Moet ik eigenlijk nog iets in mijn fobo zetten, of is dat niet verplicht?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:58 schreef timmmmm het volgende:
Zo, en nu mag je de menukaart () van de Mcdonalds verder zelf uitpluizen!
Hara ik wil wel op jouw stemmen maar dan moet je ook op mij stemmenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:37 schreef timmmmm het volgende:
-SG- (2): Sheepcidus, Wendytje
SilentAlarm
Trevland (1): Siestaguru
PP: (1) MaJo
Hara (4) Robier, CaLeX, silentalarm, PS
De BW (2) Susi, Ladidadida
Knippen en plakken mensen, even het lijstje aanvullen!
Waarom zit je steeds zo achter mijn stem aanquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hara ik wil wel op jouw stemmen maar dan moet je ook op mij stemmen
Dan staa ik gedeelde 2de en niet verder naar onderen^^quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom zit je steeds zo achter mijn stem aan
Leuk hè, spelleider zijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:28 schreef timmmmm het volgende:
Zeg, kunnen jullie het lijstje nou niet kopieren, zo ingewikkeld is dat toch niet!?
Je hebt ze écht verwend dor alles voor ze te doen ladi!
Vorige keer was dat ook zo makkelijk voor ons mafia, van die gasten die een spannende strijd willen zien zodat we maar 2 votes hoeven te verwisselen voor een meerderheidquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:34 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik wil wel een beetje een strijd zien.
##unvote trevland
##vote de BW
Hara (6) Robier, CaLeX, silentalarm, PS, thieske, lekiamh
De BW (3) Susi, Ladidadida, SiestaGuru
-SG- (2): Sheepcidus, Wendytje
Trevland (0)
SilentAlarm(1): Trevland
Dus ik ben hier de mob aan het helpen? Mooi is dat, ik ben daar de vorige keer dus ook al ingetuindquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:40 schreef Robier het volgende:
[..]
Vorige keer was dat ook zo makkelijk voor ons mafia, van die gasten die een spannende strijd willen zien zodat we maar 2 votes hoeven te verwisselen voor een meerderheid.
We, de maffia?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:40 schreef Robier het volgende:
zodat we maar 2 votes hoeven te verwisselen voor een meerderheid.
Hij gebruikt anders tegenwoordige tijd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:49 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Hij heeft het over de vorige ronde slome
Haha, je kunt er wel chagrijnig van worden iddquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:48 schreef timmmmm het volgende:
Nou, ik heb al gemerkt Dat het niet zo goed is voor je humeur, Bij jou waren er tenmisnte geen idioten die hun rol screenshotten en PMen, nee ik heb echt een goeie eerste dag achter de rug!
srry hoor maar moet het niet zijn: als jij alles wetende?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, je kunt er wel chagrijnig van worden iddMaar straks ga je genieten, als jij alles weten en wij domme onwetenden maar wat lopen te kakelen..
Geloof me, je zit dan gierend achter je pc
Nee, alleen de maffia doet er alles aan om te zorgen dat hara in ieder geval de eerste nacht dood gaat. We stuurden vorige ronde niet voor niets gelijk 2 man op haar af. Het zou me niets verbazen als ze dat nu weer doen, omdat hara gewoon heel goed is met de hints.quote:
Ja, als je 2 kandidaten dicht bij elkaar houdt kan de maffia vervolgens naar keuze kiezen wie er de burgemeester wordt. Als je terug leest hoe we in het vorige spel de burgemeester bepaalde zul je ook zien dat we het toen zo als maffia hebben aangepaktquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:45 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dus ik ben hier de mob aan het helpen? Mooi is dat, ik ben daar de vorige keer dus ook al ingetuind![]()
Deze ezel stoot zich graag een paar keer tegen een steen.
Nuja, als er vlak voor het einde opeens wat stemmen naar bw gaan vanuit hara dan unvote ik hem maar.
Sorry trevland, ik heb geprobeerd me in te houden aangaande jouw spelfouten, maar dat is nu dus definitief voorbij, dat jij als een kip zonder kop woorden uitkraamt zonder schijnbaar enig verband, kan ik nog hebben, maar dat je nu werkelijk het lef hebt iemand anders op zijn fouten te wijzen gaat me echt net te ver!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
srry hoor maar moet het niet zijn: als jij alles wetende?
ik wil niet alleen onderaan staan dus:
##UNVOTE SilentAlarm
Ik bedoelde: 'als jij alles weet'quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
srry hoor maar moet het niet zijn: als jij alles wetende?
