelopen zeven dagen.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_62542738
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:15 schreef PrincePolly het volgende:
Posthistorie: Honger -> Friet
Siesta en slapen -? ER IS IN DE NACHT EEN MOORD GEPLEEGD!!!
Hij heeft gepost in een topic dat om 14:XX geopend werd
Hij postte in vogeltjesdans topic -> Chearleeders dansen!

KLAAR
Overtuigend...

##unvote PP
##vote SiestaGuru
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:16:36 #283
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62542747
Even serieus nog, is majo niet waaaaaay te makkelijk? Volgens mij is er niemand die niet gelijk aan majo dacht
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:16:57 #284
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62542764
Zelfs een minuut te vroeg
Laffe huichelaar
pi_62542778
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
Even serieus nog, is majo niet waaaaaay te makkelijk? Volgens mij is er niemand die niet gelijk aan majo dacht
Ik.... Maar dat is om dat ik de klemtoon verkeerd dacht bij de naam MaJo.
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:17:37 #286
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62542781
Sorry Guru, op jezelf stemmen mag helaas niet
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:17:42 #287
202348 Susi
Temple of Love
pi_62542783
quote:
Tja, het is een nieuwe spelleider, die heeft natuurlijk weer eigen hints.
pi_62542788
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef yosander het volgende:

[..]

Ehm, die 18 uur OpenTTD slaat op de afgelopen zeven dagen.
ah ja klopt xfire trekt gewoon iedere dag x aantal uren af van de dag een week terug. Begint dus niet opnieuw
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:18:50 #289
163094 Ladidadida
pi_62542813
Nog ff een nieuw topic!
pi_62542816
quote:
Misschien maar we hebben wel een nieuwe spelleider he
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:19:01 #291
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62542819
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:17 schreef Susi het volgende:

[..]

Tja, het is een nieuwe spelleider, die heeft natuurlijk weer eigen hints.
Maar ik meende dat TIm het niveau van Ladidaida juist helemaal goed vond, vandaar dat ik t zo raar vind
pi_62542821
nog een paar ...
pi_62542828
nog 5
pi_62542830
oh 6
pi_62542836
3
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:19:52 #296
202348 Susi
Temple of Love
pi_62542840
3 inmiddels denk
pi_62542841
5
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:19:53 #298
163094 Ladidadida
pi_62542848
Of minder!
pi_62542851
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:18 schreef Ladidadida het volgende:
Nog ff een nieuw topic!
dat zal wel lukken nu...
pi_62542852
1
pi_62542862
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar ik meende dat TIm het niveau van Ladidaida juist helemaal goed vond, vandaar dat ik t zo raar vind
Misschien is timm van nature niet zo verfijnd?

Woei! LaPo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')