Te viese fuuuuuurrrrquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry trevland, ik heb geprobeerd me in te houden aangaande jouw spelfouten, maar dat is nu dus definitief voorbij, dat jij als een kip zonder kop woorden uitkraamt zonder schijnbaar enig verband, kan ik nog hebben, maar dat je nu werkelijk het lef hebt iemand anders op zijn fouten te wijzen gaat me echt net te ver!
Ook heel handig dat hij meedoet enzoquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:04 schreef -SG- het volgende:
Krioro kon er 2 spellen terug anders ook goed de hints oplossen.
Ja maar daar kan ik dan weer niks aan doen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ook heel handig dat hij meedoet enzo
We hebben toen inderdaad met z'n 2en zitten overleggen, maar die youtubefilmpjes -> Zweden was helemaal van hem en erg sterkquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik toen meegekregen had was dat die voor de helft van robier kwamen, SG
Ik heb mezelf bewezen, en jij?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik dan weer niks aan doen.
Ik kan dan weer wel zeggen dat ik even goed (mijn best doe) de hints ga oplossen. Dus daarom: Stem op mij!
Je gaat elke keer dood, dus kan je jezelf nooit bewijzen.quote:
Was jij erbij in de ronde dat ze alle hints heeft opgelost?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:15 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je gaat elke keer dood, dus kan je jezelf nooit bewijzen.
Gebeurtenissen/resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:
Alvast smakelijk etenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:24 schreef timmmmm het volgende:
Zo, het verhaaltje voor om 19.00 staat klaar, nu ga ik dan even eten maken, tot zo,
quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:26 schreef DuTank het volgende:
Hara (6) Robier, CaLeX, silentalarm, PS, thieske, lekiamh
De BW (3) Susi, Ladidadida, SiestaGuru maffiahoertjes
-SG- (3): Sheepcidus, Wendytje, DuTank
Trevland (0)
SilentAlarm(1): Trevland
-------------------------------------------------
PSV'er. Of telt dat niet als motivatie?
Altijd tochquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:26 schreef DuTank het volgende:
PSV'er. Of telt dat niet als motivatie?
Iedereen één keer radenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:29 schreef krul76 het volgende:
Mijn god wat een zooi pm's, ik dacht ff dat ik populair was geworden maar nee, enkel onzin pm's
Hara (7) Robier, CaLeX, silentalarm, PS, thieske, lekiamh, krul76quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:40 schreef SiestaGuru het volgende:
Ey krul, met jouw stem erbij worden het er zeven he, en zeg ook even iets als "## vote hara" voor het geval iemand gaat hertellen ofzow.
Erg spannend trouwens, deze strijd.
Ja wordt SG of BW 2e.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:40 schreef SiestaGuru het volgende:
Erg spannend trouwens, deze strijd.
Handig om te weten dat jij je alleen beschikbaar stelt wanneer je mafia bentquote:
Krijg anders toch nooit stemmen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
Handig om te weten dat jij je alleen beschikbaar stelt wanneer je mafia bent
Sorry?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:52 schreef DuTank het volgende:
Hara zei net in PM dat we vannacht Lekiamh als eerste moeten lynchen. Vergist zij zich ff hard! Ik ben helemaal geen maffia
Wat een sukkel. Stem dus niet op haar.
Ja duuuh, jij gaat er als eerste aan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja duuuh, jij gaat er als eerste aan!
Ik mag hopen van niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gebeurde me al toen ik voor de eerste keer meedeed. Niet echt leuk om de hele tijd maar toe te moeten kijken.![]()
Details detailsquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gelijk 3 dorpsbewoners eraan dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maffialijst:
1. DuTank
2. SiestaGuru
3. Sheepcidus
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maffialijst:
1. DuTank
2. SiestaGuru
3. Sheepcidus
4. Isdatzo
Hoi! Ik heb op het moment even weinig tijd, maar ik lees wel mee om wat te oefenen voor de volgende keer dat ik meedoe.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan killt maffia me tenminste niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vetrouw die hele Sheepcidus voor geen cent
If onlyquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:09 schreef Robier het volgende:
Nou Hara, doe je ding en waag het niet maffia te zijn.
Heel simpel, ik heb bodyguards dus overleef de nachtquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:20 schreef DuTank het volgende:
Heel simpel: als je maffia bent overleef je die en anders niet.
Nee dus. Tevens tvp. Wat hara zegt. Er zijn nog BeeGees.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:20 schreef DuTank het volgende:
Goede taktiek! Net als die heksen tests van vroeger, bind een steen om de verdachte der nek en smijt haar het water in. Overleefd de verdachte het dan is het een heksquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:20 schreef DuTank het volgende:
Je weet mn rekeningnummer hè.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
lol, ik ben het nog geworden ookDank jullie
ik zou dat niet te hard roepen hara...quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heel simpel, ik heb bodyguards dus overleef de nacht
quote:Bodyguard- Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn. Er zullen 2 bodyguards zijn.
Eerste nacht doet die toch niks?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:48 schreef timmmmm het volgende:
Wil de nachtwaker mij even een PM sturen, zo spoedig mogelijk
Vergeten...quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heel simpel, ik heb bodyguards dus overleef de nacht
En ik dacht dat wouser nog wel zo z'n best deedquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:03 schreef timmmmm het volgende:
Lieve mensen, na contact met de Dorpsidioot, is dat probleem helemaal opgelost, er doet GEEN idioot mee aan het spel, oww, en voor het geval ik deze ronde vergeet, volgende keer dat ik zeg, als niemand anders wil, wil ik wel spelleider zijn, geef me dan een schop en een midelvinger, en laat iemand anders het doen, bij voorbaat dank
Fijn dat je het zo toe wil gevenquote:
Ja, ik ook van jou schatquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Fijn dat je het zo toe wil geven![]()
quote:
ANTM? Ik ben 19, maar heb het gevoel dat ik oud begin te wordenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Maar TS SL is zelf de grootste idioot hoor
En gaat nu naar beneden om ANTM te kijken
America's next top model. Vraag me niet waarom ik het weetquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
ANTM? Ik ben 19, maar heb het gevoel dat ik oud begin te worden
Dat vind ik nou een goed plan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:46 schreef -SG- het volgende:
Oke, laat de kills maar komen en dan lossen we de hints wel eventjes op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:03 schreef timmmmm het volgende:
Lieve mensen, na contact met de Dorpsidioot, is dat probleem helemaal opgelost, er doet GEEN idioot mee aan het spel, oww, en voor het geval ik deze ronde vergeet, volgende keer dat ik zeg, als niemand anders wil, wil ik wel spelleider zijn, geef me dan een schop en een midelvinger, en laat iemand anders het doen, bij voorbaat dank
Waar mogen we op mikken met het schoppen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:03 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
Bekijk hier hoe ik de nacht overleef
No Sh111111t sherlockquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:00 schreef Wouser het volgende:
omgbegint al goed eerst al de screenshots door iemand [ afbeelding ] en nu dit
Oh je gaat even overleggen met random wat mensen hoe het nu zit?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:58 schreef timmmmm het volgende:
Hij komt waarschijnlijk een kwartiertje later, er zijn wat onduidelijkheden!
Buh... Nog 15 minuten in spanningquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:58 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:00 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Oh je gaat even overleggen met random wat mensen hoe het nu zit?
God help usquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:03 schreef Wouser het volgende:
Paniek panieeeeeeeeeeeeeeeeeeeek paniek in de tent
Ren voor je leven (letterlijk)
but don't worry super wouser is er
Wanneer jij dat niet accepteerd maakt me dat niets uit, dat begrijp je toch wel hè, jij mag van geluk spreken dat ik je nog mee laat doenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:02 schreef Wouser het volgende:
[..]brilljant vraag
![]()
Wanneer ik dus nu dood zou gaan accepteer ik dit niet dat snap je toch wel he
Jammerquote:
Ok wtfquote:De seriemoordenaar was vandaag op pad, hij liep een willekeurige woning binnen en begon als in het wilde weg te schieten, toen liet hij een granaatje achter, en rende het huis weer uit. Toen hij na de explosie terugkwam om het lijk nog eens stevig te verminken (hij wilde er een smileyface van maken, net als bij Batman) ontdekte hij tot zijn schrik dat er geen lijk was! Wat een stumpert, die seriemoordenaar!
potentiele hints behalve gekeeldquote:De seriemoordenaar was vandaag op pad, hij liep een willekeurige woning binnen en begon als in het wilde weg te schieten, toen liet hij een granaatje achter, en rende het huis weer uit. Toen hij na de explosie terugkwam om het lijk nog eens stevig te verminken (hij wilde er een smileyface van maken, net als bij Batman) ontdekte hij tot zijn schrik dat er geen lijk was! Wat een stumpert, die seriemoordenaar!
’s nachts sloop een maffialid De_boswachter’s kamer binnen, waar hij ekker lag te slapen. Hij sliep verschrikkelijk vast, hij had ook de hele avond gemonopolyd met een cheerleader. Het maffialid ging langzaam doch doelgericht te werk, De boswachter (Dorpsbewoner) werd nooit meer terug gevonden………
Opgeruimd staat netjes!
Nadat ze net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat ze het doorhad, werd Lekiamh onopvallend geschaduwd door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had. Hij volgde lekiam toen die een frietje ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokterin) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld! <-----
Na rijp beraad in de maffiakringen, werd besloten silentalarm om te leggen. ‘Hij mag dan wel dom zijn, maar toch mag ik hem niet, hij moet sterven!’ zo sprak the Godfather. En zo gebeurde het dus ook, SilentAlarm (Dorpsbewoner) werd de volgende dag met 14 kogels in zijn lijf dood gevonden, in zijn slaap afgemaakt
Oei, ik dacht dat jij een vrouw was, het spijt me, vergeef me, ik ga het meteen wijzigenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:11 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Jammer, maar ze heeft gelukkig 1 kill voorkomen (nu ja dat had ook een maffia lid kunnen zijn).
Maar het allerbelangrijkste is: IK LEEF NOG!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
De seriemoordenaar was vandaag op pad, hij liep een willekeurige woning binnen en begon als in het wilde weg te schieten, toen liet hij een granaatje achter, en rende het huis weer uit. Toen hij na de explosie terugkwam om het lijk nog eens stevig te verminken (hij wilde er een smileyface van maken, net als bij Batman) ontdekte hij tot zijn schrik dat er geen lijk was! Wat een stumpert, die seriemoordenaar!
quote:’s nachts sloop een maffialid De_boswachter’s kamer binnen, waar hij ekker lag te slapen. Hij sliep verschrikkelijk vast, hij had ook de hele avond gemonopolyd met een cheerleader. Het maffialid ging langzaam doch doelgericht te werk, De boswachter (Dorpsbewoner) werd nooit meer terug gevonden………
Opgeruimd staat netjes!
Een frietje halen bij de patatzaak ?quote:Nadat ze net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat ze het doorhad, werd Lekiamh onopvallend geschaduwd door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had. Hij volgde lekiam toen die een frietje ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokterin) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld!
quote:Na rijp beraad in de maffiakringen, werd besloten silentalarm om te leggen. ‘Hij mag dan wel dom zijn, maar toch mag ik hem niet, hij moet sterven!’ zo sprak the Godfather. En zo gebeurde het dus ook, SilentAlarm (Dorpsbewoner) werd de volgende dag met 14 kogels in zijn lijf dood gevonden, in zijn slaap afgemaakt…
Ja, na de vorige ronde eh? Ik kan me nog iets herinneren dat vlijmscherp was...quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:12 schreef Wouser het volgende:
[..]pwned
![]()
Lekiamh wanneer heb je je laten ombouwen
Haha, ik weet in een keer wat je hiermee bedoelde.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:58 schreef timmmmm het volgende:
Wie had er ook al weer dyslexiequote:Op maandag 20 oktober 2008 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
's nachts sloop een maffialid De_boswachter's kamer binnen, waar hij ekker lag te slapen. Hij sliep verschrikkelijk vast, hij had ook de hele avond gemonopolyd met een cheerleader. Het maffialid ging langzaam doch doelgericht te werk, [De boswachter (Dorpsbewoner) werd nooit meer terug gevonden………
Opgeruimd staat netjes!
Puntenslijpsel (jong iemand) -> signature -> "I've got moves, you've got shoes, let's go dancing" -> cheerleader?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:17 schreef Wouser het volgende:
Monopoly -> bordspel -> Puntenslijpsel -> Fotoboek -> Favo Forum -> Mens Erger Je Niet -> Spelletjes Forum v. Fok
Wow wow wow wat ga je snel ! Maar wel heel goed.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:25 schreef Wouser het volgende:
Friet -> MaJo?
Geschaduwd -> Fobo -> foto's van MaJo. (MaJo als zwartepiet, MaJo verschuilt achter roos)
Ik.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Wow wow wow wat ga je snel ! Maar wel heel goed.
Wie komt er uit het zuiden des lands ?
ik :$?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Shit is dat een woordquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:34 schreef timmmmm het volgende:
gekeeld, wat is daar fout aan
http://www.mijnwoordenboek.nl/EN/verb/kelen
Ikquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Hummm? Ik weet dat ik geniale opmerkingen hebquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef Trevland het volgende:
Zozo wouser is op dreef.
daar heb je een aantal zeer sterke punten
ik geloof dat ik SiestaGuru moet bedanken voor de opmerking
Als je niet weet wat godfather betekend...quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef Sheepcidus het volgende:
Godfather -> Papa -> PP? als dat al een hint is.
Wouser is wel goed bezig met zoeken iig.
Patat -> MaJo?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:36 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb alle profiels gecheckt maar zie nergens patat
In KLB zijn ongeveer wel 100 topics geweest over de discussie friet en patat. Heb alleen geen zin om te zoeken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:36 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb alle profiels gecheckt maar zie nergens patat -O-
| 1 2 3 | even zoeken ?> |
die bedoelde ikquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:37 schreef timmmmm het volgende:
tssk, ik maakte helemaal geen fout(behalve dan die l vergeten bij ekker )
Gekeeld is gewoon een woord!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:37 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Als je niet weet wat godfather betekend...
PS ik kom ook uit het zuiden.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:32 schreef PrincePolly het volgende:
Ik stel een dubbele lynch voor want er zijn nu al 2 hints/alineas die voor 99,9% zeker naar 2 dames toe leiden!!
quote:Nadat hij net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat hij het doorhad, werd Lekiamh onopvallend geschaduwd door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had. Hij volgde lekiam toen die een frietje ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokter) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld!
Ja idd, het zijn er miljoenenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:38 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
In KLB zijn ongeveer wel 100 topics geweest over de discussie friet en patat. Heb alleen geen zin om te zoeken.
[ code verwijderd ]
Vader is ook alleen maar omdat dat hier eens ter sprake kwam.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]Kan het nog steeds hint zijn naar vader, maar is misschien vergezocht, slaat het gewoon op de maffia zelf.
Oh, ook dat was DuTankquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:41 schreef Harajuku. het volgende:
En inderdaad, die discussie steeds in KLB, iemand hier heeft KLB in zijn sig maar ik ben vergeten wie
scherp (Y)quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eerste alinea. De aaval..
Het is toch een frietfetisjist ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:36 schreef Ladidadida het volgende:
Jahoor, superscherpquote:
nee toch? er zouden toch 3 kills zijn (6 maffia, 3 kills)quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:11 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Jammer, maar ze heeft gelukkig 1 kill voorkomen (nu ja dat had ook een maffia lid kunnen zijn).
Maar het allerbelangrijkste is: IK LEEF NOG!
Dankje wel.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef timmmmm het volgende:
Hints e.d. staan alleen in Fobo, history en profiel, niet over wat over hier gezegd wordt.....
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef timmmmm het volgende:
Hints e.d. staan alleen in Fobo, history en profiel, niet over wat over hier gezegd wordt.....
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:42 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Vader is ook alleen maar omdat dat hier eens ter sprake kwam.
Staat toch niet in fobo of profiel oid??
Dalijk krijgen hints met 20 cm. kloppend paars of 3x per dag schijten ...![]()
Lijkt me ook een potentiële hint.quote:’s nachts sloop een maffialid De_boswachter’s kamer binnen, waar hij ekker lag te slapen. Hij sliep verschrikkelijk vast, hij had ook de hele avond gemonopolyd met een cheerleader. Het maffialid ging langzaam doch doelgericht te werk, De boswachter (Dorpsbewoner) werd nooit meer terug gevonden………
Opgeruimd staat netjes!
quote:De seriemoordenaar was vandaag op pad, hij liep een willekeurige woning binnen en begon als in het wilde weg te schieten, toen liet hij een granaatje achter, en rende het huis weer uit. Toen hij na de explosie terugkwam om het lijk nog eens stevig te verminken (hij wilde er een smileyface van maken, net als bij Batman) ontdekte hij tot zijn schrik dat er geen lijk was! Wat een stumpert, die seriemoordenaar!
’s nachts sloop een maffialid De_boswachter’s kamer binnen, waar hij ekker lag te slapen. Hij sliep verschrikkelijk vast, hij had ook de hele avond gemonopolyd1 met een cheerleader2. Het maffialid ging langzaam doch doelgericht te werk, De boswachter (Dorpsbewoner) werd nooit meer terug gevonden………
Opgeruimd staat netjes!3
Nadat ze net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat ze het doorhad, werd Lekiamh onopvallend geschaduwd4 door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had. Hij volgde lekiam toen die een frietje5 ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokterin) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld! <-----
Na rijp beraad in de maffiakringen, werd besloten silentalarm om te leggen. ‘Hij mag dan wel dom zijn, maar toch mag ik hem niet, hij moet sterven!’6 zo sprak the Godfather7. En zo gebeurde het dus ook, SilentAlarm (Dorpsbewoner) werd de volgende dag met 148 kogels in zijn lijf dood gevonden, in zijn slaap afgemaakt
1Monopoly -> bordspel -> Puntenslijpsel -> Fotoboek -> Favo Forum -> Mens Erger Je Niet -> Spelletjes forum van FOK!
2Puntenslijpsel (jong iemand) -> signature -> "I've got moves, you've got shoes, let's go dancing" -> cheerleader?
3
4Geschaduwd -> The Last Shadow Puppets #4 -> Hierin heeft MaJo gepost.
5Frietje (hoort natuurlijk mayonaise bij) -> MaJo
6
7
8
Tussenstand
Dag 1
MaJo -> 2 Hints
Puntenslijpsel -> 2 Hints
Die van de seriemoordenaar heeft ze voorkomen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nee toch? er zouden toch 3 kills zijn (6 maffia, 3 kills)
DuTank heeft werkeloos in zijn profiel, tijd zat dus.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:48 schreef SiestaGuru het volgende:
veel tijd over ->
DuTank heeft gepost in het topic: "ik heb zin in WoW"
Weet je wat mijn post was dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:48 schreef SiestaGuru het volgende:
veel tijd over ->
Sorryquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DuTank heeft werkeloos in zijn profiel, tijd zat dus.
Lezen jullie mijn posts niet of zo
Dan heb je echt tijd te veel(en geen leven BTW)quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:48 schreef SiestaGuru het volgende:
veel tijd over ->
Nee, wat dan? Ik denk dat tim niet zozeer alle topics gaat doorlezen maar gewoon wat titels pakt en daarop reageer, tenminste dat doe ik ook niet, daar ben ik veels te lui voor.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Weet je wat mijn post was dan?
Maar ik heb inderdaad veel tijd ja, komt omdat ik nog op school zit en genoeg tijd heb om daar alles te doen.
de eerste ronde heeft de SK toch geen kill?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:49 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Die van de seriemoordenaar heeft ze voorkomen.
Dat is waar. Zou goed richting mij kunnen wijzen, maar wel ongelooflijk dom om daarmee te komen dat het een hint zou kunnen zijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:52 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Nee, wat dan? Ik denk dat tim niet zozeer alle topics gaat doorlezen maar gewoon wat titels pakt en daarop reageer, tenminste dat doe ik ook niet, daar ben ik veels te lui voor.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:35 schreef DuTank het volgende:
Nadat ze net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat ze het doorhad, werd Lekiamh onopvallend geschaduwd door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had. Hij volgde lekiam toen die een frietje ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokterin) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld!
en nr. 14 op de lijst..quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:47 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dankje wel.
Gr. PP, vader, wonend in het zuiden, Godfather liefhebber
Dat zijn wel twee verschillende kills, dus kan er maar een op hem slaan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
DuTank = ook MEN
Alle tijd van de wereld = DuTank is werkeloos volgens zijn profiel
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ’s nachts sloop een maffialid De_boswachter’s kamer binnen, waar hij ekker lag te slapen. Hij sliep verschrikkelijk vast, hij had ook de hele avond [b]gemonopolyd[/b][sup]1[/sup] met een [b]cheerleader[/b][sup]2[/sup]. Het maffialid ging langzaam doch doelgericht te werk, De boswachter (Dorpsbewoner) werd nooit meer terug gevonden……… [b]Opgeruimd staat netjes![/b][sup]3[/sup] Nadat ze net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat ze het doorhad, werd Lekiamh onopvallend [b]geschaduwd[/b][sup]4[/sup] door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had. Hij volgde lekiam toen die een [b]frietje[/b][sup]5[/sup] ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokterin) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld! <----- Na rijp beraad in de maffiakringen, werd besloten silentalarm om te leggen. [b]‘Hij mag dan wel dom zijn, maar toch mag ik hem niet, hij moet sterven!’[/b][sup]6[/sup] zo sprak [b]the Godfather[/b][sup]7[/sup]. En zo gebeurde het dus ook, SilentAlarm (Dorpsbewoner) werd de volgende dag met [b]14[/b][sup]8[/sup] kogels in zijn lijf dood gevonden, in zijn slaap afgemaakt [sup]1[/sup]Monopoly -> bordspel -> [b]Puntenslijpsel[/b] -> Fotoboek -> Favo Forum -> Mens Erger Je Niet -> Spelletjes forum van FOK! [sup]2[/sup][b]Puntenslijpsel[/b] [i](jong iemand)[/i] -> signature -> "I've got moves, you've got shoes, let's go dancing" -> cheerleader? [sup]3[/sup] [sup]4[/sup]Geschaduwd -> http://forum.fok.nl/topic/1201754 -> Hierin heeft [b]MaJo[/b] gepost. [sup]5[/sup]Frietje [i](hoort natuurlijk mayonaise bij)[/i] -> [b]MaJo[/b] [sup]6[/sup] [sup]7[/sup] [sup]8[/sup] [u]Tussenstand[/u] [b]Dag 1[/b] [i]MaJo -> 2 Hints[/i] [i]Puntenslijpsel -> 2 Hints[/i] |
Ja ik denk dat je gelijk hebt. Jammer, ik dacht ook eindelijk eens een goede hint in een history te vindenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is waar. Zou goed richting mij kunnen wijzen, maar wel ongelooflijk dom om daarmee te komen dat het een hint zou kunnen zijn
[..]
Dat was juist zijn planquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:57 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je gelijk hebt. Jammer, ik dacht ook eindelijk eens een goede hint in een history te vinden
Dan staat DuTank nu hoog op mijn lijstje. Werkeloos, MEN, KLB ->friet patatquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:00 schreef timmmmm het volgende:
Er staan verschillende hints, bij verschillende mensen, daar zit niet echt een systeem in, elke hint kan op iedereen slaan
Misschien had ik dat wat eerder kunnen zeggen
He? Wie wat waar hoe?quote:
klopt.... jij bent alleen te vinden icm een kaassoufletjequote:Op maandag 20 oktober 2008 22:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jahoor, superscherpDe andere hints wijzen niet naar me, ik heb niks met friet/patat en ook niet met veel tijd.
Wat leidt er nog meer naar PP dan? Ik mis de helft hierquote:
Lol, hiermee val je door de mand.quote:
Godfather (fatherquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat leidt er nog meer naar PP dan? Ik mis de helft hier
Deze dingen (geript uit een andere post):quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat leidt er nog meer naar PP dan? Ik mis de helft hier
Zelfs kaassoufletjequote:Op maandag 20 oktober 2008 23:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
klopt.... jij bent alleen te vinden icm een kaassoufletje![]()
en een kaassoufletje is nog geen patatje....
Oh vloek, PS dus.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:02 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Lol, hiermee val je door de mand.
Als iemand momenteel geen mafia is, dan ben ik het.
OMFG. Dit meen je niet hèquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:03 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Deze dingen (geript uit een andere post):
Gr. PP, vader, wonend in het zuiden, Godfather liefhebber
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
OMFG. Dit meen je niet hè![]()
![]()
![]()
DAT HEB IK ZELF GESCHREVEN!!!!!
PS: ik heb een voetbalshirt met nummer 14, mijn lievelingseten is friet (oh nee patat), ik ben mafia van beroep (dit terzijde), ik heb een schaduw als ik in de zon (langzaam) loop...
quote:De seriemoordenaar was vandaag op pad, hij liep een willekeurige woning binnen en begon als in het wilde weg te schieten, toen liet hij een granaatje achter, en rende het huis weer uit. Toen hij na de explosie terugkwam om het lijk nog eens stevig te verminken (hij wilde er een smileyface van maken, net als bij Batman) ontdekte hij tot zijn schrik dat er geen lijk was! Wat een stumpert, die seriemoordenaar!
’s nachts sloop een maffialid De_boswachter’s kamer binnen, waar hij ekker lag te slapen. Hij sliep verschrikkelijk vast, hij had ook de hele avond gemonopolyd1 met een cheerleader2. Het maffialid ging langzaam doch doelgericht te werk, De boswachter (Dorpsbewoner) werd nooit meer terug gevonden………
Opgeruimd staat netjes!3
Nadat ze net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat ze het doorhad, werd Lekiamh onopvallend geschaduwd4 door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had9. Hij volgde lekiam toen die een frietje5 ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokterin) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld! <-----
Na rijp beraad in de maffiakringen, werd besloten silentalarm om te leggen. ‘Hij mag dan wel dom zijn, maar toch mag ik hem niet, hij moet sterven!’6 zo sprak the Godfather7. En zo gebeurde het dus ook, SilentAlarm (Dorpsbewoner) werd de volgende dag met 148 kogels in zijn lijf dood gevonden, in zijn slaap afgemaakt
1Monopoly -> bordspel -> Puntenslijpsel -> Fotoboek -> Favo Forum -> Mens Erger Je Niet -> Spelletjes forum van FOK!
2Puntenslijpsel (jong iemand) -> signature -> "I've got moves, you've got shoes, let's go dancing" -> cheerleader?
3
Rimas -> Stalker
DuTank -> KLB -> Patat versus Friet
6
7
8Lynda -> profiel -> geboortedatum -> 14-01-1986
9Yosander -> fotoboek -> 18 uur al OpenTDD gespeelt -> EN HET IS PAS MAANDAG ZOMFG
DuTank -> fotoboek -> Werkenloos
Tussenstand
Dag 1
MaJo -> 2 Hints
DuTank -> 3 Hints
Yosander -> 1 Hint
Rimas -> 1 Hint
Lynda -> 1 Hint
Niet zo boos doen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
![]()
![]()
PS: ik heb een voetbalshirt met nummer 14, mijn lievelingseten is friet (oh nee patat), ik ben mafia van beroep (dit terzijde), ik heb een schaduw als ik in de zon (langzaam) loop...
Hihiquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Memmen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:06 schreef Wouser het volgende:
Wat is MEM?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb vanavond nog patat gegeten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:36 schreef Ladidadida het volgende:
OOOOOOOH jij stiekemerd !quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog patat gegeten.
Echt lol.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:10 schreef SiestaGuru het volgende:
Gewoon even pp nog eens doorgelopen:
Monopoly -> Spel -> PP heeft gepost in: "hoe heet dit spel?.."
Cheerleader -> dansen -> PP heeft gepost in: "Mensen die niet snappen hoe ze moeten dansen"
Cheerleader -> slet -> PP heeft gepost in: "Ben ik een hoer/slet ?"
## vote PP
Je twee minuten gaan nu inquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:13 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Echt lol.
Ik ga NU 4 hints over jou zoeken en geef me 2 minuten de tijd.
Opgeruimd staat netjes!3
Nadat ze net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat ze het doorhad, werd Lekiamh onopvallend geschaduwd4 door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had9. Hij volgde lekiam toen die een frietje5 ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokterin) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld! <-----
Princepolly -> history -> Hoe heet dit spel...? -> monopoly
Princepolly -> history -> Mensen die niet snappen hoe ze moeten dansen -> cheerleader
3
Rimas -> Stalker
DuTank -> KLB -> Patat versus Friet
6
7
8Lynda -> profiel -> geboortedatum -> 14-01-1986
9Yosander -> fotoboek -> 18 uur al OpenTDD gespeelt -> EN HET IS PAS MAANDAG ZOMFG
DuTank -> fotoboek -> Werkenloos
Tussenstand
Dag 1
MaJo -> 2 Hints
DuTank -> 3 Hints
Yosander -> 1 Hint
Rimas -> 1 Hint
Lynda -> 1 Hint
Princepolly -> 2 Hints
Ehm, die 18 uur OpenTTD slaat op de afgelopen zeven dagen.quote:
Overtuigend...quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:15 schreef PrincePolly het volgende:
Posthistorie: Honger -> Friet
Siesta en slapen -? ER IS IN DE NACHT EEN MOORD GEPLEEGD!!!
Hij heeft gepost in een topic dat om 14:XX geopend werd
Hij postte in vogeltjesdans topic -> Chearleeders dansen!
KLAAR
Ik.... Maar dat is om dat ik de klemtoon verkeerd dacht bij de naam MaJo.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
Even serieus nog, is majo niet waaaaaay te makkelijk? Volgens mij is er niemand die niet gelijk aan majo dacht
Tja, het is een nieuwe spelleider, die heeft natuurlijk weer eigen hints.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
Even serieus nog, is majo niet waaaaaay te makkelijk? Volgens mij is er niemand die niet gelijk aan majo dacht
ah ja kloptquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Ehm, die 18 uur OpenTTD slaat op de afgelopen zeven dagen.
Misschien maar we hebben wel een nieuwe spelleider hequote:Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ik meende dat TIm het niveau van Ladidaida juist helemaal goed vond, vandaar dat ik t zo raar vindquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Tja, het is een nieuwe spelleider, die heeft natuurlijk weer eigen hints.
dat zal wel lukken nu...quote:
Misschien is timm van nature niet zo verfijnd?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar ik meende dat TIm het niveau van Ladidaida juist helemaal goed vond, vandaar dat ik t zo raar vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |